REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2010.03.26, godz. 19:04, blanca princesa / marthen

Prosto z Madrytu: Miguel Torres dla RealMadryt.pl

Podczas wczorajszego spotkania z Getafe pauzował za kartki. Dziś, po tym gdy emocje związane z meczem opadły, były obrońca Realu Madryt, Miguel Torres, udzielił wywiadu RealMadrid.pl. Mimo niezadowolenia z powodu ominięcia wczorajszego spotkania, zawodnik, zaraz po treningu, przywitał nas uśmiechnięty i chętny do odpowiedzi na nasze pytania. Ponadto, Miguel wciąż pamiętał naszą poprzednią rozmowę z Włocławka, sprzed ponad 2 lat, kiedy to po raz pierwszy udzielił wywiadu naszej stronie.

RealMadrid.pl: Czujesz się bardzo zawiedziony ze względu na fakt, iż nie mogłeś zagrać we wczorajszym spotkaniu?
Miguel: Tak, bardzo. Gdy jednak grasz na wysokim poziomie, zawsze myślisz o meczu, który właśnie rozgrywasz, a nie o kolejnych. W meczu z Bilbao miałem pecha, spowodowałem rzut karny, za co dostałem czerwoną kartkę. Nie myślałem wtedy jednak o tym, że kolejne spotkanie to mecz z Realem Madryt, bo tak czy tak, musiałem zagrać jak najlepiej potrafiłem z Athletikiem. Oczywiście chciałem zagrać przeciw moim byłym kolegom z drużyny, ale jestem młody i na pewno nadejdzie kolejna okazja, abym zagrał przeciwko Realowi Madryt.

Nie byłoby ci ciężko stanąć naprzeciwko swojej byłej drużynie, która przecież tyle dla ciebie znaczy?
Mam teraz podpisany pięcioletni kontrakt z Getafe, wszystko idzie nam bardzo dobrze, w klasyfikacji pniemy się w górę. Drużyna najprawdopodobniej przez wiele jeszcze lat utrzyma się w Primera División, gdzie ponownie zmierzy się z Realem Madryt. Nie wiem, czy w przyszłości nie zmienię drużyny i czy będę mógł ponownie zmierzyć się z Realem, ale bardzo to lubię.

Co sądzisz o wczorajszym zagraniu Parejo?
Wszystko wydarzyło się bardzo szybko, to była kwestia trzech czy czterech sekund, po tym gdy Iker upadł na murawę. W takim momencie jedyne, czego chcesz, to zdobyć bramkę. Parejo jest przyjacielem Ikera tak więc nie sądzę, aby to zajście stanowiło jakikolwiek problem. Gdyby było to zagranie trwające więcej czasu, piłka zostałaby zapewne wyrzucona na aut, gdy jednak jest to tak szybka akcja, to normalnym zachowaniem jest strzał na bramkę.

Nie zaskoczyło cię zachowanie Ikera?
Tak, ale Iker jest moim przyjacielem, znam go doskonale, i był najzwyczajniej zły, że sędzia nie odgwizdał faulu. Z Parejo Iker nie ma jednak żadnego problemu.

Mimo faktu, że jesteś obecnie zawodnikiem Getafe, czy wciąż czujesz się choć trochę madridistą?
Tak, bardzo. Dołączyłem do klubu w wieku 8 lat, byłem z nim związany od bardzo wczesnego wieku. Przeszedłem przez wszystkie kategorie, mam tam wielu przyjaciół, ponadto jestem także socio i kiedy tylko mogę, chodzę na Bernabéu oglądać mecze. Lubię, gdy wygrywają, ale gdy gramy przeciwko nim my, to lepiej jednak, kiedy to my wygrywamy, bo potrzebujemy tego bardziej, niż oni.

Czy bardzo zmieniło się twoje życie, odkąd opuściłeś Real Madryt?
Tak, zmieniło się bardzo, bo Real to najważniejszy klub. Gdy w nim grasz, wszyscy śledzą twoje poczynania, wiele osób przychodzi na treningi, na mecze, o wiele częściej rozpoznają cię na ulicy. Teraz czuję się o wiele bardziej spokojny, trener dobrze mnie zna i podoba mi się jego spojrzenie na grę. Jesteśmy młodą drużyną, dlatego to, co dla nas najważniejsze, to po prostu grać i ja też tego potrzebowałem.

W ostatnich latach wielu wychowanków Realu przeszło przez drużynę Getafe. Nie chcę pytać cię o to, dlaczego tak się dzieje, czy też co o tym sądzisz, ale raczej o to, jaki był twój osobisty powód, że w twoim przypadku stało się tak samo.
Głównym powodem było oczywiście to, że musiałem grać. Pozostawały mi trzy lata kontraktu z Realem Madryt, mogłem więc w nim zostać, zdobywać kolejne tytuły, grając jednak w niewielu spotkaniach. Nie sądzę, aby było to dobre dla mnie oraz dla mojej przyszłości, zdecydowałem się zatem na przejście do Getafe. To klub z mojego miasta, gdzie mieszkam dalej tam, gdzie mieszkałem wcześniej, mam blisko swoich przyjaciół, rodzinę, trenera, który dobrze mnie zna, także byłych kolegów z Realu Madryt.

Miałeś inne oferty niż ta z Getafe?
Tak, ale wszystko wydarzyło się bardzo szybko, bo bardzo późno klub poinformował mnie o tym, że nie ma dla mnie w nim już miejsca. Na podjęcie decyzji miałem tylko dwa tygodnie, zresztą innych opcji nie było wcale aż tak wiele. Ponadto, jak już wspomniałem wcześniej, sama możliwość pozostania w Madrycie, gdzie mam rodzinę, przyjaciół, a także klub tak spokojny jak ten, była to chyba najlepsza opcja ze wszystkich możliwych.

A co z ofertą Atlético?
Rzeczywiście, również się ze mną kontaktowali, ale ostatecznie na tym się skończyło.

A więc odrzuciłeś ich propozycję?
Prawda jest taka, że podczas ostatnich dni, mocno się nad tym zastanawiając stwierdziłem, że nie wiem, czy potrafiłbym wybiec na boisko w drużynie Atlético Madryt. Postanowiłem przejść do Getafe, bo uważałem, że tak będzie lepiej. Mniej presji, więcej spokoju. Nie wiem, czy ostatecznie transfer do Atlético udałby się, ale chciałem przejść do Getafe i tak się ostatecznie stało.

Jest coś, czego brakuje ci po odejściu z Realu Madryt?
Spędziłem tam wspaniałe chwile. Wygrałem dwie ligi, superpuchar Hiszpanii i na pewno miło byłoby, gdybym mógł kiedyś wrócić. Jestem młody, mam 24 lata i muszę grać, ale obym w przyszłości mógł ponownie zagrać dla Realu Madryt, bo to marzenie każdego zawodnika.

Myślisz, że gdybyś został, znalazłbyś dla siebie miejsce w obecnej drużynie?
Zapewne byłaby na to jakaś szansa. Rozmawiałem jednak z trenerem, a ten wprost powiedział mi, że stałoby się to o wiele bardziej skomplikowane. Podpisali świetne kontrakty, a ja nie mogłem czekać na ewentualne kontuzje innych zawodników, czy też na to, aż któryś z nich zacznie zawodzić. Muszę być pewien, że będę grał tyle, ile gram teraz w Getafe. W Realu Madryt bardzo trudno jest się utrzymać w podstawowym składzie. Nie wiem jakie będą transfery w przyszłym roku, ani czy któryś z zawodników odejdzie, dlatego najważniejsze jednak jest dla mnie to, by skupić się na pracy, aby w przyszłości wrócić do Realu Madryt.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem RealMadrid.pl w Madrycie!

Komentarze

2010.06.21, godz. 12:51, mkepa
do nas
2010.03.28, godz. 00:31, szechorm
  eric24 - BAN (prowokacje)   14 dni
  fan4ever1984 - BAN (kultura)   14 dni
  REM - BAN (prowokacje)   bezterminowy
  hell998 - BAN (prowokacje)   bezterminowy
  mastermakaoo - BAN (prowokacje)   bezterminowy
  zizou555 - BAN (kultura)   14 dni
2010.03.28, godz. 00:28, Karager
hell998- weź nie kozacz bo my swój mecz gramy jutro a na Bernabéu w lidze wszystko wygrywamy więc jutro mam nadzieję uda podtrzymać się tą passę ;d
2010.03.28, godz. 00:26, fan4ever1984
Do jutra.
2010.03.28, godz. 00:24, hell998
Karager

Spójrz kto jest teraz na szczycie. ;)
2010.03.28, godz. 00:23, Karager
hell998- spoko Iker wróci to swojej formy i skończy się wpuszczanie goli ;] taa lider jeden ten z Madrytu :))
2010.03.28, godz. 00:22, hell998
Karager

Szkoda, że tracicie trochę więcej. Lider od teraz do końca jest tylko jeden. ;)

VeB!
2010.03.28, godz. 00:20, cezpio176489
Ja znam przykazania kibica :

1. Kibicem Realu Madryt trzeba się urodzić. Kibicowałeś innemu klubowi? Nie jesteś Madridistą.
2. Wspieraj klub nawet w najgorszych momentach.
3. Kochaj go za to jaki jest.
4. Nie obrażaj piłkarzy oraz wszystkich innych osób, którzy działają dla dobra klubu.
5. Nie skreślaj zawodnika po jednym meczu.
6. Szanuj herb, hymn oraz klubowe barwy.
7. Bądź z zespołem i interesuj się jego meczami.
8. Szanuj rywali. Prawdziwy Madridista nie zniża się do poziomu innych psuedokibiców.
9. Bądź otwarty na wymianę poglądów z innymi kibicami Królewskich.
10. Głoś dobrą nowinę o klubie.
2010.03.28, godz. 00:16, fan4ever1984
Karager - dokładnie, Barcelona w ostatnich 20 minutach nie istniała? Ktoś jeszcze się mierzy na rymy?:)
2010.03.28, godz. 00:14, Karager
Dzieci Barcelony się popluły trochę ;p żal im że my strzelamy po 3, 4 gole a oni muszą się zadowalać 1 lub 2 ;]
2010.03.28, godz. 00:08, scooter_
fan4ever1984

Szacun chłopie za te rymy :D

Haha aż się trochę pośmiałem.

Dzięki za dobry humor.
2010.03.28, godz. 00:05, Gisele
Noo...

REM,
leżysz :)

Brawo Fanie!
2010.03.28, godz. 00:02, furion400
eric24
"kto strzelił arcyważnego gola mallorce"- respect xD. Ten komentarz przebija tylko wojna na wiersze ;)
2010.03.27, godz. 23:59, cezpio176489
Więcej marnuje jak strzela!
2010.03.27, godz. 23:57, scooter_
fan4ever1984 ma lepsze wiersze :P
2010.03.27, godz. 23:57, kysiu13
fan4ever1984
jesteś zaj**... super w tych wierszach :D
brawo !!! :D
2010.03.27, godz. 23:39, Karager
Słabo Barça znowu.. Gdyby Mallorca dzisiaj zagrała odważniej a nie tak defensywnie to różnie mogłoby być.. Taka Barcelona z Arsenalem łatwo mieć nie będzie..
2010.03.27, godz. 23:30, kysiu13
fan4ever1984
bardzo fajny wierszyk :D
i jeszcze ten filmik - szpaler coś pięknego :)
2010.03.27, godz. 23:28, hell998
Widziałem. Wrzuć jakąś z Benzemą albo Higuainem. ;]
2010.03.27, godz. 23:25, fan4ever1984
hell998
hahaha twój mi też ;)
2010.03.27, godz. 23:23, hell998
fan4ever1984

Nie kozacz, bo Twój adres jest mi dobrze znany. ;)
2010.03.27, godz. 23:18, idiota
@evodv5, mysle tak samo jak Ty, ale patrzac na suche fakty to sprawa wyglada tak jak ja napisałem.

Ja jestem w szoku, a zaraz podziwiam, że Real tak długo potrafi dotrzymać tempa Barcelonie. Na początku sezonu wszystko stało za Barça i teraz też tak jest. Dla mnie nawet jezeli Real zajmie 2 miejsce to nie bedzie to katastrofa, bo przez 3/4 sezonu Real szedł łeb w łeb z Barçą.

Jeżeli Barça wygra na SB, to praktycznie będzie po ptokach i tylko o rekord w golach bedą walczyć, bo nie wierzę, że Barça dwa razy się potknie po Gran Derbi. Dlatego jezeli Real ma przegrać to jutro, bo z Barça musi wygrac!

RM musi pokazac, że staje się lepsza drużyną, że widać postęp w stosunku do grudnia. Ale jak na razie to Barça jest górą, ale niedługo walka o mistrzostwo stanie się bardziej klarowna.
2010.03.27, godz. 23:07, evodv5
@ idiota,

Smuda powiedzial kiedys, ze na tabele patrzy tylko raz - po ostatniej kolejce.
To oczywiscie tak z przymruzeniem oka...

Tym nie mniej smieszy mnie, ze w sytuacji, gdy Real i Barça maja po tyle samo punktow - niektorzy kibice Realu strasznie odnoszą się z tym, że to Real jest liderem.

Oczywiście to prawda - Jesteśmy liderami. Tylko ja sie pytam, co z tego w chwili obecnej wynika ? Gdyby to odemnie zalezalo, to wolalbym sie zamienic - wolalbym, zeby Barça miala lepszy bilans bramek, a my zebysmy mieli lepszy bilans w bezposrednim meczu ( czyli zebysmy my wygrali pierwszy mecz 1:0 a nie oni).

Zgodzisz sie ze mna ? Tez bys wolal taki uklad ? Zmierzam do tego, ze jaramy sie lepszym bilansem bramek, ktory ma nikle znaczenie.

Dla mnie Barça i Real sa "egzekwe" a nawet powiedzialbym, ze to Barça jest w lepszej sytuacji ...
2010.03.27, godz. 23:01, MKSPrzemo
myślałem, że na bluzie ma napis "bitch".
2010.03.27, godz. 22:57, evodv5
@grzesiekchelm,

zwyciestwa Barcelony nie sa juz tak okazale, jak w zeszlym sezonie, ale trzeba podkreslic, ze przez miesiac grali bez Xaviego. Jesli w srodku znowu zacznie grac Xavi-Iniesta (a dzisiaj Xavi powrocil juz do gry) to na pewno beda tym bardzo podbudowani. Nie mowiac juz o tym, ze gdy Abidal zastapi Maxwella ( rozpoczal juz treningi z lekkim obciazeniem ) to ta lokomotywa moze na nowo sie rozpedzic. Odnosze wrazenie ( i nie tylko ja ), ze w chwili obecnej Barcelona nie daje z siebie maksa - to oznacza, ze umiejetnie rozporzadzaja swoimi silami. Oczywiscie nie mozna wykluczyc, ze zamiast wzrostu formy Barcelony, bedziemy miec do czynienia z czyms przeciwnym. Wystarcza jakies kontuzje i beda mieli problem - taki jest sport.

Odbijajac pileczke w druga strone, w Realu rowniez tkwi znacznie wiekszy potencjal. Kontuzjowani sa przeciez Benzema i Kaka.

Walka o mistrzostwo zapowiada sie szczegolnie pasjonujaco. A jesli chodzi o jutrzejszy mecz, jestem spokojny - Atlético ostatnio nie zachwyca.
2010.03.27, godz. 22:53, Momo20
cris2706

W tej chwili gra najpiękniejszy football? Chyba zyjesz jeszcze poprzednim sezonem... W tym sezonie Barcelona nie gra już tak pięknie jak sezon temu!
2010.03.27, godz. 22:51, mastermakaoo
Hmm Gisele czemu? przeciez te teksty sa na poziomie komentarzy publikowanych na tej stronie ;)
2010.03.27, godz. 22:48, Gisele
Master,
daj sobie spokój,kiepskie to,na Twoim miejscu odpuściłabym kolejne wrzutki tego tekstu.
2010.03.27, godz. 22:48, idiota
@evodv5, gdyby Barcelona bardziej zasługiwała na mistrzostwo hiszpanii, to byłaby pierwsza w lidze, a nie za Realem.
2010.03.27, godz. 22:46, idiota
kmr

Wielu się podoba ta filozofia, a ja np. doceniam wkład CR9 w drużynę. Tak samo doceniałem Zizou i Figo, mimo że byli "Galácticos" za gruba kasę to ich magia przyciągała. Ale teraz niestety szkółka nie wydała żadnego diamentu tak jak kiedyś przez "przypadki losu" do Realu trafił Raúl, więc na siłe Real promuje Higuaina na gwiazdę Realu stworzonego przez Real od podstaw.

Czy to dobrze, w moim mniemaniu nie, bo Higuain będąc te 3 lata w Realu nadal spala się w Europie i nadal nie potrafi dobrze przyjąć piłki, ale już nie biega bezsensownie byle do przodu i nie potrzebuje miliona szans do trafienia do siatki, więc jakiś progres jest.

Wracając do Raúla, to że Real kupuje gwiazdy nie przeszkadza w tym, zeby Raúl wychodził na boisko. Tylko, że ewidentnie widać, że Raúla chcą zniszczyć. Raúl to taka ostoja starego Realu, to ostatnie wspomnienia prawdziwej magii. Raúl nadal ma wiele do zaoferowania, niestety Raúl musi odejść, bo to teraz Higuain ma być wiodącą postacią.

Teraz Raúla mało kto będzie kojarzył, bo duża część kibiców (nie oszukujmy sie) jest tutaj od niedawna, może nie od tego lata, ale napewno już nie pamietaja Raúla tak dobrze jak "my". I dlatego, że widziałem jak Raúl gra to jestem pewien, ze gdyby dawano mu szanse jako lis pola karnego, to by je wykorzystał.

Widac tez było, że dobry trener z takiego staruszka wyciągnie to co najlepsze, co było widać za Capello u Raúla i Becksa. I w tym Capello był wielki. Dlatego słowa schustera mnie mało obchodzą, dopóki Capello mówi dobrze o Raúlu. A niestety decyzji Pellegriniego nie zmienie i nie zrozumiem.
2010.03.27, godz. 22:45, F.C Piter
zmcveb - a ty nie masz co ze soba zrobic? w kazdym newsie sie wyklocasz. I po co to? dojdziecie do jakiegos porozumienia w sprawie "ktora strona internetowa jest lepsza - fcbarca czy rm.pl?" watpie. heh... niektorym to sie nudzi.
2010.03.27, godz. 22:43, F.C Piter
grzesiekchelm - nie ogladalem dzisiejszego meczu barcy, ale ogolnie to nie mozna powiedziec, ze graja zle. sa bardzo mocni w tym sezonie. fakt, ich zwyciestwa sa mniej okazale niz rok temu, ale ciagle to dobra druzyna i nie przez przypadek maja tyle pkt. Strasznie zaluje ze mallorca nie strzelila dzisiaj bramki na 1-1. mam nadzieje ze to Real bedzie na szczycie tabeli po 38 kolejkach.
2010.03.27, godz. 22:41, zmcveb
Cos podobnego jak to, ze Ronaldo zostal modelem Armaniego? :)
2010.03.27, godz. 22:40, grzesiekchelm
evodv5

uwazasz ze barcelona ostatnio gra pieknie?? ogladasz w ogole mecze chociazby dzisiejszy i wczesniejsze wymeczone barcelony zwyciestwo 2:0 pokazuje ze nie sa w tej samej formie co rok temu... wyszedl im poprostu jeden sezon i tyle nie przesadzajmy z ich taka cudowna gra... wlasnie to Real ostatnio lepiej gra... a dzisiajszy mecz Barcelony to juz calkowicie porazka moim zdaniem wcale nie zasluzyli na zwyciestwo...

Hala Madrid!!
2010.03.27, godz. 22:38, furion400
zmcveb
"masz 100% racji. Na stronkach Barçy nie daja newsow o fryzurze Messiego, a z checia bym poczytal. Meczy mnie tez to, ile brzuszkow robi Ibra i ile kosztowaly jego tatuzaze"

Może taki newsów nie dają, ale są za to inne perełki ;) Choćby takie jak bielizna, którą reklamuje Messi ;) . A tu dowód:
http://www.fcbarca.com/index2.php?goto=kom&news=25073
2010.03.27, godz. 22:38, F.C Piter
evodv5 - niezla prowokacja.
2010.03.27, godz. 22:34, evodv5
Niestety, ale Barcelona bardziej zasługuje na Mistrzostwo Hiszpanii. Po mimo tego, że grają na dwóch frontach, to zdobywają punkty jak maszyna.

A my skompromitowaliśmy się poraz kolejny w LM... Co więcej, po Gran Derby znowu siądzie z nas powietrze, tak jak rok temu.

Ale żeby zakończyć optymistycznie moja wypowiedź, miejmy nadzieję, że Pellegrini zostanie z nami na kolejny sezon, który będzie dla nas lepszy. Obyśmy doszli w końcu do ćwierćfinałów LM i chociaż w połowie grali tak pięknie jak Barcelona.

Hala Madrid !


2010.03.27, godz. 22:33, kmr
Zizou

Tak, to co w Twoim słowniku, nie ukrywam, że dość mocno okrojonym, figuruje jako 'wymówka', u osób bardziej zaawansowanych intelektualnie zowie się argumentem. Argument, dla ludzi Twojego pokroju jawi się jako coś, co jest nie do obalenia, a w przypadkach skrajnych powoduje u Was niewytłumaczalny przypływ agresji i lżenie na wszystko, co się rusza :)

Idiota

Otóż to, dokładnie tak jak napisałeś wcześniej - REAL MUSI BYĆ PIERWSZY, mimo wszystko, za każdą cenę. Teraz tę cenę płaci Raúl, traktowany jest po macoszemu właśnie z tego względu, że ta drużyna musi błyszczeć, nie ma w niej miejsca dla cichych bohaterów i wydaje mi się, że wystawiany jest tylko po to, by zamknąć usta wszystkim tym, którzy podnoszą sprzeciw, że nie powinien być tak ostentacyjnie spychany na dalszy plan, ewentualnie na zasadzie 'jak trwoga to do Boga' w sytuacjach krytycznych. Sam sobie doskonale zdajesz sprawę z tego, że to nie pierwszy taki przypadek w historii tego klubu, więc pytam: Czy ta filozofia komukolwiek imponuje?
2010.03.27, godz. 22:30, idiota
@tomekh13, tak jakoś automatycznie się wpisało, bo R7&Moro to był PRAWDZIWY duet i jakoś tak "zawsze" byli razem w mojej pamięci ;(

@kmr. najwięcej takich durniów jest na tej stronie, bo tutaj jest cała rodzina durniów :] i to z RM, i z Barçy, ManUtd, Valencii i wielu innych :p bo jest to chyba najlepiej zrobiona, najlepiej zarządzana itd strona o tematycy piłkarskiej w Polsce i to o RM. Bo skoro tutaj tylu kibiców z różnych klubów jest, to musi tu coś być ;]

Na szczescie sa tez tacy, z ktorymi sie da normalnie podyskutowac
2010.03.27, godz. 22:30, F.C Piter
Ale mnie barca zdenerwowala dzisiaj. Strasznie liczylem na mallorce. no ale coz. bedziemy musieli sie rozprawic z nimi na SB, nie ma innej opcji. 1 blad w ciagu tych10, a u bracy 9 meczach decydowac bedzie o mistrzostwie.
2010.03.27, godz. 22:25, idiota
@madridista777,

Higuain jest robiony na gwiazdę, taka padła decyzja w RM, to niech gra już, żeby się ograł, ale to co zrobiono w tym sezonie z Raúlem to masakra. Tak zniszczyć piłkarza, symbol klubu. Już nie widać w Raúlu tej radości co w zeszłym sezonie, czy zwłaszcza za czasów Capello. Nie rozumiem decyzji Pellegriniego, nie rozumiem dlaczego niszczy napastnika, takiego napastnika.

Rozumiem, że Higuain musi grać, ale dlaczego do diaska, jak Raúl wchodzi to musi grać na środku jako rozgrywający, czy nikt nie widzi, że to nie robota dla Raúla? Czy nikt zrozumieć nie potrafi, że Raúl to teraz zastępca RvN? Przecież za Capello było pięknie widać, że Raúl jak jest w polu karnym to jest zabójczy. Żal mi Raúla, żal mi, że Real go tak niszczy, że tak się odwdzięcza za te gole, za zdrowie, które zostawił na boisku.

No cóż, teraz Higuain jest robiony na gwiazdę, to niech się uczy grać dalej i przyjmować piłki, bo w meczu z Barceloną nie może znowu dwa razy źle przyjąć piłki w podbramkowych sytuacjach tak jak to zrobił z Getafe.

A Raúlowi życze lepszych czasów :) albo odejścia do Man Utd albo innego klubu, gdzie znów NAPRAWDĘ (a nie tylko w wywiadach) odzyska radość z gry.
2010.03.27, godz. 22:25, zmcveb
ToJaPopek - masz 100% racji. Na stronkach Barçy nie daja newsow o fryzurze Messiego, a z checia bym poczytal. Meczy mnie tez to, ile brzuszkow robi Ibra i ile kosztowaly jego tatuzaze. Ale niestety redakcja nie chce o tym napisac :/
2010.03.27, godz. 22:24, catal87
semmiczudo007

Posłuchaj dzieciaku idź już spać bo piszesz takie pierdoły bo chyba lunatykujesz piszesz że real jest lepszy, gra lepszą piłkę , jasnowidzem jesteś , czym byłby real bez pieniędzy czyli bez takich ludzi jak Pérez , nie było by krysi kaki i innych temu podobnych , piszesz jakieś pierdoły że Pep dał coś tam do zrozumienia, jasnowidzem jesteś czy co... Jeśli Barcelonie Lub Realowi będzie dane zdobyć Trofeum to je zdobędzie , nie pisz mi tu że ktoś czy coś gra lepszą piłkę o tytule decyduje całokształt nie koniecznie że jak przez cały sezon wymiatasz to musisz zawsze coś wygrać, nie pisz takich bajek jak by real był już mistrzem a Barcelona na kolanach , więcej szacunku dzieciaku
2010.03.27, godz. 22:22, Kris69
bo gdy nie ma plotek, prowokacji, wzajemnego wyzywania sie, wyszukiwania najwiekszych głupot to fakt moze wiac nuda, masz racjie
2010.03.27, godz. 22:20, kmr
Zizou555

Mamę to Ty możesz poprosić aby Ci zezwoliła odpisać na jeszcze jednego posta. Jesteś pewien, że przyszedłeś rozmawiać o piłce? Nie? To idź sklej pjone z kumplem, który Ci takie fajne grepsy podsuwa i wypłacz się w rękaw, że nikt nie jest pod wrażeniem :)
2010.03.27, godz. 22:20, ToJaPopek
Kibicie Barçy tutaj piszą, bo mamy lepszą stronke od nich, a na ich stronce powiewa nudą, strasznie zaśmiecona itd. Piszą tutaj, bo tam nie ma co pisac. Tak prawda.


Tyle z mojej strony. ;))
2010.03.27, godz. 22:19, tomekh13
idiota
Moro nie jest wychowankiem Realu.
2010.03.27, godz. 22:18, Kuba.
  semmiczudo007 - BAN (Obrażanie)   1 miesiąc i 25 dni
2010.03.27, godz. 22:18, socios16
semmiczudo007
Słuchaj chłopczyku
A kto Realowi kazał wymieniać połowę jedenastki, żeby później przez kilka miesięcy się zgrywali a wy mieli argument jak ich grę usprawiedliwić? Barça? Sędziowie?
I czy Barça wygra Ligę Mistrzów czy nie to Ty ze swoim Realem powinieneś się najmniej odzywać w tej kwestii!
2010.03.27, godz. 22:18, Kris69
czy ten semmicudo cos tam dalej dostał juz bana czy jeszcze nie?
2010.03.27, godz. 22:17, tomekh13
choć jak pokazuje przykład semiczudo chyba nie doceniłem potencjału polskiego "kibica"
2010.03.27, godz. 22:16, idiota
@Cule1984
Ze składu to m.in.:
Manuel Sanchís (końcówka kariery), Canizares(1998), Raúl, Morientes, Guti, Iker.....
2010.03.27, godz. 22:16, kmr
furion400

Zależy o której stronie mówisz, bo jest ich kilka :)

semmiczudo007 - Nie muszę zaglądać do regulaminu, by wiedzieć, że to się kwalifikuje na bana i mam nadzieję, że tak też zostanie to rozpatrzone :)
2010.03.27, godz. 22:16, Slave16
semmiczudo007 W pełnie się z Tobą zgadzam!Hala Madrid!
2010.03.27, godz. 22:15, zizou555
kmr
nie spinaj się tak bo znowu mama będzie musiała prać
2010.03.27, godz. 22:14, madridista777
idiota

Dla mnie Raúl to najlepszy napastnik Realu nawet bez formy i to on powinien grać w pierwszej 11 a nie Higuain
2010.03.27, godz. 22:13, japoniecxxx
To jutro Igiełka strzela 3 brameczki i jest na równi z Messim:D:D:D...
2010.03.27, godz. 22:13, semmiczudo007
fani zasranej barcy!!!!
przeciez wy nie tylko dukacie dzisiaj zwyciestwo tylko w kazdym meczu, nie liczac stuttgartu.
nawet guariola dal ostatnio do zrozumienia ze real ma wszystko by wygrac lige wiec dal wam do zrozumienia ze nie macie szans na sb, tym bardziej z taka gra. poza tym dla niego liczy sie najbardziej primera division, co ostartnio powiedzial jasno. wiec dlaczego oszczedal druzyne?
ja wam powiem! bo nie kupi barca tak jak w zeszlym sezonie ligi mistrzow wiec musza walczyc normalnie. i jeszcze jedno koniec bedzie taki ze real zdobedzie mistrzostwo hiszpani a wy nic bo prawda jest taka ze na nic nie zasluzyliscie.
real gra lepsza pilke i jest druzyna mimo ze gra od niecalego roku w tym skaldzie a wy grajac od paru lart w takim samym macie messiego, bez ktlorego jestescie slabi.
i nie odpisujcie mi bo i tak nie czytam nara
2010.03.27, godz. 22:13, tomekh13
fenomeno
ładniejsze może i są (choć i tej nic nie brakuje), ale głupszych od Ciebie to nie ma na pewno
2010.03.27, godz. 22:12, furion400
kmr
"wszyscy są przyjmowani należycie, o ile mają coś sensownego do powiedzenia. Ot taka różnica, dość wymowna." No z tym to się nie zgodzę. Jak ktoś wam nie słodzi na temat Barcelony to mniej więcej po minucie może się doczekać komentarzy "WYPIEPRZAJ NA SWOJĄ STRONĘ, CHYBA ŻE JEJ NIE MASZ"
2010.03.27, godz. 22:10, dyktus
Felu_Barsa

uwielbiam takich misiaczkow jak ty
pisza sami do siebie,czesto nawet niewiedzac o czym...ahh pozno juz
2010.03.27, godz. 22:09, kmr
Idiota

Za 'fanbojów' Barcelony, jak raczyłeś ich nazwać, nie jestem odpowiedzialny, tak samo jak Ty nie jesteś za takie eksperymenty gimnazjum jak Kysio, więc nie ma sensu się licytować, która drużyna ma większy odsetek durniów za kibiców :)
2010.03.27, godz. 22:07, Gisele
El Fenomeno,
Prymityw Jesteś i tyle.
2010.03.27, godz. 22:07, kysiu13
furion400
niestety się mylisz mam trochę więcej...
a o tej liczbie pisałem już kilka razy...
2010.03.27, godz. 22:06, MKSPrzemo
myślałem, że na bluzie ma napis "bitch".
2010.03.27, godz. 22:04, Orlando
zobaczymy jak 93 miliony zagrają i Higuain , ale myśle że jednak $ wygra :) ale remisik był by w sam raz , wkoncu to derby madrytu ;p
2010.03.27, godz. 22:04, kmr
Kysiu

5 razy już to napisałem poniżej, nikt mi nie zabroni przychodzić i wymieniać się poglądami z ludźmi, którzy mają coś do powiedzenia. Poza tym jest to największa strona Realu, a zawsze warto być na bieżąco z tym, co się dzieje, nie sądzisz? Zabawne, na stronach Barcelony nikt nie wykrzykuje "WYPIEPRZAJ NA SWOJĄ STRONĘ, CHYBA ŻE JEJ NIE MASZ", wszyscy są przyjmowani należycie, o ile mają coś sensownego do powiedzenia. Ot taka różnica, dość wymowna.
2010.03.27, godz. 22:03, zmcveb
Jesli mysleliscie, ze mecz bedzie mily i przyjemny na takim terenie jak Mallorca w tym sezonie to chyba cos nie ten teges z glowami.
2010.03.27, godz. 22:03, idiota
kmr

mi kibice Barcelony nie przeszkadzaja, dopoki nie pisza wielkopomnych postów jaka to Barcelona jest wielka i wspaniała, a Real to paniusie.

Mogę popisać z kibicami Barcelony, ale muszą pisać w miarę mądrze, a nie być slepo zapatrzonymi na swój klub. Bo fanbojstwo to choroba, a kibicować trzeba umieć. W kibicowaniu jest też zawarta taka rzecz jak "szanowanie i docenianie przeciwnika", lecz większość tu wchodzących to "fanbojowie" Barcelony, a nie kibice, którzy nie potrafią szanować przeciwnika za dokonania z historii czy też z tego sezonu.
2010.03.27, godz. 22:03, furion400
kysiu13
Obstawiam, że ta 13 w nick'u to jednak ilość lat jaką miałeś rejestrując się na tej stronie. Inna sprawa to fakt, że było to jakieś 4 lata temu. Ale muszę przyznać, że masz poczucie humoru cisnąc komuś od chłopczyka mając mniej więcej 17 lat ;D
2010.03.27, godz. 22:01, ostry777
Nie ma się co sugerować bo barca gra mądrze , wygrywa najmniejszym nakładem sił bo wie ,że ma LM , a niestety my żeśmy się rozumem nie wykazali zagraliśmy z sevillą na 300% i na lyon nie było sił:/
2010.03.27, godz. 22:01, Cule1984
idiota tak to powiedz wszystkim kto te dziesiec lat temu brylował ze szkolki Realu? oprocz swietej trojcy.
2010.03.27, godz. 22:01, realista-wojtek
Felu_Barsa - tak, mecza sie caly mecz ,ledwo co ogrywajac mallorce....i to jest nie przemeczanie sie? wiesz ile ich to energii kosztowalo? dozo wiecej niz azdy inny mecz wyegrany spokojnie po 3:0 wiec nie wal siemy
2010.03.27, godz. 22:00, kysiu13
kmr
tak ??
to odpowiedz mi dlaczego masz konto i przesiadujesz na tej stronie ??
2010.03.27, godz. 21:59, Felu_Barsa
Jutro nie ma bata ze Atlético wyciagnie chociaz jeden pkt...
2010.03.27, godz. 21:59, idiota
@AllBundyTSWFCB, nie lubie taki komentarzy, jaka to Barça wielka, a Real to dno. Prawda jest taka, że Real MUSI W TEJ CHWILI BYĆ PIERWSZY! Nie za 10 lat, nie za 20, tylko tu i teraz. Taka jest historia tego klubu i na takim założeniu jest oparta polityka finansowa tego klubu. Bez bycia PIERWSZYM, polityka finansowa Realu podupada. Dopiero gdy Real ODZYSKA RENOME na ŚWIECIE, to dopiero wtedy będzie mógł myśleć o młodzieży.

A gdzie była Barça ze swoją młodzieżą 10lat temu? Praktycznie nie istniała, a Real miał najlepszą szkółkę. Niestety takim fanbojom (nie fanom/kibicom) nie da się wytłumaczyć, że cykle się zmieniają, kiedyś ManUtd miał złotą młodzież, potem Real, a teraz Barça. Tylko zobaczymy jak te dzieci Barcelony będą długo grać na swiatowym poziomie, bo dzieci Fergusona (Neville, Giggs, Scholes) od 15 wzwyż lat grają na światowym poziomie.
2010.03.27, godz. 21:57, Felu_Barsa
Ibra wam pokaze jak sie gra ;ppp
2010.03.27, godz. 21:57, Squirel
Barcelona gra tak żeby się nie przemęczyć. Zresztą zobaczycie sami w środę. To będzie już inna Barça
2010.03.27, godz. 21:57, Felu_Barsa
Tak wy nie macie poziomu... :ppp meczycie kazdy mecz .. buahahaha
2010.03.27, godz. 21:56, kmr
zizou555

Lol? To taki skrót dzieci gadu-gadu? Dawaj ile chcesz i przy okazji wytknij mi błąd, jeżeli potrafisz. Mądrzejsi od Was nas tu wpuszczają i pozwalają z Wami rozmawiać, więc wy albo się z tym pogodzicie, albo nadal będziecie pieprzyć, że nie mamy własnej strony ;)

idiota

Właśnie to napisałem :)
2010.03.27, godz. 21:55, lukaszw85
Nallorca dzis zagrala przeciętnie, Barcelona też nie wspięła się na wyżyny swoich umiejętności, nie wysilali się wygrali 1-0 bo wiedzą ze we srode grają w LM my jutro możemy pojechac na 120 % bo ani we wtorek ani we środe LM nie gramy :-/
2010.03.27, godz. 21:55, lczernecki
Alves umyslnie wylapal 5 kartke, nie zagra w nastepnym meczu. Na Gran Derby z czystym kontem.
2010.03.27, godz. 21:55, real madryt 8
Widzialem mecz barcy i mnie swoja gra nie powalili , zagramy na swoim poziomie to pokonamy Barce.
2010.03.27, godz. 21:54, nowy na stronie
kolejne wymęczone zwycięstwo Barcelony, nasi zawodnicy wygrywają w lepszym stylu
2010.03.27, godz. 21:54, kmr
real madryt8

Tak? Przecież kolega kysio jasno i wyraźnie się zbulwersował, że Messi zaczął na ławce i wszedł na boisko, nadal podtrzymujesz, że Guardiola nie był w stanie wystawić lepszej linii ataku od pierwszych minut? :)
2010.03.27, godz. 21:54, zizou555
kmr
Nikt nas tu nie chce? To czemu kibice Barcelony z urzędu nie są banowani przez administratorów? Ciekawe, co? ;)"

lol teraz to tobie nawet 13 lat bym nie dał
2010.03.27, godz. 21:52, idiota
@kmr, niby ManUtd też opierał się na grze tylko jednego zawodnika... dziwne tylko, że tej jeden zawodnik odszedł, a ManUtd nadal jest pierwszy w lidze ;]

Są zawodnicy robiący różnice (Zizou, CR9, Messi), ale Ci zawodnicy bez wsparcia drużyny nic nie znaczą.
2010.03.27, godz. 21:51, real madryt 8
Nie dlatego guardiola wystawia wychowankow , wystawia ich bo nie ma nikogo innego na ławce
2010.03.27, godz. 21:51, Gisele
Kysiu,

I wcale,ale to wcale nie zasugerowałeś "KMR" głupoty,w związku z tym,że śmiał tego nie wiedzieć..
2010.03.27, godz. 21:51, kmr
Jestem na tyle mądry, chłopczyku, by się nie sugerować liczbą przy nicku tylko poziomem twoich wypowiedzi. Tylko ostatni głupiec jest w stanie stwierdzić, że jedna z najlepszych drużyn w historii piłki nożnej opiera się na grze tylko i wyłącznie jednego zawodnika. Ale szukaj sobie usprawiedliwień, nadal czekam na odpowiedź na moje pytanie: Jaki udział miał Messi przy bramce Zlatana? Druga rzecz: Nikt nas tu nie chce? To czemu kibice Barcelony z urzędu nie są banowani przez administratorów? Ciekawe, co? ;) Po trzecie: Podeprzyj się argumentem jakimkolwiek, bo pisząc per 'farsa' dowodzisz tylko tego, że nie warto z Tobą zamienić choćby zdania.
2010.03.27, godz. 21:51, AllBundyTSWFCB
Uczcie się i podziwiajcie jedno. Widac, ze Guardiola icala Barça juz mysla o przyszlosci. Mamy teraz bardzo wazny mecz a On nie boi sie wystawic Jeffrena czy Jonathana. Byc moze za 2-3lata oni bedą gwiazdami. Realo na to nie stać bo zamiast pracowac u podstaw chce wbić sie na gotowe.
2010.03.27, godz. 21:49, idiota
@siwy161,

a w meczu z Getafe była okazja (nazwałbym "naturalna") na zmianę, bo Iker miał problemy, a Jurek był po urodzinach, więc Pelle mógł spróbować dać Dudka, ale cóż. Ostatnio pozycja Ikera była podważona przez gazety, gdy Capello przyszedł do klubu i gdzie realnie zastanawiał się między Ikerem a Lopezem, była walka Hiszpana z Hiszpanem, a Dudek to mało znany obcokrajowiec, a nie konkurent o pozycję.

Skoro w Realu nie mogą sprowadzić Ikera na ziemie, to może Sfinks w reprezentacji da jasno do zrozumienia, że forma jest najważniejsza, dając na bramkę np. Palopa.

PS. No i tą bródke Iker mogłby w końcu zgolić ;p
2010.03.27, godz. 21:49, kysiu13
Gisele
umiesz czytać ze zrozumieniem ?? poniżej napisałem co oznacza liczba 13
2010.03.27, godz. 21:46, FC_Barca_Fan
jbcMadrid
Jak Manchester, czy Inter albo jeszcze inna drużyna wygra LM to 99% odejdzie:)
Też to przerabialiśmy na naszej stronie
2010.03.27, godz. 21:46, Gisele
Kysiu,

Bycie mądrzejszym nie ma nic wspólnego z jasnowidzeniem,czym niby ma być liczba przy twoim nicku.
2010.03.27, godz. 21:45, jbcMadrid
kysiu13

Popatrz na komenty nizej ;) nikt Ci nie popiera w tym co napisales. a ta 13 nestety sugeruje twoj poziom iq
2010.03.27, godz. 21:44, jbcMadrid
no niestety tak bylo ;) nasz zarzad potraktowal Robinho jak szmate i tylko posluzyc ze karte przetargowa ;/
2010.03.27, godz. 21:44, kysiu13
kmr
chłopczyku liczba 13 nie określa mojego wieku , jest to moja ulubiona liczba ,mógłbyś być choć trochę mądrzejszy...
2010.03.27, godz. 21:43, siwy161
idiota

Problem Ikera, według mnie, leży w tym, że tak naprawdę nigdy nie mógł poczuć ducha rywalizacji. Wiedział, że nie ważne jakie i ile błędów popełni i tak będzie pierwszym bramkarzem. Pomimo słabszego sezonu i tak czuje sie niezagrożony, a to na pewno nie jest dla niego dobre.
2010.03.27, godz. 21:43, FC_Barca_Fan
lukaszw85
Przepraszam. Sam nie lubię analfabetów, ale czasem sam robię głupie błędy:)
2010.03.27, godz. 21:43, real madryt 8
Kolejny sedzia ktory popelnia blad na bledzie ;x
2010.03.27, godz. 21:42, jbcMadrid
2010.03.27, godz. 21:34, kysiu13
FC_Farca_Fan
nie sezonowcy tylko normalni kibice ,nawet nie Realu mówią ,że farsa bez messiego jest nikim i to jest prawda, więc nie pieprz mi tutaj głupot

nie za dlugo juz siedzisz? 19 minela wraz z wiczorynką. Nie wiem czemu nasz real ma takch fanow jak ty ;/ za jakie grzechy ? Jak gra Messi to mowisz ze bez Xaviego Messi jest nikim, jak nie gra Messi to mowisz ze Barça bez Messiego jest nikim ;) to tak samo jak Real z Cr. Zrozum, ze barca gra lepiej druzynowo niz my, i j ze i Messi i Barça sa sobie potrzebni ;)
2010.03.27, godz. 21:41, kmr
Kysiu

Ty za to jesteś nikim bez klawiatury. Bez odbioru, bo mnie posądzą o maltretowanie niepełnoletnich.
2010.03.27, godz. 21:41, kysiu13
kmr
nie odezwałbym się ?? skąd o tym możesz wiedzieć ?? :D
napewno bym sie odezwał jakby Mallorca strzeliła bramkę :)
i dalej na to licze bo mecz sie jeszcze nie skończył...
2010.03.27, godz. 21:40, real madryt 8
Sedzia porazka mallorca miala dobra okazje i odgwizdal faul dla barcy...
2010.03.27, godz. 21:39, idiota
siwy161

Troche boję się o Ikera, bo napewno on sam wie, że nie ma najlepszej formy. A boje się o to, żeby się na załamał chłopak przy stracie gola z jego błędu w meczu z Barça.

Iker jest jeszcze młody człowiekiem i już dawno nie było tak, żeby podważać pozycję Ikera w klubie. Wierze, że Iker wróci do formy jeszcze w tym sezonie, bo przeciez czekają jeszcze MS w RPA, tylko wydaje mi się, że Iker jest jednak przemęczony, bo ciągle gra, czy to reprezentując kraj czy to Real. A żadnej kontuzji nie odniósł, żeby mógl odpocząć nie tyle fizycznie, co psychicznie.
Chłopakowi należy się krótki urlop, żeby zregenerował się, bo fizycznie napewno jest przygotowany dobrze, ale nie ma w sobie tej zawziętości, pewności siebie teraz.
2010.03.27, godz. 21:39, Gisele
Kysiu,

Ty nie pieprz głupot,ponieważ w zależności od sytuacji,wszyscy się spinają,że albo Messi bez Barçy nic nie gra,albo Barça bez Messiego.

Nie przynoś wstydu prawdziwym kibicom.

2010.03.27, godz. 21:39, kysiu13
a mnie coś trafia jak widzę tych żałosnych kibiców farsy przebywających tutaj na naszej stronie Realu Madryt ,swojej nie maja to tutaj to tutaj przychodzą ,nikt was tutaj nie chce i nie potrzebuje więc do widzenia...
2010.03.27, godz. 21:36, lukaszw85
FC_Farca_Fan
napisz przecieŻ poprawnie bo jak widze te wasze błędy to aż mnie coś trafia :-/:|
2010.03.27, godz. 21:34, kysiu13
FC_Farca_Fan
nie sezonowcy tylko normalni kibice ,nawet nie Realu mówią ,że farsa bez messiego jest nikim i to jest prawda, więc nie pieprz mi tutaj głupot
2010.03.27, godz. 21:32, idiota
@lczernecki, maja prawo, ale chyba Barcelonie samej zależało, żeby wygrać ten mecz bez Messiego, żeby pokazać światu, że Barça > Messi, tak jak to dzisiaj udowodnił SAF, że ManUtd > Rooneya, wygrywając bez niego 4:0.

A Barça ma po to piłkarzy, żeby ich dawać, gdy coś nie idzie. Mają 3 zmiany, więc mają prawo dawać kogo chcą z ławki i problemu nie widzę, że Messi i Xavi wszedli na boisko.

Co do Gran Derbi, to chciałbym, żeby Barça grała w maksymalnie najlepszym składem, bez żadnego kontuzjowanego piłkarza.
2010.03.27, godz. 21:31, FC_Barca_Fan
kysiu13
Przecierz sezonowcy sami mówią, że bez Messiego Barça jest nikim, więc nie wiem czemu sie spinasz:)
Umyj zęby i do spania.
2010.03.27, godz. 21:30, kmr
kysiu

Żal Ci dupe ściska, że 1-0 jest, nawet byś słowem się nie odezwał, gdyby nadal było 0-0. Swoją drogą słucham: Jaki udział przy bramce miał Messi? Żadnego? Więc siedź cicho.
2010.03.27, godz. 21:30, siwy161
idiota

Dokładnie tak jak mówisz. Motywacja na mecz z Barça będzie zupełnie inna niż na kolejny pojedynek z ligowym średniakiem. Pierwsza bramka dla Getafe to indywidualny błąd, w tym przypadku Ikera. Druga bramka, rykoszet i błąd któregoś z obrońców, który złamał linię spalonego. Agresywnie w środku pola, wykorzystać sytuacje jakie się przytrafią, pełna koncentracja i nie będzie źle - taką mam nadzieję.
2010.03.27, godz. 21:28, lczernecki
kysiu13, chyba mają prawo posadzic Messiego na lawce i przy niekorzystnym wyniku go wpuscic, nie widze w tym nic zalosnego.
2010.03.27, godz. 21:26, idiota
siwy161

Uważam, że jeżeli Real dopuści do jakiś okazji bramkowych Barcelone, to Real straci gola. Było widać w meczu z Getafe, gdy już odpuścili sobie mecz, że obrona to pięta achilesowa Realu. O ile komunikacja między obrońcami jest ok, to niestety ale gdy już trzeba coś zrobić, to panikują, albo zapominają się. Z taką obroną jak z Getafe to nie ma co liczyć na wygraną do zera, więc szanse widze tylko w ciągłym agresywnym atakowaniu bramki Barcelony i jak najszybszym strzeleniu KILKU goli i żeby nie spoczeli na laurach.

Jak będą grać twardo i ostro w obronie i szybko i agresywnie w ataku, to wygrana będzie możliwa, ale nie mogą grać tak jak z Getafe w obronie, bo wtedy znowu hat-tricka któryś z Barcelony zaliczy, a tego nie chcemy przecież.
2010.03.27, godz. 21:25, kysiu13
ale ta barcelona jest żałosna ,messi miał odpocząć ,ale że im nie idzie to musieli go wpuścić,szkoda mi tej farsy ,mam nadzieje ,że Arsenal pokaże wam jak się gra drużynowo i wyeliminuje was z LM
2010.03.27, godz. 21:24, laska1
nie glowa tylko koncowka buta
2010.03.27, godz. 21:23, laska1
po meczu:)
2010.03.27, godz. 21:23, siwy161
Wrzutka Alvesa zablokowana - korner. Wrzutka z rożnego, strzał głową, bramkarz paruje w bok, tam Ibra dostawia nogę i gol.
2010.03.27, godz. 21:23, krzycho000000
Goooool dla Barçy :(
2010.03.27, godz. 21:20, realny_realowiec
Jesteśmy zależni sami od siebie, więc po co przeżywacie tak ten mecz barcelony?! Patrzmy się na siebie a o barcelonie pogadamy jak przyjdzie czas ;]

W sumie to masz racje :)
2010.03.27, godz. 21:23, Adamix
no to barca dzisiaj 3 pkt Real jutro musi także zdobyć 3 pkt ;]
2010.03.27, godz. 21:22, svesek
0-1 Ibrahimovic
2010.03.27, godz. 21:20, ElControlTotal
Jesteśmy zależni sami od siebie, więc po co przeżywacie tak ten mecz barcelony?! Patrzmy się na siebie a o barcelonie pogadamy jak przyjdzie czas ;]
2010.03.27, godz. 21:18, siwy161
idiota

Nasi muszą uważać na dośrodkowania Alvesa i zejścia Pedro ze skrzydła bo to też może być tragiczne w skutkach.
2010.03.27, godz. 21:17, Stoperooo
Tak naprawdę Mallorca jest w tym meczu groźniejsza.
2010.03.27, godz. 21:16, krzycho000000
To juz nie o same bramki chodzi przeciez maja Ibre Pedro Henry'ego(nie w tym meczu)..
Chodzi o to ze z Messim sie latwiej gra. Bo on zawsze cos wymysli.
2010.03.27, godz. 21:16, idiota
PS. wyeliminować to nie znaczy doprowadzić go do kontuzji!!
2010.03.27, godz. 21:14, idiota
Wyeliminować czysto Messiego i trzymać się blisko Xaviego to 50% sukcesu ;] a potem tylko niech Higuain nic nie spartoli i niech dobrze piłki przyjmuje, to nawet można by się o zwycięstwo pokusić :)
2010.03.27, godz. 21:14, siwy161
Mallorca jest bez szans. Nie potrafią wyjść z własnej połowy. Jeżeli chcą coś ugrać w tym meczu - muszą zaryzykować.
2010.03.27, godz. 21:14, lczernecki
Zgadzam się. Jeśli Calderon chciał użyć Robinho jako kartę przetargową przy transferze Ronaldo do Realu, to nie dziwię się Brazylijczykowi, że ma żal do Realu.
2010.03.27, godz. 21:12, laska1
jak trwoga to do Boga;p hehe, gdyby nie messi to nie wiem kto by bramki strzelał:)
2010.03.27, godz. 21:12, idiota
A co do Figo, to piłkarz to był wielki, ale nie lubię, gdy ktoś narzeka na swojego byłego pracodawce, gdy jest się już w innym klubie, a tak zrobił udzialając wywiadu nt. Realu po przejściu do Interu. Wyjątkiem jest Robinho, bo ten może narzekać na Calderona, bo on potraktował Robinho jak zwykłą szmatę, przedmiot na sprzedaż. To jest moja opinia i nikt nie musi się ze mną zgadzać.
2010.03.27, godz. 21:10, Adamix
messi właśnie wchodzi na boisko...wynik może się wkrótce zmienić
2010.03.27, godz. 21:08, idiota
@kibicrmcf1902, ja też szanuje każdego zawodnika Realu, ale denerwują mnie posty, gdy ktoś oskarza kibica o sezonowość, bo ma inne zdanie.

Dla mnie Iker jest wielki, ale w tej chwili nie gra tego co zawsze, dlatego sądzę, że przerwa zrobiłaby mu dobrze.

Tylko, że denerwuje mnie, że niektórzy robią z niego "świętą krowę", która musi grać, a Raúla wywalają już do emiratow lub do domu.
2010.03.27, godz. 21:05, kibicrmcf1902
@idiota ja szanuje każdego wielkiego piłkarza Realu !! Figo,Carlos,Solari,Morientes,Ronaldo,Zidane,Casillas,Raúl,Guti,Salgado i innych wielkich piłkarzy, którzy gają/grali w REALU!!!
2010.03.27, godz. 21:04, raflo87
no no Barça gra ok ale nie ma sposobu na mallorce
2010.03.27, godz. 21:03, siwy161
Glowek_FCB

Co oportunistycznego było w moim komentarzu? Jeżeli wiesz w ogóle co znaczy to słowo. Konto mam od kilku lat, komentarzy napisałem ok. 15. Więc nie wrzucaj wszystkich do jednego koszyka i nie frustruj sie, bo Barça nie strzeliła gola. Piłka trafiła w słupek a Valdes lewym ramieniem również uderzył w słupek.
2010.03.27, godz. 21:03, raflo87
franek69

świete słowa heheheh ,czysta prawda musza se wybrać dzieci coś co gadać i pisac:)
2010.03.27, godz. 21:02, Rickson
Panowie, skonczcie te glupie przepychanki...
Barça gra niezle jednak remis jak najbardziej jest sprawiedliwym wynikiem
2010.03.27, godz. 21:01, raflo87
siwy dobrze ci gada,Ty chyba nie patrzysz na mecz
2010.03.27, godz. 21:00, krzycho000000
Życze dla Barçy wygrania Ligi Mistrzow, choć kibicuje Realowi. Dobrze by było żeby przedstawiciel Primera Division wygral, jak Real nie moze to niech wygra FCB. Ale ligi to juz Real odpuscic nie moze.
Tak mecz ogladam, Mallorca gra dobrze. Trzeba jednak przyznac, gdy nie ma Messiego druzyna nie gra juz tak dobrze. I to naprawde widac.
2010.03.27, godz. 21:00, franek69
Slave16 weźcie sobie w końcu ustalcie jedną wersję. Barça nie gra bez Messiego czy to Messi jest nikim bez Barcelony... Bo kiedy gra świetnie to ciągle słychać, że to wszystko dzięki grze Iniesty, Xaviego czy Alvesa. A jak idzie trochę gorzej to oczywiście dlatego że cała Barça to jeden zawodnik... to jak to w końcu jest?
2010.03.27, godz. 21:00, Glowek_FCB
siwy161

ogladam wszystkie mecze barcy jak i realu i czesto czytam te oportunistyczne wypociny pisane przez takich jak Ty
2010.03.27, godz. 20:58, siwy161
Glowek_FCB

Obejrzyj, potem poprawiaj. Chyba, że ograniczasz sie do czytania komentarzy na stronie Barçy.
2010.03.27, godz. 20:54, Glowek_FCB
Slave16

Wy oglądacie ten mecz? bo jak czytam te głupoty to nie moge...to ze jest nadal 0:0 nie oznacza ze barca nic nie gra bez messiego ...
2010.03.27, godz. 20:54, Stoperooo
To Mallorca dobrze gra a Barcelona wcale nie najgorzej. Wiadomo, jakby grał Messi byłoby lepiej.
2010.03.27, godz. 20:53, raflo87
w sumie widac brak messiego ale pewnie wejdzie na 2 połowe,z gry wynika ze remis byłby sprawiedliwy ,a valdes pokazuje juz ktorys raz ze jest w formie,
2010.03.27, godz. 20:52, Slave16
I co gra Barcelona bez Messiego? Wielkie nic!Pewnie wejdzie w drugiej polowie i znowu uratuje skore Farcie :-/
2010.03.27, godz. 20:51, Ronaldo0099
Raúl
2010.03.27, godz. 20:50, Glowek_FCB
siwy161

Valdes trafia w słupek a nie piłka...
2010.03.27, godz. 20:50, Ronaldo0099
Mam link do meczu Barçy- bardzo dobra jakość i po polsku

http://golhdtv.ubf.pl/news.php
2010.03.27, godz. 20:49, krzycho000000
Właśnie tak to wyglada Barça gra duzo gorzej niz rok temu, jak Real tego nie wykorzysta w Gran Derbi to bedzie słabo. Ostatnie mecze to tylko Messi, Messi i Messi bez niego(no jeszcze cos tam Xavi i Iniesta robia) Barça nie wiele moze co pokazuje ten mecz. Niby maja pilke i sytuacje, ale nic z tego nie wynika. Na szczescie i oby taki wynik utrzymal sie do konca

2010.03.27, godz. 20:47, hiteck
Zlatan juz nurkuje...
2010.03.27, godz. 20:46, siwy161
Mallorca z rzutu wolnego trafia w słupek.
2010.03.27, godz. 20:43, idiota
@krzycho000000, Kałaszem czy może C4? Biedna ta Barça, która musi tylko na Messim polegać ;(
2010.03.27, godz. 20:38, krzycho000000
Barça dzis to wygra ze 3:0, wejdzie pozniej na podmeczonych Messi i ich rozwali
2010.03.27, godz. 20:38, idiota
@madridista777, Iker to nie święta krowa, której nie można ruszyć za przeproszniem. Cały sezon Iker gra średnio słabo, zawala bramki, robi błędy, więc nie zasługuje na grę w podstawowym składzie tylko dlatego, że to Iker.

Raúla też nazywacie świętą krową i piszecie, że nic nie gra. Teraz Iker jest w identycznej sytuacji, ale to wasz bożek, który zgubił forme.

Może akurat te dwa mecze na trybunach dały by mu do myślenia, że trzeba nad sobą popracować.

Jesteście hipokrytami, skoro jednych wywalacie ze składu, bo to "święte krowy", a biednego Ikerka zostawiacie.

Poza tym umiesz czytac? Czy ja napisałem, żeby sprzedać Casillasa? Ja wyraźnie powiedziałem, że Ikerowi należy dać wolne od meczów, żeby dać mu jakiś impuls, że i jego zmiany mogą dotyczyć.

Poza tym Dudek jest bardzo dobrym bramkarzem i napewno nie broniłby wiele gorzej niz Iker w tym sezonie. Mówisz, że Valdes jest cieńki, ale niestety w tym sezonie to niestety Iker więcej baboli robi niż on. Dudek w meczach Pucharu króla pokazał, że bronić potrafi, mimo ze puszczał po 4 bramki, ale dzieki niemu nie było ich więcej.

No cóż, i tak będziecie czcić dalej swojego bożka, zamiast spojrzeć w miare obiektywnie.
2010.03.27, godz. 20:32, pingwinn
juz byscie zdjeli tego newsa z pierwszej strony...nie ma co czytac nie ma na co patrzyc
2010.03.27, godz. 20:31, robinhob4
carlos123-niestety początek był świetny a Barça juz ma sytuacje :/ Przeciw Barcie trzeba szybko wykorzystywac sytuacje bo my też ale na CN sie o tym przekonalismy
2010.03.27, godz. 20:28, carlos123
alez mallorca miala na poczatku sytuacje
kurde barca musi dzisiaj stracic punkty
2010.03.27, godz. 20:16, GeT_RiGhT
http://www.onlinegoals.net/live-streaming/27-Mallorca-vs-Barcelona.html
2010.03.27, godz. 20:11, arek9madrid
Dzieki ziom.
2010.03.27, godz. 20:11, robinhob4
http://www.ustream.tv/channel-popup/s1-00000810

słaba jakość ale nie tnie
2010.03.27, godz. 20:10, arek9madrid
Siema. Dacie link do meczu Barçy?:D
2010.03.27, godz. 20:06, robinhob4
słupek :/ kurdee mogło być pieknie :/ Zaraz pewnie Barsa ruszy i po ptokach bedzie
2010.03.27, godz. 20:05, madridista777
idiota

Taki cwany jesteś, że chcesz sadzać Ikera na ławce a przepraszam kogo wstawisz na bramkę? Dudka, który jedyny prawdziwy kontakt z futbolówką ma gdy gra w Fifę?

Sory ale każdy popełnia błędy. Buffon też lami, Cech ma odejść z Chelsea bo za słabo broni. Boruc (który jest świetny)też nieraz zawali. Valdes w ogóle jest wielkim błędem więc jego nawet nie wymieniam. Kahn w meczu z Realem, też zawalił przy strzale Carlosa, co kosztowało Bayern odpadnięcie z LM...

Nieomylni są tylko Ci co nie grają...
2010.03.27, godz. 20:03, robinhob4
vamos Mallorca :D Oby coś ugrali chociaż ich szanse na chociaż remis oceniam na 25-30%
2010.03.27, godz. 20:02, Stoperooo
A teraz jednoczymy się z Mallorcą ;]
2010.03.27, godz. 19:25, Barcel
kurde ładna ta Wasza kibicka Realu :)
2010.03.27, godz. 18:57, galaretek
kibicrmcf1902

Ci sezonowcy jeszcze wtedy w planach nie byli :D
2010.03.27, godz. 17:57, idiota
@kibicrmcf1902, Paul313, Iker teraz gra piach, więc jego miejsce jest na ławce, bo teraz Valdes mniej błędów popełnia. I nie pier**** gadajcie, żem sezonowiec, bo każdy obiektywny czlek zobaczy, że Iker z tego sezonu to o 2 klasy gorszy zawodnik niż w sezonie poprzednim. Przez te babole już dawno powinien być zastąpiony przez Jurka, ale Iker to symbol itd to Iker bez formy musi grać. Finał LM w 2002r czy też sezon 2008/09 to historia, teraz Iker to nie ten Iker co zawsze, a w podstawie powinni grać najlepsi w danej chwili.

Tak pier*** piszecie, że Kaka cały czas gra mimo, że VdV jest w lepszej formie, że miejsce Kaki jest na ławce, a teraz bronicie Ikera, gdyby był jakiśwyjątkowy.

Może gdyby usiadł na kilka meczy na ławce, albo na Gran Derbi to może w koncu by zmądrzał i zaczął grać na swoim poziomie, a nie przez cały sezon gra piach.

Dziwne, że tak Raúla nie bronicie, a JA zostaje tylko wyśmiewany gdy bronie Raúla sensowanie argumentując jego gre w 1. skladzie, a nie tak jak wy, że Iker musi grać bo to Iker, bo kiedyś miał forme.
2010.03.27, godz. 16:35, KingsterKini
ogolnie lipa,że Ronaldo miał w tym sezonie tą kontuzje dlatego w tym sezonie jest może ciut gorszy ,ale ostatnio Ronaldo zagrał lepiej niż Messi i ,oby (tak było do końca sezonu) Mam nadzieję,że w (Derbi ) ich rozj**ią...Ładnie,pięknie i przyjemnie spadam pozdro ...Ronni chwyci gaz i Real ma Mistrza tego brakuje Realowi jego formy z 2008 ,żeby był nie do rozj**ania Real....Pelle lepiej niech zostanie ....Oby Ronaldo trzymał poziom przynajmniej tak długo jak Figo czy Zidane ....
2010.03.27, godz. 16:10, krisss_89
Lubie tego gracza i podobala mi sie jego gra za czasow Don Fabio... Oby kiedys wrocil do pierwszego skladu Realu i byl mocnym pkt naszej defensywy :) HALA TORRES !!
2010.03.27, godz. 15:05, Paul313
kibicrmcf1902
zgadzam sie z tobą mimo tego że iker nie broni na max swoich mozliwosci to i tak jest najlepszy jak zlapie forme to juz bedzie OK
2010.03.27, godz. 14:03, AlexPato7
Uroczą macie tą Blance Princese =) Szkoda, że nie kibicuje Milanowi, ale wywiadzik pełna profesja :)
2010.03.27, godz. 13:34, szechorm
  bany84 - BAN (spam)   bezterminowy
2010.03.27, godz. 13:09, marcinreal1995
Kurde fajnie macie w Madrycie \
2010.03.27, godz. 10:09, TitiHenry
Jeszczer raz cmok cmok
2010.03.27, godz. 08:06, kibicrmcf1902
teraz sezonowcy, którzy kibicują Realowi dopiero od kąd zjawił się CR mówią by Iker siadł na ławie.... to absurd !!! Iker jest najlepszy na świecie i zrobił wiele dla Realu ! Finał LM 2002 ostatnie minuty i jego kapitalne interwencje... no ale przecież sezonowcy o tym nie wiedzą bo wtedy nie interesowali się Królewskimi....

2010.03.27, godz. 07:50, Arvaless
Spoko ziomek z tego Miguela Torresa :-)
2010.03.27, godz. 05:56, domin11rm
kaczy
wiemy że blanca jest bardzo ładna że tak skromnie powiem ale już się nie podlizuj xd, nie no żartuję:)
2010.03.27, godz. 01:26, ostry777
hehe Blanca jak się wykaże to Miguel będzie co tydzień we Włocławku:D
2010.03.26, godz. 23:21, El Rafael
Włocławku?, to tam stadion na 100 osób pewnie, omg...
2010.03.26, godz. 22:53, christo_ks
couragez

mecz U21 Polska - Hiszpania .
stadion Kujawiaka . wynik 0:2, po boskiej interwencji Białkowskiego i czerwonej kartce.

Miguel grał na prawej obronie ale niczym nie zachwycił . w drużynie HIszp. grał też pique, bojan, raul garcia, capel i inni.
Capel robił z wojtkiem cichym co tylko chciał .

ale to tylko moje wspomnienia ;d
2010.03.26, godz. 22:14, DonPatrinho
Bo nikt z pierwszej drużyny nie chciał chwilkę porozmawiać ?? (Dudek odpada ;p)
2010.03.26, godz. 22:08, saxxon
Torres opalnoy jak cygan :)
zawsze w niego wierzyłem ale on jest zbyt bojaźliwy, za mało przebojowy
nie ma pewnosci
Daj boze aby nabral tej pewnosci w Getafe i wrócil do nas z gra na poziomie
2010.03.26, godz. 21:48, jaworek2090
troche z innej beczki.
Barça wlasnie odpowiedziala Realowi na Di Stéfano.chodzi mi o to ze Cruyff został wybrany na honorowego prezydenta Barçy.
widac Barcelona wzoruje sie na Realu...
2010.03.26, godz. 21:23, kaczy
Brawo Blanca ;D Jesteś wspaniałą osobą, i mimo iż Cię nie znam, to wnioskuję to z twoich artykułów.
Pierwszy raz byłem 'szczęśliwy' jak przed wyjazdem do Londynu przeczytałem twój cykl bodajże "Impossible is nothing" ;D
Specjalne pozdrowienia dla Ciebie ;D
2010.03.26, godz. 21:22, TitiHenry
BartekNS o co Ci chodzi? Przecież on ma białą koszulkę na sobie pod bluzą
2010.03.26, godz. 21:21, Sophie89
paula9191
Miguel jest w połowie Romem, z tego co wiem.
No to teraz czekamy na wywiad z Raúlem ;)
2010.03.26, godz. 21:17, BartekNS
Chętnie go zobaczę znów w białej koszulce ;]
2010.03.26, godz. 21:08, TitiHenry
Ale ciacho cmok cmok cmok chcialbym go spotkac ale to nie mozliwe, super chlopak widac ze w real spedzil wspaniale chwile.
2010.03.26, godz. 20:59, Angelo10
Oj przecież nie narzekam na Waszą pracę tylko na pracę Hiszpańskich dziennikarzy. A co do wywiadów to fakt, nie czytam ich już od pewnego czasu jeśli pytany jest ktoś oprócz naszej 14stki, trenera lub Xabiego. Tylko oni mają coś sensownego do powiedzenia. Co do tego bana... niestety nie posiadam takiej mocy :D I tak bym Ci go nie dał ponieważ jesteś jedną z nielicznych przedstawicielek swojej płci na tej stronie. Miłego wieczorku życzę :)
2010.03.26, godz. 20:54, polonez
Torres żeby to był Fernando bym uwagę zwrócił to jakiś leszcz
2010.03.26, godz. 20:51, Vesna
bardzo mi przykro, ale nikt nie każe Ci ich czytać, skoro takie są nudne i przewidywalne. i wolę poczekać aż sam dasz mi bana.
2010.03.26, godz. 20:15, Angelo10
Vesna
Daj sobie bana za znicza ;D Załatwie Wam nr do agenta Gutiego. On często ma coś nieprzewidywalnego do powiedzenia. Czasem mając przed oczami wywiad z którymś z piłkarzy, wystarczy że przeczytam pytanie i już wiem co pytany odpowie. Coraz bardziej mnie nudzą te wywiady. Dziennikarze w Hiszpanii pytają w kółko o to samo.
2010.03.26, godz. 19:52, Vesna
załatw nam numer do agenta Cristiano to Blanca na pewno z nim porozmawia. [']
2010.03.26, godz. 19:34, chamartin7
Abercrombie rządzi :-D
2010.03.26, godz. 19:31, paula9191
jaką Miguel ma ciemną karnacje w porównaniu do blanci princes.
2010.03.26, godz. 19:30, Kamiliano7
2 lata temu we włocławku grały nasze Orły u21 z Hiszpanią u21. Mecz zakonczył sie wynikiem 0-2 i mialem to szczescie ze bylem na meczu i zdjecie z Miguelem cyknąłem ;p
2010.03.26, godz. 19:17, Angelo10
blanca princesa
Ależ Cię ciągnie do tego Miguela. Jak Ci idzie ? Kocha Cie już ? :D
Możemy się spodziewać w najbliższych dniach wywiadu z kimś z naszej pierwszej drużyny ?
2010.03.26, godz. 19:15, s.zymon
couragez - oglądał GD w barze z kibicami Realu
2010.03.26, godz. 19:13, only1ronaldo
ta typiara stuka dobre wywiadziki =)
2010.03.26, godz. 19:12, couragez
Co Miguel Torres robił we Włocławku 2 lata temu?

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama