REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2009.06.25, godz. 12:53, Vesna / realmadrid.com, valenciacf.com

Albiol zawodnikiem Realu Madryt!

Jak podaje oficjalna strona Realu Madryt, Królewscy doszli do porozumienia z Valencią w sprawie transferu Raúla Albiola. W przyszłym tygodniu hiszpański obrońca przejdzie badania, podpisze kontrakt oraz zostanie uroczyście zaprezentowany.

Dwudziestotrzyletni defensor złączy się z Realem Madryt na najbliższych pięć sezonów.

Za pośrednictwem oficjalnego serwisu, Valencia podziękowała Albiolowi i życzyła powodzenia w dalszych etapach kariery.

REKLAMA

Komentarze

2009.06.26, godz. 15:15, KingOfCourt
To mamy wzmocnienie obrony ;) Bardzo dobrze :)
2009.06.26, godz. 12:42, borzych_1
z tego co widze do niektorzy a moze nawet wiekszosc chce skladu typu 4-4-2 z lassem i kaka w srodku,skrzydla robben/ribery-ronaldo a atak higuain z villa... to nie jest zadna bajka ani animacja to jest rzeczywistosc ! i w dzisiejszych czasach tak nie mozna grac,po prostu nie mozna ! sama ofensywa i nic wiecej ? pomyslcie troche najpierw
majac takich graczy w zespole jak kaka,ronaldo,robben czy higuain po prostu trzeba grac DWOMA pomocnikami w srodku pola ktorzy potrafia bronic,zatrzymywac ataki przeciwnika. dobrze ze to pellegrini jest trenerem bo on zna sie na swoim fachu i my mozemy mu jedynie czyscic buty, ale prawda jest ze na pewno njie zagra ustawieniem z kaka i lassem w srodku, chyba ze na jakis slabych rywali u siebie. bo nasze typowe ustawienie jak juz wczesniej kilka osob pisalo ,bedzie bardziej 4-3-3 badz 4-5-1 gdzie w srodku pola beda diarra-alonso(mam nadzieje) przed nimi kaka i wtedy atak ronaldo-higuain-robben(ribery) inaczej tego po prostu nie widze
2009.06.26, godz. 12:23, IVAN_ZAMORANO
Kubiec - Hahaha. Hahaha. Hahaha. Nic poza tym.
2009.06.26, godz. 12:19, juan michael
bardzo mądre posunięcie zarządu...
2009.06.26, godz. 12:15, Kubiec
Walić ten trasnfer... Jacskona już nie ma : (
2009.06.26, godz. 12:11, luki94zizou
Ludzie po co wam kolejny defensywny pomocnik
Real ma grać ofensywnie w środku będą grali kaka i Lass
na prawym ribery(jak przyjdzie)na lewym Robben w ataku Higuain z Ronaldo
2009.06.26, godz. 12:04, Jacek1997
Ciesze się że Pérez jest z nami.
2009.06.26, godz. 11:48, czarek123
cool
2009.06.26, godz. 11:19, momo18
kurtis_w A ja jestem pewny, że jak przyjdzie Xabi to Real bedzie grał 2 DM:) Alonso-Lass :) A przed nimi Ronaldo, Kaka, Robben (Ribery) i jako wysunięty napadzior Higuain :)
2009.06.26, godz. 11:19, dark24real
obiektywnyVeB
Mi tam brakuje tego ze jak w Hiszpanii pojawi sie obiecujacy gracz to bardzo szybko jest kupowany do nas albo do was albo np do Lpoolu i dlatego pozostale kluby nie radza sobie najlepiej. Ja bym chcial zeby np jakis zespol z PD byl jednym z faworytow juz Ligi Eur. czy po prostu mial jakis prymat w czyms. Ciekawe jak sobie w tym sezonie poradza tacy jak Villarreal, Valencia czy Atlético.
2009.06.26, godz. 11:05, socio81
zipe9

Wytłumacz dlaczego?

Tego, że Raúl nie istniał nie skomentuje....bo to już nudne.
2009.06.26, godz. 10:42, IVAN_ZAMORANO
kurtis_w - Brawo. W końcu jakiś mądry ktoś, który nie krzyczy "Xabiego, Xabiego, Xabiego, rozgrywający muszą być, będzie dyrygować" Kaka - Lass = Zidane - Makelele.
2009.06.26, godz. 10:38, kurtis_w
a ja ciagle uwazam ze wszystko teraz zalezy od defensywnego pomocnika. byl makelele bylo bosko. makelele odszedl wszystko sie posypalo. teraz mamy lassa i diarre (gago nie ma takiej sily jak ci dwaj pierwsi). mam nadzieje ze xabi alonso nie przyjzie bo wtedy nasi defensywni pomocnicy straca pozycje w druzyne a to jest rowne przegranej. mam nadzieje ze takze mascherano nie przyjdzie. bedzie kosztowal duzo a wydaje mi sie ze lass i diarra spokojnie moga go zastapic.

tak wiec panowie i panie modlmy sie zeby srodek pola nalezal do jednego z nsszych defensywnych pomocnikow. pelegrini musi o to zadbac
2009.06.26, godz. 10:12, tOmEk3
obiektywnyVeB
" takie neo dzieci biorą się jak ktoś wygra tryplet. Tudzież jak w klubie pojawi się Kaka i krysia. "

tutaj się z Tobą zgadzam w 200% z resztą z pozostała treścią też. ;)
2009.06.26, godz. 09:57, zipe9
socio81
nie w zgodzę się z Tobą powinno się kupowć młodych zdolnych którzy przez długie lata dędą stanowić o sile zespołu. Jeżeli chodzi o raula to przez 3 sezony nie istniał
2009.06.26, godz. 09:54, obiektywnyVeB
momo18 takie neo dzieci biorą się jak ktoś wygra tryplet. Tudzież jak w klubie pojawi się Kaka i krysia.

A co do tematu to jestem mile zaskoczony, Pérez kupił obrońce? I do tego młodego i perspektywicznego? Widzę że ten pan jednak potrafi uczyć się na swoich błędach. Jeszcze nich się nie miesza trenerowi do pracy to będziemy mieli ciekawy sezon. Brakuje mi tylko wzmocnień w reszcie drużyn, ale mam nadzieję że i tego się doczekamy.
2009.06.26, godz. 09:47, travian
BĘDZIE DOBRZE
2009.06.26, godz. 09:40, grzesiek19871102
CASILLAS(DUDEK)
S.RAMOS PEPE ALBIOL MARCELO
(TORRES) (METZELDER) (GARAY) (HAINZE)

DIARRA
(M.DIARRA)
C.RONALDO ROBBEN
(PALANCA) KAKA (SNIJDER)
(VAN DER VAART)

VAN NIESTERLOY HIGUAIN
(NEGREDO) (RAUL)

Zostawił bym na nastepny sezon RAFAELA VAN DER VAARTA mysle ze pozycja za napastnikiem jest dla niego zdecydowanie lepsza i tam by sie sprawdzil!!!!Sklad na sezon 2009/2010 do tego jesszcze gago, adan, i guti
2009.06.26, godz. 09:25, Biały11
momo18

hahaha xD najlepszy text jaki słyszłem :P lol hehe
2009.06.26, godz. 09:19, tOmEk3
Śmiać mi się chce z niektórych tutaj. Po jaką cholere piszecie kogo jeszcze Real ma kupić? Pewnie Pérez siedzi tylko przed monitorem i czeka, aż któryś poda wspaniała propozycję transferową. Bo przecież on nie ma nikogo, kto mógłby mu podpowiedzieć kogo można kupić. Jeszcze rozumiem jakby każdy napisał raz kogo by chciał... a to pod każdym newsem jest coś takiego. Opanujcie się ludzie.
Co do transferu: nareszcie obrońca. Już myślałem, że się Pérez niczego nie nauczył na własnych błędach.
2009.06.26, godz. 09:05, robson222
creativeopinion-kogo obchodzi jakis Jackson ,to nie jest odpowiednia strona na takiee tematy idzcie sobie o tym mowic na fcb24.com:)
2009.06.26, godz. 08:12, jedenosieml90
co mnie jackson interesuję ,gwałciel dzieci,trudno kiedys kazdy umrze ,,nie potrzeba nam napastnikow ,jest higuian ,raul,ruud i huntelaar ,po co wiecej ,chyba ze kogos by sprzedali ,i negredo tego i bedzie dobrze ,wreszcie obrone wzmocni ,jeszcze garagay wziasc i spoko bedzie.
2009.06.26, godz. 07:53, socio81
piegus

A może ktoś nie chce duetów "na długie lata"?? Przyszło do główki, że ktoś nie chce oglądać tych samych napastników przez 8-10 lat w jednej drużynie?

Rotacja co 3-4 lata - to jest to czego oczekuje od Realu. Żaden grajek nie jest w stanie (oprócz Raúla) grać przez 'długie lata" na wysokim poziomie.

2009.06.26, godz. 07:42, zipe9
Mam nadzieję że nie będzie jednym z niewypałów (woodgate, samuel). Poczekamy zobaczymy
2009.06.26, godz. 07:32, creativeopinion
Eh ta telewizja.. mogli by uważać na słowa.. przed chwilą na tvn24 kobieta mówi " Do tej pory na całym świecie sprzedano ponad 750 płyt Michaela Jacksona " - mogliby się bardziej postarać bo ja tam wiem, że nikt nie jest idealny..

Co do Albiola.. super transfer, żeby nie było , że komentarz nie na temat - czekam na kolejne transfery.
2009.06.26, godz. 07:23, Zinedine Zidane +10
dobrze w koncu jakis obronca..
ps. R.I.P Michael Jackson [*]
2009.06.26, godz. 06:37, creativeopinion
Można by wręcz powiedzieć, że ze względu na to kto jest prezesem nie spodziewaliśmy się szybko wzmocnienia defensywy ale jak widać.. troszeczkę zapowiada się to inaczej. Mam nadzieję, że to nie koniec a przecież mamy jeszcze czas i to czy Villa pójdzie do Barçy będzie jego decyzją. Nie ma co płakać..
2009.06.26, godz. 06:30, minho10
Ja osobiście nigdy nie podziwiałem Albiola.. więc nie jestem pewien co do jego transferu :) Mimo wszystko wierzę że będzie to bardzo udany zakup:)
2009.06.26, godz. 05:37, piegusBP
Bks1922Stal - mowisz ze dla Ciebie Benzema jest gorszy niz Villa? A bierzesz pod uwage ze Benzema jest mlodszy o 6 lat? Wez pod uwage ze Higuain + Benzema moga stwprzyc duet napastnikow na dlugie dlugie lata. HALA MADRID!!!
2009.06.26, godz. 04:58, AirKordan23
Powodzenia na nowej drodze życia :P
2009.06.26, godz. 03:11, Bks1922Stal
zidaneFFF - To prawda aicon zagrał słaby mecz tak jak i cała brazylia, ale nie wiem czemu po 1 meczu skreslasz maicona??? KAKA tez nie grał zbyt dobrze, robinho to samo a i tak sa genialnymi zawodnikami i do takich tez nalezy Maicon, to ze gra w 1 jedenastce Brazyli to nie przypadek ... JAK dla mnie jest b.Dobrym zawodnikiem ale my mamy Ramosa ... !
2009.06.26, godz. 03:06, Bks1922Stal
Jaakby Pérez chciał to Villa juz by był w Realu tylko sie mu nie chciało wyłozyc 5mln wiecej ... troche zal bo jak sie wydaje taka kase na ronaldo i kake a teraz mu szkoda głupich 5mln to ma, valencia zerwała negocjacje przez pereza !;/ a za niedługo sie okaze za bd oferował 40-45mln za benzeme który jest gorszy ... jak dla mnie to to zaj**ał perez ;(
2009.06.26, godz. 01:39, Koriolan
zajmujecie się pierdołami... a to głowny njus na stronie..
http://wiadomosci.onet.pl/1997220,12,ap_michael_jackson_nie_zyje,item.html

cos sie kończy.. zostana dżastin drewnojeziorny i lajdy GaGa

RIP
2009.06.26, godz. 01:25, petrosjan2009
momo18

Co do twojego hipotetycznego ustawienia i spekulacji personalnych...to zgadzam się w 100% :D
2009.06.26, godz. 01:13, zidaneFFF
Widzieliście, jak słabo grał wczoraj Maicon? Facet ma opinię lepszego od Daniego Alvesa. Po tym, co zobaczyłam wczoraj, nie będę wierzył już w takie opinie.
2009.06.26, godz. 00:44, aaandrzejQ69
bks.. cos tam, jaka proazka pereza ? oO jesli Valencia nie chce sprzedac Villi .. to jak ma go Pérez kupic ? oO lul.
a co do Albiola to .. ciesze sie ze przyszedl , od dwoch sezonow juz go tu wdiziec chcialem . a Villa az tak bardoz potrzbny nie jest .. maja skrzydla Robben - Ronaldo i Kake na srodku to nawet najwieksze drewno [ tj. Raúl ] moze stzrelac duzo rbamek , a jesli mamy takiego sepa jak RvN czy .. Hunter a na dodatke Higuain ciagle rozwijajacy sie no to sory .. gdzie tu meisjkce dla Villi :) ni ma .. ! lewy obronca .. i MOZE jakis Alonso czy cus zeby ogarnial ans rodku i tyle .. ale sam lewy obronca starcyzlby zeby sklad uzupelnic .
2009.06.26, godz. 00:29, blancoss
to nie bedzie zadny argument. laporta i te osly z barcy beda sie nabijac
2009.06.26, godz. 00:28, Bks1922Stal
Villa bd grał w Realu ! Musi, pogada z Valencia i wznowia Rozmowy na temat transferu ... ;) Mam taka nadzieje bo villa jest nam potrzebny jak mało kto ! Villa i Higuain to bd najlepszy atak w Europie . Pérez daj te 5 mln wiecej i juz tez ma problemy za Ronaldo dał tyle a teraz sie sępi 5mln Zal, jak go nie kupimy to to bd porazka Péreza;/ Badzmy dobrej mysli ... HALA MADRID !
2009.06.26, godz. 00:28, blancoss
maicon nie jest nam wogle poczebny. jesli przyjdzie arbeloa to juz wcale. lewy by sie przydal
2009.06.26, godz. 00:26, MarBal
Maicon jest lepszy ale dobre i to...
2009.06.26, godz. 00:26, picia633
bardzo się przyda, bo odejściu Cannavara.
Hala Pérez
Hala Albiol
Hala MADRID!!
2009.06.26, godz. 00:25, blancoss
to nie bedzie zadny argument. laporta i te osly z barcy beda sie nabijac
2009.06.26, godz. 00:25, ElControlTotal
Ach... kiedy te wszystkie prezentacje... ;)) a to na pewno jeszcze nie koniec transferów... :D
2009.06.26, godz. 00:24, FiguS_MadriSTa
blancoss

Czyżby? Nie, wyjdzie po prostu niesłowność nowego prezesa VCF... Jeśli sprzedadzą Davida FCB, biada temu Llorente, biada ;p
2009.06.26, godz. 00:21, Bks1922Stal
Spoko potrzebny jest Nam obronca ! Ja mysle ze lewego Nam nie trzeba bo Marcelo jest naprawde dobry ... Ale zeby zwiekszyc rywalizacje i miec szersza ławke rezerwowych kupmy Arbeloe , kolejny hiszpan a do tego nie drogi 10mln to nie duzo jak na taki klub ... ! i do tego Xabi alonso i Wracaj dawny GALACTICOS !!! xD
2009.06.26, godz. 00:21, blancoss
jesli villa przejdzie do barcy bedzie to najwieksza porazka pereza. wieksza nawet niz gdyby nie sciagnol ronaldo
2009.06.26, godz. 00:11, kaasiulkaa
Bardzo dobre posuniecie ;) Raúl to naprawde bardzo wartosciowy i solidny zawodnik.
2009.06.26, godz. 00:00, momo18
koczo16 tylko zauważ, że 3 juz jest pozyskanych.... A do rozpoczęcia sezonu zostały 2 miesiące... I jeżeli Pérez dokona wszystkie transfery przed wyjazdem druzyny na przygotowania to myslę, że ta drużyna przez te 2 miesiące dobrze się zgra... A w Twoim ustawieniu 3 def pomocnikami i bez żadnego skrzydłwego to real by każdy mecz przgrywał :)
2009.06.25, godz. 23:51, koczo16
momo18 masz w swoim ustawieniu 6 nowych zawodników(to więcej niż połowa) w podstawowym składzie uważasz że uda im się zgrać przed sezonem nie sądzę
2009.06.25, godz. 23:49, NASRI 22
koczo16 nie wiem ile chce Bayern bo z nimi nie rozmawiałem od tego jest i Pérez i da sobie rade
2009.06.25, godz. 23:47, Torres94
no i bardzo dobrze ;D
no bo jak sii kupuje poomocnikow i napstniukow to tez trzeba wzmacniac orbone!!!
Jeszcze tylko :
-arleboa _(lewa obr)
-maschernao
-benzema
-ribery(niekonecnie
2009.06.25, godz. 23:47, koczo16
może i tak ale na pewno nie jest wart takiego hajsu jakiego chce Monachium...
2009.06.25, godz. 23:45, NASRI 22
koczo16 bo jest o niebo lepszy od Robbena który według mnie jest zbyt podatny na kontuzje...i nie ogranego tak na prawdę Marcelo
2009.06.25, godz. 23:43, momo18
koczo16 haha z takim składem co podałeś to my nawet z grupy LM nie wyjdziemy xD gdyby udało sie ściagnąć jeszcze Arbeloe, Alonso i Riberego to chciałbym aby Real grał ustawieniem 4-2-3-1... Bramka to wiadomo kto... W obronie Ramos, Pepe, Albiol, Arbeloa/Marcello...
Przed nimi widziałbym Alonso z Lassem... I jako czwórkę ofensywną postawiłbym na Ronaldo, Kakę, Ribery/Robben i jako wysunięty napastnik Higuain... Według mnie to by było optymalne ustawienie:)
2009.06.25, godz. 23:41, koczo16
NASRI 22 po co nam kolejny skrzydłowy czyli ribery cena za niego i tak jest za duża...??????
2009.06.25, godz. 23:40, realfun1990
bardzo dobre posunięcie:D
2009.06.25, godz. 23:39, koczo16
napisz skład w takim razie zidane`emarcin kto ma biegać po boisku jak bedziemy mieli tylu zawodników ja mam takie zdanie i tyle napisz swoije porównamy...
2009.06.25, godz. 23:38, NASRI 22
to coś od siebie :D Casillias --> Ramos --> Pepe --> Albiol --> Clichy pewnie i tak będzie Arveloa ale pomarzyć dobra rzecz :) --> Ribery --> Kaka --> Lass --> Cris --> Higuain --> Villa :D
2009.06.25, godz. 23:33, Hamper
Co do meczu Brazylia - RPA.
Oglądałem ten mecz specjalnie żeby zobaczyć jak się prezentuje Maicon. I nie zauważyłem jakiejś kapitalnej gry, świetnych wrzutek (tak to i Ramos wrzuca), mało się angażował w grę ofensywną. Więc nie wiem czemu każdy zawsze najeżdża na Sergio.
A bramka padła fartem. No bo z odległości 18 metrów do bramki ciężko nie strzelić gola.
2009.06.25, godz. 23:32, zidanemarcin
Koczo - a Higuain ? Robben ? Gdzie w ogole skrzydlowi ?
2009.06.25, godz. 23:32, NASRI 22
3 defensywnych pomocników? hahaha bez komentarza tego to chyba jeszcze nie było...
2009.06.25, godz. 23:25, koczo16
kaka bedzie rozgrywał i przetrzymywał piłke zreszta ronaldo tez lubi przetrzymywać piłke a po zatym nie może atakować 10 piłkarzy ... a nikt nie mówi że diarra czy alonso nie zagra kluczowego podania czy nie uderzy z daleka spokojnie sobie poradza to nie sa typowi defensywni pomocnicy ...
2009.06.25, godz. 23:22, PiVot
Gago Alonso Diarra koleś weź sie zastanów... 3 defensywnych pomocników.. my mamy ofensywnie grać a nie ..
2009.06.25, godz. 23:19, koczo16
Casillas
Ramos Pepe Albiol Marcelo
Gago Alonso Diarra
Kaka
Ronaldo Raúl
Po co nam inni zawodnicy, holendrów oddac do monachium (VdV Snejder) do interu(Robben) i Van Gol napewno ktoś go zeche i zostaje reszta i mamy dobrą i szeroką ławkę rezerwowych...
2009.06.25, godz. 23:14, momo18
MadridistaAtHeart a co ma być z Garay'em? od 1 lipca jest piłkarzem Realu i Valdano juz potwierdził, że będzie on brał udział w przygotowaniach przed sezonem...
2009.06.25, godz. 23:12, MadridistaAtHeart
Wiadomo coś o kwocie transferu? Co z Garrayem w takiej sytuacji? Ja bym go jeszcze do składu dodał. Niech odejdzie Heinze. Jeszcze lewy obrońca i będę w pełni zadowolony. No i Ribery nie zaszkodzi ;)
2009.06.25, godz. 22:57, _pinki_
Mam pytanie, czy kibice Realu zalogowani na tej stronie też wp***lają się na jakies katalońskie portale i wypisują tam takie idiotyzmy co kibice Barçy tutaj !? Ja tego nie praktykuje, dlatego pytam. Jaki to ma sens? Niech się napinaja zazdrośnicy u siebie/.
2009.06.25, godz. 22:56, El Comendante
momo18
Nic takiego nie powiedziałem, że Fabiano czy tam Robinhio grali lepiej bo oni pokazali jeszcze większy piach niż Kaka. Być może to zmęczenie tak na nich działa. Najlepszy to tam był chyba Julio Cesar.
2009.06.25, godz. 22:56, FCBCules
Ja bylem przekonany , że on strzeli tego wolnego . Wiedzialem , że wykona go w taki sposób i sie udało :D co do meczu , to Brazylia zagrała straszną parówke , powinni się cieszyć , że nie spotkają sie w finale z Hiszpanią , bo mogłoby tutaj dojść do kompromitacji :D
2009.06.25, godz. 22:54, Bunek22
Kaka zagrał dziś dobry mecz... no ale dajcie spokój z Alvesem [']
my mamy Ramosa , barca Alvesa i tyle ;p

a Albiol to bardzo dobry transfer ;))) oby tak dalej !

Hala Pérez ! <3
2009.06.25, godz. 22:53, momo18
El Comendante A kto grał lepiej w reprezentacji Brazyli? Robinho? Może Fabiano?
2009.06.25, godz. 22:53, robek_real
brawo Pérez!
------------------------------------------------------------
kliknijcie - http://change.*SPAMUJĘ*/change_please/6275116/
2009.06.25, godz. 22:48, robinho_mati16
Widzę obrona realu zapowiada się niezle:) Jak dotychczas mamy wielki powrót sternika Realu Madryt który postara się stworzyć team na miarę galácticos:]. Moim zdaniem teraz powinni się starać i Riberye'go i ewentualnie ten lewy obrońca chociaż Marcelo nabiera coraz większego doświadczenia, ale pewniejszy bym był jeśli tam by się znalazł piłkarz z większym doświadczeniem Arbeloa dużo się nauczyłw Anglii...Pozdrawiam i liczę na dobre transfery przecież dopiero co nam się okienko otwarło a my już kupiliśmy 3 znakomitych zawodników. Nie mogę się doczekać co będzie z Ribery'm i Villą, czas pokaże. HALA MADRID!
2009.06.25, godz. 22:47, robinho_mati16
Widzę obrona realu zapowiada się niezle:) Jak dotychczas mamy wielki powrót sternika Realu Madryt który postara się stworzyć team na miarę galácticos:]. Moim zdaniem teraz powinni się starać i Riberye'go i ewentualnie ten lewy obrońca chociaż Marcelo nabiera coraz większego doświadczenia, ale pewniejszy bym był jeśli tam by się znalazł piłkarz z większym doświadczeniem Arbeloa dużo się nauczyłw Anglii...Pozdrawiam i liczę na dobre transfery przecież dopiero co nam się okienko otwarło a my już kupiliśmy 3 znakomitych zawodników. Nie mogę się doczekać co będzie z Ribery'm i Villą, czas pokaże. HALA MADRID!
2009.06.25, godz. 22:46, MYSZa7
Cała Brazylia zagrała słabo.A Kaka miał swoje sytuacje.Widać,że jest już zmęczony.
2009.06.25, godz. 22:45, El Comendante
momo18
Kaka grał najlepiej? Nie wiem, chwalisz go tylko za to że będzie grać w Realu? Dla mnie to on biegał przez 90min po całym boisku i nic nie zrobił. W sumie to był chyba lepszym obrońcą niż pomocnikiem.
2009.06.25, godz. 22:45, _pinki_
pewnie jakąś powtórke ;P
2009.06.25, godz. 22:42, momo18
And Justice For All
Po 1. Nikt tu wczoraj nie mówił nic o Alvesie tylko Visca Dzieci przyszły tutaj i to one mówił Alves>>>> Ramos
Po 2. Nikt tu nie chce Maicona, bo jest RAMOS!
Po 3. Kaka grał dzisiaj najlepiej z całej Brazyli więc nie wiem co Ty za mecz oglądałeś...
2009.06.25, godz. 22:39, Barcelona_10
i znow wojna sie zaczyna :)
Wynik:
Brazylia 1:0 Rpa
i to Brazylia jest w finale a nie kaka czy alves
2009.06.25, godz. 22:38, Legioner89
że, strzelil Alves z wolnego bardzo fajnie ale jak to ma sie do calego meczu ?
2009.06.25, godz. 22:36, lukaszw85
smiech mnie ogarnia, ludzie piszą ze alves wszedl na 5 minut i strzelił bramke a Kaka nic. przeciez Kaka zagrał wszystkie mecze a Alves tylko 5 minut w ostatnim BEZ KOMENTARZA !!!!
2009.06.25, godz. 22:36, NASRI 22
And Justice For All zrobić to on może pod siebie...zauważ co wcześniej zrobił Alves dla reprezentacji w PK a co Kaka i cała reszta więc zamilcz...
2009.06.25, godz. 22:34, Legioner89
teraz tylko kupic lewego obrońce i skrzydłowego ( Capdevila ,Clichy - Ribery , Silva ) jest Kozak :D :)

HALA MADRID
2009.06.25, godz. 22:31, El Madridista 85
Yes!!!;))))
2009.06.25, godz. 22:30, BULLTER
WIELKIE BRAWA DLA PEREZA ZA TEN TRANSFER !!!!! A cena jest przyzwoita zawodnik młody,ale juz doświadczony :)
2009.06.25, godz. 22:29, And Justice For All
momo18 wczoraj jakies hala dzieci krzyczaly jaki to Dani Alves jest slabiutki i jak go wasz transfer Maicona przycmi. przez 5 min Alves (brama + podanie do Luisa Fabiano) zrobil wiecej niz cala reprezentacja z waszym Kaką na czele.
2009.06.25, godz. 22:29, 19kubi20
Bardzo dobrze... :)
Super zawodnik xd :)
2009.06.25, godz. 22:25, razba
momo18
HeHe.Dobry tekst.
HM!!!
2009.06.25, godz. 22:25, momo18
Już pierwsze Visca dziecko się tutaj zjawiło... Ehh skąd sie takie dzieci NEO biorą? o_0
2009.06.25, godz. 22:24, TRIPLETE
Panie i Panowie:
tak, to On, Dani Alves, najlepszy prawy obronca świata.
dziękuję i zyczę miłych snów!
2009.06.25, godz. 22:23, El Comendante
darth vader
Interia pewnie powołuje się na wiadomości pochodzące od MD katalońskiej gazety, a to jest taki sam brukowiec co as i marca, więc nie wierz w te pierdoły.
2009.06.25, godz. 22:20, darth vader
na interii piszą ze Villa w Barsie!
Podobno to juz pewne, a jeszcze nie dawno mówił ze tylko Real...
2009.06.25, godz. 22:16, momo18
Zaraz będzie zlot dzieci Visca, bo Alves bramke strzelił...
2009.06.25, godz. 22:13, kosik922
dobrze ze go kupili bo nasza obrona wygloda tragicznie takie bramki co traca to az plakac mi sie chce...jeszcze jakis szybki obronca typu R.Carlos i z taka bomba jak on;)
2009.06.25, godz. 22:10, momo18
NASRI 22 Arbeloa bardzo dobrze gra na lewej stronie...
2009.06.25, godz. 22:04, szygulal
Moim zdaniem jeszcze 3 transfery:
Arbeloa
Xabi
Ribery
I sprzedać niepotrzebnych!
2009.06.25, godz. 22:04, NASRI 22
nie czaje jeszcze po co Arbeloa...przecież to prawy obrońca a na lewej może znowu grac jak drewniak... ja tam proponuję walke o Clichy'ego albo Zchirkova
2009.06.25, godz. 21:56, Serpico
  Don RAUL - BAN (spam)   7 dni
2009.06.25, godz. 21:29, bol33
chyba nie taka kolejnośc-najpierw testy medyczne ,a potem potwierdzenie transferu.
2009.06.25, godz. 21:25, Timonoo
NO nareszcie porządny obrońca:D Jeszcze tylko dobry lewy stoper Ribery i jak dla mnie i paka jak marzenie.....
2009.06.25, godz. 21:11, Adek1996113
Ojj Real dał ciała,jak Polska cała...;// mogli walczyć o Ville... mieli szanse..;/
2009.06.25, godz. 21:10, Szaman9
Valdano chyba kierował się sondą na realmadrid.pl :P
2009.06.25, godz. 20:59, momo18
Brazykia chyba chce grać z Hiszpanią xD
2009.06.25, godz. 20:39, kecaj
Arbeloa byłby fajnym transferem bo jest wychowankiem
a tak na marginesie Barça podpisuje kontrakt z Luisem Filipe Kasmirskim naszym byłym obrońcą.

W meczu Usa Hiszpania strasznie podobał mi się MATA
czemu ten zarząd go nie odkupi. Dali ciała ze odszedł. A teraz i Barça się o niego stara -przynajmniej na polskiej stronie barcy tak pisze
2009.06.25, godz. 20:06, fero3
Bardzo mnie cieszy fakt iż Albiol będzie od przyszłego sezonu reprezentował Królewskie barwy. Jeszcze jakiś lewy obrońca ( Arbeloa, Clichy), Xabi Alonso i mamy gotową drużynę. Ewentualnie napadzior w postaci Villi, jeśli pozbędziemy się innych ( RVN, KJH, Saviola, Negredo)
2009.06.25, godz. 20:05, Chapi
Jakby ktos niemial TVP2 i chcial obejrzec mecz :) http://je.pl/tox2
2009.06.25, godz. 20:03, beci92
Nareszcie Real wzmocnił obronę:)
2009.06.25, godz. 19:52, grubson
I Pikeknie :) :) :)
2009.06.25, godz. 19:51, mikecs
kiedy reprezentacja hiszpanii wracam do madrytu ?
2009.06.25, godz. 19:47, marcin_diarra15
Don RAUL ten news juz byl dawno i czytalem to z 3 dni temu
2009.06.25, godz. 19:46, MaciekB100
Jest jeszcze opcja, żeby grać 4-2-3-1 i wtedy byśmy kupili tego lewego obrońce(w każdym przypadku potrzebny jest nam on, czekam tylko aż zobaczę np. Arbeloa oficjalnie w Realu) i tego 'rozgrywającego' a w ataku osamotniony Higuain ;) Pamiętajmy, że Pérez mówił 5-6 transferów a już sa 3 ;)
2009.06.25, godz. 19:46, rafalpielorz
nareszcie pomysleli o obronie
2009.06.25, godz. 19:35, ogor3
Jedenastka Realu typowana przez gazete Marca mogła wydawać się śmieszna i każdy pisał że pograjcie w FM albo teksty w stylu ,,już bo'' itp, chyba nie rozumieli że zmienia się prezes z Calderona na Péreza , już Marca trafia 3 transfer po Kace i Cristiano.
Dla przypomnienia :
http://www.realmadrid.pl/index.php?co=aktualnosci&id=23931
2009.06.25, godz. 19:31, Don RAUL
japoniecxxx-z tego wynika ze będziemy mieli na ławie doświadczonego stopera...choć wg mnie to plotka...
2009.06.25, godz. 19:31, Hiroshima
MaciekB100 - o Marszczerano w swoim komencie nie wspomniałeś tylko o Riberym, a jak też powinieneś wiedzieć Real się też nim oficjalnie interesuje:)
2009.06.25, godz. 19:30, japoniecxxx
Wszedzie pisze ze Real zamierza wlaczyc sie do walki o Carvalho...nie wiem po co skoro kupili Albiloa...z tego wynika ze Albiol bedzie rezerwowym w razie przybycia Carvalho...
2009.06.25, godz. 19:29, Serpico
  Snopek - BAN (spam)   1 miesiąc
2009.06.25, godz. 19:29, polly
*e
To z wrażenia.
2009.06.25, godz. 19:29, polly
Rewalacja!
2009.06.25, godz. 19:28, ramos20
no i taki sklad!!!!
Casillas,Ramos,Pepe,Marcelo,Kaka.Alonso,Ribery,CR7,Higuain
noi jest potrzebny napastnik!!!!!!!!
proponuje jeszcze sprzedac Saviole i RVN a kupic jakiegos porządnego...np.Villa (szkoda ze on nie przejdzie:(((....),bo dryblasa juz nie potrzebujemy bo mamy dwoch miessich(Kaka i Ronaldo)
2009.06.25, godz. 19:26, tomek119
Mi sie jednak wydaje ze villa wyladuje u nas albo zostanie w valencii. Wszystko zalezy od niego a wszyscy wiedza ze woli real. valencia wstrzymala transfer ze wzgledu na pieniadze a my mozemy wiecej zaoferowac niz farsa wiec spokojnie , perez na pewno nie da sobie go podkrasc barcelonie
2009.06.25, godz. 19:26, MaciekB100
A to sorki, nie wiedziałem, ale nie zmienia to faktu, że to będzie błąd transferowy. Później się dziwimy, że Katalończycy zarzucają nam te transfery, jak my dobrze grających piłkarzy[czyt. Lassa] zastępujemy...
2009.06.25, godz. 19:24, zden4
MaciekB100, kolejny błąd.
Pérez na konferencji prasowej wypowiadał się w samych superlatywach na temat Xabiego i wyjawił ,że jest jego celem transferowym :).
2009.06.25, godz. 19:23, MaciekB100
zden4: ja się boję, że kupimy Benzemę i będzie jak z Hunterem
2009.06.25, godz. 19:22, MaciekB100
Hiroshima: To prasa chce kupić Mascherano, Alonso i De Rossiego, ja nie słyszałem, żeby ktoś mówił o tym, że Real którymś z nich się interesuje.
2009.06.25, godz. 19:19, zden4
MaciekB100- ja jestem realistą i nie ma co się łudzić ,że niezostanie przetrząśnięta pierwsza 11-stka.
Sneijder nie daje rady na skrzydle, jest za wolny zdecydowanie za wolny, z Marcelo owszem się zgodzę.
Kaka rozgrywający ? hahaha jeśli oglądasz Puchar Konfederacji to powinieneś zauważyć ,że to nie dla niego.On jest typowym , nie wiem kim on jest ważne ,że jest ważnym ogniwem gdzie by nie grał.
Jakiż Ty sentymentalny, jak już mówiłem nie ma co się łudzić przynajmniej co do pierwszej jedenastki, bo boję się ,że dla Higuaina też zabraknie miejsca.
2009.06.25, godz. 19:18, Hiroshima
MaciekB100 w klubie również ich chcą i próbują kupić, lepiej on nich wiesz co potrzeba Realowi? Złóż podanie na lewą ręke Péreza bo prawą jest podobno Zizu:)
2009.06.25, godz. 19:18, bebe89
No to jednak Raúl bedzie grał w pierwszym składzie :P Oby więcej takich młodych i obiecujących zawodników w Realu :)
2009.06.25, godz. 19:13, blade xilo
Pepe i Albiol środek nie do przejścia.
2009.06.25, godz. 19:13, MaciekB100
Do zden4: To chyba po to jest Sneijder, Marcelo żeby w razie co zastępować Robbena, Lass pokazał w tym sezonie jak umie grać i nie powinniśmy zabierać mu miejsca w składzie, a do tego mamy Kake, który umie rozegrać grę, więc o to się nie bój. Twoim tokiem myślenia lepiej wymienić cały zespół. W ogóle nie jesteś przywiązany do piłkarzy? Co to by był za Real Madryt, jakby grali w nimczterech piłkarzy z zeszłego sezonu(Casillas, Ramos, Pepe i Igła)
2009.06.25, godz. 19:12, zden4
A co do Albiola , to znakomity zawodnik umiejący wyprowadzić piłkę i ją rozegrać tak jak np. Piqué. Stała forma i umiejętność gry z najlepszymi to kolejne plusy.
Jedynym aczkolwiek bardzo rzucającym się w oczy minusem jest jego nieudolna gra w powietrzu mimo 187 cm wzrostu.
2009.06.25, godz. 19:11, Madritas012
super,no i tak ma być,przyda się,naprawdę się przyda ;) czekamy...
2009.06.25, godz. 19:09, Serpico
  mrozik77 - BAN (spam)   1 miesiąc
  gieno50 - BAN (spam)   bezterminowy
2009.06.25, godz. 19:09, zden4
Nie no MaciekB100 zaj**isty jesteś.

Gago, Diarra i Lass to typowi rozgrywający. tak masz rację.
Robben ma stałą równą formę ,a u Ribery'ego nic pewnego.

Pozdrawiam....
2009.06.25, godz. 19:08, Vesna
  Furmanek - BAN (spam)   14 dni
2009.06.25, godz. 19:05, MaciekB100
Ludzie po co chcecie Ribery'ego? mamy przecież Robbena( z drugiej Cris)... Po co chcecie Xabi Alonso/De rossiego? Mamy przecież Lassa, Diarrę i Gago- nie za dużo już tego? Ja uważam, że potrzebujemy jeszcze tylko lewego obrońcy(Torresowi ne ufam, a Marcelo woli jako lewy pomocnik) oraz klasowego napastnika(mamy ich sporo, ale uważam, że nadaje się teraz Igła jako jeden i jednego dokupić, a Saviolę wypier....., Ruud na rezerwę z Raúlem(mój ulubiony piłkarz no ale trzeba przyznać, że jego czas powoli mija) a Huntera dać na wypozyczenie, nie sprzedawać bo znajdzie się dla niego za trochę czasu miejsce)
2009.06.25, godz. 18:59, Angelo10
mrozik77
gieno50
Furmanek
Widać że młode chłopaszki jesteście i nie wiecie nawet w co Was wrabiają :P jednak mogę Was zapewnić że to nie jest żadna zemsta a zdjęcia tych lasek moglibyście znaleść na necie jakbyście się uparli. Peace
2009.06.25, godz. 18:53, Ochoj
marcin_diarra15
numery z totka mi też podasz ? :P
Villa dopiero po powrocie z PK sam się wypowie ;)
2009.06.25, godz. 18:50, marcin_diarra15
Villa przechodzi do barcy... cholera a byl prawie nasz
2009.06.25, godz. 18:48, mrozik77
karolll chyba za duzo nagrales sie w Fma niewiesz tak naprawde jaki on jest w rzeczywistosci ten Keirrison
2009.06.25, godz. 18:45, Madridista77
Moim zdaniem teraz nadejdą dla nas dobre czasy jak za czasów Galácticos czy ery kiedy w środku pola rządził Hierro, w mojej opinii teraz Raúl Albiol będzie pomału stawał się godnym następcą Fernando Hierro, nie zapominając, że kiedy Hierro grał w Realu to obrona pod jego wodzą była nie do przejścia, nasuwa mi się jedna myśl a zarazem fakt - Znów Real będzie dominował w Hiszpanii i na arenie Międzynarodowe ( Champions League ) ...

Kto się ze mną zgadza ??? ;D
2009.06.25, godz. 18:45, Ochoj
Hiroshima
dokładnie ;]
choć wolałbym go sprzedać... przynajmniej jakaś kasa by była :P
2009.06.25, godz. 18:41, Hiroshima
A Pepe przenieść do Castilli:D
2009.06.25, godz. 18:39, Ochoj
Garay - Albiol
środek nie do ruszenia :D
2009.06.25, godz. 18:32, Hiroshima
eatht - teoretycznie każdy, ale myślę że np Wenger, Mourinho, Benitez czy Ferguson by sobie na takie coś nie pozwolili. Może być tak jak za poprzedniej kadencji z np Becksem, forma beznadziejna ale na ławce nie siądzie.
Dla przypomnienia mecz z Galácticos Barçą
http://www.youtube.com/watch?v=CMvnBe7ArOU
Przyjrzyjcie się jakie miny mają nasi gracze, i to jacy gracze.
2009.06.25, godz. 18:18, Ruuuuud van Nistelrooy17
mysle ze przy okazji kierownictwa obu klubow pogadaly o Villi:D
2009.06.25, godz. 18:17, HoNzO
Posypią się bany za składy xD
2009.06.25, godz. 18:17, eatht
Hiroshima
Tak, ale Pérez kupuje zawodnikow najlepszych na swiecie. Ktory trener nie chcialby ich miec w skladzie?
2009.06.25, godz. 18:14, Hiroshima
Real fan of real - no ale coś mam przeczucie że to nie on buduje tą kadrę i będzie kolejnym pionkiem. Czytam o planowanych transferach MU czy Barçy i wszędzie piszą "Guardiola coś tam..." "Ferguson coś tam ..." a u nas trener siedzi cicho i przychodzą piłkarze z góry zaplanowani przez Péreza:/ Przecież to trener ma budować drużynę a podejrzewam że zatrudniono by kogo innego to przyszli by ci sami nawet jakby trener miał inną koncepcję. Żeby się to nie skończyło jak poprzednio za Péreza:/
2009.06.25, godz. 18:09, sl0niu
Świetny transfer :) od dawna widziałem go w Królewskich barwach... ;)
2009.06.25, godz. 17:55, Real fan of real
Hiroshima- to chyba logiczne że nie powie nic przed obozem ?? dopiero po okresie przygotowawczym może podać swój plan działania widząc kadrę i co najwazniejsze wiedzac co kazdy z nich prezentuje na dana chwile i co kazdy moze zapewnic druzynie w wiekszym odstepie czasu
2009.06.25, godz. 17:53, jestemszuja
lala to pala co nigdy mu nie stala...(Łukasz Gasiorek z Gilowic)
8653559 to jego nr.
2009.06.25, godz. 17:48, Hiroshima
My mamy wogóle trenera?:) Bo coś nie widać żeby się wypowiadał na temat swoich planów, a o tym kogo Real kupi to chyba też nie on decyduje. Halooooo Pellegrini:D
2009.06.25, godz. 17:45, KaAaRrOLLL
kurdee ja chce kerrisona on normalnie rok dwa i by był jednym z najlepszych jakich sobie możecie wyobrazic
Albiol ? GZ xD
przyda sie ale ja chce kerrisona
2009.06.25, godz. 17:37, creativeopinion
Ja tam byłbym umiarkowanie szczęśliwy. Po za tym Pérez na pewno miał duży wkład w ten transfer.. ale doceńmy też Valdano. A tu ciągle Pérez i Pérez.. owszem on ma kluczowe znaczenie bo stawia na dobre relacje z klubami.. i przez to można w przyszłości liczyć na zakup zawodników w tych klubach.. ale ktoś te warunki negocjuje.. i dopina wszystko na ostatnio guzik a Pérez na pewno na to czasu nie ma. Więc doceńmy też Valdano.
2009.06.25, godz. 17:34, _Miklo_
No i lux.
2009.06.25, godz. 17:33, ronaldo1994
Ściągnął obrońcę. Wszystko idzie dobrze. Teraz mogą się wziąć za Riberi'ego!
2009.06.25, godz. 17:33, Kileros92
AniaKozik

Nie. Mówili, że nikt nie jest nie na sprzedaż. Czyli wszyscy są do sprzedania.
2009.06.25, godz. 17:26, Riqelme
W końcu! Tylko żeby coś głupiego znów nie wyszło. Tak jak Milan juz miał Sissoko ale w końcu nie przeszedł bo miał dziurawe zęby :- ]
2009.06.25, godz. 17:24, szymon1403
brawo dla Pana Florentino !!
2009.06.25, godz. 17:23, Real fan of real
Seru92- co do Miguela jest to zapewne efekt tego że bardzo mało grał. Ja w niego wierzę jako że to wychowanek Realu i bądź co bądź w paru meczach ładnie wypadł i pokazał że ma potencjał. Nawet przeciwko mocnemu rywalowi , lecz jak będzie możliwość wyciągnięcia Arbeoli lub kogoś innego to brać.
2009.06.25, godz. 17:22, mistergol
jeeee!!;d
2009.06.25, godz. 17:20, AniaKozik
Super, ale czy Valencia nie mówiła, że nikt nie jest na sprzedaż ?
2009.06.25, godz. 17:18, Seru92
Dobrze ze do nas trafil..... Od poczatku bylem za tym transferem.....

Osobiscie chcial bym zeby jeszcze przeszedl Villa I Clichy..... jakos nie moge sie przekonac do M.Torresa.... jak ogladalem mecze to byl strasznie niepewny w tym co robi....

Hala Madrid !!!
2009.06.25, godz. 17:15, los motylos
KrólJestTylko1

czyli że będzie pół tuzina do dwóch? aha, barca strzeli pół tuzina goli, a Real dwa tuziny? :D:D to wychodzi, że wygramy 24:6, dzięki za takie prognozy, ale nie wierzę, że barcelonie znowu uda się aż tyle razy trafic do siatki;]
haha, Real kupuje same nazwiska, ja pieprze, żal mi tych kibiców barcy, którzy produkują się na stronie Realu, żeby tylko wyładowac swoje frustracje.
2009.06.25, godz. 17:14, raul210
Kozacko \o/ :D
2009.06.25, godz. 17:14, bartek931
No i gitara... JAZDA !!!!!!
2009.06.25, godz. 17:12, elrosa
@down
Dobrze, że nie jesteś prezesem.
To jest wspaniała wiadomość:)) dla tych dla których piłka to nie tylko ofensywa.
2009.06.25, godz. 17:09, Ziozu
moim zdaniem powinni jeszcze ściągnąć: lewy obrońca (najlepiej Zirkov), Xabi Alonso, Ribery lub Silva. Jak dla mnie to już wyglądałoby rewelacyjnie. Te trzy pozycje są moim zdaniem są priorytetowe. Do klubu powinni dołączyć Negredo, Garay i Palanca. Sprzedałbym się Heinze, Gutiego, Van der Varta, van Nisterlooya, Saviolę.
2009.06.25, godz. 17:09, ebue15
I gitara Pérez gratuluje :)
2009.06.25, godz. 17:07, mrozinho007
Pérez jest CUDOTWORCA bo jeszcze okienko sie nie zaczelo a my mamy juz 3 graczy a oszust calderon przez cale okienko kupil VdV
2009.06.25, godz. 16:57, ElControlTotal
Teraz bardziej bym chciał Villę niż Riberiego (choć nie obrażę się jeśli obaj do nas dołączą ;)) Sprzedać Saviole i Drenthe i dać tej Valencii te 50 mln...
2009.06.25, godz. 16:53, Mati222
KrólJestTylko1

tak teraz też zobaczymy "półtuzina do dwóch" tylko wygra kto inny ;)

bardzo dobry transfer, Albiol- młody, spokojny, świetnie grający głową z Pepe stworzą kapitalny duet..
2009.06.25, godz. 16:53, kurtis_w
sebas1_7_6

gracze barcelony sa bezimienni. to dlatego sa tacy zaj**iaszczy xD

ciekawe jak na nich trener mowi xD

1 na bude ty 2 za kare pochyl sie xD
2009.06.25, godz. 16:52, carlos123
FCBCules
o ile wiem aktualnym klubowym mistrzem swiata jest MU barca dostanie mozliwosc wywalczenia tego trofeum w grudniu
2009.06.25, godz. 16:52, gucio1995
no i spoczko wkoncu za obrone sie wzieli
2009.06.25, godz. 16:48, Madrista20
zadna wielka gwiazda a bedzie lepszy niz Canna ;)
2009.06.25, godz. 16:42, colargol
rose

szostka, jakby sprowadzili Ville :))))))
2009.06.25, godz. 16:41, dark24real
Jak myślicie ile mogl kosztowac ???
2009.06.25, godz. 16:40, Luk4s
No ładnie, ładnie:)
Na lewej Arbeloa, w środku Pepe z Albiolem a na prawej Ramos. Ładnie to brzmi :)
2009.06.25, godz. 16:35, klebcio
silva ( nie ribery) + xabi alonso i wlasciwie mzona grac :)
2009.06.25, godz. 16:34, rose
Dokonujemy świetnych wzmocnień w tym sezonie!! Póki co piątka z plusem dla zarządu!
2009.06.25, godz. 16:29, ElControlTotal
Super! Nareszcie jakiś obrońca...
Teraz Riberiego a po PK może Villę...
2009.06.25, godz. 16:29, Milosz fan
Jeszcze Arbeloa i Villa
2009.06.25, godz. 16:28, wojteek__
oł jeeeaaa Albiol w Realu zarąbisty Transfer teraz z Valencua trzeba sie o Viile dogadac ; ]]
2009.06.25, godz. 16:26, buli08
ha ha ha jak mozna nazwac Kake i Crisa ze to tylko nazwisko hahaha Kibice Barçy ogarnijcie sie ku... hahahaha smiechu warte:D
2009.06.25, godz. 16:21, klebcio
ramos-albiol-pepe-torres tak powinna wygladać obrona w8 mnie swietna
2009.06.25, godz. 16:20, sebas1_7_6
KrólJestTylko1 - a ja słyszałem że podobno " nic dwa razy się nie zdaża" więc żebyś potem nie płakał....wy kibice barcy tylko piszecie że Real kupuje nazwiska. Naprawde rozbawiacie mnie tym stwierdzeniem do łez, jeśli Kaka to tylko nazwisko albo Cristiano to naprawde gratuluje wam pojęcia o piłce nożnej. I że tak się zapytam to piłkarze waszej kochanej barcy nie mają nazwisk?? myślałem że każdy je ma - widać byłem w błędzie...hehehe
2009.06.25, godz. 16:17, sebas1_7_6
KrólJestTylko1 - a ja słyszałem że podobno " nic dwa razy się nie zdaża" więc żebyś potem nie płakał....wy kibice barcy tylko piszecie że Real kupuje nazwiska. Naprawde rozbawiacie mnie tym stwierdzeniem do łez, jeśli Kaka to tylko nazwisko albo Cristiano to naprawde gratuluje wam pojęcia o piłce nożnej. I że tak się zapytam to piłkarze waszej kochanej barcy nie mają nazwisk?? myślałem że każdy je ma - widać byłem w błędzie...hehehe
2009.06.25, godz. 16:13, michaeel
bartek191 - www.google.pl
2009.06.25, godz. 16:12, Ochoj
I rozbiór Valencii :P
jeszcze Silva i Villa ^^
2009.06.25, godz. 16:12, RiCoTriCo
ile kosztował ten transfer ??
2009.06.25, godz. 16:06, bartek191
paula9191- taaa xD
aż mi się przypomniał Raúl Bravo xD nie wiem ktoś gdzie on aktualnie gra? Sprzedany był do Olimpiakosu, ale czy dalej tam siedzi?
2009.06.25, godz. 16:06, KrólJestTylko1

ale sie podniecacie tymi skladami, bedzie smiesznie jak wyjdzie z tego jedno wielkiie GOWNO.

czekam na kolejne GD i zobaczymy ile naprawde warte sa wasze nazwiska.

slyszalem ze historia ponoc lubi sie powtarzac, wiec mam nadzieje ze zobaczymy kolejne "pol tuzina do dwoch" ;)

2009.06.25, godz. 16:02, DJeeYek
Bardzo dobrze... Po pierwsze Hiszpan... Po drugie dobry obrońca, na dodatek młody (1985)... A propos Ronaldo ma tyle samo lat... Liczę, że najlepsze lata przed nimi :D
2009.06.25, godz. 16:01, FuBu7
SupporterX

Myślę że to Albiol Będzie największym wzmocnieniem, zdecydowanie. Sprawdzona 'marka', od początku byłem zwolennikiem jego transferu. Garaya to ja tylko z Pekinu jako tako pamiętam i nie wydaje mi się ażeby przewyższał pod jakimkolwiek względem Raúla.

Co do Torresa.. po chwili namysłu zgadzam się w 100%, mając tak ofensywnych skrzydłowych nie będziemy potrzebować również obrońcy i 'popędzie' ofensywnym, wręcz przeciwnie. Jeśli dodać że na rynku nie ma większego wyboru na tą pozycję.. Czemu nie dać wychowankowi szansy, to chyba najlepszy moment.
2009.06.25, godz. 16:01, sebas1_7_6
Super!! Ciekawe gdzie są teraz Ci wszyscy co na najeżdżali na Péreza że narazie kupuje samych ofensywnych zawodników...co łyso teraz??
jeszcze tylko lewego obrońce i Ville - będzie gites, jakby jeszcze Ribery dołączył też sie nie obraże :)

Bialyfcb - tak Albiol jest dla Ciebie średni. buhehehe nie bądź śmieszny naprawde....
2009.06.25, godz. 16:00, realjuves04
no wreszcie jakis pozadnego obronce Pérez sciagnal
2009.06.25, godz. 15:54, paula9191
fajnie:)

Będziemy mieli dwóch Raúlów:D
2009.06.25, godz. 15:54, Reul
David Moreno
Po co jeszcze i Ribery'ego i Ville? Żeby Igła siedział na ławie? ;/
2009.06.25, godz. 15:52, Bialyfcb
David Moreno
Skąd wiesz ,że Ribery woli do was przyjść?? Ja bym się nie przejmował co pisze prasa bo zawodnik sam wie najlepiej gdzie chce przejść a on się chyba jeszcze na ten temat nie wypowiedział. Zresztą na tej stronie niedawno był artykuł o domniemanym wywiadzie z Ronaldo, którego tak naprawdę nie było.
Co do Albiola to jest to średni obrońca i przeplata niezłe występy z katastrofalnymi, a więc nie jest to jakiś super transfer choć za takie pieniądze naprawdę warto
2009.06.25, godz. 15:51, KibicReal
Świetna wiadomość! Żeby nasi politycy byli chociaż w połowie tak słowni jak Pérez to żylibyśmy w raju ! :D
2009.06.25, godz. 15:51, realMadrid072
no wreszcie jakiś dobry obrońca zakupiony do Realu naszego kochanego;D tylko mam nadzieje że nie będzie taki nie wypałem jak Heizne
2009.06.25, godz. 15:50, eto`o
już się nie dziwie czego Real chce kupić Maicon bo to co wczoraj Ramos grał to porażka z reszta cała reprezentacja nie zagrała dobrze ale błąd ramosa był kluczowy dla meczu ...............
2009.06.25, godz. 15:47, BigDaddy.
Teraz Arbeloa, Alonso i być może Ribery. I będzie git :) Wierzymy w Ciebie Floro!
2009.06.25, godz. 15:44, 19marxs
David Moreno
Po jakiego ci Villa?????????
Mamy tylu napastników, począwszy od młodych, utalentowancyh: Higuain, huntelaar i Nagredo,a skończywszy na zawodników z wielkim doświadczeniem i nazwiskiem: Raúl i Ruud van Nistelrooy. Klass i Saviola powinien odejść. Ja nie widzę tu miejsca dla żadngeo nowego napastnika. Przyjście np. Villi spowodowało by albo zastój w rozwoju Nagredo bądź higuaina w Realu, bądź żadkie występowanie Raúla czy RVN.
2009.06.25, godz. 15:42, marcin_diarra15
Witamy Raúl bedziesz dobry partnerem Pepe na srodku obrony
2009.06.25, godz. 15:38, BigDaddy.
Yeehaw!

Świetny transfer. Metzelder, Garay, Pepe, Albiol - silna obsada ;) Do tego Heinze, chociaż może odejść, a także Ramos - jest dobrze na środku ;-)

Oby tylko nie sprzedali Ezequiela... A Albiol chyba nawet na lewej kiedyś grywał, więc gitara gra ;P
2009.06.25, godz. 15:38, pawell91
NARESZCIE! Bardzo dobry i w miarę tani transfer.
2009.06.25, godz. 15:37, krisss_89
Witamy !!! :)
2009.06.25, godz. 15:34, mathew real fan
Roczne wynagrodzenie Albiola będzie wynosić 2 mln euro.
2009.06.25, godz. 15:34, karol615
Torresa chcecie w składzie?
Roftl
Zechęcam do oglądania spotkań królewskich przed pisaniem komenatarzy.
2009.06.25, godz. 15:33, Leoleoleo
szkoda tylko że Villi juz nie dostaniecie bo idzie do Barçy :P :P
2009.06.25, godz. 15:33, David Moreno
priorytetem teraz musi być DAVID VILLA! Bo wiemy, że Ribery sam woli do nas przejść. A z El Guaje nic pewnego nie ma.. może przejść do Realu tak samo jak i równie do Barcelony...
2009.06.25, godz. 15:31, SupporterX
EZEQUIEL GARAY ! temu obrońcę trzeba uwzględnić najbardziej jako wzmocnienie obrony, mam nadzieję że będzie dostawał szansę gry. On będzie w tym roku miał dopiero 23 lata, a jeszcze chwila i będzie wymiatał.
Obronę można uznać z w miarę skompletowaną.
NA LEWEJ MAMY MIGUEL'a TORRES'a. Po co ten Clichy ? Co on takiego dobrego ma żeby nie dać szansy Torresowi ?
2009.06.25, godz. 15:31, Rent23
jeaaaa
2009.06.25, godz. 15:29, boczek121
jeszcze jednego środkowego obrońcę, jednego bocznego (lewego), kogoś na lewe skrzydło i wystarczy... teraz to trzeba jeszcze rozsprzedać tą kolonię holenderską (zostawiłbym tylko Snejidera i Hunteelara) i zawodników typu Saviola, Heizne (może jeszcze Gago jeśli Milan faktycznie da za niego 20 baniek) i będziemy mieli na prawdę skład na miarę mistrza!!!

Hala Madrid!!
2009.06.25, godz. 15:27, RKaka22
Lewy obrońca i Villa i mamy skład gotowy!!!!!
2009.06.25, godz. 15:26, Eldrax
Teraz Arbeloa na lewą i może xabiego alonso i jazda
2009.06.25, godz. 15:25, maciek92tychy
no wreszcie obrońca ;)) brawo i życzymy powodzenia HALA REAL HALA MADRID
2009.06.25, godz. 15:25, Darus
Brawa dla Péreza ! Sądziłem, że nie kupie żadnego obrońcy, a tu proszę. Miłe zaskoczenie. Teraz należy formować kadrę na przyszły sezon i sprzedać tych na których Pelegrini nie będzie liczył i ewentualnie wtedy dokupić kogoś.
2009.06.25, godz. 15:23, robson222
artur88raciborz

Jak masz cos pisac to nie pisz bo tylko wstyd nam robisz:)

2009.06.25, godz. 15:22, mathew real fan
Albiol w Realu tak szybko szczerze to myślałem ,że pierwszy tzn 3 będzie Arbeloa ale co to za różnica.Bravo Pérez i zarząd .
2009.06.25, godz. 15:22, pabylo
no i elegancko! Rewelacyjna obrona bedzie!
Kogoś ew. na lewą obrone bo marcelo to raczej skrzydłowy
2009.06.25, godz. 15:22, creativeopinion
Sprzedaż taką podporę defensywy za jedyne 15 mln.. to wręcz.. jakbyśmy go dostali za darmo. Nie żebym nie był zadowolony czy też współczuł Valencii.. jedyne czego im współczuje to, że potrafili oddać kogoś takiego.. za tak marną kwotę z takim doświadczeniem do takiego zespołu jak Real który przecież będzie między innymi z nimi rywalizował o tytuł.
2009.06.25, godz. 15:22, danielkaras
jak jest albiol to maicona niebedzie;]
2009.06.25, godz. 15:19, Przemooo
"W marcu 2009 roku piłkarz poinformował, że zamierza pozostać w Valencii do końca kariery" lol
2009.06.25, godz. 15:18, bartez2804
jeszcze kupic silve i bedzie moc;)))))))))))
2009.06.25, godz. 15:18, Serrano
2009.06.25, godz. 14:31, szymon123456
na jakiej on pozycji gra ??

Na ławce. Zostanie nowym dyrektorem ds. wpuszczania Savioli po wykorzystaniu trzech zmian.
2009.06.25, godz. 15:17, kurtis_w
to jest odpowiedz dla osob ktore uwazaja ze perez kupuje tyulko graczy ofensywnych!!!!!!


hala madrid
2009.06.25, godz. 15:16, kamil2501
HAAAAALAAAAAAAA PEREZ!!!! wybaczcie capsa ale to takie emocje... !!!
2009.06.25, godz. 15:14, zidaneFFF
Fajnie. Teraz trzeba się zastanowić, kto zagra na lewej obronie.
2009.06.25, godz. 15:14, Edward
Jeszcze tylko lewego obrońcę....i ribery. Potem koniec;) A okienko transferowe jeszcze oficjalnie nie otwarte...:D
2009.06.25, godz. 15:14, jaga pany
teraz tylko mardze sprzedac niepotrzbenych pilakrzy a koniecnzy jeszcze dwa transfery duet z liverpoolu reszta zbedna ribery = robben , benzama =hunter negredo wiec nie ma co kasy wydawac chialbym zeby w gralko troche hispzanow naprawde skald wygalda juz super kilu sprzedac wiaodmo slagado garcia drenthe saviola vdv ruud gagolub diarra pewnie robben odejada , jeszcze jedno tylko perez zrob kup dwojke od beniteza srodek pola musi byc wzmocniony ktos napisze ze kaka to srodkwoy ale kaka to cofniety napastnik
2009.06.25, godz. 15:13, snikers
kupic jeszcze bocznego obronce, napastnika, posprzedawac zbednych zawdonikow i zaczac sie zgrywac..
2009.06.25, godz. 15:12, Daro16
Arbeola i Villa. koniec.
2009.06.25, godz. 15:09, kaperos
I szafa gra.... Okno można zamknąć po sprowadzeniu Ribery'ego....
2009.06.25, godz. 15:08, kingtosa
Pérez chyba nie żartował, z tym, że chce skończyć z transferami do końca czerwca :)

Jeszcze się okno transferowe nie zaczęło, a my już mamy 3 zaj**istych zawodników.

Byle tak dalej!!!!!!!!!!

2009.06.25, godz. 15:08, koziol1994
nareszcie obronca nareszci Hiszapan nareszcie ALBIOL! HALLA ALBIOL!
2009.06.25, godz. 15:07, kepler
Podobają mi się komentarze typu:
'No to super! Jeszcze tylko: Marcano, Maicon, Arbeloa, Xabi Alonso lub de Rossi, Ribery, Zlatan, Villa lub Benzema i może Silva na skrzydło i już mamy skład!'
2009.06.25, godz. 15:07, gruchson92
Jeszcze kogoś na bok obrony i będzie super :) Ewentualnie jakiś napastnik :)
2009.06.25, godz. 15:03, doctordre
No i ciesze się. Środek obrony mamy super.
Albiol to dobry gracz. Powodzenia życzę temu panu.
2009.06.25, godz. 15:01, ROBERT_16
I super wreszcie jakiś obrońca :P
2009.06.25, godz. 14:58, bogusz21raul
Zobaczymy jak będzie grał.
Hala Raúl, El Capitano!
2009.06.25, godz. 14:57, Qrczak19
Arbeloa... i okienko mozna zamknac :) naprawde. trzeba sie zajac teraz sprzedawaniem :) iHM!
2009.06.25, godz. 14:52, Za
Pieknie!!
2009.06.25, godz. 14:51, Komisarz
no to super !! jeszcze Xabi Alonso, Ribery, Villa i Maicon no i przydałby sie jakis obrońca na lewą strone :P
2009.06.25, godz. 14:50, Salen
FuBu7
Też mam takie wrażenie, że to jedynie gra na zwłokę pana Llorente, on wie, że Villa chce odejść, więc chce osiągnąć jak największy zysk z tego transferu.
2009.06.25, godz. 14:49, Wzmachol
Aż nie chce się wierzyć w tak błyskawiczny obrót tej sprawy!!!
Jest pięknie:)
Teraz Florek kupuj lewego defensora;)
2009.06.25, godz. 14:48, 123Adrian
Barça ma wspaniały zespól ale my będziemy mieli Jeszce lepszy.. ale chciałbym aby w kolejnych latach real inwestował w szkółki i w wychowanków...
2009.06.25, godz. 14:48, RvN 396
nareszcie jakiś obrońca;D
2009.06.25, godz. 14:46, Janko99
za bym zaryzykowal i zainwestowal bym w marcano z rancingu podobno wielki talent ;] a jak nie to niech gra marcelo i koniec
2009.06.25, godz. 14:46, robinho92
Śmieszna ta koszulka ANTIMADRIDSTA ogólnie mnie to śmieszy <lol2> . Musimy sie nawzajem szanować. :) bo bez Siebie nie znaczylibyśmy tyle samo ile teraz znaczymy.
2009.06.25, godz. 14:44, FuBu7
FCBCules

Na 'ludzi' typu FCilas proponowałbym nie zwracać uwagi, najzwyklej w świecie na to nie zasługują :-)

btw. też mam nadzieje, że tym razem bariera 1/8 zostanie złamana, a za nią Wy będziecie czekać na nas w finale xD ^^

Albiol - bardzo dobry transfer, trafia się nam stoper wykreowany w wogromnej mierze dzięki swym umiejętnościom, a nie dzięki mediom. Skoordynowany, dobry technicznie, pewny - takie sprawia wrażenie. Doświadczony, wczuty w La Liga - taki jest. Bravo Floro.

Zastanawia mnie jednak, jedna rzecz. Valencia, mająca problemy finansowe, sprzedaje kluczowego zawodnika za stosunkowo niewielkie pieniądze, bez większych problemów, negocjacji. Rezycnację z trensferu Vili argumentowali w dużej mierze, niechęcią do znacznego osłabienia składu. Teraz jednak pozbywają się Albiola na którym zarobią niewiele, a który znacznie osłabi ich defensywę. Nie wydaje się Wam, że Los Ches biorą Péreza na przetryzmanie?
2009.06.25, godz. 14:44, Karczu14
Kibice Barçy juz zazdrosza Realowi !!
Hala madrid !
Gittt !!!
2009.06.25, godz. 14:39, Krzysiekz94
Fantastycznie !! ;D
Hala Albiol !!
2009.06.25, godz. 14:39, Mateorito
mamy siwwtna pare stoperow plus deirtnych rezerwowych ale co z lewa strona obrony
2009.06.25, godz. 14:38, carlos123
co myslicie o tym transferze?
2009.06.25, godz. 14:38, macias_7
no! nareszcie!
2009.06.25, godz. 14:34, szymon123456
a ha myślałem że lewy obrońca bo by się sprzydał
2009.06.25, godz. 14:32, Enslin1408
Albiol to środkowy obrońca.
2009.06.25, godz. 14:32, Enslin1408
Przez te newsy z transferami, nie mogę sobie przypomnieć za cholerę informacji na tym serwisie o innej tematyce:]
Teraz jeszcze Maicona albo Arbeloę kupić i gitara!
2009.06.25, godz. 14:32, quinnallman
idealny wybor;))))))))))))))))))))))
2009.06.25, godz. 14:31, szymon123456
na jakiej on pozycji gra ??
2009.06.25, godz. 14:31, kepler
Apeluję o nie PODGNIECANIE się!
2009.06.25, godz. 14:29, Matti_Yo
Jean15

Chłopcze, nie napinaj sie tak. Ja tez nie lubie barcy ale po co ich obrażac pod postem gdzie jest info o oficjalnym trensferze piłkarza do Realu, he?
2009.06.25, godz. 14:29, Robinho_PL
Wymienimy 7 zawodników z podstawowego składu (zostanei w 1 jedenastce Casillas Pepe S.Ramos i L.Diarra no i może Raúl jak nie kupią napastnika bo założe się że Real będzie grał 5 pomocnikami i napastnikiem - coś podobnego jak barcelona aktualnie.)) ,a zgrania nie będzie... jak dla mnie trochę to bez sensu ;/
2009.06.25, godz. 14:29, Undertaker the
Hontiyuelo w Jakim klubie Saviola się niezmarnowal chyba tylko w Monaco. Wku***ce jest gadanie że piłkarze marnują sie tylko w Realu a w innych klubach to też zmarnowało się sporo a nawet więcej
2009.06.25, godz. 14:28, luki94zizou
ty Hontiyuelo jacyś napastnicy muszą być będzie sam Higuain Raúl C.Ronaldo
2009.06.25, godz. 14:24, Hontiyuelo
luki94zizou - Jesteś w błedzie.
Negredo tylko sie zmarnuje jak wczesniej Portillo czy Soldado.
Jak teraz Saviola.
Saviola, Hunter odejdzie,Raúl wielki obecnie napastnik niema co.No i rzeczywiscie napastnik niepotrzebny...
Bardziej potrzebny niz 2 obronca !!!
2009.06.25, godz. 14:23, TRIPLETE
2-6
2009.06.25, godz. 14:21, Kuplasko
zobaczymy co z chłopaczka wyrośnie :- ) wygląda na skromnego, przynajmniej dla mnie ^^
2009.06.25, godz. 14:20, Jean15
Fajnie fajnie.... i to do wszystkich sezonowcow, pseudokibicow i prawdziwych kibicow Barcelony .... pan Laporta robi ponownie ten sam blad mowi ze ma zbudowany zespol i znow wygra wszystko jak Barça wygrywala z Arsenalem w finale LM to tez mial zbudowany zespol i nie dokonal zadnych transferow historia sie powtarza a hegemonia Realu powraca puta barca Visca el Madrid............!!!!!!!
2009.06.25, godz. 14:17, 123Adrian
Ten filmik .. oni w tym sezonie 6:2 z nami ... anie pamietaj jak real ich zawsze ogrywał i to w wielkim stylu..
2009.06.25, godz. 14:15, Ricardo Kaka 21
kupic jeszcze jednego obrońce i starczy i tak mamy niezły skład :) a Ribey niech zostaje w bayernie
2009.06.25, godz. 14:15, kurpiak
no w końcu
2009.06.25, godz. 14:15, Lamper
uasica15 Real piszemy z Wielkiej litery
2009.06.25, godz. 14:14, wlodinho18
jeszcze tego Garaya nie odpuścić czasem i obrona skompletowana !
HALA ALBIOL !!
HALA MADRID !!
2009.06.25, godz. 14:14, grave
brawo Pérez <3
2009.06.25, godz. 14:12, luki94zizou
Został tylko Arbeloa i Ribery żadnego napastnika nie kupować Nagredo sobie poradzi
2009.06.25, godz. 14:11, PABLO PE.
semir17 wszystko super tylko ja nie mówie o destrukcji tylko o zawodniku który zacznie tą akcje,to są typowi defensywni pomocnicy..
2009.06.25, godz. 14:11, FCBCules
Uasica znów z historią tutaj wyjezdza...
2009.06.25, godz. 14:09, Semir17
PABLO PE przecież w środku może grac Lass, a jak nie Lass to M.Diarra lub Gago.
2009.06.25, godz. 14:08, uasica15
swietny obronca :) a to dla kibicow "dumy kataloni": http://www.youtube.com/watch?v=3HKsU7mQUV4

wiec nie podgniecajcie sie jednym zwyciestwem z realem bo teraz bedzie pogrom jak real przyjedzie na camp nou :)
2009.06.25, godz. 14:08, FiguS_MadriSTa
TRIPLETE

Ta, tak, święta racja,. Tak właśnie wygra Real... Nie prowokuj.

W ogóle, taki mały apel do wszystkich i mała prośba.
Nie grzejcie się tak! Łoo, to Real będzie najlepszy, wygra 1000-1, będziemy mieli najlepszy skład na Świecie, przyjdzie jeszcze 9238562893 zawodników i będzie ekstra, Barcelona się boi, zazdrości, nie ma szans... ROZSĄDKU! To Barça wygrała najważniejsze 3 puchary, to my możemy jej zazdrościć, czy nie ma szans pokaże sezon. Co do transferów. Sprowadźmy najlepiej jeszcze Vidica, Terry'ego, Benzemę Villę, Ibrę, Cesca, Alonso itd.... Po co? Rozsądnie i spokojnie. Nie ma sensu sprowadzać 8 napastników, 4 pomocników jeszcze, i 6 obrońców tylko dlatego, że to gwiazdy swoich klubów.

Kurczę, głęboko wierzę w ten Real, ale litości, na razie jeszcze nic nie wygraliśmy, nawet meczu nie zagrali!

Pozdro dla prawdziwych kibiców. Sezonowców i nałogowców Football Managera odpuszczę...
2009.06.25, godz. 14:07, PABLO PE.
dulux :) napisałem,dałem enter i sie ucieszyłem ze nie tylko ja to widze..
2009.06.25, godz. 14:07, Semir17
Jeszcze tylko Maicon, Villa lub Benzema i Ribery i już mamy skład. No może jeszcze Xabi Alonso.
2009.06.25, godz. 14:07, PABLO PE.
Swietnie.Ale nie rozumiem jednego,wszyscy ze najwazniejszy teraz OBRONCA LEWY i NAPASTNIK..ewentualnie ribery!Wy sobie nie zdajecie sprawy ze to nie jest FIFA i kaka nie bedzie dawał rady sam w srodku pola?najwazniejszy transfer i najbardziej potrzebny zeby skleic całą gre to jest XABI!Obrona jest,wiadomo przydałby sie Clichy albo Evra ale jest nie przyjda nie bedzie tragedi,skrzydło?Robben,damy rade bez riberego chociaz bardzo bym chciał,ale arjen to był jedyny zawodnik w tamtym sezonie który starał sie ciagnac gre..cos pokazywał - wiem,Ramo,Iker,Gonzalo i Lass ale mówie o srodku pola.Napastnik - marze zeby przyszedł Villa ale dla mnie najwazniejszy Xabi.
2009.06.25, godz. 14:07, dulux
Wszyscy widze chca jakiegos napastnika badz obronce jeszcze . Ok wporzadku macie prawo sie wypowiadac ale kto bedzie rozgrywal w srodku pola, sami skrzydlowi i napastnicy nie wystarcza , wiec teraz pryjorytetem powinien byc XABI Alonoso . Dziekuje!!!
2009.06.25, godz. 14:05, miki18p
Transfer bardzo udany ale moim zdanie nie jest potrzebny Xabi mam lassa i gago bardzo dobrze ze soba wspołpracuja a na lewa obrone moze isc Marcelo;):)tylko Villa i sklad pelny moim zdaniem;)
2009.06.25, godz. 14:05, TOMO!!!
to nie tego zawodnika chcielismy z valencji ale jest dobrze bo to pierwszy a nie ostatni dostaniemy i Ville...
2009.06.25, godz. 14:04, creativeopinion
podsad07

uważasz, że musimy robić to samo i brać przykład z zachowania kibiców Barcelony. Dziękuje.
2009.06.25, godz. 14:04, RafalGT
Hmmm Czyżby Real Grał z Cr w ataku na skrzydłach Robben z Riberim w srodku Kaka za Kaką Lass z Xabim obrona Marcelo Albiol Pepe Ramos no i Iker na Bramce ?

Zresztą z taką ekipą można Ładne Manewry przeprowadzać :)
2009.06.25, godz. 14:03, podsad07
creativeopinion- kibice Barçy caly czas zyja historia ciagle wspminajac o Franco.
Dziekuje
2009.06.25, godz. 14:03, Varow
Super
2009.06.25, godz. 14:03, 123Adrian
Tak samo nie bede sie smucił jak w kolejnym sezonie real nuic nie osiagnie ..... on jest w przebudowie bedzie wielu nowych piłkarzy oni si emusza zaklimatyzowac i zgrac ze soba .. za dwa lata marzy mi sie 10 tytuł ligi mistrzów jak go nie zdobedziemy w 2011 bede bardzo zły..
2009.06.25, godz. 14:02, zawodnikpsp94
A jeśli chodzi o transfery to na zime trzeba będzie poszukać jeszcze jakiegoś bramkarza bo Dudek może odejść i co skończymy z 2 mam nadzieje że Pérez terz kogoś znajdzie
2009.06.25, godz. 14:02, Gajwer
no i przybyli sezonowcy za pilkarzami swiatowej klasy :D.. Pérez umie wykorzystywac dzieci :D
2009.06.25, godz. 14:02, IlusAdeox
Teraz trzeba arbeloe i alonso.
A ribery i jakis napastnik sa zbędni
2009.06.25, godz. 14:02, Ronaldo992
jest great bo obronce kupiono!!!
2009.06.25, godz. 13:59, areczek676
Bardzo fajne sa te transfery.
Na sam poczatek KAKA
Pozniej C.Ronaldo
Teraz Albiol
a moze niedlugo Ribery
jednym slowem zaj**i$$$e
2009.06.25, godz. 13:58, creativeopinion
MatSabat

Ja tylko zapytałem ileż można żyć tą historią jeśli chcesz tłumaczyć każdy triumf Barçy historią Realu.. to nie rób tego.. bo to najgorsze co możesz zrobić. Zagrali super sezon, byli najlepsi na świecie i jeszcze są.. teraz czas na nas..

A my ciągle wśród opinii jakże zagorzałych kibiców wszystko usprawiedliwiamy historią.
2009.06.25, godz. 13:58, 123Adrian
co jednym sezonem barcelony chcecie przykryc najlepszy klub na swiecei .. nie ma takiej możliwości.. REAL Jest i będzie najlepszy...
2009.06.25, godz. 13:57, Quros
no wspaniale, oby się sprawdził
2009.06.25, godz. 13:57, zawodnikpsp94
Kupić jeszcze lewego obrońce, defensywnego pomocnika i oczywiście klasowy napastnik. A później ekscytować się grą Realu!!
2009.06.25, godz. 13:57, lanczkos1987
gitarra jeszcze lewy obronca Xabi Alonso i moze jakis napadzior fajnie by bylo jakby villa przyszedl ale moze rowniez byc Benzema a i dla Negredo dalbym szanse
2009.06.25, godz. 13:57, TRIPLETE
tak tak 7-0 Hala Dzieci
2009.06.25, godz. 13:55, Ricardo Kaka 21
podobają mi się te transfery ;)kupic jeszcze jakiegoś obrońce i napastnika i wystarczy skłąd mam y zarąbisty a jakas barcelona nic nie robi nie moge sie doczekac juz do rozpoczęcia sezonu i mecz real-barcelona wtedy i ch rozwalamy 7:0 :D polewka
2009.06.25, godz. 13:55, kamil25
Witam w Madrycie i życzę powodzenia!!
2009.06.25, godz. 13:55, FCBCules
Tutaj może być podobna sytuacja , jaka miała miejsce w Barcelonie , gdy doszło do transferu Henrego który wraz z R10 , E2 i Messi mial tworzyć niesamowity , magiczny kwartet , a jak się to skończylo wszyscy wiemy :D
2009.06.25, godz. 13:55, mejia
wreszcie jakiś obrońca, bardzo dobry transfer
2009.06.25, godz. 13:55, kamil2013
Dlaczego Barcelona nie zrobiła do tej pory żadnych transferów? A po co? Mają kompletny zespół.. To Real musi dorównać Barcelonie a nie Barcelona Realowi, niestety.
2009.06.25, godz. 13:54, marchwia11
super jeszcze Villa arbeloa Alonso Riberi i gitara
2009.06.25, godz. 13:54, mateusz8888
i brawo! jeszcze tylko klasowy lewy obrońca i defensywe mamy kompletną!
2009.06.25, godz. 13:54, HoNzO
Piękność Albiol w Realu!!!
2009.06.25, godz. 13:54, 123Adrian
REAL MAdryt jest nalepszy zaden inny klub patrzcie ludzie na trofea ... to czyni klub najlepszym...
2009.06.25, godz. 13:54, MatSabat
@creativeopinion
Ty się dobrze czujesz? Barça rozegrała wielki sezon, ale twierdzić, że "przyćmiła całą historię Realu Madryt" to po prostu głupota. 3 trofea jej wpadły, a i tak statystycznie są daleko za Realem. Oni mają swoją historię, my swoją, ale one się wzajemnie nie unieważniają!
2009.06.25, godz. 13:54, FiguS_MadriSTa
Ekstra, świetne wieści! Tylko panowie... Czas zacząć sprzedawać...
2009.06.25, godz. 13:54, Kuba.
No to jeszcze lewy obrońca, skrzydłowy i napastnik :).
2009.06.25, godz. 13:53, Gajwer
;D ciekawe co bedzie jak Iniesta dozna jakiejs kontuzji..
2009.06.25, godz. 13:53, merengues25
zamiast villi ibra, w ostatecznosci higuain i negredo, aczkolwiek nie uważam by on się sprawdził w madrycie, jest jeszcze huntelaar ale juz chyba nie dlugo, na lewa clichy, na srodek cesca na skrzydło riberyego, silve na rezerwe i spoko
2009.06.25, godz. 13:53, creativeopinion
FCilas

Z naszej strony transfery są szybkie ponieważ doskonale wiemy, że musimy dorównać wam.. i musimy wzmocnić najlepiej każdą formację. Być może zarząd Barcelony chcę bardziej kosmetyczne zmiany.. i jeszcze nie są zdecydowani, zresztą dobrze wiesz, że oba kluby mają masę czasu na dokonanie wzmocnień. A pisanie, że nie obronicie tytułu przy takich wzmocnieniach Realu jest błędnym myśleniem. Nie zapominaj, że to Wy macie świetnie grającą drużynę, zgraną.. grającą na pamięć.. z finezją.. cieszącą się grą.. a My musimy się jeszcze zgrać i wbrew euforii co poniektórych nie przyjdzie to tak szybko jak przyszło Lassanie..
2009.06.25, godz. 13:53, Mielczi19
jeszcze by sie przydal Leewy obronca i Ribery i mozna juz zaczynac :D
2009.06.25, godz. 13:52, robinsinho_25_
wreszcie przemyslany transfer i NIEPRZEPLACONY.W tej chwili jest on tyle wart.Przesada byla za ronaldo 92 miliony placic.Skoro kaka kosztowal 65 mln euro to za ronaldo powinismy zaplacic kwote b.podobna do kaki, poniewaz to gracze b.podobni w sensie umiejetnosci.Maksimum powinnismy 70 zaplacic.Wiec 20 mln wyrzucilismy w bloto.Nie dziwie sie ze valencia nie chce ville sprzedac za 43 , skoro zaplacilismy za ronaldo 2 razy wiecej.To ich zabolalo , bo wiadomo ze villa powinien kosztowac okolo 70 , jak za ronaldo tyle zaplacilismy
2009.06.25, godz. 13:51, yorki
brawo!!
2009.06.25, godz. 13:51, superplayer
obyś nawiązał do klasyHierro i był jedynym Raúlem w kadrze Realu.
2009.06.25, godz. 13:51, Michal_1991
Świetny transfer strzał w 100 wyciągając takiego stopera za jedyne 15 mln. wielka strata Valencii ze pozbyła się swojego wychowanka za takie grosze ale wielki plus dla nas. Albiol ma swietne warunki fizyczne jak na obronce - wysoki,dobrze zbudowany,dobrze gra glowa nawet potrafi huknąć z dystansu,ale ideałem nie jest dlatego prosze was ludzie aby po jakies wpadce nie wyzywaliscie go bo chlopak bedzie potrzebowal czasu aby zaaklimatyzowac sie na Bernabéu. Bardzo mądry ruch Realu jeszcze tylko lewa obrona,jeden skrzydlowy no i powalczyc jeszcze o tego Ville :D
HALA MADRID
2009.06.25, godz. 13:50, merengues25
cesc jest niezbędny, ribery, clichy, maicon i ibra
2009.06.25, godz. 13:50, MU4EVER
fcbcules- hehe dobre...Chociaz watpie ale z grupy moze wyjda xD
2009.06.25, godz. 13:50, FCilas
"ja nie rozumiem jednej rzeczy. Dlaczego Real potrafil sprowadzic 3 zawodnikow w 2 tygodnie a Barça ani jednego? Dlaczego real potrafi dojsc do porozumienia z klubami w szybkim tempie a zarząd Barçy ciągnie sprawy tak długo? ;/ Lada dzień Real wzmocni Ribery a w Barcie ani jednego wzmocnienia...Nie licząc Felipe ktory powinien za niedługo być. Takim skladem nie obronimy mistrzostwa przy takim wzmocnieniu Realu. Nie wiem co jest, na wakacje pojechali? Toczą rozmowy z niewiadomo iloma piłkarzami,czas leci a żadna umowa z potencjalnym wzmocnieniem nie jest parafowana. Villa,Cesc,Silva chociaż jeden z tych zawodników mógłby dołączyć do naszego teamu i juz by było lepiej." <-- pryklad komenta kibica srarcy ! Widzicie Poporostu Boi Sie Sie powrotu Galaktycznego Realu !!
2009.06.25, godz. 13:49, Gajwer
Robinhsino ;> sprostuje .. gralismy ..;]Pérez chce to przywrocic :D;]

Laporta zrobi ten sam blad co (05/06) lub 06/07 ( juz nie pamietam) kiedy zdobyli LM z Arsenalem.. Szkoda mi Eto`o bo naprawde dobry pilkarz ;>
2009.06.25, godz. 13:49, zawodnikpsp94
Brawo Pérez widać dobre podejumesz decyzje nie tak jak Calderon właściwie on nie zrobił dobrego transferu. Może zamiast Xabi'ego wzieli byśmy Cesc'a ale to też więcej musimy zapłacić za niego ale co będize to będzie!!
2009.06.25, godz. 13:48, zawodnikpsp94
Brawo Pérez widać dobre podejumesz decyzje nie tak jak Calderon właściwie on nie zrobił dobrego transferu. Może zamiast Xabi'ego wzieli byśmy Cesc'a ale to też więcej musimy zapłacić za niego ale co będize to będzie!!
2009.06.25, godz. 13:47, kamil2013
No właśnie, zapomniałem wspomnieć o Arbeloi.
2009.06.25, godz. 13:47, 123Adrian
Obrone tzreba jeszcze wzmocnic - Juan i pan clichy . pomoc przedweszystkim xabi alonso i z valencii Silve ... Atak - on musi przejsc Benzema - probowac sciagnac Teveza
2009.06.25, godz. 13:47, FCilas
Tylko Poporstu kibice srarcelony boja sie ze Real Sie wzmacnia a laporta spi ...
2009.06.25, godz. 13:47, FCBCules
MatSabat najlepszym klubem swiata , jest aktualnie Barcelona , wy możecie być najlepsi za rok :d
2009.06.25, godz. 13:47, robinsinho_25_
23Adrian
real nie gra pieknego futbolu ??? haha czlowieku gramy chelsea . liverpoolem, barcelonom i manchesterem najpiekniejszy futbol na swiecie !!!!
2009.06.25, godz. 13:46, creativeopinion
Zadaj sobie pytanie kiedy przestaniemy żyć historią, owszem ona napawa dumą .. ale trzeba skupić się na teraźniejszości.. a nie spoczywać na laurach. Jesteśmy dumni z Realu i z jego historii.. i presja jest oczywista.. ale prawda jest taka, że tylko nie liczni dostrzegają wagę tego co ciąży na Realu. A doskonale wiemy , że potrójna korona Barçy przyćmiła całą historię Realu Madryt.. i widać to doskonale w większości serwisach i panujących opiniach.. czas, żebyśmy pokazali więcej.
2009.06.25, godz. 13:46, kamil2013
Teraz jeszcze lewy obrońca i napastnik i Pérez będzie miał swoją wielką pątkę. Sprawa Villi wydaje sie zakończona niestety, więc według mnie dobrą alternatywą jest Luis Fabiano, patrząc na jego osiągnięcia w Sevilli i obecną formę wydaje sie dobrym kandydatem. Co do obrońcy to jeszcze nie było jakiś konkretnych doniesień więc nie wiadomo kim interesuje sie Valdano. Raczej wątpliwym jest żeby ManUtd puścił Evre, Chelsea A.Cole'a też nie sprzeda, a Clichy? no sam nie wiem... Jak myślicie, kto jeszcze zawita na Santiago Bernabéu w przyszłym sezonie?
2009.06.25, godz. 13:46, Romario-11
No i brawo Floro! Albiol stworzy bardzo dobry środek z Pepsą;] No i teraz tylko Arbeole na lewą flanke i mamy zaklepaną obrone;] HALA MADRID!
2009.06.25, godz. 13:46, FCBCules
FCilas :) to na was bedzei ciążyć niesamowita presja :) Jak wygracie CL i Lige to nie bedzie niespodzianki , a jak nie wygracie niczego , to bedzie czyste pośmiewisko :) pozdro
2009.06.25, godz. 13:45, MatSabat
Jak do tej pory Pérez robi genialne transfery. Albiol to nie jest może gracz z moich marzeń, ale wzmocnienie obrony Królewskich na pewno.

Wszystkiego najlepszego dla Raúla A. w najlepszym klubie świata!
2009.06.25, godz. 13:45, saintk6
witamy ;]
2009.06.25, godz. 13:45, FCBCules
crativeopinion --> no to racja , sam jestem zszokowany , ze sprzedali go jedynie za 15 mln :) dla porównania Caceres ---> 16,5 mln ;/;/
2009.06.25, godz. 13:44, mati7580
No i gitara......może jeszcze ktoś na lewą obronę ktoś na wzór Evry, i by było git^^ Ribery? niekoniecznie, ja bym sobie Riberyego odpuśącił w tym sezonie....wziąłbym bardziej pod uwagę defensywę, lecz na atak to może ktoś by się przydał, ale to tylko taki ktoś kto jest sprytny i wyrachowany i zawsze znajdzie jakąś szczelinę do strzału jak Totti i ten ktoś żeby był wiekiem i sprawnością porównywalny do Robinho.... Teraz by się przydał, no ale cóż:/.
2009.06.25, godz. 13:43, 123Adrian
panie " creativeopinion "


REAL MADRYT mimo ze nie wygrywa i nie gra pięknej piłki i w ost latach jest bez formy ... Popatrz na trofea .. Tytuły robią ten klub najlepszym na świecie nie ma drugiego zespołu który moze sie pochwalić takimi trofeami

REAL MAdryt Najlepszym zespołem na swiecie ... dlatego graja w nim same gwiazdy cały świat oczekuje po nim w każdym meczu wygranej .. to nie niesamowita presja...
2009.06.25, godz. 13:43, Adam2006
zobaczymy cwaniaczku ze srarcy jaki będziesz mądry jak twoja srarcelonka straci formę i będziecie znowu płakac... hahaha leszcze
2009.06.25, godz. 13:43, FCilas
Kibice barcy sie boja juz REALU ! haha wysmiewaja sami laporte ze spi a Real sie wzmacnia ! Jedziemy z ku** !!!
2009.06.25, godz. 13:43, Gajwer
Jesli Real chce uzyc karty przetargowej imieniem Negredo .. powinni sie pospieszyc bo maja czas do 31czerwca ;> a pozniej prezentacja
2009.06.25, godz. 13:42, creativeopinion
Powiedzmy sobie szczerze.. , że Valencia popełniła duży błąd sprzedając.. takiego obrońce za jedyne 15 mln. Nie znamy wprawdzie okoliczności, być może Albiol chciał zagrać w Realu i zarząd nie miał wyboru.. aczkolwiek.. myślę, że ubiliśmy świetny interes. Wystarczy spojrzeć na komentarze na fanowskich stronach Valencii czy też Barcelony na której też to info się pojawiło. Wyraźnie tam widać, że większość jest zdania, że to świetny transfer .. taki naprawdę przemyślany i cieszy fakt, że skupiliśmy się na obronie.

Do sukcesu jeszcze daleko...
2009.06.25, godz. 13:41, FCBCules
No teraz to może dojdziecie do ćwierćfinału CL :D
2009.06.25, godz. 13:41, Mariusz23
miki18p spoko masz wiecej kawałów???????? Super
2009.06.25, godz. 13:40, podsad07
Bardzo dobrze ze pozyskalismy "ALBIONA". Jestem tylko ciekaw czy zaplacilismy faktycznie te 15 mln. Jesli tak to podziw dla Valencii (Lorente) ze sprzedal nam wychowanka młodego i juz doswiadczonego jak na wiek a w dodatku reprezentanta kraju za takie pieniadze.
2009.06.25, godz. 13:40, CENTRO
Świetnie ! Wielkie brawa dla pana Péreza !
2009.06.25, godz. 13:39, 123Adrian
panie " creativeopinion "


REAL MADRYT mimo ze nie wygrywa i nie gra pięknej piłki i w ost latach jest bez formy ... Popatrz na trofea .. Tytuły robią ten klub najlepszym na świecie nie ma drugiego zespołu który moze sie pochwalić takimi trofeami

REAL MAdryt Najlepszym zespołem na swiecie ... dlatego graja w nim same gwiazdy cały świat oczekuje po nim w każdym meczu wygranej .. to nie niesamowita presja...
2009.06.25, godz. 13:39, FCilas
DlaMNie Wazny Jest Napastnik i LO :) Ribery nie potrzebony nam jest ! Robben Jest !! Villa + Clichy !
2009.06.25, godz. 13:39, adriankonieczny10
Ribery ma 26 lat i jak gra!! a To nie wszystko. PAtrzceie na Ziziou grał w Realu przez 5 lat i kazdy rok był dobry, a jak przychodził do nas mial 29 lat. Silva jest dobry ale nei do konca ograny. Kupmy go tak za rok 2. Ale zeby nei było tez jestem za sciaganiem mlodcyh perspektywicznych
2009.06.25, godz. 13:38, El_Guaje
Valencia popełniła błąd sprzedając go za jedyne w przybliżeniu 15mln ojro.
2009.06.25, godz. 13:37, danielkaras
czajaZDP - tylko ze w brazyli jak i zreszta w milanie kaka ma dwoch innych srodkowych pomocnikow za soba, wiec i mu lepiej idzie, z samym lassem gralby jak kompletna sierota, xabi musi przyjsc
2009.06.25, godz. 13:36, barti87
Nawet na fcbarca .com napisali o tym transferze, zastanawia mnie tylko dlaczego? :)
2009.06.25, godz. 13:35, marcinreal84
Ramos, Albiol, Pepe, ??? , i kto teraz, przydałby się Clichy

Witamy w Realu
2009.06.25, godz. 13:35, blue
Gofer1991
A widziałeś tą emotkę pod tym co napisał?
2009.06.25, godz. 13:35, ysiek_11
Wiem że Albiol będzie grał w środku, a że Arbeloa to boczny obrońca... Ale przecież mamy młodego Marcelo, który też sobie dobrze radził w miarę...
2009.06.25, godz. 13:35, cinek66
Przed chwilą patrzyłem na stronie Valenci na komentarze jak się wszyscy wnerwiają ze odszedł :D
2009.06.25, godz. 13:35, mati7580
No i gitara......może jeszcze ktoś na lewą obronę ktoś na wzór Evry, i by było git^^ Ribery? niekoniecznie, ja bym sobie Riberyego odpuśącił w tym sezonie....wziąłbym bardziej pod uwagę defensywę, lecz na atak to może ktoś by się przydał, ale to tylko taki ktoś kto jest sprytny i wyrachowany i zawsze znajdzie jakąś szczelinę do strzału jak Totti i ten ktoś żeby był wiekiem i sprawnością porównywalny do Robinho.... Teraz by się przydał, no ale cóż:/
2009.06.25, godz. 13:35, kliklik
e L e G a N c K o . . . ;-)
2009.06.25, godz. 13:35, Czarny94.
no i fajnie :) bardzo dobry transfer :)
Kaka' , C.Ronaldo , Raúl Albiol i kto nastepny ? Wiele pisze ze najwazniejsi teraz sa Ribery i Villa . Nie ! Najwazniejsze pozycje to wzmocnic lewa strone , i rozgrywajacy z prawdziwego zdarzenia ! Xabi Alonso ? Jestem za ! Potem Ribery i jeszcze probowac sciagnac Ville jak nie jego to benzeme i dobrze bedzie ...
Hala Madrid
Hala Raúl Albiol
2009.06.25, godz. 13:34, nak699
Moim zdaniem potrzebujemy juz tylko lewego obronce i ribery ;]
i git majonez :D moim zdaniem villa nie potrzebny
2009.06.25, godz. 13:33, Gofer1991
mole1989
to jest oficjalne potwierdzenie:/
2009.06.25, godz. 13:33, adriankonieczny10
adrian123... RIbery ma swoje lata??? On jest rocznik 83!! Rok mlodszy od KAKI
2009.06.25, godz. 13:32, 123Adrian
a co do kupna napastników zrezygnowac z villi on tez juz ma sowje lata ... kupic młodych i patzrec w przyszłosc.. tutaj mi sie nasówa transfer BENZEMY ... Fakt ze to kolejna gwiazda ale tutaj zrobie wyjatek... Razem z panem Higuanem stanowili by swietny duet napastników.. Uwazam ze mozna było by ewentualnie próbowac kupic Teveza chociaz co do nie go nie mam przekonania...
2009.06.25, godz. 13:32, erazor
wreszcie obrońca :)
2009.06.25, godz. 13:31, voytazz
genialny transfer!! Brawo!!
2009.06.25, godz. 13:31, KubaPP
jaki rozgrywajacy??!! zobaczycie jak KAKA bedzie dzielil pilki to bedzie klasyczna 10 w Realu Madrid ... zobaczcie co KAka wyczynia w reprezentacji Brazylii wszystkie prawie akcje przechodza przez niego tak samo bedzie w Madrycie rozgrywajacym jest KAKA tzw. mediapunto !

HALA MADRID
2009.06.25, godz. 13:31, robsonreal
witam chłopaki, jestem z Marianowa koło Stargardu Szczecińskiego, chciałbym powiedziec wam o jednym zawodniku od nas. Nas zespół gra w A-klasie, mamy zawodnika w wieku 11 lat(kończy w listopadzie) a strzelił w ost. sezonie 142 bramki na 26 meczy, dostała nagrode dla najlepszego zawodnika w juniorach. ten człowiek nadaje sie do sprawdzenia. Hala Madrid
2009.06.25, godz. 13:30, creativeopinion
Jeszcze nic nie wygraliśmy.. a już "jesteśmy najlepsi" Nie ma jak to wejść na stronę i zamiast zobaczyć kilka fajnych komentarzy.. to zobaczyć mega euforię.. nie podpartą faktami.

Pérez jedynie wlał nadzieję i tylko tyle zrobił.. transfery nie są złe.. ale wszystko wyjdzie w praniu. Więc.. może warto by zachować.. trochę dystansu..
2009.06.25, godz. 13:30, Raul był i będzie
123Adrian- Ribery ma 26 lat- czyli nie jest taki stary, jest w najlepszym wieku dla piłkarza
2009.06.25, godz. 13:29, AntyRUCH
Super .............:-);)
2009.06.25, godz. 13:29, gora1992
suuuuper:D
2009.06.25, godz. 13:29, KubaPP
Szczerze Villa nie bede plakal jak do nas nie przejdzie on jest dobrym zawodnikiem ale na swietnym ... z taka pomoc jaka Real bedzie mial RuD , higuain , Raúl sobie poradza ! ja bym zwrocil cala uwage na lewego obronce i zabralbym sie do ostrej walki i Riberiego i Alonso

Hala madrid
2009.06.25, godz. 13:29, danielkaras
FCilas - jesli nie xabi to musi przyjsc inny rozgrywajacy, bo bez rozgrywajacego to nawet cr, kaka i ribery niz nie zdzialaja
2009.06.25, godz. 13:29, Kadzio555
w końcu jakiś obrońca git majonez
2009.06.25, godz. 13:28, Every
Kurcze jaka euforia. Ludzie opanujcie się. Jak widze ten hura optymizm to mi nie dobrze. Uważajcie, żeby się nie okazało, że ten nasz 'odbudowany' Real Madryt to będzie kompletna klapa i wtedy nie będziemy 'zgarniać trofeów' ani 'jechać wszystkich'. Pozdrawiam.
2009.06.25, godz. 13:27, 123Adrian
Transfery ... kaka i cristiano ... teraz potrzeba piłkarzy którzy będą na nich pracować.. popatrzcie na rok 1998 MŚ i duet Ronaldo - Rivaldo.. Ronaldo by nie zaistniał gdyby nie Rivaldo... Rivaldo został w cieniu Ronaldo. Tak samu w realu są dwie gwiazdy mega gwiazdy i teraz potrzeba piłkarzy którzy na nich będą pracować.. sa piłkarze w obecnym składzie już jest Mianowice pan lassan diarra,gago,snejder ale teraz umiejetnie trzeba wprowadzic podobnych piłkarzy którzy beda grali bardziej ofensywnie nie mam propozycjii i nie wiem kto by pasował.. teraz ribery opwszem jest mocny i jest w formie ale lata tez juz ma swoje i napewno lepszym byłby transferem silva z valencii zreezygnowac z kupna ribery a kupic młodego silve..
2009.06.25, godz. 13:27, Mobilo
To mi sie w końcu podoba...obrońca i to w końcu hiszpański o dobrych właściwościach defensywnych, a nie jakieś niemiecko-włoskie wynalazki.
Z niecierpliwością czekam na kolejne transfery bo to pewnie nie koniec !!!!
Hala Pérez, Hala Madrid !
2009.06.25, godz. 13:27, james15
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah!!
2009.06.25, godz. 13:26, kjjaniszewski1
Galácticos 2!! teraz będziemy jeszcze silniejsi ;)
Hala Pérez!!
2009.06.25, godz. 13:26, jaga pany
mamy bardzo mocny zespol brakuje tylko rezysera gry odpowienidka xaviego i pirlo kandydat tylko jeden Xabi musza zrobic wsyztsko zeby on przyszedl pomoc lass xabi a z prozdu kaka ronaldo ribery higuain lub hunter to powinno byc cos pieknego wsyzsyc mlodzi ambitni niektorzy mowia ronaldo laleczka ale tak jak on walczy jaka ma zawzieosc to niewielu takichna swiecie , ribery p[rzyjdzie mam nadzieje ze nie zmarnuja nam transfery gonzlao marcleo szkoda holendrow szczegolnie wesa arjena i jana , ruud po kontuzji szkoda go jest geniuszem ale na ostatnie lata kariery niemoze se pozwolic na siedzenie na lawie niech idzie do wloch tam jeszcze krola strzelcow nie zodbyl , mam nadzieje ze niezmarnuja tez negredo bedizmey grac 2srodkowych ribery cris po bokach na szpicy gonzlao lub ktos nowy oby nie cofniety kaka a obrona wzmocniona albiolem i na lewa arbeloa sie nadaje
2009.06.25, godz. 13:25, adriankonieczny10
no niby tak no ale jesli metze by odszedl??
2009.06.25, godz. 13:25, tomassimo7
Hurra! Nareszcie jakiś obrońca!
2009.06.25, godz. 13:24, FCilas
Marze tylko o Clichym ! Ale Teraz Najlepszego Napastnika VILLA do REALU ! POtem Ribey ! Xabiegego Nie potrzebojemy ! Ogladalem mecz Podal Pilke Raz Uderzyl Nic Do Grania Brak Pokazywania Sie na Boisku ! Villa Chcial Nawet Sam Wygrac Ten Mecz ! ZAPRASZAM VILLE i CLICHYEGO Do Realu !! :))
2009.06.25, godz. 13:24, benedicto
No to środek mamy obstawiony Pepe(Metzelder) i R.Albiol(Garay)! Chociaż że zamiast Metzeldera powinien być jakiś bardziej wartościowy zmiennik! Z Pepe nigdy nic nie wiadomo!
2009.06.25, godz. 13:24, danielkaras
Adrianrealmadryt -zapata nieeeeeeeeee garay przychodzi;]
2009.06.25, godz. 13:24, Socios Poland
WSneijder23

Tak tak pomyliło mi się kwartet oczywiście.

Arbeloa napewno jest opcją dobrą Ale wiadomo Clichy jest jednym z najlepszych na świecie na swojej pozycji.

Zobaczymy

Pozdro
Hm
2009.06.25, godz. 13:24, Bunek22
bardzo dobry transfer Péreza ;)) jednak teraz pomyślał o obronie :D może jednak wyciągnął jakieś wnioski z ostatniej prezesury ;>

Hala Pérez ! <3
2009.06.25, godz. 13:24, IVAN_ZAMORANO
Kolejny nabytek, w dodatku obrońca, wspaniale.
2009.06.25, godz. 13:23, Fantom
No wreszcie obrońca... ;D
2009.06.25, godz. 13:22, DedBeat
Hurraa :D i teraz tylko LO jeszcze i skład pełen na nowy sezon :D Choć jeszcze może jakiś skrzydłowy :D ;P
2009.06.25, godz. 13:22, adriankonieczny10
zapata git mlody i ograny
2009.06.25, godz. 13:21, Maniek1946hhc
Bardzo się z tego cieszę tym bardziej po odejściu Cannavaro...Myślę że dobrze go zastąpi
2009.06.25, godz. 13:21, MatuchSZ
Heah nareszcie ktoś na obrone brawo
2009.06.25, godz. 13:21, Daniel_VDV
Socios Poland

A gdzie w Twoim składzie jest Igła!?!?!?!??!?!
2009.06.25, godz. 13:20, WSneijder23
Socios Poland
Zgodzę się z tobą.
Za Clichego, którego trudno będzie sprowadzić, bo chce zostać w Arsenalu, mógłby być Arbeloa.

Ronaldo, Kaka, Robben (Ribery) i Villa - to chyba kwartet, a nie tercet. :)
2009.06.25, godz. 13:20, KubaPP
Jedno jest pewne do Realu trafi jeszcze jeden dobry gracz z najwyzszej pulki roschodzi sie tu o Xavi Alonso , Ville , Riberiego i do tego dokupia napewno jeszcze jednego obronce pokroju Marcana czy Arbolea .... z tych rozwazan i przemyslen dochodze do wniosku ze dokonac jeszcze 2 zakupow i sklad jest bardzo dobry ... napastnikow nie potrzebujemy bo bedziemy mieli najlepsza pomoc swiata tylko za wszelka cene trzeba sprowadzic albo Riberiego lub Xavi Alonso .... ale na dzien dzisiejszych jakby nie patrzec mamy na ich pozycje wartosciowych zawodnikow Lass , Gago (srodek) Robben (lewa flanka)

HALA MADRID !

2009.06.25, godz. 13:20, Adrianrealmadryt
taaaaaaaak!!!!!!! ja bym proponowal jescze jednego onronce na rezerwe moze Cristian Zapata??
2009.06.25, godz. 13:19, Kubaja11
nareszcie wzmacniamy defensywe :) Raúl Albiol to nie byle jaki zawodnik, w Realu napewno pomoże
2009.06.25, godz. 13:19, astarot
miki18p

Cieżko jest ocenić bo to dwa różne przypadki. W przypadku Villi to on musi naciskać i pokazać że chce zminićklub a dopiero później może ponownie sie Pérez włączyć więc na dzisaj to między 40-45% natomiast Ribery z nim juzpodobno są negocjacje jego agent wspominał ze Frank chce być u nas i to nie raz poza tym Zidane stara sie działać na tym polu więc pomiędzy 60 - 70% przynajmniej według mnie.
2009.06.25, godz. 13:19, Biały
Hala Raúl Albiol;)
2009.06.25, godz. 13:19, Daniel_VDV
obinho92

Chłopak miał słaby sezon, przez to że uważa za Siebie najlepszego obrońce świata, gra słabo i perez go chyba wypożyczy na kolejny sezon [byl news o tym kiedys]
2009.06.25, godz. 13:18, adriankonieczny10
Ramos(86) - Torres(86)
Albiol(85) - Metzelder(80)
Pepe(83) - Garay(86)
Marcelo(88) - Arbeloa(83) albo Marcano (87)

zobaczcie jaka znakomita obrona a na dodatek jaka młoda!!!
HALA PEREZ!!!
2009.06.25, godz. 13:18, fechcio
no to jeszcze w zaleznosci od taktyki jaka bedziemy grac czy 4 2 3 1 czy 4 1 2 1 2 potrzebujemy albo lewego obroncy i defensywnego pomocnika (xabi) albo lewego obroncy i napastnika
2009.06.25, godz. 13:18, WSneijder23
robinho92
Chyba tak, a potem zdecydują co z nim zrobić.
2009.06.25, godz. 13:17, FCilas
Wedlug mnie Abeloa To ze jest hiszpanem to nic nie znaczy ! Reprezentacja jego NIE ! Clichy Mlody Twardy Obronca Zatrzymywal Gwiazdy Jak Ronaldo , Lampard czy tez Gerrard TO JEST Zawodnich dla nas ! Waleczniak Clichy DO Realu !!!!
2009.06.25, godz. 13:17, bacyk
Valdano specjalnie chyba mówił że temat VILLI upadł całkowicie bo z pewnością dostał sygnał ze EL GUIE wybrał FARCE
2009.06.25, godz. 13:17, danielkaras
jupi !!!! w tej informacji znajduje sie druga ukryta jeszcze lepsza;] real rezgynuje z maicona;]
2009.06.25, godz. 13:17, WSneijder23
miki18p
Villa 20%
Ribery 50%
2009.06.25, godz. 13:17, figo zidane ronaldo raul
FC FILAS
a rozumiesz to ze arsenal teraz go nie chce puscic ?
2009.06.25, godz. 13:17, robinho92
Właśnie co z Garayem ? normalnie będzie brał udział w Przygotowaniu do sezonu. ?
2009.06.25, godz. 13:17, Kamil_RM4
Clichy jest 100 razy lepszy od arbeloii...
2009.06.25, godz. 13:17, Black Label Society
bacyk

Wow! Strach się bać normalnie!
2009.06.25, godz. 13:17, MyNkOl
Fajna wiadomość :D
2009.06.25, godz. 13:16, patrio2
Yeeahhh :D przyda sie
2009.06.25, godz. 13:16, miki18p
jak myslicie w ilu procentach mamy szanse sprowadzic ville a w ilu Riberiego??
2009.06.25, godz. 13:16, grzechu77777
Wszyscy sie jarają a ja sie pytam kto kog widział w akcji ?
Może 10 ze 100 komentujących !!! I gdzie jest Garay niby talent na miare Ayali ?
2009.06.25, godz. 13:16, Black Label Society
FCilas

A! I mieliśmy stawiać na Hiszpanów i wychowanków wiec jaki Clichy? Choć nie powiem bo sam wolałbym Clichy'ego zamiast Arbeloy ale coś za coś...
2009.06.25, godz. 13:15, ruczek1993
no dobrze teraz jeszcze villa :]
2009.06.25, godz. 13:15, FCilas
Wolicie Arbeloe od Clichyego ?? Co Myslicie !!!!!
2009.06.25, godz. 13:15, KubaPP
Zeby tylko sie nie spalil ... hala madrid

szczerze sklad juz jest dobry mozna zaczynac sezon... napisalbym jaka widze jedenastke na ten sezon ale admini zamiast zajac sie czyms pozytecznym banuja za to kata :/ wlasnie ostatnio mnie to spotkalo coz jesli podanie skladu jest grzechem ... codziennie korzystam z tego serwisu ale naprawde zdenerwowalem sie gdy ujzalem bana za podanie skladu nie mozna pogladow ujawniac :(

HALA MADRID na zawsze w sercu !
2009.06.25, godz. 13:14, Kamiliano7
no i super :D
2009.06.25, godz. 13:14, nunek09993
yes :D
2009.06.25, godz. 13:14, kowal99
już kupiliśmy jednego z Valencji i ciekawe czy puszczą kogoś jeszcze do Madrytu /???
2009.06.25, godz. 13:14, Black Label Society
FCilas

A co ma Arbeloa do Arsenalu i tamtejszych ikon?
2009.06.25, godz. 13:14, ronaldo99999
Niech zostawią Negredo, chyba, że przyjdzie Villa
2009.06.25, godz. 13:13, Reul
Doskonała wiadomość. Jeszcze Clichy albo Filipe i jak dla mnie będziemy mogli ściągnąć Ribery'ego lub nie a i tak będę bardzo zadowolony.

BOSSO
Za słaby? Toż Albiol to jeden z najlepszych stoperów ligi. Obok świetnego Pepe na pewno jeszcze się rozwinie i mogą stworzyć doskonały duet stoperów.
2009.06.25, godz. 13:13, figo zidane ronaldo raul
ATE85
mamu ? haha ;)
2009.06.25, godz. 13:13, figo zidane ronaldo raul
kowal99
ja bym wolał Clichy'ego lub Sagne w ostatecznosci Marcano na lewą flankę obrony
2009.06.25, godz. 13:13, ATE85
Brawo Pérez! Mamu obrońce :D
moim zdaniem przyjdzie jeszcze Arbeloa, Ribery i Villa
2009.06.25, godz. 13:12, Santiago93
niewiem ile meczu pauzuje pepe a finał z tego co sie orientuje jest na santiago bernabeu czyli u nas ; D
2009.06.25, godz. 13:12, MYSZa7
Pepe będzie pauzował jeszcze 4 mecze.Finał Ligi Mistrzów będzie na Santiago Bernabéu.
2009.06.25, godz. 13:12, miki18p
na Santiago i pepe chyba jeszcez 3-4 mecze tak mi sie wydaje ale nie ejstem pewny
2009.06.25, godz. 13:11, kowal99
mam 2 pytania ?? Ile meczy jeszcze Pepe będzie pałzował i gdzie będzie finał ligi mistrzów w nadchodzącej edycjii???
2009.06.25, godz. 13:11, ramos02
Teraz jeszcze pozostaje najcięższa sprawa,jeśli chodzi o obronę, a mianowicie LO, może Marcano albo Luis Felipe Kazmirsky.
2009.06.25, godz. 13:11, robinho92
Elegancko.:D Dobry Ruch Péreza :) ALe denerwujee Mnie sytuacja z Luisem Filipe Kasmirskim któryyy grał u Nas w Castilli wyrósł z niego zaj..... lewy obrońcaa czyli pozycja z którą mamy problemy...a On jest na jak najlepszej drodze do Barcelony ....O.o niedopuszczalne żeby takie talenty wypuszczać.
2009.06.25, godz. 13:10, Zawada3
Jeszcze lewy obrońca i Xabi Alonso i będzie super:) Aż mnie zdziwiło to że ten transfer został tak szybko zrealizowany i za 15mln euro. To w końcu nie aż tak dużo za takiego gracza. Sądziłem że prezes Valencii podyktuje zaporową cenę a tu proszę. Real aż tak bardzo tego rynku transferowego nie zepsuł:P
2009.06.25, godz. 13:10, El Rey
Real powoli staje się największą siłą w reprezentacji Hiszpanii.
2009.06.25, godz. 13:10, momo18
ysiek_11 bo może on grać na lewej stronie?
2009.06.25, godz. 13:10, Pstryczek7
Świetnie ^^
2009.06.25, godz. 13:09, manolito
Bardzo dobry transfer. W tzw. Floro Team jest już 7 zadowników (4 już było, a trzech doszło), brakuje tylko (lub aż) 4. Oby w najbliższym czasie pojawiło się potwierdzenie kolejnych, aby na początku przygotować do sezonu w sklad był w jak największych stopniu taki, jaki ma zacząć nowy sezon.
2009.06.25, godz. 13:09, fufler
ysiek_11 arbeloa to boczny obronca a albiol środkowy
2009.06.25, godz. 13:09, real.pl
no i klasa, Arbeloa też się przyda, jeszcze jakiś ciekawy napastnik i Ribery i gitara.
2009.06.25, godz. 13:09, ronaldo99999
Super, to jest kapitalna wiadomość :D
2009.06.25, godz. 13:09, FCilas
Co Wam sie wkrecilo z Tym Arbeloa ? Przestancie ikona Arsenalu Byl Clichy i van Persie ! To Oni Grali Tam PIlke ! Clichy DLatego Do Madrytu !!!
2009.06.25, godz. 13:09, danielinho77
arbeloa na lewa obrone jest nam potrzebny!!!!
2009.06.25, godz. 13:08, łukasz portero
Yeah !! Tak dali !! Hala Pérez !!
2009.06.25, godz. 13:07, ysiek_11
Tylko teraz nie wiem, po co tam Arbeloa ?

Dobry nius ;)
2009.06.25, godz. 13:07, arturek
Admini: zróbcie update składu na stronie ;D
2009.06.25, godz. 13:07, szwajc1212
1 na 5 wiadomosc marcy to nie kit :D
2009.06.25, godz. 13:07, miki18p
No nareszczie teraz powalczyc troche i Ville i riberiego i skład pełny;):)
2009.06.25, godz. 13:06, FCilas
Mamy Swietna zmiane na lewa flamke MARCELO !! Na Obranoe zapraszam tylko clichyego !!!
2009.06.25, godz. 13:06, astarot
Jeszce tylko Villa i Marcano lub Arbeloa ewentualnie X.Alonso. Bądźmy dobrej myśli skoro tyle sie Pérezowi udaje to reszta planów też się uda. Widać że wie co robi.
2009.06.25, godz. 13:06, arturek
wspaniale:D
2009.06.25, godz. 13:06, Gehu89
Co do obrony... Jest Ramos Pepe Albiol Torres Garay... Metzelder (nie wiadomo co z nim) Potrzeba jeszcze jednego... Arbeloa Clichy albo Marcano.
2009.06.25, godz. 13:06, robinhob4
RobREAL-tak samo myślę :) takie 3 transfery jeszce:Alonso,Arbeloa lub Clichy,Ribery no i niech dojdzie Negredo ! A sprzeda sie z 9 zawodników i bedzie supcio
2009.06.25, godz. 13:06, maczo33
W końcu transfer, z którego naprawdę się cieszę...;)
2009.06.25, godz. 13:06, momo18
FCilas Weź człowieku idź stąd!
2009.06.25, godz. 13:06, Raffaello
świetny transfer. młody obronca który gra juz w kadrze, zakupiony za stosunkowo nieduże pieniądze. 10 lat gry w Realu przed nim ;-)
2009.06.25, godz. 13:05, bartek191
Arbeloa i Marcano - świetne opcje na lewą stronę - żaden z nich nie będzie w walce o miejsce w 11 dyskryminowany, bo obaj nie są żadnymi gwiazdami.

Poza tym Arbeloa może grać na każdej pozycji w obronie, a Marcano (o ile się nie mylę), gdzieś wyczytałem że może grać na środku. A problemy z kontuzjami obrony były, więc każdy pogra.

Marcelo przesunąć do pomocy.
Heinze sprzedać
Torres jest uniwersalny, więc niech walczy o miejsce z Marcano, Albiolem, Ramosem, a w razie koniecznosci będzie zapchajdziurą (brzydko to brzmi ;p ale tak jest)
2009.06.25, godz. 13:05, dyktus
VESNA jest sprawa do Adminow od nas czytelnikow... chcielibysmy by byla jaks osoba w Administracji ktora czesciej czytala komentarze pod newsami i zaprowadzila porzadek na stronie... bo przyjda dzieci z Barcelony prowokuja inne dzieci im odpisza i robi sie syf maksymalnY;/
2009.06.25, godz. 13:04, marcin_diarra15
Jeszcze Arbeloa i koniec z obrona
2009.06.25, godz. 13:04, Kaito Yamaro
Git majonez kalafiores :>
2009.06.25, godz. 13:04, Sqorpio
Moim zdaniem już cały skład jest ok ;)
2009.06.25, godz. 13:04, Sreniav
Tylko nie Arbeloa.... po co??//
2009.06.25, godz. 13:04, Black Label Society
a co do lewej strony obrony to kiedyś marzyłem o tym aby Antonio Puerte sprowadzili... ;/ podobała mi się jego gra...
2009.06.25, godz. 13:04, FCilas
Arbeloa jest za slaby jak na Real ! Widze jego przyszlosc gdyby przyszedl jak Huntelaar 1 mecz dobry kilka zlych i beda go chcieli sprzedac jest za SLABY ! na lewa tylko Clichy Mlody Zdolny Francuz Go potrzebojemy po lewej z Riberym Swietny Duet :)
2009.06.25, godz. 13:04, Kamill19
@Black Label Society

Transfer Ramosa przeprowadzil juz "ten" Pérez powoli rozumiejacy ze sami napastnicy nie wystarcza. Ale to nic nie zmieni kibice Barçy dalej beda nas wyzywac.
2009.06.25, godz. 13:04, hanyboy14
no w koncu ta świetna informacja. Czekamy jeszcze na Arbeloe. A oficjalne potwierdzenie transferu Ronaldo było??
2009.06.25, godz. 13:04, engie87
Szybko poszło. ;) Super zawodnik za bardzo przystępna cenę. Witamy w Realu! :)
2009.06.25, godz. 13:04, Pablomak
No nareszcie obrońca w Realu ;) Florentino się ogarnął ;)
2009.06.25, godz. 13:03, Kubiec
Jeszcze Arbeola, jakiś skrzydłowy, sprzedać nieudaczników i JAZDA!
2009.06.25, godz. 13:03, WSneijder23
Nareszcie! Exstra.

Dobrze, że kupiliśmy w końcu jakiegoś obrońcę, a nie samych pomocników. Teraz trzeba się skupić na Villi, Riberym, Arbeloi i może Alonso.
2009.06.25, godz. 13:03, RobREAL
jeszcze Xabi Alonso, Arbeloa lub Clichy i Franck Ribery, nie potrzebny nam napastnik mamy nowego Raúla --> Negredo, Genialny transfer
2009.06.25, godz. 13:02, Black Label Society
Kamill19

Tak tak nie spojrzałby a transfer Ramosa to przeprowadził ktoś inny...
2009.06.25, godz. 13:02, perszing184
realmadrid.com -tam jest potwierdzenie,możemy się cieszyć;]
teraz kupić X.Alonso,Villa,Arbeloa i Ribery
2009.06.25, godz. 13:02, Socios Poland
I gdzie są przeciwnicy Péreza ????

Jak ktoś ma więcej lat niż 12 to wie żę Pérez potrafi negocjować transfery.

HM
2009.06.25, godz. 13:02, ELO ZIOM
no i gra muzyka:):) takl mialo byc
2009.06.25, godz. 13:02, robinhob4
FCilas-Arbeloa też może grać na lewej stronie a wątpie żeby Pérez ściagnal Clichy'ego a szkoda
2009.06.25, godz. 13:01, robinhob4
Superancko ! :) Obrona prawie kompletna jeszcze Arbeloa:) Potem Ribery i Alonso i mamy składzior marzenie :)
2009.06.25, godz. 13:00, FCilas
Po co Nam Arbeloa ?? Mamy Torresa ... Teraz Wazny Clichy , Villa i Ribery :))
2009.06.25, godz. 13:00, wert87
I to rozumiem... godizny były i się spełniły ;D
teraz Villa, Franek i możemy zbierać trofea w najbliższym sezonie :D

Hala Madrid!! !! !!
2009.06.25, godz. 13:00, chesterr
to dla tych wszystkich ktorzy uwazaja ze Pérez pcha pieniadze jedynie w ofensywe:)
2009.06.25, godz. 13:00, jakub20real
no i gitara
2009.06.25, godz. 13:00, panzerfaust
iHala Madrid!
2009.06.25, godz. 13:00, anwil12
No i zajefajnie.
2 Hiszpan ściągnięty za czasów Péreza, oby sprawdził sie tak jak ten pierwwszy (Sergio Ramos)
HALA MADRID
HALA RAUL ALBIOL
2009.06.25, godz. 13:00, piotrek_94
2009.06.25, godz. 12:55, Patryczek123456789
YEEEAH ;dd mam nadzieje ze godnie zastąpi Canna ;d ale bedziemy mieli obroncow Ramos , Pepe , Albiol , i .... [?]

Metzelder/Garay, badz obydwaj
2009.06.25, godz. 13:00, patryk92
i gitara :)
2009.06.25, godz. 12:59, ProSabaku
ZA***IŚCIE! Teraz Arbeloa, Alonso, Villa i Ribery!
2009.06.25, godz. 12:59, Mejson
Bravisimo ! bardzo szybko, bardzo sprawnie, bez przezzkod ;]
idealnny transfer ;]
2009.06.25, godz. 12:59, marcin_diarra15
Swietnie witamy Raúl
2009.06.25, godz. 12:59, Jujupaw
no i elegancko :) b. dobry transfer no i przede wszystkim potrzebny :)
2009.06.25, godz. 12:59, Black Label Society
Niech Real się jeszcze zakręci wokół Marcano! Myślę że warto!
2009.06.25, godz. 12:59, kamel_1991
Czyli jednak Pérez się czegoś nauczył?
2009.06.25, godz. 12:59, FCilas
Jeszcze Clichy ! Pérez Do Roboty !!
HALA MADRID !
2009.06.25, godz. 12:58, jakub21huta
Brawo Pérez!!!!!!!!!
Hala Madrid!!!!!!!!!!!
2009.06.25, godz. 12:58, Black Label Society
Pérez spełnia wszystkie swoje obietnice powoli! Zagraniczne gwiazdy już są teraz sprowadza nam gwiazdy hiszpańskiej piłki (mam nadzieję że po Albiolu dołączy do nas Xabi Alonso)! A co się tyczy wychowanków to liczę na transfer Arbeloy i na to że dadzą szansę Negredo zamiast bulić kasę za jakiegoś innego napastnika... no chyba że tym napastnikiem będzie Villa to jeszcze jeszcze...
2009.06.25, godz. 12:58, Sonic
Brawo, brawo! :)
2009.06.25, godz. 12:58, wiatrak94
HALA MADRID
2009.06.25, godz. 12:58, Xabier.
bardzo szybko to załatwili , i dobrze ;)
2009.06.25, godz. 12:58, bartek191
Genialny transfer.
Hala Pérez
Hala Albiol

2009.06.25, godz. 12:58, Lukaszek01
Super bardzo dobry transfer!:P Oby Villa w niedziele oświadczył, że też chce odejść i przyjdzie do nas!
2009.06.25, godz. 12:58, momo18
No to tylko czekamy jeszcze na Arbeloe i obronę mamy kompletną: Ramos/Torres, Pepe/Metzelder, Albiol/Garay, Arbeloa/Marcelo... No chyba, że jeszcze kupią kogoś na lewą stronę oprócz Arbeloy :)
2009.06.25, godz. 12:57, koniu
ok za dobra kase porzadny obronca
2009.06.25, godz. 12:57, BOSSO
za słaby na Real! te transfer to porażka!!!!
2009.06.25, godz. 12:57, Patryczek123456789
o.O jeszcze jest GARAY ! no to git ;]
2009.06.25, godz. 12:56, Aoi
Nareszcie!
Hala Pérez!
2009.06.25, godz. 12:56, BartiQ
Brawo Pérez!
2009.06.25, godz. 12:56, FCilas
No i Pieknie ;))) Albiol jest ;)) Clichy Do Realu !!!
2009.06.25, godz. 12:56, alter
Jak za 15-staka to git.
2009.06.25, godz. 12:56, banshee3
Jest młody,a zarazem doświadczony, to świetne wzmocnienie.
2009.06.25, godz. 12:55, HYLUS1989
pieknie:)
2009.06.25, godz. 12:55, Ocal
Brawa dla Péreza !! Być może wyciągnął wnioski z poprzedniej kadencji ;)
2009.06.25, godz. 12:55, michary91
no i o yo chodzi
oby tak dalej
2009.06.25, godz. 12:55, adipetre
super, biorac pod uwage klase i wiek zawodnika, zrobilismy znacznie lepszy interes niz z ronaldo i kaka
2009.06.25, godz. 12:55, arek0000000000
oby był drugim Fernando Hierro :]
2009.06.25, godz. 12:55, mole1989
Kiedy oficjalne potwierdzenie??

:D
2009.06.25, godz. 12:55, RadekS
Super. Jeszcze tylko jeden dobry obrońca, prawy pomocnik i napastnik i mamy skład w komplecie.

Myśle tutaj o Vidiću, Silvie i Villi.
2009.06.25, godz. 12:55, Patryczek123456789
YEEEAH ;dd mam nadzieje ze godnie zastąpi Canna ;d ale bedziemy mieli obroncow Ramos , Pepe , Albiol , i .... [?]
2009.06.25, godz. 12:54, dzikibeckham
jeszcze tylko lewy obronca i jazda
2009.06.25, godz. 12:54, Kamil_RM4
Zaje.biscie :D:D:D:D. Jeszcze lewy obronca i Ribery:D:D
HALA MADRID
HALA PEREZ
2009.06.25, godz. 12:54, minib7
Sympatycznie :)
2009.06.25, godz. 12:54, Realso
Witamy ;) Bardzo dobry transfer.
2009.06.25, godz. 12:54, eriko
nareszcie perez ściągnął obrońce
2009.06.25, godz. 12:54, Mijalny7
bardzo dobry news :D:D
2009.06.25, godz. 12:54, Kamill19
Brawo brawo brawo i jeszcze raz brawo dla Péreza. Dla przypomnienia "stary" Pérez by nawet nie spojrzal na takiego obronce jak Albiol
2009.06.25, godz. 12:54, Ramos16
O Yeahhh !
2009.06.25, godz. 12:54, driver8
LoL szybko to się stało
2009.06.25, godz. 12:54, jezyk106
nareszcie obronca. :)
2009.06.25, godz. 12:54, arkhos
pozdro poćwicz ;]
2009.06.25, godz. 12:53, EjPii_7
I gitara..... :D

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama