REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2009.06.16, godz. 16:29, Rauer / as.com

Valencia domaga się 35 mln + Negredo za Villę

Transfer Davida Villi stał się dla Valencia CF oraz Realu Madryt konfliktem interesów, w którym to żadna ze stron nie potrafi przystać na wymagania tej drugiej. W klubie z Mestalla nikt nie wierzy bowiem w to, że Florentino Pérez rzeczywiście pozyska Diego Forlána, który jest trzy lata starszy od Hiszpana. Dlatego Valencia na każdym kroku powtarza, że negocjacje z Królewskimi zostały jedynie chwilowo wstrzymane, a nie całkowicie zerwane. Obie strony zdają sobie sprawę z tego, że dla Villi najlepszym wyjściem byłby właśnie Madryt, ale Valencia, mając na uwadze bardzo ciężki kryzys ekonomiczny, chciałaby teraz wyciągnąć za swojego napastnika jak największe pieniądze.

Dlatego prezes klubu z Mestalla, Manuel Llorente, wciąż powtarza, że David Villa jest wart 50 milionów euro. Natomiast jeśli chodzi o Real Madryt, to interesującą ofertą byłby pakiet 35 milionów euro + Álvaro Negredo, który wyceniany jest na 15 milionów. I nikt w Walencji nie ukrywa, że taka oferta za hiszpańskiego snajpera byłaby z miejsca zaakceptowana. A wszystko to mimo faktu, że jeszcze kilka dni temu Llorente przystał wstępnie na ofertę opiewającą na 30 milionów + Negredo. Jednak wciąż napływające oferty za Villę z Anglii sprawiły, że Valencia swoje żądania nieco zwiększyła i nie zamierza się z nich wycofywać.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2009

Komentarze

2009.06.17, godz. 14:35, emcio721
ta oferta jest dobta 35mln+negredo
mało kasy a i tak negredo nie znalazl by sie w pierwszej jedenastce to dobry pakiet
placić trzeba i brać ville
2009.06.17, godz. 13:50, RvN 396
Absolutnie się zgadzam.Negrado i tak by sobie nie pograł z całym szacunkiem ale to gwiazda dla takich drużyn jak Olimpique Lyon,Werder czy Tottenham...Jest nam zupełnie niepotrzebny wieć myślę że real powinien złożyć taką propozycję

HM
2009.06.17, godz. 12:09, tubii2
Baa... niech daja 35 milionów + Negredo i mamy Ville
2009.06.17, godz. 11:32, KrolewskiKibic
Nie!Oni chca wyrolowac REAL jak najbardziej sie da...Musimy utrzymac swoj prestiz,bo jesli db zagramy to jescze ten cwaniaczek Llorente zadzwoni do Florention proszac o te 25 mln...
2009.06.17, godz. 10:30, stepienM
Błagam panie Pérez daj te 5baniek więcej i niech Villa będzie już zakładał królewską biel, bo inaczej będzemy płakać jak będzie nam strzelał gole w koszulce barcelony (sucks!) albo chelsea w najlepszym wypadku valenci... Lepiej go mieć u siebie i wpatrywać seryjnie strzelanych bramek a pomocników w tym będze miał nieuega to wątpliwości wyjątkowych :))))
2009.06.17, godz. 10:14, Cwirek_fan
nie zastanawiać się dać Valencii tą kasę która w porównaniu z pozostałymi transferami nie jest wcale tak wysoka a lepiej żeby villa strzelał bramki dla nas niż nam w barwach barcelony! musimy go mieć
2009.06.17, godz. 08:50, perszing184
Valencia domaga się 35 mln + Negredo za Villę-dajcie to im jeszcze dziś i Villa nasz.w londynie i barcelonie będą płakać;]
Florentino załatw nam Villę
2009.06.17, godz. 08:02, elRoman
35 mln + Saviola + Javi Garcia/Ruben de la Red
2009.06.17, godz. 00:01, tomiii17
brac Ville , nie ma co czekac
2009.06.16, godz. 23:13, 8dlugi9
30mln + negredo

chyba ze niema innego wyjscia;/ to lepiej dac niz nogocjowac i ewentualnie stracis
2009.06.16, godz. 22:58, lukasz11k
40 mln tak ale bez Negredo
2009.06.16, godz. 22:28, Adam1908
ja za takiego zawodnika dał bym nawet 40 mln + Negrado, Niema sie co zastanawiać...
2009.06.16, godz. 22:16, VdV
niech Real da 60mln euro + granero + negrado za Ville Silve i Albiola i dziekuje mozna okno transferowe zamknac
2009.06.16, godz. 22:14, zipera7
Dać im te 35 + Negredo i gitara
2009.06.16, godz. 21:53, Wzmachol
Florentino nie możesz tego negocjować... Daj i będziemy mieli spokój... Potem już tylko defensywa i wyprzedaż...
2009.06.16, godz. 21:53, ramos02
Ludzie, ale jak on tak będzie wydawać to nie długo nawet za Rasiaka byśmy musieli dać 10- 20 mln, ale uważam, że jak za Villie mógłby dać te kase + Negredo
2009.06.16, godz. 20:49, Dennis
Floro, mysle ze jest to dobra oferta jak za takiego zawodnika jak Villa. trzeba pamietac ze Real jest brany 1szy pod uwage, a reszta klubow (nawet barca :P ) schodzi na dalszy plan i to trzeba wykorzystac. wiec Floro nie zaluj tej kasy (no i Negredo) i sprowadz go
2009.06.16, godz. 20:44, fiful2804
nie no zal...
na ronaldo i kake dal tyle kasy a na ville nie chce dac 30mln i negredo -.-
2009.06.16, godz. 20:28, Maly
tragedia, chociaż nowemu prezesowi Valencii nie ma co się dziwić...
2009.06.16, godz. 20:19, polek666
daj im to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2009.06.16, godz. 20:12, szczygiel87
Sneijder ten zawodnik musi zostac moim zdaniem i zostawic roobena. Sneijder jest uniwersalny w pomocy, moze grac na lewo,prawo i srodek. Z kolei VdV tylko srodek bo on tylko kreuje gre. Kurna nie mozna pozbywac sie wszystkich bo jak sezon bedzie pechowy i złapia kontuzje to kot wtedy bedzie grał? Wyciagnac trzeba lekcje z tego sezony jak Ruud mial kontuzje to brak zmienników niegatywnie wpłynał na gre ofensywna. 11 piekna a na ławce tylko dudek zostanie czy jak?\

hm dodam ze moim zdaniem sprzedac VdV, Saviole, Heinze ale jak kupimy lewego, hm torresa bym sprzedal on nie jest dla realu.Pamietacie jak go kiwali w kazdym meczu, w którym mial okazje wystapic?Drenthe na wypozyczenie albo sprzedac z mozliwoscia pierwokupu, z zalem ale Ruuda za dobre pieniazki tez mozna opchnac. Po tak powaznej kontuzji nie wiemy jaka prezentowac bedzie forme a po drugie ma troche latek. Moze za Ville 30mln+ Ruud? Negredo powinien zostac na sezon zeby go ocenic. Hm sciagac Garaya brakuje nam obronców. KUpic Albiola, kupic Vermalena na lewa :D nie no zartuje ale trzeba dzialac z obrona. Po co sprzedawac najlepszych jak mamy tyle siana i spokojnie wystraczy, no oczywiscie jak Pérez bedzie z glowa płacil za transfery. Lawka jest wazniejsza jak mamy na 3 fronty walczyc.

a na jaka nam cholere Forlan?? hmm ha jak sie tak bawimy to kupmy znowu Owena, Seedorfa, Neste i na bramke kogos po 40. Hm sprzedajcie holendrów a bedziecie grac dudkiem a ataku. Ludzie to sa tylko ludzie. Kaka wyleciał na pare miesiecy w tym sezonie hm Cris tez niepwny ostatnio.
2009.06.16, godz. 20:10, Robinhooo
Villa w barcie... Ustalaja kontrakt. Pérez łajza... ;/
2009.06.16, godz. 20:07, Stoperooo
Negredo i tak nie dostanie szansy i tak więc TAKA opcja wchodzi w grę jak najbardziej.
2009.06.16, godz. 20:05, Grabash
Cwirek_fan...a to przesledz sobie ile co sezon strzela tych bramek w PD... ale i tak ja za Villą... skompletują i wydadzą pieniądze w tym sezonie to w następnych będą po jednym, dwóch niezbędnych transferach robić... kasa nie moja a takich piłkarzy w ukochanym klubie to po prostu bym chciał zobaczyć
2009.06.16, godz. 20:03, mat243
Wg mnie powinien dorzucić te 5 mln i by było git bo inaczej ta sprawa może się źle zakonczyć a tego przecież byśmy nie chcieli .
2009.06.16, godz. 19:35, petrosjan2009
Cwirek_fan


Napisałeś , ze król strzelców z 32 golami nie jest sprawdzony w lidze hiszpańskiej. W takim razie kto jest????!!!!!

Jeśli już napisałeś głupotę roku to przynajmniej przyznaj się jak facet a nie pogrążaj się pokrętnymi tłumaczeniami.
To zaś czy Forlan nadaje się do RM czy nie jest inną sprawą.
2009.06.16, godz. 19:32, marcin_diarra15
Musi byc nasz. Jesli nie przyjdzie to bedzie to wielki blad Péreza
2009.06.16, godz. 19:27, Cwirek_fan
Forlan strzelił teraz mnóstwo bramek ale petrosjan2009 masz pewność że to powtórzy teraz bo przecież co sezon nie strzela tak wiele bramek, nie jest już najmłodszy a kosztuje tyle co villa + negredo ja jestem za villą
2009.06.16, godz. 19:27, mejia
Villa musi być nasz i kropka
2009.06.16, godz. 19:16, realjuves04
, GKS Katowice
patrzec jak przechodzi do barcy a potem nam strzela gole? n ie ma szans dac i to co chca i brac Ville
2009.06.16, godz. 19:14, lemon1234iada
dać to co chcą i brać Ville!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2009.06.16, godz. 19:13, GKS Katowice
zostawicie w spokoju i niech sobie idzie do tej barcelony...
2009.06.16, godz. 19:05, petrosjan2009
Cwirek_fan


""Trzeba im dać tą kasę i negredo bo villa to klasa, młody zawodnik i gwarancja przynajmniej 20 bramek na sezon bo jest sprawdzony w primera division a ibra i forlan to nie bardzo!"""


Nie wiem ile wysiłku intelektualnego włożyłeś w to , aby wymyślić , że król strzelców z 32 golami nie nadaje sie na ligę :))
buhahahaahahahahahaaaaaaaaaaaaaaahhaaaaaaaaaaa
Oj ćwirek, ćwirek....
2009.06.16, godz. 19:00, Cwirek_fan
Trzeba im dać tą kasę i negredo bo villa to klasa, młody zawodnik i gwarancja przynajmniej 20 bramek na sezon bo jest sprawdzony w primera division a ibra i forlan to nie bardzo! Pierwszy to egoista bardzo dużo kosztuje i nie wiadomo czy się sprawdzi a drugi trochę stary i nie wiadomo czy będzie miał jeszcze taki dobry sezon jak ten poprzedni Należy kupić ville
2009.06.16, godz. 18:56, zetep
ja jestem za:)
jeśli się nie uda to negredo trzeba zostawić
2009.06.16, godz. 18:54, rgonzalez
To jest dobra oferta, brać.
2009.06.16, godz. 18:53, szczygiel87
Sneijder ten zawodnik musi zostac moim zdaniem i zostawic roobena. Sneijder jest uniwersalny w pomocy, moze grac na lewo,prawo i srodek. Z kolei VdV tylko srodek bo on tylko kreuje gre. Kurna nie mozna pozbywac sie wszystkich bo jak sezon bedzie pechowy i złapia kontuzje to kot wtedy bedzie grał? Wyciagnac trzeba lekcje z tego sezony jak Ruud mial kontuzje to brak zmienników niegatywnie wpłynał na gre ofensywna. 11 piekna a na ławce tylko dudek zostanie czy jak?\

hm dodam ze moim zdaniem sprzedac VdV, Saviole, Heinze ale jak kupimy lewego, hm torresa bym sprzedal on nie jest dla realu.Pamietacie jak go kiwali w kazdym meczu, w którym mial okazje wystapic?Drenthe na wypozyczenie albo sprzedac z mozliwoscia pierwokupu, z zalem ale Ruuda za dobre pieniazki tez mozna opchnac. Po tak powaznej kontuzji nie wiemy jaka prezentowac bedzie forme a po drugie ma troche latek. Moze za Ville 30mln+ Ruud? Negredo powinien zostac na sezon zeby go ocenic. Hm sciagac Garaya brakuje nam obronców. KUpic Albiola, kupic Vermalena na lewa :D nie no zartuje ale trzeba dzialac z obrona. Po co sprzedawac najlepszych jak mamy tyle siana i spokojnie wystraczy, no oczywiscie jak Pérez bedzie z glowa płacil za transfery. Lawka jest wazniejsza jak mamy na 3 fronty walczyc.

a na jaka nam cholere Forlan?? hmm ha jak sie tak bawimy to kupmy znowu Owena, Seedorfa, Neste i na bramke kogos po 40. Hm sprzedajcie holendrów a bedziecie grac dudkiem a ataku. Ludzie to sa tylko ludzie. Kaka wyleciał na pare miesiecy w tym sezonie hm Cris tez niepwny ostatnio.
2009.06.16, godz. 18:49, Marunho
nie oplaca sie co Wy w nim widzicie Villa to sredniak zdobyl tylko 20 bramek (28, ale 8 z karnego), wolę już Higuana z 18 i nie trzeba dopłacac
2009.06.16, godz. 18:49, petrosjan2009
Kamill19

Paradoksalnie to mogłoby się udać przy kwocie, która podałeś. Trzeba pamiętać , że ostatni sezon nie był udany dla Romy, a podobno z finansami tez nieciekawie w klubie. Kto wie? Może De Rossi okazał by się łatwiejszy do ściągnięcia niż Alonso , chociaż Włoch rzeczywiście deklaruje przywiązanie do As Roma. Natomiast gdyby zabrał się za to Fiorentino Pérez....:))
2009.06.16, godz. 18:46, realowiec7
BRAC GOO!!! 35 mln i negredo ktory i tak sobie niepokra na bernabeu to super oferta!! zeby niebylo ze barca go sprzatnie nam z przed nosa....
2009.06.16, godz. 18:43, Szuri
Tak bardzo chciałbym Ville
2009.06.16, godz. 18:43, krzysiekchorzow
Oferta ta jest wysoce zadowalająca. :)
Warto wydać Negredo i 35 mln
2009.06.16, godz. 18:43, szczygiel87
Sneijder ten zawodnik musi zostac moim zdaniem i zostawic roobena. Sneijder jest uniwersalny w pomocy, moze grac na lewo,prawo i srodek. Z kolei VdV tylko srodek bo on tylko kreuje gre. Kurna nie mozna pozbywac sie wszystkich bo jak sezon bedzie pechowy i złapia kontuzje to kot wtedy bedzie grał? Wyciagnac trzeba lekcje z tego sezony jak Ruud mial kontuzje to brak zmienników niegatywnie wpłynał na gre ofensywna. 11 piekna a na ławce tylko dudek zostanie czy jak?\

hm dodam ze moim zdaniem sprzedac VdV, Saviole, Heinze ale jak kupimy lewego, hm torresa bym sprzedal on nie jest dla realu.Pamietacie jak go kiwali w kazdym meczu, w którym mial okazje wystapic?Drenthe na wypozyczenie albo sprzedac z mozliwoscia pierwokupu, z zalem ale Ruuda za dobre pieniazki tez mozna opchnac. Po tak powaznej kontuzji nie wiemy jaka prezentowac bedzie forme a po drugie ma troche latek. Moze za Ville 30mln+ Ruud? Negredo powinien zostac na sezon zeby go ocenic. Hm sciagac Garaya brakuje nam obronców. KUpic Albiola, kupic Vermalena na lewa :D nie no zartuje ale trzeba dzialac z obrona. Po co sprzedawac najlepszych jak mamy tyle siana i spokojnie wystraczy, no oczywiscie jak Pérez bedzie z glowa płacil za transfery. Lawka jest wazniejsza jak mamy na 3 fronty walczyc.

a na jaka nam cholere Forlan?? hmm ha jak sie tak bawimy to kupmy znowu Owena, Seedorfa, Neste i na bramke kogos po 40. Hm sprzedajcie holendrów a bedziecie grac dudkiem a ataku. Ludzie to sa tylko ludzie. Kaka wyleciał na pare miesiecy w tym sezonie hm Cris tez niepwny ostatnio.
2009.06.16, godz. 18:41, szczygiel87
Sneijder ten zawodnik musi zostac moim zdaniem i zostawic roobena. Sneijder jest uniwersalny w pomocy, moze grac na lewo,prawo i srodek. Z kolei VdV tylko srodek bo on tylko kreuje gre. Kurna nie mozna pozbywac sie wszystkich bo jak sezon bedzie pechowy i złapia kontuzje to kot wtedy bedzie grał? Wyciagnac trzeba lekcje z tego sezony jak Ruud mial kontuzje to brak zmienników niegatywnie wpłynał na gre ofensywna. 11 piekna a na ławce tylko dudek zostanie czy jak?\

hm dodam ze moim zdaniem sprzedac VdV, Saviole, Heinze ale jak kupimy lewego, hm torresa bym sprzedal on nie jest dla realu.Pamietacie jak go kiwali w kazdym meczu, w którym mial okazje wystapic?Drenthe na wypozyczenie albo sprzedac z mozliwoscia pierwokupu, z zalem ale Ruuda za dobre pieniazki tez mozna opchnac. Po tak powaznej kontuzji nie wiemy jaka prezentowac bedzie forme a po drugie ma troche latek. Moze za Ville 30mln+ Ruud? Negredo powinien zostac na sezon zeby go ocenic. Hm sciagac Garaya brakuje nam obronców. KUpic Albiola, kupic Vermalena na lewa :D nie no zartuje ale trzeba dzialac z obrona. Po co sprzedawac najlepszych jak mamy tyle siana i spokojnie wystraczy, no oczywiscie jak Pérez bedzie z glowa płacil za transfery. Lawka jest wazniejsza jak mamy na 3 fronty walczyc.

a na jaka nam cholere Forlan?? hmm ha jak sie tak bawimy to kupmy znowu Owena, Seedorfa, Neste i na bramke kogos po 40. Hm sprzedajcie holendrów a bedziecie grac dudkiem a ataku. Ludzie to sa tylko ludzie. Kaka wyleciał na pare miesiecy w tym sezonie hm Cris tez niepwny ostatnio.
2009.06.16, godz. 18:39, Ronaldo992
Tak ronaldo998 ladnie masz na... nie dokoncze Raúla dac ikone Realu , zywa legende:/ nie no spoko zal mi ciebie
2009.06.16, godz. 18:39, wert87
jak kilka osób wcześniej - dać te 30 mln + Negredo i niech się to skończy wreszcie... Będzie atak jak marzenie :D
2009.06.16, godz. 18:37, Ronaldo992
Kto mowi ze z Higuanem to ladnie ma nie rowno pod sufitem Negredo... i tyle:P
2009.06.16, godz. 18:35, zolti23777
Takkk... Dajcei im tego ciniasa i biezcie Ville!!
2009.06.16, godz. 18:33, Bebehón
No DeRossi fajnie pomarzyć. Ale mam na myśli takie bardziej Realne myślenie czyli możliwe do spełnienia.. Tacy zawodnicy jak Gerrard, Lampart, Iniesta czy DeRossi to nawet nie warto wspominać bo ich nigdy nie zobaczymy.. Ja bym osobiście był bardzo za Alonso. Wtedy nawet mógłbym sobie już Ville odpuścić pod warunkiem, że w ataku byłby Negredo i Higuain.
2009.06.16, godz. 18:33, Madridista23
a z resztą wiecie jaki jest Pérez,wyskoczy niespodziewanie z 50 milionami albo 35+Negredo i będzie nasz.Z Ronaldo było podobnie też chciał cene obniżyć i się nie dało to wyłożył im 94melony to za Ville nie wyłoży powiedzmy 50mln albo tej drugiej opcji z Negredo?
2009.06.16, godz. 18:32, Kamill19
petrosjan2009 - niestety jest namaszczony na nastepce Tottiego chociaz oferta ok. 35 mln moglaby cos tutaj zdzialac. Swietny gracz krotko mowiac i takiego nam brakuje.
2009.06.16, godz. 18:29, petrosjan2009
Kamill19

Ten chłopak ma serce do gry i jest waleczny jak mało kto. Pomarzyc zawsze możemy , nie? ;)))
2009.06.16, godz. 18:28, bledzik
35 baniek trzeba im dać, a nie z Negredo, tylko z Higuainem i będzie git!
2009.06.16, godz. 18:26, Kamill19
petrosjan2009 - popieram transfer De Rossiego. Ta sama kreatywnosc co u Alonso ale wieksza walecznosc. Niestety jest oddany Romie.
2009.06.16, godz. 18:25, oski1991
ja p***le to chore jest mamay RvN, Huntelaara,Higuaina po co on?
2009.06.16, godz. 18:24, Pstryczek7
Tak samo było z Calderonem 5 mln decydowało o transferze...... Mam nadzieje że Pérez da te 5 mln
2009.06.16, godz. 18:23, WSneijder23
fajnie, że Valencia chce wznowić negocjacje, ale co z tego jak wygląda na to, że nie zmniejszą kwoty do 30 + Negredo, a Pérez nie zamierza ustąpić :(
2009.06.16, godz. 18:21, bre3no
Valencia będzie żałowała, bo jeśli Villa nie zostanie sprzedany do Realu to raczej Pérez nie pozwoli na transfer Negredo do Nietoperzy.
Jest spora szansa na to, że Negredo w Madrycie lub gdzieś indziej się rozwinie i będzie wart więcej niż obecnie.
2009.06.16, godz. 18:16, tom91
petrosjan2009
Zgadzam się w 100%. To co zrobił prezes Valencii jest czystym chamstwem i ukazaniem totalnego braku szacunku. Pérez nie może sobie pozwolić na takie traktowanie. Nawet kosztem transferu Villi.

Martwi mnie natomiast, że tak się uparli na Forlana. Mam nadzieję, że zawodnik Atlético jest tylko częścią gry między włodarzami. Jak nie Villa to Benzema. A jak także nie Francuz to zostawić to co mamy. Higuain, Raúl, Negredo, Huntelaar, van Nisterlooy, Saviola. Oczywiście paru odejdzie, ale nie ma co wzmacniać tej linii na siłę.

Bebehón
Znowu zgodzę się z "petrosjan2009" i powiem, że brakuje kogoś takiego jak niezapomniany Redondo. Uwielbiałem Go, wspaniały pomocnik, szkoda tylko, że ta kontuzja skończyła praktycznie Jego karierę. De la Red jest bardzo zdolny, ale nie wiadomo co będzie z Jego zdrowiem. Oprócz Niego w kadrze Realu jest jeszcze Gago, ale Jemu jeszcze sporo brakuje do wysokiego poziomu. Moim marzeniem byłby ktoś z 3: Xabi Alonso, De Rossi i Fabregas.
2009.06.16, godz. 18:15, BodzioCFC
mialo byc 30+Negredo.. wiedza ze Villa jest tyle warty i dlatego chca wiecej;] Chelsea podobno dawala 45mln , ale jesli ma isc do Barçy to niehc idize lepiej do Realu bo Barça bedzie jego najwiekszym bledem
2009.06.16, godz. 18:08, petrosjan2009
razba

Mi najbardziej brakuje zawodnika pokroju Fernando Redondo , który mógłby świetnie zbalansować środek wraz z Lassem i Kaką. Alonso byłby niezły , ale osobiście oddałbym niemal każde pieniądze za Daniele De Rossi. Absolutnie fenomen!!!!
2009.06.16, godz. 18:06, Madridista23
Bez gadania bym na miejscu Péreza wyłożył te 35mln i Negredo,Villa jest tego warty.
2009.06.16, godz. 18:06, castylia1975
Niech gra dalej dla Valencji. Real ma napastników. Miejscem Negredo jest Madryt.
2009.06.16, godz. 18:04, ronaldo1994
Dałby te 35 baniek i Negredo i po krzyku. Jak tak dalej pójdzie Man UTD albo Barça nam go sprzątną.
2009.06.16, godz. 18:03, petrosjan2009
maciek19911

Na to nie mamy wpływu.
Natomiast nie widzę sensu tracić czasu na rozmowy z oszustem , który myśli , że można bezkarnie łamać słowo , będąc prezesem poważnego klubu.Wyobrażasz sobie coby się stało , jakby SAF zmienił zdanie i powiedział, że chce za CR nie 80 a 100 mln funtów???Paranoja.....dlatego należy zakończyć rozmowy z tym chamem i rozpocząć starania o innego napastnika.
Zasady ponad kłamstwo.
2009.06.16, godz. 18:01, razba
Jak Pérez nie kupi Villi to popełni duzy błąda ale jak kupi go na własnych warunkach to jest geniuszem.
2009.06.16, godz. 18:00, Bebehón
A tak w ogóle kogo widzicie jako mózg naszej drużyny w przyszłym sezonie ? Taki człowiek jak Guti w erze Galaktycznych. Bo wiadomo, że Kaka i C.Ronaldo to tak jak kiedyś Figo i Zidane a Lass to ma być taki Makelele.. A co z tym najbardziej niedocenianym a pracującym najbardziej ? Alonso, De La Red (byłoby pięknie) van der Vaart czy ktoś inny ?
2009.06.16, godz. 18:00, Musti64
To nie kwestia 5 baniek , tylko szacunku.Jeśli ktoś zrywa umowę wynegocjowaną to jest ścierwem ,nie partnerem od interesów.Jestem całym sercem z Floro . Nikt nie będzie pomiatał Blancos.U Zydowskich sprzedawców diamentów istnieje magiczne słowo które zamyka transakcję. Nie ma żadnych umów , tylko to jedno słowo i ludzie się rozchodzą ,domykając transakcję.Potem idą pieniądze i wszyscy są szczęśliwi .Złamanie tego słowa jest gestem najwyższej zniewagi i powoduje usuniecie tego człowieka na zawsze ze sfery obrotów tymi szlachetnymi kamyczkami. proponuję wprowadzić te zasadę w świat futbolu.Popatrzcie na zachowanie Milanu . Mógł sprzedać Kakę do MC za 105 bań, ale uszanował wolę zawodnika oraz wspaniałe stosunki z Realem. Pełny szacunek dla Milanu i Pozdrowienia.
2009.06.16, godz. 17:57, Galaktikos7
Pérez proszę cie o ten transfer razem z 75% kibiców realu!!!
2009.06.16, godz. 17:54, maciek19911
petrosjan2009
nie ale jak przejdzie do barcy to bedzie kiepsko
2009.06.16, godz. 17:52, petrosjan2009
Nie rozumiem czemu niektórzy stawiają transfer Villi na ostrzu noża ?
Przecież świat się nie zawali jak nie przejdzie do Madrytu , ale część z was traktuje ten transfer jak koniec świata.
Uważam , że Pérez i tak oferuje zbyt duże pieniądze za tego zawodnika.Spokojnie można by za taką kwotę kupić Benzemę lub Van Persie, który często gra też na pozycji skrzydłowego ( co załatwia nam problem z lewoskrzydłowym) i w duecie z Igłą , mogliby stworzyć magiczny atak( w tym roku dla Arsenalu zdobył 20 bramek i miał 15 asyst !!!!!!) .
Moim zdaniem honor to ważniejsza sprawa niż targowanie się z kłamca. Villa nie jest ostatnim napastnikiem na naszej planecie , więc nie rubmy cyrku z prestiżu Realu Madryt.
2009.06.16, godz. 17:51, nielat
Jeżeli Villa chce do Realu a Valencia blokuje ten transfer starając siię wycisnąć coraz więcej kasy to Pérez robi dobry ruch. Floro rozmawia z Forlanem a Valencia powoli widzi jak ucieka jej kasa z przed nosa i Negrado. W końcu pękną i Villa i Pérez dopną swego :)
2009.06.16, godz. 17:50, cinek14
NIE KUPOWAĆ NAPASTNIKOW NA OBRONIE SIĘ SKUPIĆ I POMOCY!!!!!!!!!!!!
2009.06.16, godz. 17:50, ramos 222
dajmy im 30 mln negredo i vangola
2009.06.16, godz. 17:48, manolito
35 milionów + Nagredo to dobra oferta. Gdyby taka oferta była by dobra dla Valencji Pérez nie powinien zwlekać i dokonać transferu, aby móc zająć się teraz sprzedażą kilku zawodników i kupnem Riberego oraz jakiegoś obrońcy, bo na razie Silva i Alonso to zawodnicy, którzy nie są konieczni (jest przecież Gago, L.Diarra i Higuain).
2009.06.16, godz. 17:46, maciek19911
Lorente podobno czeka caly czas na nowa oferte pereza poniewaz trener valenci emery jest zdeterminowany zeby pozyskac negredo
2009.06.16, godz. 17:46, domin11rm
dajcie spokuj bo już mnie to wkurza;/po co kupować napastnika za tyle kasy jak mamy negredo który za rok-dwa będzie tak dobry jak villa a jego powołania do reprezentacji są kwestią czasu..następna sprawa to robben który ma zostać a trzecia i czwarta sprawa to powinno być koniec transferów w ofensywie (wyjątek granero) i zająć się obroną (clichy/filipe i albiol) i na tym powinniśmy zakończyć wzmacnianie
2009.06.16, godz. 17:45, maly156
kurde a caly czas mowil o hiszpanizacji druzyny..:/ i teraz chce staruszka zamiast Vili...:/
2009.06.16, godz. 17:45, cinek14
Walić tego głupiego Ville mamy dość napastników Van Nistelrooy Raúl Higuain Negredo Saviola Klass Huntelar i na co nam więcej niech lepiej wezną sie za obrone bo jest dziurawa !!!!! VAN NISTELROOY THE BEST
2009.06.16, godz. 17:44, eriko
ja marzyłbym żeby do realu przeszedł fernando torres ale to mało prawdobodobne gdyż torres jest napewno droższy od villi a jeżeli nie mogą dać pieniędzy na vilie to i na torresa tym bardziej by nie mieli kasy w takim razie proponowalbym benzeme
2009.06.16, godz. 17:43, madryciak99
jak za 30letniego forlana trzeba bedzie dac 36 mln to kurde mogli by juz dac te 35 mln i negredo
2009.06.16, godz. 17:41, polly
Najbardziej boję się, że skoro Pérez nie sprowadzi Villi, to wyda Negredo wzamian za Forlana. A to byłaby zbrodnia.
2009.06.16, godz. 17:37, szczepan90
Ja bym odpuścił Ville i skupił się na transferze Benzemy który posiada zadatki aby w przyszłości stać się klasowym napastnikiem
2009.06.16, godz. 17:33, Empe7
Negredo podzieli los Villi, Morientesa tzn. za dwa lata będzie klasowym napastnikiem na poziomie reprezentacyjnym.
2009.06.16, godz. 17:32, Tom3k
Rufaldo

Uważam podobnie ale partnerem dla Ruuda powinien być ktoś typu Higuaina czy Zlatana, nie typowa "9" która pakuje piłkę do siatki z 5 m ale ktoś kto potrafi sam zabrać się z piłką
2009.06.16, godz. 17:30, mirekk
PEREZ DAJ TE PIENIĄDZE !!!
2009.06.16, godz. 17:29, ronaldo998
albo niech dadza 37mln (+ 13 jezeli bedzie gral super i cos wywalcza)
2009.06.16, godz. 17:29, marcin_diarra15
Villa to najlepsza opcja dla Realu na pozycji napastnika
2009.06.16, godz. 17:29, Madrismo
NIe rozumiem co Pérezowi robi dodatkowe 5 milionów
2009.06.16, godz. 17:27, ronaldo998
Zgadzam sie z tobą RUFALDO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2009.06.16, godz. 17:26, ronaldo998
albo niech dadza 37mln (+ 13 jezeli bedzie gral super i cos wywalcza)
2009.06.16, godz. 17:26, Rufaldo
Czy wy już naprawdę zapomnieliście kto to jest RvN ? Widać że sezonowcy się odzywają... miał i ma mój mentor kontuzję(mam nadzieję że niedługo wróci), nie grał przez sezon i już do widzenia papa. Ci którzy są wierni i pamiętają RvN wiedzą, że strzelał on bramki na zawołanie i to dzięki niemu sezon temu Real zdobył mistrzostwo!

RvN zostaje! Ktoś u jego boku w ataku i mamy zaj**isty skład. No i oczywiście obronę wymienić.

PS. Sezonowcu jak można oddać Raúla skoro on jest ikoną klubu! Nigdy ale to przenigdy on nie odejdzie! Może grzać ławę ale i tak nigdzie nie przejdzie gdyż jego kariera rozpoczęła i skończy się w Realu
2009.06.16, godz. 17:24, ronaldo998
niech dadza 30mln + raul + drenthe a jak nie to nawet 40mln + negredo , przeciez villa jest dobry tak samo jak kaka i ronaldo
2009.06.16, godz. 17:24, toster3d
Już lepiej oddać Huntelaara niż Negredo... W końcu miała być hiszpanizacja, a do tego Álvaro to wychowanek...
2009.06.16, godz. 17:24, Lukas7
dac im te 35mln + negredo !!!!! warto :)))
HALA VILLA xD !!! (może ;p)
2009.06.16, godz. 17:23, Jean15
Widze ze tutaj co odwoluja sie do zasad co niektorz.... 35 + Negredo to wprawdzie duzo ale po co za Ronaldo tyle mamony dali kurde no a Villa p[rzydalby sie jezeli nie ma wyjscia to neich biora Davida bo Forlan juz nie bedzie gral tak w nastepnym sezonie a gdyby nawet to 2 sezony i lawa zespol ma byc na kolejne 5-6 sezonow brac VILLE I 2 OBRONCOW.... pzdr. Valdano, Mijatovic przy Tobie to pryszcz co do transferów elo
2009.06.16, godz. 17:22, robson222
hapidla chcą wiecej, wiecej niedlugo bedea chceili 50mln+negredo :\
2009.06.16, godz. 17:22, RvN 396
TAK!
2009.06.16, godz. 17:21, voytazz
dać im tyle ! Villa jest świetny, więc o co chodzi ??
2009.06.16, godz. 17:20, Hadzi_RM
wszystko byle nie kupowali dziadka Forlana, w czym Forlan jest lepszy od Van Nisterlooya? to ja wole, żeby ruud, czy raul nie odchodzili i zrobili taki atak jak rok temu ;/
2009.06.16, godz. 17:19, MarVanCinek
Niech dają im te 35 + Negredo a jak nie to lepiej żeby odpuścili sobie tego Forlana bo jest lipny i tyle!
2009.06.16, godz. 17:19, DEJVIQ
perez tyle kasy wydawał na cr a 5mln nie ma na moim zdaniem najlepszego napastnika globu
to jakieś żarty chyba:)
2009.06.16, godz. 17:18, caapone
Pérez zgódź się na ten transfer (;
2009.06.16, godz. 17:18, Black Label Society
Jeszcze jedna sprawa! Gdyby ci wszyscy zawodnicy Valencii o których się w prasie pisze byli choć w 3/4 tacy wspaniali jak to się ich opisuje to w przyszłym sezonie widzielibyśmy ich w LM a nie w pucharze UEFA! Żaden gracz klubu z Mestalla nie jest wart więcej jak 30 milionów plus Negredo!
2009.06.16, godz. 17:17, OlesPB
Dobra cena !!! On poprostu musi przyjść do Madrytu !
2009.06.16, godz. 17:17, razaro18
nie ma co się zastanawiać... trzeba go brać i tyle, nie ma na co czekać niż go nam zwinie barca :/
2009.06.16, godz. 17:17, Peter00
Oby przeszedł,będę się o to modlił, zadnego Forlana !
2009.06.16, godz. 17:15, zloty204
Boże kochany najbardzierj zależy mi na nim!!! On i Igła będa wymiatać On jest ważniejszy od silvy albiola i alonso razem wziętych...
Realmadryt.pl OGŁOŚCIE ZRZUTKĘ na jego transfer!!!!! :) ;) to pomożemy Florentino;)
2009.06.16, godz. 17:15, Black Label Society
W ogóle to... Jak można do cholery przystać najpierw na jakąś propozycje a potem nagle się z niej wycofać? Milan za Kake dostawał z Anglii lepsze propozycje jak ta Realu a jednak Galliani oddał Kake nam a nie Szejkom czy innym obywatelom Rosji ponieważ przystał na ofertę z Realu i nie miał zamiaru potem łamać danego słowa! Koleś z klasą nie to co gbur cieszący się z miana prezesa tonącej w gównie Valencii!
2009.06.16, godz. 17:14, Adrianrealmadryt
niech im dadza co wrescie villa przejdzie do realu
2009.06.16, godz. 17:14, karol615
_Miklo_}
Otóż to
2009.06.16, godz. 17:12, El Rey
psa ich m""
2009.06.16, godz. 17:09, _Miklo_
Dzieci, nie chodzi o 5 mln tylko o zasade.
Jak bedziemy sie tak dawac to przy kazdym nastepnym transferze bedzie to samo.
Beda nas klepac po dupci bez mydla.
Rozumiem,ze wy mozecie nie miec honoru i jak ktos wam napluje w twarz albo ublizy to sie usmiechacie i jeszcze dziekujecie.
Pérezowi sie nie dziwie i popieram, to ze nie chce ustapic.
Valencia chce 35 mln + Negredo ktorego wyceniaja na 15 mln czyli te 50 mln.
Skonczy sie na tym, ze Valencia dostanie 32 mln + Negredo za te 18 mln na ktore sie Pérez upiera, no i beda miec te swoje 50 mln.
2009.06.16, godz. 17:09, SAPIEH
Boże Villa to wyjątkowy piłkarz.. na miejscu Florentino nawet bym się nie zastanawiał i od razu przystał na wcześniejsze żądania Valencii.. Skoro był gotów dać 93 mln euro ( masakra x_____x ) na Ronaldo. To żal mu w tym przypadku marnych 35 mln na Ville ( plus bądźmy szczerzy nic nieznaczącego Negredo). Ja już tego nie rozumiem.
2009.06.16, godz. 17:08, Robinho321
TAK TAK TAK !!!!!!
2009.06.16, godz. 17:08, Kielbol
Dobra propozycja, nie wiem w czym problem ma Pérez...
2009.06.16, godz. 17:07, Black Label Society
karol615

Tak jest! Zgadzam się! Mam podobne zdanie!
2009.06.16, godz. 17:07, karol615
Taka prawda. Bowiem :
1.Forlan nie jest medialny
2.Nie jest w czołówce najlepszych na swojej pozycji ,które transfery zapowiadał perez
3.Jeśli villa nie przyjdzie to silva praktycznie na pewno zostanie
Ect.
Real nie musi być galácticos, żeby wygrywać więc napisałem, że villa wcale nam do zwycięstw niezbędny nie jest. Trochę logiki.
2009.06.16, godz. 17:06, yorki
a dajta sobie spokój:D ja tam wolę Negredo. Higuain i Negredo to jest atak przyszłościowy! a może Benzema? za te 45- 50 mln powinni go puścić.
2009.06.16, godz. 17:05, DJ Kulele
Villa przydal by sie nam bardzo.
Hala Madrid !!!
2009.06.16, godz. 17:04, ruczek1993
no tak on jest warty ale tak rozdawać miliony to jest chore.
30 mln + Negredo (ale ja wiem że Villa przejdzie do Realu za 25+Negredo bo Pérez nie jest taki głupi i on wie jak sprowadzać ludzi kupił już Kake i Ronaldo to najlepszy prezes na świecie)
2009.06.16, godz. 17:03, Babangida
5 mln euro, to nie 5 złotych.
2009.06.16, godz. 17:02, Kozashi
Dajcie im te 5mln więcej... mówią najpierw o hispanizacji drużyny, kupują Portugalczyka i Brazylijczyka za 150mln a za super Hiszpana nie mogą 5mln dołożyć.

2009.06.16, godz. 17:01, saintk6
5 mln w ta czy ta co za roznica :p
2009.06.16, godz. 17:01, Babangida
2009.06.16, godz. 16:28, karol615
Jak on przyjdzie a villa zostanie bo im szkoda 5 mln to galácticos się skończą zanim się zaczęli.

To jak to w końcu jest?
2009.06.16, godz. 16:59, Adinho11Madridista
Oferta jest bardzo dobra. Nic tylko brać. Forlan jest niby dobry, ale ma już 30 lat i nie ma tego błysku co Villa w wielu meczach. Pérezowi nagle zależy na oszczędzaniu, ale co klasa to klasa i na takich piłkarzy trzeba wydać duże sumy. W tym przypadku mówimy o Villi, a on jest wart tych pieniędzy i Negredo. No i skoro on sam chce grać w Realu...
Hala Madrid!
2009.06.16, godz. 16:58, MF
Higuain, Huntelaar, Raúl, Rvn, Negredo
Czy my potrzebujemy napastników?
O Ville nie warto sie zabijać. Nie chcą sprzedać to zostańmy z takim atakiem jaki jest bo jest dostatecznie dobry
2009.06.16, godz. 16:57, Gofer1991
Villa przecież wart jest tej kasy.
2009.06.16, godz. 16:56, xXxGonzalez7xXx
przystać na te warunki !
2009.06.16, godz. 16:55, karol615
Ludzie wbijcie sobie coś do głowy raz na zawsze z idiotami i kłamcami się nie rozmawia.
Jak można złamać umowe. Nara llorenete frajerze bierz te swoje gwiazdki i się tarzaj w długach. Do manu nie chce na placu zostanie tylko barca i już widze jak dadzą więcej niż 30 mln.
Ci co mówią, żeby dali ty 5 mln to widać jakie macie pojęcie o negocjacjach to ten idiota wymyśli, że może jeszcze 5 . I co dostaną kase i co za nią kupią za te 35 mln- 20 pujdzie na spłate długu i kogo za 15 mln kupią haha zigicia nw. A niech sobie ten frajer pomarzy o granero i negredo dostaną z 10 na sb jak przedtem 1-5 i się skończy. Panie perez nie gadaj pan z tym oszołomem bo wstyd z takimi ludźmi prowadzić jakiekolwiek interesy. Albo się zgadza na te 27+negredo albo niech nie suszy d*py. Znalazł się imperator z miasta wielkości sosnowca będzie dymił do najlepszego klubu XX wieku. Słoma z butów wystaje a cały klub tonie w długach.
A wy co tak płaczecie za villą to sobie popatrzcie na kogo my mamy na ataku.
I co z tego, że więcej zapłacililiśmy za kake i crisa to nasza sprawa.Jak myślą, że będą nas kancić na każdym kroku to nie z perezem takie numery to nie jest calderon co będzie co minute zwiększał stawke. Jedziecie na pereza za cristiano a co miał zrobić jak był cyrograf. I nie mówcie, że nie bo inaczej calderon by nie gadał od pół roku że cris dzięki jego pracy w madrycie. A co do kaki to taniej się nie dało i koniec. Porównajcie sobie gre rikiego i davida choćby na pucharze konfederacji to pogadamy.
Także reasumując łaski bez. Znajdziemy sobie własnego ville wkońcu nie jest to wychowanek bogów tylko też kiedyś grał w gijon. A vcf niech idzie błagać laporte.
2009.06.16, godz. 16:55, Uzytkownik69
Bebehón
mądrze prawisz.
2009.06.16, godz. 16:55, PPPavel
powinien zapłacić i mieć gdzieś już działaczy Valencii... nie ma co się kłucić o 5 mln, skoro podobno ok. 300 miało być do rozdysponowania, a cena jak za Ville i tak nie jest wysoka, więc mam nadzieję, że Pérez jednak się wykosztuje...
2009.06.16, godz. 16:55, mikecs
ja bym bral ^_^
2009.06.16, godz. 16:53, MatSabat
Tyle można dać, ale wydaje mi się, że prezes Valencii jest niepoważny i znów tego nie przyjmie. Przyzwyczajajmy się do myśli, że Pérez nam kupi innego napadziora.
2009.06.16, godz. 16:50, GKS Katowice
Niech Real konczyte negocjacje i da sobie spokoj z tym Villa traca czas tylko na niego !
2009.06.16, godz. 16:48, Bebehón
Ja bym zostawił Negredo mimo wszystko a poszukał innego wyjścia z tego transferu. Popatrzcie na statystyki Negredo (70 meczy, 32 bramki w Almerii) i porównajcie z wynikami Villi w tym wieku (73 mecze, 32 bramki w Saragossie). Albo się mylę albo ten piłkarz dobrze pokierowany nie będzie dużo gorszy od Villi i moglibyśmy mieć najlepszy atak na świecie (Raúl, Villa, Higuain, Negredo) Myślę, że lepiej wydać kasę bez włączania w transfer Negredo a sprzedać WSZYSTKICH Holendrów i zakupić coś na inne pozycje. Villa TAK Negredo TAK Forlan NIE
2009.06.16, godz. 16:45, Garrincha
Zgadzam się z El Capitan.
2009.06.16, godz. 16:44, Black Label Society
Mnie boli to że za takiego napastnika jak Villa chcą więcej jak kiedyś Real dał za Ronaldo! Kurde! Pierniczą że Villa to mistrz Europy i król strzelców tejże imprezy a taki Ronaldo przechodząc do nas był mistrzem globu i królem strzelców mistrzostw globu z resztą nawet nie ma co porównywać! Nie dałbym na miejscu Péreza złamanego eurocenta więcej jak dał za Ronaldo w 2002! Może i rynek się zmienia ale mnie i tak to wygląda na wyciąganie co większej kasy za Davida bo włodarze Valencii wiedząc że i tak ten gracz musi odejść! Ta cena którą chce Valencia za Ville jest moim zdanie za duża jak za piłkarza w jego wieku! Nie jest stary ale jest już w takim wieku który mówi nam że ten gracz lepszy już nie będzie! Ciężka sprawa z tym transferem! Władze Valencii toną w gównie a cwaniacką politykę nam tutaj praktykują!
2009.06.16, godz. 16:44, Krzysiekz94
Dajmy im te 35+Negredo i Villa nasz :)
2009.06.16, godz. 16:44, El Capitan
przy takiej kasie jaka Pérez juz wydal to 5 mln nie powinno stanowic takiego problemu. Nie rozumiem go szastal szastal a teraz bedzie strasznie oszczedzal a to naprawde i tak dobra oferta jak za Ville
2009.06.16, godz. 16:43, TITO1908
Dać im te 35 i Negredo z opcją wykupu po 2 latach za 20 mln i dodatkowo zmusić do negocjacji na temat Silvy. Cena 15 mln plus Javi Garcia i Drenthe lub VdV
2009.06.16, godz. 16:43, SuperReal
Nie chodzi o to ze Pérez nie chce dac jakis 5 mln bo to dla niego nie jest wielks strata... Tylko o to ze umawiali sie na 30+Negrado a nie 35+Negrado.... a jakby Pereaz juz chcial im dac te 35+ Negrado a oni by zarzadali 40+Álvaro?? Bezsens!!:P
2009.06.16, godz. 16:43, DK9
no dajcie im to czego chcą, negredo i tak trzeba sie pozbyc, po za tym za forlana też trzeba zapłacic podobną kwote więc ja problemu nie widze.
2009.06.16, godz. 16:42, Rossi4669
tez zgadzam sie z kilkoma wypowiedziami odnosnie tego ze nie powinien real wymiekac w tych negocjacjach, ale nie okłamujmy sie ze kazdy wie ze Real ma teraz pieniądze ktore chce wydac na transfery, a jesli chcemy miec najlepszych to musimy płacic duzo jak w zyciu tak w pilce :) Pozdrawiam fanów Realu !!!!
2009.06.16, godz. 16:41, M_J18
z jednej str 5mln to nie duzo ale z 2-gie ludzie pamietajcie ze alencia chiala 25mln+negrego wiec 10baniek chca od nas wyludzic!!
i co tu teraz robic o to jest pytanie?? jezeli perez podejdzie z duma to go nie kupi z jednej str sam bym tak zrobil ale nie na rzecz forlana chyba ze benzemy to tak wtedy prezes valenci mialby za naciaganie i klamstwo...
2009.06.16, godz. 16:41, majkel2304
prawie jak darmo... brać!!!
2009.06.16, godz. 16:41, rakson90
Hmmm ale jak Robben zostanie lub przyjdzie Ribery to po co nam Villa lub Forlan ? Hmmm
To ja juz bym wolal, aby postawili na mlodosc Higuain niech gra, albo niech kupi Pato lub Aguero ... ;)
2009.06.16, godz. 16:41, tuSiek1234
Modle się żeby real dołożył te 5 milionów euro i kupił ville.Nie chce natomiast forlana którego być może pierwszy i ostatni taki sezon w karierze a po za tym jest starszy kupi jeszcze ville i dwóch obrońców i to powinno starczyć o to moja pierwsza 11 na przyszły sezon bramkarz=casillas obrońcy=ramos,clichy,marcelo,aibol pomocnicy=ronaldo,guti,kaka,robben napastnicy=villa,higuain jak wam się to podoba? według mnie 11 marzeń
2009.06.16, godz. 16:40, marcin_diarra15
Chyba zrobimy sciepe moze uzbieramy troche kasy na Ville ;p
2009.06.16, godz. 16:40, Rossi4669
Mysle ze 35 + Negredo to i tak dobra oferta, Forlan mysle ze nie sprostałby wymaganiom, Villa ma mega forme, bramki praktycznie w kazdym meczu, miejmy nadzieje ze transfer wypali, zostałby nam problem juz tylko z obroną.
2009.06.16, godz. 16:39, real07
dac i brac bez gadania
2009.06.16, godz. 16:38, gorolzkap
Dalej bierzcie go no kurde on musi przyjsc Villa jak pójdzie do Barçy to zal Hala Madrid Hala villa !!
2009.06.16, godz. 16:38, zaki675
niech go wezma za te 35 mln + negredo przeciez to i tak malo w porownaniu do 36 mln za forlana i niewiadomo ilu za ibre
2009.06.16, godz. 16:38, Devil9119
Dokładnie o to chodzi m4r1u5z (mógłbyś zmienić nick bo cie trzeba kopiować bo przpisać to sie tego nie da :D) tu chodzi o politykę transferową zakrojoną na ogromną skale między innymi z tąd te czary z Forlanem.Forlan to podpucha (mam nadzieję) tak samo te ciekawe oferty z Anglii z ostatniej chwili przecież to jest zwykłe windowanie ceny ale to jest Real i trzeba się tego spodziewać
2009.06.16, godz. 16:38, KibicReal
Na taką cene powinien Pérez przystać.
2009.06.16, godz. 16:37, DJeeYek
Zizuu5-> Za mniejsze pieniądze widziałbyś Kakę w koszulce Realu w Fifie :P Nie oszukujmy się... Gdyby nie kłopoty finansowe to nie byłoby Kaki z nami. Są transfery, gdzie trzeba zapłacić grube pieniądze i tyle. Choć muszę przyznać, że jeśli brać pod uwagę formę obecną Kaki to suma ta była za wysoka. Podobnie jak w przypadku Ronaldo. Ale... Jeśli brać pod uwagę ich możliwości i to jak grają w najlepszej formie i jak są warci marketingowo to... Cena Kaki bardzo dobra... Ronaldo za wysoka troszkę... Ale obaj i tak się zwrócą... Z nawiązką... I to pewnie nie małą :)) Hala Madrid! I mam nadzieję, że to wszystko to gra Péreza i Villa tak czy tak będzie z nami :]
2009.06.16, godz. 16:37, Socios Poland
Dajcie te głupie 5 mln i będzie bez krzyku.

Kaka C.Ronaldo Villa Robben -Piękna ofensywa

HM
2009.06.16, godz. 16:37, doctordre
Brać Ville albo tych co kolega petrosjan2009 wymienił xD
2009.06.16, godz. 16:36, ElControlTotal
Już rok temu od Villi dzieliło nas 5mln...
2009.06.16, godz. 16:35, Raulita95
spokojnie, Pérez wszystko załatwi, ma kase , znajomości i przede wszystkim nie jest głupi, więc każde decyzja podjęta przez niego będie dobra i słuszna. Panowie bedziemy mieli drużynę marzeń w przyszłym sezonie ;D
2009.06.16, godz. 16:35, petrosjan2009
Za takie pieniądze to mamy z pocałowaniem ręki Van Persie ( 20 bramek i 15 asyst w tym roku) , Adebayora bądź Benzemę. Osobiście wolałbym Van Persie, zwłaszcza , ze to piłkarz uniwersalny , który może grać jako napastnik, skrzydłowy bądź ofensywny pomocnik.Myślę, że w parze z Igłą to mogłaby być magia :))
2009.06.16, godz. 16:34, realista-wojtek
dobrze robi florentino, mowie wam villa bedzie u nas itak ,a perez chce zbic cene, mysle ze 30-35 E + negredo i villa nasz, jak by perez tak od razu dal te 50 mln to barcelona i chelsea podbilyby do 60 mln,a tak to cena stoi w miejscu wiec dobrze robi
2009.06.16, godz. 16:34, mikess
a za Forlana 36 - wow ...
2009.06.16, godz. 16:34, Babangida
Pierw piszecie, że dajemy za dużo, a jak Pérez nie chce dać więcej niż proponował, to też jest do d*py...
2009.06.16, godz. 16:34, Tom3k
Trzeba dać tego Negredo i hu*. Jeżeli nie Villa to przyjdzie Forlan a Negredo i tak nie będzie grał !
2009.06.16, godz. 16:34, Black Label Society
dobre*
2009.06.16, godz. 16:34, rakson90
Jabym juz dal te 35mln jakbym mial.
Przeciez sprzedajemy wiekszosc zawodnikow wiec i tak jeszcze zarobimy na jeszcze inne transfery ehhh
Niech Pérez sie spieszy, bo mozemy stracic najlepszego napastnika w Hiszpanii !!!
2009.06.16, godz. 16:33, FiguS_MadriSTa
niesamowite, że 5 mln może być przyczyną takich niesnasek. Mimo wszystko dałbym te 35 milionów...
2009.06.16, godz. 16:33, wojtaszek
villa powinien byc tanszy od Kaki miedzy innymi dlatego ze nie zdobyl zlotej pilki!
2009.06.16, godz. 16:33, DJeeYek
Jeżeli taka kasa za Ville wg Péreza jest za wysoka... To coś jest nie tak z Nim :P
2009.06.16, godz. 16:33, Black Label Society
No nie wiem... Jak się już raz na coś przystało to nieładnie jest się się z tego wycofywać lecz z drugiej strony to wszystko to biznes i każdy pilnuje tutaj swojego interesu odkładając dobre maniery i dobry wychowanie na bok! Choć w tej sytuacji to prezes Valencii okazał się gburem...
2009.06.16, godz. 16:33, ElControlTotal
No i nad czym się tu zastanawiać???? Cena nie wygurowana+ Negredo...
Ja bym go wziął z zamkniętymi oczami...
2009.06.16, godz. 16:33, m4r1u5z
wy nie rozumiecie, ze jesli perez bedzie latal za kazda kolejna gorsza oferta z pieniedzmy w rece to w koncu nikogo nie kupi albo kupi za astronomiczne kwoty? tu nie chodzi o 5-10mln ale o biznes. da 10 wiecej za ville to przy kupnie kolejnego gracza bedzie musial dac juz 20mln wiecej
2009.06.16, godz. 16:32, Zizuu5
Dlaczego Vila ma być tańszy od kaki? teraz każdy klub bedzie wymagał od nas bajecznych pieniędzy przez naszą głupotę:/
2009.06.16, godz. 16:32, marcin_diarra15
Pérez sie napewno nie zgodzi
2009.06.16, godz. 16:32, kikuz
Już się w tym pogubiłem...
2009.06.16, godz. 16:31, wojtaszek
no i Florek juz oszczedza... oby to sie zle dla nas nie skonczylo!
2009.06.16, godz. 16:30, Cocos
rany no...wiadomo, że jak Real dał takie pieniądze z Ronaldo to inne kluby będą też sporo żądały..
2009.06.16, godz. 16:30, P!oNeK
dac i brac Ville:D

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama