REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2009.07.23, godz. 20:25, Rauer / realmadrid.com

Esteban Granero oficjalnie piłkarzem Realu Madryt!

Jak poinformowała oficjalna strona Realu Madryt, klub ze stolicy Hiszpanii skorzystał z klauzuli całkowitego wykupienia Estebana Granero z Getafe CF. Dzisiaj Królewscy doszli do pełnego porozumienia z samym zawodnikiem w kwestii jego nowego kontraktu, co sprawia, że jest on już w pełni oficjalnie nowym zawodnikiem Realu Madryt. Wychowanek wraca do swojego byłego klubu, wiążąc się z nim 4-letnim kontraktem.

Jak podają media, kwota transferu zamknęła się w czterech milionach euro. "To dla mnie bardzo ważna szansa. Lubię tego typu wyzwania. Chciałbym już rozpocząć treningi. Zdecydowanie się na niższe zarobki nie było zbyt trudną decyzją, gdyż każdy zrobiłby to samo na moim miejscu. Gra w pierwszej drużynie Realu Madryt jest marzeniem dla każdego wychowanka tego klubu. Mi się to udało. Teraz wszystko zależy ode mnie samego", powiedział Granero dla stacji La Sexta. Hiszpański pomocnik stał się tym samym siódmym transferem Florentino Péreza w tym oto letnim okienku.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2009

Komentarze

2009.07.25, godz. 12:15, Bad15
http://www.youtube.com/watch?v=jbUowGO9kAI&feature=related Tu jest odpowiedź kto powinien być naszym lewym obrońcą;)
2009.07.25, godz. 11:59, skin®
Spoko pasuje jeszcze Clichego i tyle. Sprzedac RvN, Huntelaara, M. Diarre, Drenthego i mamy spoko pake :))
2009.07.25, godz. 11:41, crisardo ronmestor
Myslicie ze real z nowymi transwerami moze pokonac kazda druzyne?
2009.07.25, godz. 09:21, robinsinho_25_
~to nasz wychowanek z krwi i kosci i juz w niedlugim czasie powinien grac w pierwszym skladzie !!!
2009.07.25, godz. 09:14, robinsinho_25_
zawsze tego chlopaka podziwialem .Za upor i za jego swietna gre
2009.07.25, godz. 09:13, robinsinho_25_
no wkoncu to nasz najlepszy w tej chwili wychowanek !!!!!!!Myslalem juz ze znow popelnimy blad.No teraz Esteban Byc moze powalczy nawet o 1 sklad
2009.07.25, godz. 08:42, engie87
ryba229
Jak to Włosi niestety... Szkoda Sevilli, bo grała ładną, techniczą piłkę i miała więcej strzałów itd, no ale też szczęścia im niestety troche brakło. Coś czuję, że ciężki i ostry półfinał z Juventusem będzie.

A co do Granero, to ciekaawe czy będzie miał debiut na Pucharze Pokoju. Bardzo fajny chłopak i życzę mu jak najlepiej. Wole duża bardziej jego niż Gutiego i niech swoja grą pokaże, że taki np Alonso jest Nam niepotrzebny.
2009.07.25, godz. 08:21, Adik003
po roku odejdzie jak Parejo ;/ żal
2009.07.25, godz. 03:01, Kuba.
Ilu to już wychowanków przewinelo sie przez 1. druzyne zeby po roku zostac sprzedanymi bo nie dosatwali prawdziwych szans... Żebyscie sie nie zdziwili kiedy okaze sie ze Granero jest nam potrzebny tylko po to, zeby go drożej sprzedać.
2009.07.25, godz. 02:28, ElControlTotal
Wiem, że teraz zbluźnię wobec wszystkich kibiców Realu :P, ale może dobrze, że w tym roku nie gramy żadnego superpucharu... Będziemy mięli więcej czasu na spokojne przygotowania. W Peace Cup jeszcze zobaczymy kto zasługuje na miejsce w składzie a kogo wywalić... A już od Toronto na ostro przygotować się do sezonu i zgrywać się z naszymi gwiazdami. Sprzedać drewniaków, dokupić lewego obrońcę i będziemy już gotowi do sezonu...

W końcu mamy walczyć o wszystko!!!
2009.07.25, godz. 00:08, ryba229
@engie87

Juve gra chamsko i agresywnie. Sevilla traktuje mecz jak trening
2009.07.24, godz. 23:57, engie87
Odwołuje o tym Juve, co niżej pisałem. 2:0 dla nich...
2009.07.24, godz. 23:27, Wzmachol
Wracam z wakacji, a tu tyle wspaniałych wiadomości... Esteban Granero... Teoretycznie to jest lewy skrzydłowy, ewentulanie może grać na pozycji ofensywnego środkowego pomocnika, cos jak Kaka... Ale mi się wydaje, że na pozycji rozgrywającego pokaże swoja klasę... Wierzę w Niego... W tym momencie nie ma się co spinać o Alonso z Liverpoolem;)
2009.07.24, godz. 23:18, engie87
Cissoko też na ławce, bo o Nim zapomniałem.
2009.07.24, godz. 23:16, engie87
Rezerwy Barçy nawet nieźle. ;) Chociaż nie ogladałem za długo, bo mnie prawdę powiedziawszy nudził ten mecz. Juve teraz ogladam. No i słabiutki ten Juventus. A w poprzadnim sezonie takie żeśmy wciry od nich 2 razy dostali w LM... :-/ Karteczki jak narazie zbierają, Cannavaro m.in. heh :) A tak jeszcze, w tym meczu to Juve ma mocniejszą ławkę niż 1-szy skład: Diego. Melo, Giovinco... Nie wiem czemu nie grają. Melo to to PK, ale tamci to nie wiem.
2009.07.24, godz. 23:04, Bad15
Barça 1-1 Tottenham, oglądałem mecz pewnie jak wielu stąd, grały oczywiście rezerwy w większości, ale trzeba przyznać że młodzież Barçy potrafi kopać w piłę;) Toure crack^^ W mojej opinii zagrali całkiem nieźle o niebo lepiej niż Tottenham sezon zapowiada się więc ciekawie. W niedziele ciekawy dzień;) My gramy mecz, Barcelona (dziś Celtic wygrał z ich przeciwnikiem 5-0), i Inter gra z Milanem:)
2009.07.24, godz. 20:55, EsGra
za kilka lat to on stanie się wielką gwiazdą realu :]
2009.07.24, godz. 20:43, matys133
Do Black Lord:

moze ze komentarz nie odnosił się do danego tematu?
2009.07.24, godz. 20:34, matrix_neo13
Droga redakcja, na stronie głównej w dalszym ciągu jest błąd. Jako następny mecz widnieje mecz z Liga de Quito, a gramy przecież z Al Ittihad.
2009.07.24, godz. 20:21, Mlody723
no to teraz tylko LO i KONIEC transferow do madrytu bo niestety trzeba bedzie sprzedac kilku graczy
2009.07.24, godz. 19:27, creativeopinion
Na polsacie sport jest transmisja po meczu Celticu. Barcelona vs Tottenham , dla zainteresowanych oczywiście. Ja tam jestem ciekaw jak Barça sobie poradzi, chcę zobaczyć w jakiej są formie, więc obejrzę.. tym bardziej , że Pep pewnie da szansę niektórym, żeby się pokazać.
2009.07.24, godz. 19:22, rKaka
storwert19

Moim zdaniem Kaka' bordzo mi sie podoba jak on gra a Cristiano nigdy minie nie przekonywał do siebie
2009.07.24, godz. 18:52, Bez Nickny Nick
Niezle Gran Derby sie zapowiadaja;]
W Realu CR9, Kaka, i Benzema, a w Barcelonie Messi, Henry i Ibrahimovi ( o ile przyjdzie)
La Liga znowu bedzie sila, rosnie w sile;]
2009.07.24, godz. 18:37, Black Lord

Ja do Administacji:
Dlaczego zostały wykasowane moje komentaże w dniu 19/07?
Było ich kilka, a zostały 3.
O co biega?

2009.07.24, godz. 17:55, manek_14
Fajnie ciekawe jak wszyscy sie zgrają na boisku.
btw transwerów Barcelona wymieniła Eto na Ibra i jeszcze muszą dopłacać xD
Ciekawe co Pérez wymyśli przy następnym okenku transferowym :)

Hala Madrid
2009.07.24, godz. 17:29, Madridista23
Czyli Alonso nie bedzie? ......na to wychodzi
2009.07.24, godz. 17:14, Torres94
ja powiem ze nie znam dobrze tego pilkarza a jestem czlowiekiem ze nie oceniam ludzi po klubie itp.
sprawdzimy co bedzie dalej....
2009.07.24, godz. 17:14, woru1ronaldo
bedzie grac w pucharze krola
2009.07.24, godz. 17:06, sergio91
storwert19

Zdecydowanie Kaka, sytuacja będzie bardzo podobno do czasów Zidane i Figo. Obaj byli znakomitymi piłkarzami, być może Figo nawet był bardziej efektowny ale to Zizou miał większy wpływ na grą zespołu. Jak Zizou nie było na boisku to siła rażenia Realu automatycznie spadała i to bardzo. Myślę że w przypadku Kaki i Crisa będzie podobnie. To Kaka będzie decydował o grze tej drużyny. pozdro
2009.07.24, godz. 17:06, MYSZa7
storwert19 - obydwa są tak samo ważne pod względem sportowym,ale sądzę,że najwięcej radochy będziemy mieli z Kaki :P
2009.07.24, godz. 17:03, Fedyk
ty chyba złą stronę wybrałeś
2009.07.24, godz. 16:59, storwert19
ok, źle pytanie sformułowałem, chodziło mi, o to który będzie miał większy wpływ na grę drużyny?? :))) ale ok, dzięki za odpowiedz.
2009.07.24, godz. 16:54, ryba229
@storwert19

Odpowiedz jest prosta - najwazniejsza jest druzyna
2009.07.24, godz. 16:54, storwert19
Mam pytanie do wszystkich kibiców Realu Madryt; jak myślicie, który transfer jest ważniejszy: Cristiano Ronaldo czy Kaka?? Chodzi mi o walory czysto sportowe, nie marketing. Pozdrawiam.

Visca el Barça!!!!
2009.07.24, godz. 16:36, Bad15
http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=bURmReE4oek&translated=1 ładna brameczka:)
2009.07.24, godz. 16:35, Grandos
bo z jutsintv wywala po jakims czasie a z tej nie
2009.07.24, godz. 16:34, Grandos
taka http://www.iraqgoals.net/ch4.html w zakladki sobie w mozili wloz
2009.07.24, godz. 16:08, EJCol
WALCZYĆ JESZCZE O RIBERYIEGO I FINITO
2009.07.24, godz. 15:47, Zieniutek31
na jakiej stronie sa pokazane stacje na których leci dany mecz?? bo miałem 1 ale mi z głowy wyleciała;/
2009.07.24, godz. 15:04, bogus07
SUPER :D
2009.07.24, godz. 14:55, szuła1992
nie nawidze włoskich klubów, włoskiej piłki,włoskiej reprezentacji.
Jak chcecie szybciej zasnac to od muzyki lepiej dziala włoski futboll!!!
2009.07.24, godz. 14:55, mari_shibby
Ja również !:)
2009.07.24, godz. 14:54, miszczo
mari_shibby

trudno sie z tym nie zgodzic..:) a ze swojej strony pozdrawiam mimo domiennych pogladow..:)
2009.07.24, godz. 14:49, mari_shibby
Co do Juve i Interu, to chciałem powiedzieć że są to bardzo niewygodni przeciwnicy, grają wręcz odstraszający futbol, ale swoim głupim i nie powtarzalnym szczęściem mogą strzelić jedną bramkę przez 180 w dwumeczu i wygrać.
2009.07.24, godz. 14:48, mari_shibby
Ja też bym chciał żeby to wszystko się udało, ale chyba zgodzisz się ze mną miszczo że fajnie by było gdyby Real podniósł w tym sezonie Puchar Ligi Mistrzów, przecież będzie na Estadio Santiago Bernabéu !:)
2009.07.24, godz. 14:39, miszczo
odnosnie benzemy wydaje mi sie ze bardziej od jego sprawdzenie nalezy sie bac o ogolne zgranie. Bo wydaje sie ze to facet z jajami i da rade
2009.07.24, godz. 14:38, miszczo
1 Benzema tez nie wiem jak sie sprawdzi.
2 Kaka- nie wiem czemu ale jestem spokojny. i obstawiam ze poziom druzyny przenosi sie na poziom gry zawodnika i wierze ze odrzyje
3 A Ronaldo, mow co chcesz ale moim zdaniem wprowadzil w pojedynke Man U do finalu. A po za tym nie da sie grac kilka lat pod rząd na tym samym poziomie.
4 z po szustym sie zgadzam..;)
2009.07.24, godz. 14:38, don_suchy
mari_shibby - Kaka w 36 meczach strzelil 16 bramek, wiec byl to calkiem dobry sezon ( patrzac na jego kontuzje)
2009.07.24, godz. 14:38, szuła1992
I dobrze, Granero się nam przyda!!!
2009.07.24, godz. 14:34, miszczo
wydaje mi sie ze przy takich zawodnikach jakich zakupilismy to ktos z naszych DP moze sie stac drugim Makelelem lub nawet kims lepszym . Nie widze problemu w wygrywaniu z Barcelona. I tu nie chodzi o jakies wyniki 4-1. Tylko podejrzewam ze jak bysmy grali piekny sezon a przegrali po fenomenalym widowisku 4-3 z Barça to by zostalo wybaczone. I wytlumacz mi czemu z Juve czy z Interem mieli bysmy przegrac. Bo jesli chodzi o Chelsea to w meczu z Barcelona bylo widac ile trener daje czyli Guss. Ale coz. Ty uwazasz ze Xabi jest potrzebny ja nie. Wiec nie widze sensu dalej tego ciagnac. Ale podejrzewam ze jak bysmy jechali grac na wyjezdzie z Chelsea to bysmy grali innym zestawieniem niz u nas na Boisku. Mi bardziej chodzi o ogolny zarys druzyny na caly sezon. Pozdrawiam ..:)
2009.07.24, godz. 14:34, michnik zAo_09
Przeraża mnie skreślanie RvN. Tak po prostu. Oczywiście, może być tak, że po kontuzji nie wróci do pełni sprawności, ale żeby od razu twierdzić, że się nie nadaje. Dziwne. Pożyjemy, zobaczymy..
2009.07.24, godz. 14:32, michnik zAo_09
No tak pamo, ale przecież nie była to dyskusja na temat: "Kto lepszy od Gago", tylko Ty zasugerowałeś, że on jest na tyle dobry, że będzie świetnym rozgrywającym Realu Madryt. Moim zdaniem nie będzie. Tyle w temacie. Pozdrawiam
2009.07.24, godz. 14:31, Pingwin95
Z tej mąki (Granero) będzie chleb (dobry piłkarz)
2009.07.24, godz. 14:29, mari_shibby
A odnosząc się do tych 4 bramek na mecz, to powiem Ci, że poziom futbolu obecnie wciąż się podnosi i strzelanie bramek po 3, 4 na mecz nie jest już takie łatwe jak to było kiedyś. A poza tym spokojnie.
Po pierwsze: Kaka- ostatni sezon nie należył do jego najlepszych w Milanie.
Po drugie: Cristiano Ronaldo- podobnie jak z Kaką.
Po trzecie: Benzema- dobrze zapowiadający się piłkarz, ale duzo o nim powiedzieć nie możemy.
Po czwarte: Granero- wielki pytajnik
Po piąte: Albiol- nie wiadomo czy podoła grze w Realu
Po szóste: Wiele piłkarzy którzy już nie nadają się do gry tj. RVN, Guti, Salgado, a niedługo pewnie też Raúl.

Transfery w tym oknie transferowym bardzo mi się podobają, ale poczekajmy na wyniki.
2009.07.24, godz. 14:25, mari_shibby
Podaje przykład kolejnego piłkarza : De Rossi. Jest o niebo lepszy od Gago. Wytłumacze Ci co miałem na myśli.
Real zakupił ostatnio piłkarzy za 200 mln. Problem w tym, że większość tych piłkarzy to gracze ofensywni. Żeby zatem nie zniszczyć tego projektu tworzonego za ogromne pieniądze należy zakupić kogoś jak Xabi Alonso czy De Rossi. A chodziło mi o to, że Real obecnym składem z takim atakiem jest w stanie wygrać z Valencią, Villarealem, Sevilla bitwe o mistrzostwo, ale nie jest w stanie wygrać tej bitwy z Barceloną. Jeżeli chodzi o UCL to napewno nie wygra z Chelsea, ale i Inter i Juve może być przeszkodą.
2009.07.24, godz. 14:21, ryba229
@miszczo

Ofensywa zbliza sie do dawnego poziomu a i obrone mamy o klase lub 2 lepsza.
2009.07.24, godz. 14:13, miszczo
cala twoja wypowiedz przeczytalem 2 razy. I odnosisz sie w niej do wydarzeń z zeszlego sezonu. Wiec napisze krotko. Po to zostalo wydane 200 mln i po to jest Pelegrini zebysmy mogli strzelac po 4 bramki na mecz wracajac do dawnych czasow w ktorych wystarczyl jeden DP.
2009.07.24, godz. 14:12, pamo
a poza tym jak dla mnie lass będzie lepszy od makelele i nie mam 15 lat, lass potrafi minąć rywala, podać nie jak makelele do pierwszego bliższego partnera tylko coś bardziej kreatywnego, a właśnie takie dzieci jak Ty nic innego nie robią tylko wspominaja del Bosque i francuza, macie klapy na oczach i tylko to pamiętacie z dzieciństwa, polecam sklepy cynamonowe do przeczytania- lektura przedstawiająca zniekształcone wspomnienia dorosłego człowieka z dzieciństwa i własnie tak ejst chyba z Tobą, zaczyna się napinka więc kończę tą bezsensowną dyskusje, każdy ma prawo do swojego zdania
2009.07.24, godz. 14:09, ryba229
@Valencia_Los_Ches

Dalej boli ze Albiol gra w Madrycie??
2009.07.24, godz. 14:08, pamo
najpierw najeżdżasz na kogoś, że nie umie czytać ze zrozumieniem a potem sam tak robisz- fabregas jest nie do wyciagnięcia, a senna ma 33 lata i za rok będziesz narzekać że słąbo gra, ze stary itd, jak sam widzisz mało ejst piłkarzy o podobnych umiejętnościach co gago, 2 zawodników na całe dziesiątki tysięcy piłkarzy to bardzo mało
2009.07.24, godz. 14:07, miszczo
"Owszem wtedy graliśmy, ale wygrywaliśmy tylko dlatego że Ronaldo, Zidane i spółka dawali radę strzelić po 3, 4 bramki na mecz" po to jest Kaka Benzema i Ronaldo zebysmy wrocili do takiej gry. I nadal nie napisales gdzie ja o Lassie wspomnialem. Bo to chyba ty zle mnie zrozumiales
2009.07.24, godz. 14:03, mari_shibby
Na Twoim miejscu nauczył bym się czytać ze zrozumieniem. Później możemy podyskutować.
2009.07.24, godz. 14:03, miszczo
mamy 15 lat mialo byc. I przepraszam ze tak skladniowo napisalem kijowo ale kilka rzeczy naraz robie..:)
2009.07.24, godz. 14:00, miszczo
mari_shibby
"Twój Wielki Lass"- gdzie ja napisalem ze Lass jest wielki. troche Cie nie kumam bo napisales ze po co bylo kupowac Kake Benzeme czy Kryske? otoz po to zebysmy mogli wlasnie powrocic do tamtych czasow. Sa to zawodnicy co z powodzeniem moga zastapic naszych dawnych wirtuozów i do tego sie wlasnie ciagle odnosze. Wystarczy jak sie przypomni mecze Realu z Man U. 4-3 dla Anglikow. 2 nasze samobuje. A momentami nie mogly nam diably pilki zabrac. osmieszalismy ich. a zaznaczam ze obroncow mamy obecnie lepszych niz wtedy moze lewa obrone powinismy wzmocnic. a po za tym co chcesz od Sneijdera. Dwa lata temu z bardzo dobrej strony sie pokazal. A rok temu. Uwierz po takiej kontuzjii ciezko do formy jest powrocic a wiem to z doswiadczenia bo sam mialem zerwane 2 razy więzadła krzyzowe. A wracajac do Lassa. Cala druzyna grala tragiczny sezon wiec jak mozna zwalac na niego wine. Forma druzyny ma wplyw na forme zawodnikow. Przyklad? Real jak pokonywal Barce u siebie 4-1. Messi jakos nie mogl sobie z naszym Marcelo poradzic? Oznacza to ze Argentynczyk slaby jest? Nie. Poprostu gral taki piach jak jego druzyna. A teksty typu ze mamy 15 to tez sa nie na miejscu i oznaczaja ze albo argumenty sie koncza albo poprostu ze zwyczajnej zlosci to napisales. A po za tym moze wkoncu Real zacznie produkowac zdobywcow zlotej pilki a nie ze gotowe gwiazdy produkujemy. Bo jaka masz gwarancje ze Graner nie zacznie dobrze grac? Dela Redowi dalo sie szanse i z jakiej strony sie pokazal?
2009.07.24, godz. 13:59, Valencia_Los_Ches

Podobno Pérez oferuje 15€ mln za Laportę, bo potrzebujecie wzmocnienia w atatku.

Tutaj próbka jego umiejętności: http://www.youtube.com/watch?v=uuFavgUWqKM

2009.07.24, godz. 13:52, mari_shibby
Lepszy jest chociażby Marcos Senna, Cesc Fabregas.
2009.07.24, godz. 13:49, funkyfilu
przepraszam. może ktoś tu zna hiszpański... co to znaczy "fichaje"?
2009.07.24, godz. 13:43, pamo
no to jak się pomyliłem to sorry, nie pamietam dokładnych dat meczy
2009.07.24, godz. 13:42, pamo
no ok, nie wspomniałeś. w takim razie podaj mi przykłady piłkarzy lepszych według Ciebie od gago do tej roli i REALNYCH do ściągnięcia bo mi do głowy przychodzi jedynie pirlo. jak dla mnie Gago naprawde jest dobrym piłkarzem jak ejst w formie
2009.07.24, godz. 13:37, michnik zAo_09
A co do Capello to uważasz, że defensywny trener i podpierasz się najpiękniejszą według mediów hiszpańskich akcją sezonu 2006/2007 w Primera Division, twierdząc, że to za Schustera było..
2009.07.24, godz. 13:35, michnik zAo_09
Do podawania do boku mogą sciągnąć Romana Koseckiego. Chodzi o gościa, który zrobi różnicę. Który nie zagra standardu. Grand Derbi przegraliśmy, bo Barça nas zjadła w środku. Nie dlatego, że byli silniejsi fizycznie, tylko grali piłką. A Twój bohater z klepki gra po autach. Na youtube mnie nie wysyłaj, bym oglądał Xabiego, bo jeśli spróbujesz przeczytać raz jeszcze to, co wcześniej napisałem, to odkryjesz, że nie wspomniałem o nim słowem.
2009.07.24, godz. 13:27, pamo
ja nie chce gry defensywnej, tylko wydaje mi się, ze wy byście tego chcieli, to ze wybrałem przykląd za capello nie oznacza ze ejstem zwolennikiem takiej gry
2009.07.24, godz. 13:27, mari_shibby
Podałeś jeden przykład. Wgłębiłem się już nie raz w osobę Gago i nie uważam żeby była to osoba odpowiednia na tą pozycję.
2009.07.24, godz. 13:25, pamo
akurat w tej sytuacji fakt, że było to za Capello a ta akcja ma się jak piernik do wiatraka, zupełnie nie chciałem wiązać ze sobą tych faktów. Chodiz mi o to, że graliśmy nudna piłke za Capello, a to, że akacja jest za jego kadencji to inna sprawa. A według Ciebie na czym polega rozegranie? wejdź na youtube i zobacz jak rozgrywa xabi, to jest nic innego jak takie podanie na skrzydło zazwyczaj....
2009.07.24, godz. 13:19, mari_shibby
Co to znaczy że drużyna jest dołku? śmieszni jesteście to nie jest Wisła czy Legia tylko wielki Real i nie ma prawa być w dołku piłkarz który zarabia po 5 mln, to że zagrali z barceloną fatalne spotkanie, to ich powinno jeszcze bardziej zmotywować żeby w następnych spotkaniach wygrywać. Jak macie po 15 lat, to sobie wypisujcie dalej takie opowiadania. Nie róbcie z Lassa piłkarza pokroju Makelele bo do tego to mu jeszcze wiele brakuje, i nie wiadomo czy w ogóle kiedyś osiągnie taki poziom. Wiem, wyróżniał się, na tle fatalnie grającej drużyny to i pewnie nie jeden z nas od czasu do czasu by się wyróżnił. A co do wypowiedzi Pamo to chyba nie wiesz co piszesz? jak można grać defensywnie mając Kake Benzeme Ronaldo Raúl Higuana? Wystarczy taki komentarz.
2009.07.24, godz. 13:16, michnik zAo_09
Zmartwię Cię pamo, ale wtedy trenerem był nie kto inny jak Fabio Capello.. Poza tym fakt, podanie do wbiegającego na wolne pole bocznego obrońcy, najbardziej oczywiste z pośród wszystkich możliwych.. Gago robi różnicę, prawdziwy crack.
2009.07.24, godz. 13:12, pamo
mari_shibby

a ja się z Tobą też nie zgodze. Wole Real wygrywajacy 5-4 niż taki jak za Capello, nudne 1-0. W 2002 też była dziura i to nieporównywalnie większa, też były zespoły grające jak obecnie Chelsea i co? I w niczym to Zidaowi, Raúlowi i spółce nie przeszkadzało....a jak się upieracie na tego rozgrywającego to mamy znakomitego gago, który jestem pewien że ejszcze się rozwinie i to bardzo. Pierwszy, bodaj najlepszy przykłąd, który mi od razu przychodzi na mysl to mecz z Valencią kiedy Ruud strzelil z woleja po wrzutce Torresa, obejrzyjcie i sprawdźcie kto rozegrał, a było to podanie z najwyższej półki, a mecz ten graliśmy jeszcze podczas pierwszego sezonu za Schustera, Gago był młodszy i słabszy niż jest obecnie
2009.07.24, godz. 13:11, MYSZa7
mari_shibby - Lass zrobił jeden błąd w tamtym meczu,który kosztował nas bramkę,ale to nie znaczy,że zagrał katastrofalnie.NIe tylko Lass jest od gry defensywnej.Najbardziej zawiodła obrona w której nie było Pepe,a z nim nigdy z Barceloną nie przegraliśmy.Ramos to robił z siebie pośmiewisko.Może i zdobył gola,ale gra defensywna...szkoda słów.To Lass musiał zap***lać na jego pozycję,bo on jak poszedł do ataku to wracał sobie truchcikiem,gdy Barcelona miała kontrę :) Z Valencią wygraliśmy w pierwszym meczu 1-0,później z Villareal 1-0 ,Sevilla 4-2.Przegraliśmy drugie mecze z Villareal i Valencią,wtedy gdy cała drużyna była w dołku,a jeśli się nie mylę Lass miał kontuzje.Mówisz,że jeśli Real nie będzie miał dobrej defensywy to nie wygra LM.No to chyba w takim razie potrzebni są obrońcy no nie? A nie kolejny środkowy pomocnik.
2009.07.24, godz. 13:09, maciek123x
19marxs
Zgadzam się w dużej części z twoim zdaniem tylko zamiast RvN lepiej by było gdyby Negredo został.
2009.07.24, godz. 13:03, mari_shibby
Miszczo, a ja się z Tobą całkowicie nie zgodzę. Owszem wtedy graliśmy, ale wygrywaliśmy tylko dlatego że Ronaldo, Zidane i spółka dawali radę strzelić po 3, 4 bramki na mecz. W przeciwnym przypadku Real przegrywał spotkania, bo obrona była fatalna. Sneijder miał szansę w tamtym sezonie i dwa lata temu. Nie wykorzystał jej. Nie uważam że powinno się go sprzedawać, ale nie jest on piłkarzem na podstawowy skład. Chciałbym zaznaczyć, że Barcelona w tamtym sezonie wygrała wszystko, i żaden z działaczy nie chciałby aby ten scenariusz się powtórzył. Nie mówiąc już o spotkaniu z Barcelona na Camp Nou kiedy to Real w "cudownym" stylu przegrał 2:6. W tym spotkaniu, Twój "Wielki" Lass zagrał katastrofalnie, robiąc błędy jeden za drugim. I teraz nasuwa się proste pytanie, po co w takim razie było kupować Kake Benzeme Ronaldo ? przecież my zajelismy drugie miejsce w lidze, wygrywaliśmy dużo spotkań? Szkoda tylko że te spotkania były z drużynami przeciętnymi. Bo gdy przyszło grać z Valencią, Barceloną, Villarealem czy Sevilla( a to są drużyny które tak naprawdę coś grają w Hiszpanii) Real grał fatalnie, a wszystkie gwiazdy typu Lass które tak świetnie radziły sobie w defensywie w pozostałych spotkaniach popełniały fatalne błędy. Kolejnym istotnym aspektem jest Champions League. Real na 100% nie wygra Ligi Mistrzów jeżeli defensywy nie będzie miał dobrej. Wystarczy Chelsea która będzie się bronić idealnie, i strzeli jedną bramkę i odpadamy. Zatem uwierzcie, że potrzebny jest ten Xabi Alonso, ale nie koniecznie akurat on. Jest wielu bardzo dobrych piłkarzy grających na jego pozycji.
2009.07.24, godz. 13:02, WICKET
http://sport.interia.pl/pilka-nozna/news/estebana-granero-wrocil-do-realu,1343477,5719

Estebana?
2009.07.24, godz. 13:00, ryba229
@miszczo

Jest jeden pozytyw - z Pellegrinim zblizamy sie do zwycieskiego stylu czyli do posiadania pilki i niszczenia rywala krotkimi podaniami
2009.07.24, godz. 12:52, MYSZa7
miszczo - masz rację.W 2002 roku Zizou wystarczył tylko DMF Makelele który czyścił za niego gre.Obecnie mamy praktycznie identycznych zawodników Lassa i Kake.I Wy myślicie,że Kaki nie stać dobre rozegranie? Przecież to on był i jest motorem napędowym Brazylii tak samo było w Milanie.Kaka potrafi puścić naprawde świetne piły.W rezerwach też mamy świetnych playmakerów jak VdV czy Sneijder.Szczególnie VdV ma duże umiejętności w rozgrywaniu,wystarczy spojrzeć na mecze Holendrów.Piłke też odebrać potrafią :) Ale i tak od tego jest Lass ;)
2009.07.24, godz. 12:49, pamo
miszczo

dokłądnie wczoraj napisałem to samo, chyba nawet pod tym newsem

pozdro dla myślących
2009.07.24, godz. 12:46, makrela
miszczo zgadzam się z tobą w 100 %
2009.07.24, godz. 12:31, miszczo
mozecie sie ze mna sie zgadzac lub nie. Ale w razie tego drugiego przypadku prosze o nie bluzganie..:) kilka miesiecy temu kiedy jeszcze pan Florentino Pérez nie byl prezydentem Realu byly ciagle domysly, wypisywanie domniemanych skladow gdzie najczesciej pojawialy sie nazwiska Kaka Ronaldo Ribery czy Villa a nawet Silva a jakos nie rzucało sie w oczy zeby wszyscy tak jak teraz ekstazowali sie domniemanym transferem Alonso. Ok, pewnie ze nie ktorzy Baska umieszczali w swoich składach ale to nie bylo na taka skale jak teraz. Az tu nagle masz Ci los na realmadrid.pl pojawil sie jakis news ,ze Alonso ma byc łącznikiem między obroną a ofensywa ,ze bez niego Kaka Ronaldo i Benzema beda bezradni bo pilek bedzie brak i raptem wszyscy to dostrzegli i okazuje sie ze Real Madryt bez Xabiego jest jak ryba bez wody.. o.O . Czyli rozumiem ze jak sie pojawi news odnosnie tego ze mamy za duzo lewo noznych zawodnikow w zespole i powinno sie kilku sprzedac zeby bylo po rowno z tymi co graja prawa noga bo Ci placza do poduszki z tego powodu, wszyscy zaczną pisac ze to prawda i trzeba faktycznie ich sprzedac? moze glupi przyklad ale tak czasem myslenie na tej stronie wyglada. Bo ktos w newsie napisal ze ktos cos powiedzial. Ludzie wezcie troche na chlopski rozum czy potrzebujemy Alonso. Czemu niby Sneijder czy Granero nie maja grac na pozycji rozgrywającego? Czemu im nie dac szansy? Aha no zapomnialem. Oni pilki odbierac nie potrafia. Ale to moze sobie przypomnimy z jakim skladem w 2002 podnolismy pewien piekny srebrny puchar. Linia pomocy wygladala tak
Solari-Makelele-Zidane-Figo. Bardzo defensywnie. Nie mowiac juz o nastepnym seznonie. W srodku pola Makelele z Gutim skrzydla to Figo z Zidane`em na napadzie Ronaldo a za nim Raúl. Byl tylko jeden DP a cala Europa sie srała przed nami. Doszlismy do polfinalu Ligi Mistrzow i mistrzoswo Hiszpani padlo naszym łupem. ale wtedy to bylo malo bo finalu Ligi Mistrzow nie bylo ale teraz wyjsc z 1/8 nie mozemy. Podsumowujac uwazam ze nie potrzeba nam kogos takiego jak Alonso. Jak juz musimy miec rozgrywajacego to niech zagraja tam zawodnicy ktorych posiadamy obecnie. To nie sa rozgrywajacy? Zidane tez lubil grac najbardziej za napastnikami. Ale gral w swietnie w srodku pola, dzielil i rządził tam. Na skrzydle tez pieknie sie prezentowal. Wiem ze to nie ta sama liga co nie ktorzy nasi co by tu nie mowic utalentowani i dobrzy pilkarze ale mozna sie przystosowac..pozdrawiam
2009.07.24, godz. 12:26, Scorpions92
i git majonez
2009.07.24, godz. 12:22, KoKs0309
http://w486.wrzuta.pl/audio/0uDV2pTqMs0/uno_dos_tres_hala_mad
rid_koks0309


Zrobilem dzwonek na esa jesli kogos zainteresuje ;)
2009.07.24, godz. 12:16, ryba229
Wprawdzie nie mam zwyczaju wklejania linkow ale zobaczie prosze filmik z treningu Realu gdzie macie porownanie umiejetnosci Granero i Marcelo

http://www.youtube.com/watch?v=XVzeH6Slm-k&feature=relate
d
2009.07.24, godz. 12:13, cinek85
Czyli Sneider i VdV odchodzą i to na 100%
2009.07.24, godz. 11:38, 19marxs
Jeszcze Xabi Alonso, Arbeloa i spokój. Kadra wygląda następująo:
1. Casillas
2. Salgado
3. Pepe
4. Ramos
5. Gago
6. Lass
7. Raúl
8. Kaka
9. Ronaldo
10. Sneijder
11. Robben
12. Marcelo
13. Adan
14. Guti
15. Xabi Alosno
16. Arbeloa
17. RvN
18. Albiol
19. Benzema
20. Higuain
21. Metzelder
22. Torres
23. Grenero
24. Garay
25. Dudek
Myślę, że tak powinno być. Ze sprzedarzy wszystkich zawodników zarobimy ok. 100 mln jak negocjajce dobrze się potoczą.
2009.07.24, godz. 11:37, maith1
wreszcie real zmienił politykę transferową dotyczącą wychowanków, a esteban to wielki talent
2009.07.24, godz. 11:33, Volkor
Być może będzie siedział na ławie ale potrzeba kogos za alonso. Do tego jeszcze wychowanek i "tylko" za 4 mln euro...
2009.07.24, godz. 11:27, aneta73
super!
2009.07.24, godz. 11:16, SUPERTORCA
niektórzy z was naprawde przesadzają...dajcie spokój nie pamiętacie już co było Lassem?? teksty typu "po co on nam?" "on jest za słaby na Real" a teraz co? KLUCZOWY ZAWODNIK!! Dajcie Estebanowi szanse na pokazanie sie to zobaczymy co z tego bedzie. Pozdrawiam
2009.07.24, godz. 11:14, argonz
Podobno Fiorentino daje za tego piłkarza po prawej 15 baniek
http://www.youtube.com/watch?v=EShRZ_ubkgU&eurl=http%3A%2F

Heheh swoją drogo ciekawe czy perez by dał rade z takimi trikami hehe
2009.07.24, godz. 11:11, argonz
w sensie po lewej :)
2009.07.24, godz. 11:11, argonz
Podobno Fiorentino daje za tego piłkarza po prawej 15 baniek
http://www.youtube.com/watch?v=EShRZ_ubkgU&eurl=http%3A%2F

Heheh swoją drogo ciekawe czy perez by dał rade z takimi trikami hehe
2009.07.24, godz. 11:10, mari_shibby
W moim przekonaniu jest to piłkarz tylko i wyłącznie na rezerwę, i ciężko kiedykolwiek będzie mu się dostać do 1 składu, przede wszystkim dlatego, że Fiorentino nalegać będzie na Xabiego Alonso, i dobrze. Będzie naszym podstawowym rezerwowym. Powodzenia !
2009.07.24, godz. 11:04, rgonzalez
Niech mu się u nas wiedzie no i niech spróbuje powalczyć o ten pierwszy skład...
2009.07.24, godz. 10:50, mari_shibby
Nie zapominajmy o Xabim Alonso
2009.07.24, godz. 10:45, raul2696
yes!yes!yes!
2009.07.24, godz. 10:42, socio81
Radość proporcjonalna do klasy zawodnika? Ilość komentarzy jakby ciut mniejsza w porówaniu do podobnych newsów o Kace, Ronaldo a nawet Albiolu...
2009.07.24, godz. 10:25, Real4everMadrid
MUSIMY SPRZEDAWAC poki co dosc wydawania bo mamy ponad 30 zawodników a musimy miec 25 :)
2009.07.24, godz. 10:25, poldhinio00
a wie ktos kiedy jest prezentacja granero?
2009.07.24, godz. 10:14, michal17
podobno Stuttgardt zrezygnował z KLH obawiam się że będzie problem ze sprzedażą kilku piłkarzy a jesli juz sie ich pozbędziemy to za grosze
2009.07.24, godz. 09:45, DJeeYek
Dlaczego co niektórzy piszą, że jak jest Granero to Alonso nie trzeba? :D Przecież to zawodnicy grający na różnych pozycjach. Ogranijcie się troszkę. Już nie wchodzę w temat, czy kupić Alonso czy nie (choć ja uważam, że taki gracz jest nam bardzo potrzebny), ale czytając co niektórych uszy mi odstają :P Wiadomo, że przychodzi jaki rezerwowy i wg mnie jako bardzo dobry rezerwowy. To jest wielki walczak, a takich nam zawodników potrzeba! A to jak bardzo chciał tu przyjść z myślą, że i tak będzie zmiennikiem bardzo dobrze o nim świadczy. Dla Niego chwałą jest grać w Realu i to się ceni. Już jest dobry, a przy naszych obecnych zawodnikach może być jeszcze lepszy. Hala Madrid!
2009.07.24, godz. 09:20, sasimthefan
Pirat na pokładzie! ;D
2009.07.24, godz. 09:02, Biały11
Szevas

podpisuje sie pod tym dwiema rękoma...Gutek out. VdV i Wes niech zostana ;)
2009.07.24, godz. 08:59, Szevas
Sprzedac Gutka... i Parejo wyporzyczyc do Getafe na dwa lata..
2009.07.24, godz. 08:51, Aoi
Cieszy mnie ten transfer, teraz niech jeszcze dostanie szansę ją wykorzysta(ktoś musi po Raúlu i Casillasie odziedziczyć opaskę kapitańską).
2009.07.24, godz. 08:36, BOSSO
no to mamy pierwszego pospolitego kopacza w zespole!! tylko po co on Realowi???
2009.07.24, godz. 08:30, bocal
Bks1922Stal

W Getafe zarabiał więcej ;)
2009.07.24, godz. 08:30, anwil12
I bardzo dobrze...
2009.07.24, godz. 08:07, FuBu7
obaster

Gratulacje - za rok to Wy zapewne ściągniecie swojego wychowanka, ale już za 35mln euro - jeśliś Barcelonista :-]
2009.07.24, godz. 07:51, obaster
Gratulacje-kupiliście wychowanka...swojego
2009.07.24, godz. 07:03, socio81
Trudno, co zrobić...Szkoda chłopaka.
2009.07.24, godz. 06:16, robinhob4
Bks1922Stal-(*)
2009.07.24, godz. 06:12, robinhob4
Świetne transfery robi Pérez :)Nie chodzi tutylko tych na ktorych wydal najwiecej ale chodzi mi o Albiola i wlasnie Granero :)
2009.07.24, godz. 05:56, Bks1922Stal
Nie jest nam potrzebny !!! przyszedł i bd siedział na ławce TRAGEDIA !!! przyszedł dla kasy i tyle ...
2009.07.24, godz. 02:39, Mateorito
uwielbiam gnoja no i sie ciesze :D
2009.07.24, godz. 01:02, Scorpions92
Fajnie ale i tak tylko jako zmienik mlody jeszcze bedzie musial sie duzo nauczyc .
2009.07.24, godz. 00:52, danigaucho
jesli sie zprowadza wychowankow to sie patrzy tez na jakosc transferu a nie na ilosc jak ''odziez uzywana na wage '' za przeproszeniem oczywiscie nie ublizajac granero bo to dobry pilkarz jak tez sciagniety alvaro negredo co do sprzedanego ostatnio javi'ego garcyi wole sie nie wypowiadac
2009.07.24, godz. 00:49, RozQ
http://demotywatory.pl/2102/MESKOSC
sory ale musiałem haha o_0
2009.07.24, godz. 00:20, floo91
Bardzo się ciesze, jak najwięcej wychowanków!
2009.07.24, godz. 00:19, Arek 1992
A wiadomo czy peace cup będzie w telewizji? Dużo piszą, że na Eurosport 1 i 2 , ale to nie jest oficjalnie potwierdzone
2009.07.24, godz. 00:10, El Rey
Będzie bardzo często siedział na rezerwie
2009.07.24, godz. 00:05, blue
xXxGonzalez7xXx
n/c = no comments
2009.07.23, godz. 23:55, adam0212
n/c prawdopodobnie noł koments :D
2009.07.23, godz. 23:55, saxxon
Getafe spod madrytu to nasz super partner
ekstra sie z nimi dogaduja
bardzo dobry ruch Parejo jest narazie za slaby na Real - musi chlopak duzo grac -w Getafe bedzie mial duzo szans
a Granero juz sie ogral jesli u nas wybuchnie forma to kto wie jak potocza sie jego losy
Napewno stac go na gre w 1 zespole - ma swietna technike i obie nogi sprawne - ale bedzie mial b trudno
2009.07.23, godz. 23:51, IVAN_ZAMORANO
Hahaha. Wy głupcy ! Myślicie że z Granero na rozgrywającym wygramy Ligę Mistrzów ? Żałośni naprawdę niektórzy tu są ! On ma się uczyć, powtarzam to drugi raz - UCZYĆ OD NAJLEPSZYCH, to może wyjdzie coś z niego, ale na pewno nie w pierwszym sezonie. Rozgrywający i tak jest potrzebny.
2009.07.23, godz. 23:46, xXxGonzalez7xXx
M_J18

Czytałem go jakiś czas temu i jakoś się na tym nie skupiłem, rzeczywiście, masz racje.

Momo20

nie bardzo wiem co oznacza 'n/c'.
2009.07.23, godz. 23:35, wojtasG1978
de puta madre ! po co ta krytyka ???? powinno być : Bienvenido Esteban !!!!!!!
2009.07.23, godz. 23:35, Momo20
xXxGonzalez7xXx n/c
2009.07.23, godz. 23:34, M_J18
xXxGonzalez7xXx

jakbys dobrze przeczytal newsa ze zrozumieniem to bys zauwazył ze Valdado powiedział ze to nie dotyczy Granero który ma przyjsc!! cytat:"Transferów obecnie nie będzie, chyba że w wyjątkowych przypadkach tak jak to było z Granero"
2009.07.23, godz. 23:30, carlos123
FuBu7
w akcji to on moze byc ale w getafe a nie w realu
2009.07.23, godz. 23:13, xXxGonzalez7xXx
Ten komunikat pokazuje, że nie we wszystkie newsy powinno się wierzyć... wystarczy spojrzeć na to:
http://www.realmadrid.pl/index.php?co=aktualnosci&id=25020

Valdano powiedział, a Granero i tak przyszedł... :)
2009.07.23, godz. 23:09, domin11rm
M_J18
skąd masz takie informacje?
obyś miał rację z tym wypożyczeniem
2009.07.23, godz. 22:56, karol615
Pewnie kupili go żeby oddać za alonso jeszcze ponoć cibeles mają zastawić
2009.07.23, godz. 22:56, kurzy115
no i bardzo dobrze, myślę, że będzie dobrym grajkiem ^^
2009.07.23, godz. 22:53, realjuves04
no i gitara;]
2009.07.23, godz. 22:52, M_J18
pajero zostanie wypozyczony lub sprzedany z opcja pierwokupu do getafe . jutro ma sie sprawa wyjasnic i dopiac szczegoły!!!


wg mnie dobry ruch!! co byśmy zrobili bez tego getafe:) wszyscy wychowankowie by sie maronwali a tak to jest klub gdzie moga sie ograć!!
2009.07.23, godz. 22:48, grisia666
Nie potrzeba nam nowych zawodników do środka pola ani na atak. Najlepszym rozwiązaniem będzie kupienie jakiegoś LO.
2009.07.23, godz. 22:48, FuBu7
carlos123

Gdybyś choć raz widział go w akcji i przy tym wiedział o co kaman w tej skądinąd prostej grze jaką jest football, nie pisałbyś podobnych rzeczy. Ale cóż bywają i tacy.
2009.07.23, godz. 22:43, Dzidek
witamy :)
2009.07.23, godz. 22:33, carlos123
po co ten granero i tak zaraz pewnie go sprzedadzą a jak nie to pogra sobie tylko w cdr
2009.07.23, godz. 22:33, FuBu7
valencista

Mata.. Mata.. czyimże on jest wychowankiem.. Hmm w jakimś klubie coś zwojował.. ? Podpowiedz mi proszę.
2009.07.23, godz. 22:32, 7borikson
Moim zdaniem juz teraz Sklad jest idealny i nie potrzebujemy zadnego Alonso ani nikogo na lewa obrone
2009.07.23, godz. 22:30, marcinkaka22
co wy tak sracie żaden X. Alonso nie jest potrzebny skupmy sie lepiej na LO po ch*j ten X.A jak jest Kaka, Guti, Granero, Gago, Snejider, VdV, Lass,
2009.07.23, godz. 22:24, 7borikson
http://sport.wp.pl/kat,109318,title,Cristiano-Ronaldo-rozbawiony-bakiem,wid,11341471,wiadomosc.html
2009.07.23, godz. 22:18, CENTRO
Świetna wiadomość !
2009.07.23, godz. 22:15, DamianF1
Dobrze że ten utalentowany wychowanek wrócił na swoje miejsce
2009.07.23, godz. 22:13, valencista
No na pewno to w Realu dużo zwojuje..
2009.07.23, godz. 22:12, Empe7
Czyli do naszej szkółki przyjmuje się chłopaków, którzy potem idą na wypożyczenie i jak dobrze popracują to będą włączeni w transfer gwiazdy. Oby idee nie sięgnęły bruku.
2009.07.23, godz. 22:12, domin11rm
to jak przyjdzie jeszcze alonso to z środka powinni odejść vdv i diarra priorytetowo...parejo jak ma odejść to tylko na wypożyczenie no chyba że też sneijder odejdzie to wtedy parejo powinien zostać..
jak dla mnie albiol ronaldo i granero to najlepsze transfery jeśli chodzi o moją opinię do tego grona chętnie bym chciał aby dołączył clichy
2009.07.23, godz. 22:09, MYSZa7
Granero jest uniwersalny może grać na środku,ale równie i dobrze na skrzydle i to z powodzeniem.Może być z niego duży pożytek,szczególnie przy dolegliwościach Robbena :P
2009.07.23, godz. 22:08, Qcharek
Hehe, pomyliły mi się okienka :D Poprzedni post jest nieważny :D
2009.07.23, godz. 22:07, Qcharek
No dobra, ale gdzie on bry grał? Na prawym skrzydle mamy przecież już Ronaldo. Jeśli by już do nas przyszedł, to Ronaldo zostałby przesunięty na atak. W takim razie ze składu wypadłby Higuain albo Benzema. Ribery jest świetnym piłkarzem, ale my go nie potrzebujemy!
2009.07.23, godz. 22:06, rafaldo12
Myśle ,że wykorzystają go do transferu Alonso
2009.07.23, godz. 22:06, kalimari23
i tak kupuja go tylko dlatego bo sprzedadza go za jakies 10mln jak nie teraz to za rok normalnie polityka.. wkurzajace ale takie jest zycie szkoda mi tylko mlodych graczy
2009.07.23, godz. 22:04, PanFenix
I dobrze, a teraz sio z Alonso ;P
2009.07.23, godz. 22:01, WICKET
duzo tych plot jest:
Alonso w Realu, Alonso w Ferrari, obłedu mozna dostac'
2009.07.23, godz. 21:57, Kecaj1603
dobra no to chyba już nie potrzebójemy alonzo. a swoją drogą nie miało być żadnych transferów dopuki kogoś nie sprzedamya jednak sie skusili na grenaro
2009.07.23, godz. 21:57, WICKET
pszmigier


a to łobuz!!
2009.07.23, godz. 21:55, pszmigier
Ciesze sie, że przyszedł, napewno sie przyda.

Troche nie na temat ale zobaczcie co ronaldo robi z naszym raulem:) - http://pu.i.wp.pl/?k=NDg4MDc0MDgsNzc5MDg5&f=4terwew.jpg
2009.07.23, godz. 21:54, WICKET
mysza7

wreszcie ktos prawde głosi
2009.07.23, godz. 21:54, MYSZa7
Życzę mu powodzenia,ale i tak ławe będzie grzał :)
2009.07.23, godz. 21:52, WOLF1986
Git super zawodnik IMO takich ludzi nam potzreba
2009.07.23, godz. 21:51, Gogeta1
Tani,nasz,wychowanek i dobry, tylko żaden z niego pożytek nie będzie jak będzie grzał ławę! ;( Mam nadzieję że tak nie będzie.
2009.07.23, godz. 21:50, saintk6
witamy i życzymy powodzenia :]
2009.07.23, godz. 21:49, halamadryt94
Świetny transfer... Tani, dobry gracz! No i nasz chłopak:D
2009.07.23, godz. 21:49, fan-fan
Zyczymy sukcesow
2009.07.23, godz. 21:47, mateusz8888
cakowicie niepotryebny transfer i co bedzie siedziec na lwce i tyle
2009.07.23, godz. 21:39, Piotek
To świetna wiadomość !

W końcu zacznie się walka o miejsce w składzie, a zarząd może posprzedawać swoich graczy :)
2009.07.23, godz. 21:35, pamo
P.S.


a jeżeli tak się upieracie przy tym, że rozgrywajacym musi być środkowy pomocnik to mamy na to miejsce Gago, który Alonso ustępuje jak dla mnie chyba tylko uderzeniem
2009.07.23, godz. 21:35, WICKET
jak sie wasza love do Realu zaczela??
2009.07.23, godz. 21:34, kiepski10
Ciesze się, że przyszedł Granero ale...
środkowych pomocników mamy chyba w nadmiarze: Kaka, Guti, Gago, Lass, Diarra, Parejo, Sneijder, VdV....
możliwy jest jeszcze transfer Xabiego Alonso także ilu i których zarząd sprzeda?
2009.07.23, godz. 21:32, przemek406
moim zdaniem skonczy tak jak Parejo ze go sciagnelismy a i tak nie bedzie grał...
2009.07.23, godz. 21:32, Adamix
jak myślicie kto będzie 3 bramkarzem Realu? ja obstawiam na Adana :)
2009.07.23, godz. 21:31, Xabier.
dobre wieści ..
2009.07.23, godz. 21:29, owen94
Chcą sprzedać van der Vaart'a a kupili Granero?! Masakra!!! Już Parejo jest lepszy!!! Szkoda Dani'ego!!!
2009.07.23, godz. 21:29, WICKET
RkenyM

nie luzuj sie bo chirurg bedzie mial zagadke...'
2009.07.23, godz. 21:28, WICKET
maciek123x

Warzywniak do szatni nie pasuje sprzatania(bo by koszulki ikera kradl) on na ochrone!! taki ryj ma zeby nikt sie do SB na kilosa nie zblizyl
2009.07.23, godz. 21:28, Adamix
jestem berdo ciekawy jak ostatecznie będzie wyglądała kadra na nowy sezon ??
2009.07.23, godz. 21:27, michal17
tak poza tematem jak ktoś chce sie pośmiać http://sport.wp.pl/kat,109318,title,Cristiano-Ronaldo-rozbawiony-bakiem,wid,11341471,wiadomosc.html
2009.07.23, godz. 21:27, tatar9
Moim zdaniem transfer Granero zamknal drzwi przed Riberym, oczywiscie w tym sezonie.
Teraz tylko Xabi i Arbeloa i sklad kompletny....
Juz sie nie moge doczekac jak zobacze na SB w lozy Florentino Péreza...
Casillas, Dudek, Ramos, Torres, Salgado, Marcelo, Arbeloa/Heinze, Albiol, Pepe, Garay, Metzelder, Lass, M.Diarra, Gago, Xabi, Guti, Granero, Sneijder/ VdV/Parejo, Ronaldo, Robben, Raúl, Benzema, Higuain, Ruud/Negredo.
2009.07.23, godz. 21:27, owen94
Chcą sprzedać van der Vaart'a a kupili Granero?! Masakra!!! Już Parejo jest lepszy!!! Szkoda Dani'ego!!!
2009.07.23, godz. 21:27, RkenyM
Sory że tak dziecinnie no ale gościu mnie rozwala. Najlepiej go zbanujcie bo widać że dla picu się zarejestrował. Maskotki chyba nie potrzebujemy :) pozdrawiam. Hala Madrid!
2009.07.23, godz. 21:27, To_Tylko_Ja
Nie jestem zwolennikiem tego transferu .
2009.07.23, godz. 21:26, damian77
Nie wiem czy to dobra opcja bo trochę za dużo tych pomocników...no ale jak już jest to dobrze;P
2009.07.23, godz. 21:26, RkenyM
WICKET twój tata? o_0
2009.07.23, godz. 21:25, maciek123x
WICKET
Mocny jesteś!!! Też się cieszę z transferu Estebana, ale to nie powód, żeby rozwalać ludzi swoimi komentarzami. Ale tak w ogóle to ciekawa teoria, napewno Wawrzyniak by się przydał w Madrycie ( sprzątać szatnie). A tak na poważnie wydaje mi się, że przyszedł do klubu, żeby M. Diarrę można było sprzedać. Lass i Gago powinni grać w pierwszej 11. Jednak Granero napewno ma potencjał. Widziałem go w kilku meczach Getafe i jestem pod wrażeniem. Mam nadzieję, że się sprawdzi w Madrycie. Ale troche szkoda, że Hunter odchodzi. Ciekawe czy Negredo odejdzie??? Ja bym wolał RVN sprzedać.
2009.07.23, godz. 21:23, WICKET
UWAGA!!! mam zagadke, co to jest, jest zielone i ma długie nogi??
2009.07.23, godz. 21:20, Momo20
pamo Czasy się zmieniają...
2009.07.23, godz. 21:20, THE ZIUT
to jest dla mnie osobiscie najlepszy transfer Realu w tym roku :)

nie ukrywam ze bardzo sie ciesze - wielokrotnie w komentarzach juz pisalem o mojej sympatii to Granero chociazby w kontekscie Drenthe. Po co bylo sprowadzac potykajacego sie o wlasne nogi rapera za tyle pieniedzy gdy w Getafe gral Granero a w Valencii Mata? Tego drugiego juz pewnie nigdy u nas nie zobaczymy, ale El Pirate wraca :)
2009.07.23, godz. 21:20, papryczka90
czyli Xabi Alonso pewnie nie przyjdzie, ale coz to nie jest zly pomysł ;)
2009.07.23, godz. 21:19, DawidCr9
No dobrze, dobrze ale może lepiej się skupić na Alonso?
Jak sądzą najlepsi kibice na świecie?^^
2009.07.23, godz. 21:19, WICKET
Slyszeliscie ostatnia wypowiec bodajze Iniesty(sprzed ok.7dni) :
Nasze transfery są istotnymi wzmocnieniami.
sprowwadzili maxwela.....

2009.07.23, godz. 21:19, RkenyM
pamo
Respekt. :)
2009.07.23, godz. 21:18, Gregory House
Marcelo jest dobry, gdy atakuje, zawsze był, ale z tyłu jest słabiutki. Może się poprawił w tym elemencie, ale to za duże ryzyko, drużyna walcząca o LM i PD, musi mieć kogoś pewniejszego.
2009.07.23, godz. 21:17, pamo
nie wiem ale wiekszośc z was wydaje mi się być niemającymi swojego zdania ciemniakami, które gdzieś usłyszały że potrzeba rozgrywającego i tak powtarzacie... za czasów galácticos I rozgrywającym był ofensywnie grający Zidane i jakoś nikt nie mówił, że role ta musi pełnic ktoś z bardziej defensywnych piłkarzy, a zidane robił co do niego należało...no chyba ze czasy się zmieniają. Bo póki co to mamy kake, który potrafi rozegrać jka mało kto, Granero również ma do tego świetne predyspozycje....

pozdro
2009.07.23, godz. 21:15, QuatroCF
Heinze jest do odstrzału.

Musimy kogoś kupić na LO i tyle...
2009.07.23, godz. 21:14, RkenyM
WICKET rozwalasz tutaj ludzi tym co powiedziałes ;D
2009.07.23, godz. 21:13, Haselbanik
mila wiadomosc
2009.07.23, godz. 21:12, szekalskik
swietny transfer ;) serio mówie ;d
2009.07.23, godz. 21:11, QuatroCF
Może się nie "ulepszy",ale jego umiejętności w obronie póki co nie są wystarczająco wysokie jak na pierwszy skład...
2009.07.23, godz. 21:09, Momo20
WICKET
"przy takim napadzie starczy mocno pilke do przodu kopnac i juz grozna akcja jest;'" Tekst roku hahahahah xD Co ty myslisz, że Real bedzie kopał piłke na oslep... xD haha
2009.07.23, godz. 21:08, WICKET
Quatro FC

Na ławce on sie nie ,,ulepszy'', MUSI GRAC!!!
wezcie Arbeloe albo Bale'a
2009.07.23, godz. 21:07, QuatroCF
Marcelo jest za słaby,jak już to dobry zmiennik na obronę i pomoc.
2009.07.23, godz. 21:06, WICKET
Momo20

przy takim napadzie starczy mocno pilke do przodu kopnac i juz grozna akcja jest;'
a po za tym jest Sneijder i Granero ew. Alonso
2009.07.23, godz. 21:06, danielkaras
jeszcze Xabi i moye arbeloa i sklad jak ta lala;]
2009.07.23, godz. 21:06, Adamix
dla mnie LO nie jest aż tak ważny mamy przecież Marcelo... Xabi Alonso to priorytet !!
2009.07.23, godz. 21:05, pepe 3
no i dobrze . Ciekawe kiedy prezentacja :)
2009.07.23, godz. 21:03, RkenyM
Nareszcie! Tak się cieszę ;) To jest świetny talent. Można było to zauważyc nawet w meczu R.Madrid - Getafe. Asysta przy golu Soldado. W ogóle wtedy zagrał fantastyczny mecz :) ale to nie jedyny taki mecz. Naprawde warto było go odkupić, nie pożałujecie kibice! Zobaczycie. Pozdrawiam wiernych kibiców! Hala Madrid!
2009.07.23, godz. 21:03, johancruijff
nareszcie !!!
2009.07.23, godz. 21:02, Momo20
WICKET ta a rozgrywac bedzie Guti... Super xD
2009.07.23, godz. 21:02, Momo20
Wilkuooo I tak im nie przemówisz do tego pustego "musku"! Tutaj chyba wiekszośc to dzieci, bo innego wytłumaczenia nie widzę...
2009.07.23, godz. 21:01, WICKET
jeszcze tylko LO nieobsadzona
2009.07.23, godz. 21:00, Rdzaninho
A ja mam pytanie
PO CO ON?!
2009.07.23, godz. 21:00, Patryk276
Bardzo dobry ruch Realu.

A co do Alonso, to saga o jego przyjściu do Realu staje się coraz nudniejsza, już miesiąc o jego przyjściu jest mowa, tylko ludziom w głowach mieszają....
2009.07.23, godz. 20:59, Wilkuooo
Ludzie........Xabi jest nam najbardziej teraz potrzebny(oczywiscie takze LO). Granero to nie rozgrywajacy to OFENSYWNY POMOCNIK!!!
2009.07.23, godz. 20:57, pasi10
Bardzo dobry transfer chłapak się będzie rozwijał bo młady i tylko 4 mlm. a za alonso by wydali 10 razy więcej Dobry wybór HALA MADRID
2009.07.23, godz. 20:56, dark-aslan
Jak Wawrzyniak to może Rasiaka ?
Podobny do Huntelaara ...
2009.07.23, godz. 20:55, kam7
maciek90ldz- a kto powiedział, że Granero wskakuje zaraz do pierwszej 11?? po drugie primo jest to raczej zawodnik na skrzydła a nie na środek.Oczywiście jeśli Alonso nie dołączy do nas nikt tragedii pewnie nie będzie robił.Ale ten Real raczej potrzebuje tego reżysera z Liverpoolu.Wracając do Estebana.Jest fajnym ubezpieczeniem w razie pauzy jakiegoś grajka i to za niewielkie pieniądze.
2009.07.23, godz. 20:54, ognik_zidane
a mówili że dopóki nie sprzedadzą kogoś to nie będzie transferów :)
2009.07.23, godz. 20:53, WICKET
moze ktos teraz kadre przedstawic obenca?
2009.07.23, godz. 20:52, mejia
na rezerwę sie przyda bo w pierwszym składzie go raczej nie widzę
2009.07.23, godz. 20:51, Barczas
no w koncu... długo czekałem az pojawi sie ta wiadomosc na stronie.. cholernie solidny zmiennik, ktory nam jest potrzebny, a do tego tani i perspektywistyczny.. Brawo Florentino !!
2009.07.23, godz. 20:51, dark-aslan
Wawrzyniak dzięki Błękitnym Stargard tak się rozwinął :D
2009.07.23, godz. 20:50, adas_299
to jest zawodnik ktory chce grac dla Realu w 100% !!! jaki inny zawodnik zgodzilby sie na taki uklad??? tylko taki ktory kocha klub w ktorym gra! (albo bedzie gral) byc moze trener da mu szanse i zrobi sie z niego drugi Alonso ? kto wie ;p
2009.07.23, godz. 20:50, Momo20
realny_realowiec I kto bedzie grał na pozycji środkowego pomocnika xD ? Granero :D? Człowieku poytacz sobie co Valdano z drektorem sportowym mówili! Dla przypomnienia powiem Ci, że Valdano mówił, ża Granero nie skresla przyjścia Alonso bo to zupełnie inni zawodnicy! Ale wy chyba wiecie lepiej od zarządu Realu xD hehe xD n/c
2009.07.23, godz. 20:49, WICKET
wiem ze Wawrzu to internacional level, ale go teraz na 2lata zdyskwalifkowali
2009.07.23, godz. 20:49, fartuh
nie kupią nikogo dopóki nie sprzedadzą kilku zawodników.. sranie w banie
2009.07.23, godz. 20:48, dark-aslan
Dobrze już dobrze :D

Real nabiera kształtów :) ale i tak nie zapomne gry
makalele,
figo,zidane,
raul,morientes... tego nikt nie przebije, szkoda ,że Pérez zmarnował Morientesa ;/
2009.07.23, godz. 20:47, kjjaniszewski1
mam nadzieję że się pokaże ;)
Hala Madrid!
Hala Esteban ;)
2009.07.23, godz. 20:47, Ochoj
Bunek22
nie bój się, oglądam mecze ;]
2009.07.23, godz. 20:46, figo2
<jupi> jeszcze lewego obrońce i można śmigać...
2009.07.23, godz. 20:46, ElControlTotal
Bardzo dobrze, że przyszedł :
-dobry
-tani
-Hiszpan
-do tego wychowanek

;))

I raczej zapomnijmy już o Xabim Alonso :P
2009.07.23, godz. 20:46, Ochoj
Hehehe wiedziałem że zaraz mnie pojadą... :P
po prostu go nie trawię... nigdy nie byłem za Jego transferem, a ten pamiętny wybryk to już totalnie go u mnie skreślił...
poza tym uważam że Garay z Albiolem i Metze na ławie równie dobrze a nawet lepiej sobie poradzą ;]
2009.07.23, godz. 20:46, QuatroCF
Wiadomo,że LO to najważniejsza sprawa,ale przydał by się jakiś porządny wszechstronny zmienik na zmianę moim zdaniem.
2009.07.23, godz. 20:45, WICKET
Adamix

dzieki za poparcie
2009.07.23, godz. 20:44, Momo20
Nie no zaraz nie wytrzymam! Jak czytam niektóre komentarze to mam wrażenie jakby tutaj same dzieci pisały! Ile razy można pisać, że Granero to zupełnie inny zawodnik niż Alonso! Graja na innych pozycjach! A co niektórzy to chyba myślą, że Guti będzie rozgrywał! No ludzie wy macie chociaz "musk"!? Alonso jest nam potrzebny jak rybie woda! Nie mamy środkowego pomocnika! A wy tutaj piszecie po co nam Alonso!? Zastanówcie się chociaż trochę dzieciaki! Bo brak mi słow na was! To nie jest FIFA, gdzie mozna grac samymi napstnikami! Potrzebny nam śrdokowy pomocnik i każdy o tym powinien wiedzieć! Obecnie w Realu takiego zawodnika nie ma! A granero to zawodnik ofensywny grający tuż za napastnikami lub na skrzydle! Pozdrawiam!
2009.07.23, godz. 20:44, Bunek22
Ochoj

Pepe?!

żal mi Cie i zacznij ogladac mecze na sopcascie czy czyms bo relacja live to za mało :]
2009.07.23, godz. 20:44, M_J18
to mi sie wydaje ze m.diarra na dniach odejdzie to jest nieuniknione
2009.07.23, godz. 20:43, Adamix
Ochoj
Pepe na sprzedaż ?? większej bzdury juz dawno nie słyszałem !!
2009.07.23, godz. 20:42, alibogosian
jestem za Wawrzyniakiem na lewą obrone ;D ...
2009.07.23, godz. 20:42, adas14
Hala Madrid :D:D:D
2009.07.23, godz. 20:42, maciek90ldz
Ochoj
ty to chyba oc..ales?? Pepe?/ nasz filar obrony??
2009.07.23, godz. 20:42, SupporterX
Świetny transfer. Ale czy potrzebny aż tak bardzo ?
Lass, Mahamodon i Gago to defensywni, Guti, Kaka, Sneijder, van der Vaart to ofensywni bardziej, do tego Parejo, Granero... dużo, dużo, bogactwo nie zaszkodzi. Chyba że oddadzą Snejider'a/van der Vaart'a i M.Diarrę to skład będzie odchudzony i na pewno nikt nie będzie narzekał.
Mimo to jestem zwolennikiem pozostania vdV i Sneijder'a.
2009.07.23, godz. 20:41, Ochoj
Pepe, Hunter, Ruud, M. Diarra, VdV na sprzedaż i git :D
2009.07.23, godz. 20:40, Adamix
ekstra :) młody ambitny a do teho wychowanek ;]
2009.07.23, godz. 20:40, Kamiliano7
no i gitarka :) zapomnijmy o xabim :D
2009.07.23, godz. 20:40, nilto
noi super;]
2009.07.23, godz. 20:39, mistergol
od początku byłem zwolennikiem jego transferu:)
2009.07.23, godz. 20:38, karolbuczak
małe ma szanse na gre....smutek
2009.07.23, godz. 20:38, pringles
no i czego on . . . mamy super Gutiego , którego nigdy się nie pozbędziemy . . . niby Alonso ma być, jest Gago , Lass , Diarra , Parejo . . .
2009.07.23, godz. 20:38, Ochoj
No i pięknie ;]
pozostaje teraz tylko sprzedać kilku zawodników i drużyna w komplecie :)
2009.07.23, godz. 20:38, matt444
2 defensorów? No błagam, na cholerę? tylko LO
2009.07.23, godz. 20:36, bartek931
i dobre!!!
2009.07.23, godz. 20:36, alibogosian
jak kupimy Xabiego i RIbery'ego to utoniemy w długach po uszy ...
2009.07.23, godz. 20:36, WICKET
Witaj piracie!! Sie ogol i jedziemy!!
2009.07.23, godz. 20:36, QuatroCF
Teraz najważniejsza jest obrona.. Potrzeba z 2 defensorów.
2009.07.23, godz. 20:35, Real4everMadrid
super :)))
2009.07.23, godz. 20:35, pompom
no i dobrze ;p
2009.07.23, godz. 20:35, Leader Of White Crowd
bardzo pozytywna wiadomość...
2009.07.23, godz. 20:35, kuba2009
Ja bym chciał żeby z klubu odszedł Casillas
2009.07.23, godz. 20:34, maciek90ldz
kam7
to powidz mi gdzie pomiescisz wszystkich na boisku??
Lass Granero Kaka to jest nasz srodek pola z tym ze Kaka bardziej fensywnie Granero rozegranie a Lass destrukcja! zamist bezsensownei wydawac kase na Alonso lepiej wydac troche mneij a kupic bardzo waznego lewego obronce Clichy!!
2009.07.23, godz. 20:34, sandrula
prawie najlepszy transfer tego lata;]zreszta sami zobaczycie o ile dostanie szanse pograc..
2009.07.23, godz. 20:34, WSneijder23
Witam i życzę powodzenia. :) Teraz tylko lewy obrońca (najlepiej Clichy, ale może też być Arbeloa, albo Canella) i rozgrywający (Alonso, Fabregas albo De Rossi)
2009.07.23, godz. 20:34, El Rafael
Ciekawe kiedy prezentacja heh ;)
2009.07.23, godz. 20:33, Fanatyk :)
Mam nadzieje ze pokaże klasę i zabłyśnie już w tym sezonie liczę na niego a w tym wypadku chyba raczej koniec Xabiego i chyba dobrze
2009.07.23, godz. 20:33, wert87
Super extra!! Mam nadzieje że to zablokuje całkowicie transfer Alonso do Madrytu!!
Witamy w Realu Esteban!! :D

Hala Madrid!! !! !!
2009.07.23, godz. 20:33, Momo20
Ja nie wiem czemu wy porównujecie Granero do Xabiego xD? Przeciez to zupełnie różni zawodnicy :)
2009.07.23, godz. 20:31, atan
No i o to mi chodziło! ;)
2009.07.23, godz. 20:31, kam7
Ciekawie się robi...Zarząd zaskakuje bardzo pozytywnie.
maciek90ldz- nie wiem co ma transfer Granero do Xabiego...aha zapomniałem przecież to piłkarze o tej samej charakterystyce :)
2009.07.23, godz. 20:31, Amundsen30
mlody,utalentowany zawodnik:) moze wkoncu zaczeniemy stawiać na wychowanków...
2009.07.23, godz. 20:30, matt444
raull ganzo,
Di María? hah, daj spokój.
2009.07.23, godz. 20:30, Bunek22
Mysle ze to jest dobra wiadomosc ;) mysle ze zastapi miejsce De la Reda godnie ;P i ze rownie dobrze bedzie gral i a nawet lepiej ;)
2009.07.23, godz. 20:30, domin11rm
raull ganzo
zgadzam się z tobą w 100% i koniec transferów
2009.07.23, godz. 20:28, raull ganzo
własnie Mate albo Di MARIA i moze Alonso i własnie clichy :P i juz marzenie :P
2009.07.23, godz. 20:28, maciek90ldz
Swietnie! zaden Xabi Alonso! te pieniadze teraz przeznaczyc na Clichego! dac nawet 25 baniek!
2009.07.23, godz. 20:27, matt444
Aż szkoda, że tak wielu musi odejść ; )
2009.07.23, godz. 20:27, Momo20
I bardzo dobrze :) Powodzenia w Realu:)
2009.07.23, godz. 20:27, QuatroCF
Dobra wiadomość. Wierzę w Granero.
2009.07.23, godz. 20:26, raull ganzo
doczekałem Sie !! jest dobrze!! ale nie sprzedawac Negredo!!
2009.07.23, godz. 20:26, domin11rm
kurde ale się cieszę..chciałbym jeszcze drugiego wychowanka mate i clichy'ego...marzenie:)
2009.07.23, godz. 20:26, Robertooo
Dobry wybór ;]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama