Advertisement
Menu
/ realmadrid.com

Dzisiaj bez reklam na koszulkach

Władze Szwajcarii nie pozwalają na eksponowanie reklam bukmacherów

Władze Szwajcarii pozwalają na eksponowanie reklam zakładów bukmacherskich tylko wtedy, gdy robią to określone firmy publiczne. I jako że Szwajcaria nie podlega prawu Unii Europejskiej, Real Madryt i firma Bwin zdecydowały się zrezygnować z pokazywania logo bwin.com podczas dzisiejszego spotkania Ligi Mistrzów pomiędzy FC Zürich i drużyną Królewskich. Pierwszy raz od lat Los Blancos zagrają więc w koszulkach pozbawionych reklamy.

Wcześniej taka sytuacja miała miejsce w sezonie 2001/02, gdy nie znaleziono sponsora i piłkarze biegali w "czystej bieli" na piersi. Jednak aby nie szukać przykładów daleko, warto przypomnieć wyjazdowe spotkanie Ligi Mistrzów z sezonu 2005/06 przeciwko Olympiacosowi z Pireusu. Grecy mieli wtedy tego samego sponsora, co Real, czyli Siemens Mobile, dlatego też goście z Hiszpanii grali bez reklamy na koszulce. Jest wielce prawdopodobne, iż taka sama sytuacja będzie miała miejsce w spotkaniu z AC Milan, gdyż drużynę z San Siro również sponsoruje firma Bwin.

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!