REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2009.06.06, godz. 12:06, Qras / realmadrid.com

Casillas i Higuaín w drużynie UEFA

UEFA wybrała Ikera Casillasa i Gonzalo Higuaína do jedenastki sezonu la Liga 2008/09.

Uzasadnienie:

Casillas
Spektakularny. Po raz kolejny jeden z czołowych zawodników klubu, którzy najbardziej przyczynili się do długotrwałej walki o ligowy tytuł. Tak, jak ma to miejsce sezon za sezonem, Iker znów pokazywał wyjątkowy refleks, dobre ustawianie się i wyjątkowo skuteczną grę w sytuacjach sam na sam z rywalem. Dzięki niemu wielkie emocje w walce o tytuł trwały prawie do końca sezonu.

Higuaín
Może grać po prawej stronie, po lewej stronie, jako napastnik wysunięty i napastnik cofnięty. Korzysta ze swojej ruchliwości i talentu. Zdobył 22 bramki i dodał do tego osiem asyst.

Jedenastka UEFA: Casillas; Dani Alves, Puyol, Filipe Luis; Jesús Navas, Xavi, Iniesta, Higuaín; Messi, Forlán, Villa.

Warto dodać, że do jedenastki największych odkryć la Liga UEFA nominowała Lassanę Diarrę.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2008/09

Komentarze

2009.06.08, godz. 02:18, didek89
szkoda że sie tak puźno zebrałem bo teraz wielce zagorzały fan barcy kk89 nie będzie miał szans mi nic na to odpisać a szkoda bo bym sie trochę rozerwał.
Powiedzcie sami jak można komentować formę zawodników Realu nie oglądając większości meczów tego klubu ?? To tak zapomniałem fani Barçy wiedzą przecież lepiej :/
2009.06.08, godz. 02:08, didek89
kk89
aha i pewnie jeszcze kibicujesz Realowi a na stronie barcy masz nick Puta >Madrid ??
2009.06.08, godz. 02:05, didek89
Widocznie żyjecie tylko wyłącznie komentarzami Pana Szpakowskiego i uważacie że jak on powie strzał nie do obrony to tak jest. Słabą formę Casillasa ?? widzieliście mecz z Barçą bo ja tak . Co chwilę sam na sam krytykujcie obronę ale nie Casillasa bo chyba w normalnej drużynie nie ma sam na sam z bramkarzem co 7 minut ?? Nie miarą człowieka jest ilość a jakość :/ a i jeszcze jedno mam was w dupie bo wiem jak jest a wy się dalej kłóćcie kto powinien styać na Bramce a kto powinien stać na wysypisku.
2009.06.07, godz. 10:51, Wzmachol
No i spoko;)
2009.06.07, godz. 00:52, anaztazioch
-> Joaquin88

To jest nasz byly zawodnik Castilli...
2009.06.06, godz. 23:20, Joaquin88
Ten po Puyol'u to nie jest tak aby Kamirski
2009.06.06, godz. 23:19, Joaquin88
Ten po Puyol'u to nie jest tak aby Kamirski
2009.06.06, godz. 22:55, electro003
Jeśli miałbym się wypowiedzieć, to Casillas i Higuain jak najbardziej na takie wyróżnienia zasługują...
Nie podoba mi się natomiast wychwalanie L.Diarry ;/ zawodnik nie mógł złapać się do kadry Chelsea i Arsenalu, a w Realu jest gwiazdą...

Ludzie! Przychodzili do nas zawodnicy pokroju Carlos Diogo czy Pablo Garcia...i oni u nas nic nie grali...poszli do jakiejś Osasuny i tam są gwiazdami...czy Real Madryt teraz też ma się stać takim klubem? :/ lekka porażka....no ale spoko....

Gdzieś tutaj w komentarzach przeczytałem, że nie wyszła mu druga część sezonu. Pewnie to przypadek, że w drugiej części sezonu graliśmy z najtrudniejszymi rywalami? Przeciwnicy bardzo łatwo wyłączają go z gry i nie mamy łączności pomiędzy obroną a atakiem...A to jak on stracił piłkę w meczu z Barceloną, to już jest przegięcie....I to przy wyniku 1:2, gdzie jeszcze można było pograć.

Czy to jest piłkarz na miarę Realu Madryt? Wątpie.
2009.06.06, godz. 21:57, Zmugol123
Gratulacje dla obu panów ...
2009.06.06, godz. 21:52, RavMaster
Na prosbe momo:
141 - Kameni (Espanyol)
138 - Aranzubia (Deportivo)
138 - Juan Pablo (Numancia)
2009.06.06, godz. 21:11, Paloschi
momo18:
W takim razie dajmy Ikerowi te wyróżnienia za następne 5 lat. Ogólnie za pewne jest lepszy od Valdesa ale ten sezon był słaby w wykonaniu Realu i piłkarz Królewskich w zestawieniu "11" sezonu dziwnie wygląda. Z drugiej strony chciałbym poznać statystyki piłek obronionych przez bramkarzy La Liga, bo w sumie to chyba jedyne wyjście bo powiedzieć który był najlepszy. Co do Pepe to nie wydaje mi sie a bym wypowiadał się na jego temat :D
2009.06.06, godz. 20:56, fet_jue
Ja jako kibic nie Realu Madryt stwierdzam, że Busquets jest słaby. Wszyscy się tak nim podniecają, a jest co najwyżej średniakiem. Więc Katalończycy nie podniecajcie się tak!
2009.06.06, godz. 20:20, gerrard92
A może Valdes powinien być??:P no to jeszcze do tego może Rasiak i za Ville i Krzynówek za Navasa:D to by była ekipa:P
Casillas to boss i tyle:P
HALA MADRID!!
2009.06.06, godz. 20:14, adamson34
nodac
Och, oburzyl sie. Ja jestem pelnoletni. Nie wiem czy myslisz, ze takimi wypowiedziami cos uzyzskasz. Czy ja obrazilem Casillasa czy kogos innego... NIE, pokazuuje wam tylko statystyki, ktore tak kochacie. Casillas ma ponad 50 bramek puszczonych i uwaga 13 przy ktorych mogl sie lepiej zachowac. Ja dalem argument dla ktorego Iker nie powinien znalezc sie w tej 11, teraz prosze WAS WSZYSTKICH o wasze argumenty dlaczego powinien w niej byc.
VISCA EL BARCA!
2009.06.06, godz. 19:28, nodac
kibice barcy czyli dzieciaki z gimnazjum nie logujcie sie na tej stronie bo wasze wypowiedzi sa zalosne spakujcie tornister i iddzie spac bo rano do szkoly z mama za reke idziecie
2009.06.06, godz. 18:39, mejia
zasłużyli sobie na to
2009.06.06, godz. 18:34, aneta73
gratulacjeee!!!:)

oni są najjjlepsii:)
2009.06.06, godz. 18:08, momo18
Paloschi zobcz sobie ilośc interwencji Casillasa a Valdesa... Później komentuj!! A co do Pepe.... Może mi jeszcze powiesz, że jest on złym obrońcą:D? Ludzie trzymajcie mnie... Fakt, że źle postapił ale nie zmienia to faktu, że jest to bardzo dobry obrońca!! tak samo można powiedzieć o Messim!! Opluł on jakiegoś zawodnika (nie pamietam kto to był) i to odrazu jest beznadziejny zawodnik :D?
2009.06.06, godz. 17:28, Bad15
adamson34 -> Hiquain zapewnił więcej pkt niż Eto w tym sezonie więc się nie dziw. Co do Valdesa to chyba kpisz. Gdyby nie obrona Barçy to nie byłby nawet w pierwszej trójce bramkarzy. Palop może i tak, ale on nie zabłysnął na europejskiej arenie więc nie dziw się.
2009.06.06, godz. 17:18, Fantom
Super !!
Higuain pokazał jaki drzemie w nim potencjał !! :P
2009.06.06, godz. 17:11, Mechuto
Higuain to nasz najlepszy zawodnik w tym sezonie i on na pewno zasluzyl, a Iker moze nie byl genialny, ale lepszych od niego i tak niema
2009.06.06, godz. 17:11, Paloschi
I już wy tam niżej nie czepiajcie się tak tego Raúla ;) On w podobnych zestawieniach znajdywał się już wielokrotnie. Oczywistym jest że w ostatnich latach gra głównie za to że z tyłu na jego koszulce widnieje napis RAUL ale jakby nie patrzeć 24 bramki w sezonie strzelił i 18 w lidze. Co prawda obecnie w lidze Hiszpańskiej jakiś wyczyn nie lada to nie jest ale mimo wszystko nie jest tak źle, należy pamiętać że w pierwszych sześciu meczach w ogóle nie strzelił i w pięciu ostatnich ;)
2009.06.06, godz. 17:07, Paloschi
czterech napastników :D. Co do Casillasa to jest najlepszy może i nawet na świecie, ale ten sezon do niego nie należał, powinien chyba wygrać Valdes.
2009.06.06, godz. 17:01, kk89
te knypki z Barcelony pokazali realowi miejsce w szeregu, szczegolnie w meczu na sb :) iker93 a czyja to jest wina ze w realu graja tacy idioci jak pepe za ktorego poszlo ponad 30 baniek? za taka kase mozna kupic 3 solidnych obroncow, lepszych od pepe
2009.06.06, godz. 16:56, rolek765
no właśnie gdzie Raúl
2009.06.06, godz. 16:54, rolek765
poco wogule sie logujecie na ta strone jezeli wy jestescie za
tymi knypkami z barcelony
2009.06.06, godz. 16:28, polly
adamson34

'Nie jest tak dlatego, ze jestem fanem Barçy'

Jasne, zdecydowanie nie.
2009.06.06, godz. 16:24, adamson34
Pfff... to jest nieprawdopodobne. Ile goli by nie wpadlo do bramki Casillasa ile bledow by nie popelnil i tak bedzie w 11. Nie jest tak dlatego, ze jestem fanem Barçy, bo uwazam Ikera za najlepszego bramkarza swiata, ale w tym roku powinien ja dostac, albo Palop, albo Valdes. Higuain tez na sile wsadzony.
VISCA EL BARCA!
2009.06.06, godz. 16:08, realjuves04
didek89 dokladnie
2009.06.06, godz. 15:55, iker93
kk89
Zwłaszcza Pepe w tych ostatnich 5 meczach grał super :) Masz rację...
2009.06.06, godz. 15:31, olajuwon
El Rey dobre buehehe:P
2009.06.06, godz. 15:15, El Rey
A gdzie Raúl? No gdzie?
2009.06.06, godz. 15:02, CRC
Hiszpańska redakcja serwisu internetowego UEFA wybrała 'drużynę objawień' i 'trenera rewelację' La Liga w sezonie 2008/09. O ile fakt, iż w 'jedenastce objawień' znalazło się tylko dwóch graczy Barçy nie jest wielkim zaskoczeniem, o tyle jest nim obwieszczenie trenerskim odkryciem roku Manolo Jiméneza z Sevilli. Widocznie trzy tytuły w sezonie oraz totalna dominacja w lidze Pepa Guardioli i jego piłkarzy nie zrobiły wielkiego wrażenia na redaktorach strony internetowej UEFA.


Do jedenastki rewelacji sezonu wybrano (system 3-4-3): Sergio Asenjo (Valladolid), Gerard Piqué (FC Barcelona), Jesús Gámez (Málaga), Iván Marcano (Real Racing) ; Lassana Diarra (R.Madryt), Sergio Busquets (Barça), Apoño (Málaga), José Manuel Jurado (Mallorca); Diego Perotti (Sevilla), Juan Manuel Mata (Valencia) i Fernando Llorente (Athletic Bilbao).


Źródło : Mundo Deportivo.
2009.06.06, godz. 14:57, kk89
didek89 nie p***l takich glupot ze inni by to obronili bo prawda jest taka ze ten strzal byl poprostu nie do wyjecia i skonczcie pisac ciagle ze iker jest bogiem bo w tym sezonie tez "popisal" sie wiloma puszczonymi szmatkami, powiem nawet ze puscil wiecej szmat niz valdes i nie gadajcie teraz ze barca ma o wiele lepsza defensywe niz real bo kazdy wie jak malo goli real tracil w drugiej czesci sezonu a jakos pod koniec sezonu defensywe mieliscie ta sama a dostaliscie po p*zdzie w 5 meczach z rzedu a iker puszczal ok 3 bramki na mecz...
2009.06.06, godz. 14:52, grochol
a Ronaldo gdzie??
2009.06.06, godz. 14:47, EjPii_7
@didek89 nie komentuje xDD
2009.06.06, godz. 14:45, perszing184
szkoda że Lass grał pół sezonu bo też by był w 11
gratulacje panowie,za rok ma być was więcej
2009.06.06, godz. 14:44, CRC
Hiszpańska redakcja serwisu internetowego UEFA wybrała 'drużynę objawień' i 'trenera rewelację' La Liga w sezonie 2008/09. O ile fakt, iż w 'jedenastce objawień' znalazło się tylko dwóch graczy Barçy nie jest wielkim zaskoczeniem, o tyle jest nim obwieszczenie trenerskim odkryciem roku Manolo Jiméneza z Sevilli. Widocznie trzy tytuły w sezonie oraz totalna dominacja w lidze Pepa Guardioli i jego piłkarzy nie zrobiły wielkiego wrażenia na redaktorach strony internetowej UEFA.


Do jedenastki rewelacji sezonu wybrano (system 3-4-3): Sergio Asenjo (Valladolid), Gerard Piqué (FC Barcelona), Jesús Gámez (Málaga), Iván Marcano (Real Racing) ; Lassana Diarra (R.Madryt), Sergio Busquets (Barça), Apoño (Málaga), José Manuel Jurado (Mallorca); Diego Perotti (Sevilla), Juan Manuel Mata (Valencia) i Fernando Llorente (Athletic Bilbao).


Źródło : Mundo Deportivo.
2009.06.06, godz. 14:41, didek89
Przepraszam czasem nie umiem się opanować i muszę wtrącić swoje 3 grosze :D
2009.06.06, godz. 14:37, didek89
EjPii_7
W MECZU Z CHELSEA BRONIŁ DOBRZE ??
ten strzał Essiena to Casillas Buffon Van Der Sar by obronili na 80 procent.
I nie wyskakuj mi że to był niesłychanie mocny strzał z powietrza i leciało pod poprzeczkę. Prawda jest taka że miał sporo czasu i odległość była dość duża więc jeżeli ma się tyle kunsztu co Casillas takie strzały są jak najbardziej do obrony.
Chcesz abyśmy nie traktowali go jak boga dobra ale my nie chcemy abyście to samo robili z Messim wcześniej był Ronaldinho - pamiętam jak się chełpili nazywając go bogiem futbolu a potem zjechali jak psa - to są prawdziwi kibice ??
I jeszcze jedno przestańcie porównywać Valdesa do (BOGA) Casillasa bo dobrze wiem jak jest.
2009.06.06, godz. 14:30, doctordre
szechorm
Trzech, bo jeszcze Kaka' xD Higuain zasługuje na brawa, to samo Iker.
2009.06.06, godz. 14:11, KingOfCourt
Zdecydowanie razem z Lassem wyróżniali się w naszej druzynie.
2009.06.06, godz. 14:08, superplayer
Igła był zdecydowanie No1. nie wiem czy iker zasłużył
2009.06.06, godz. 14:07, szechorm
EjPii_7

a wg mnie dwoch galactico mamy :D

Iker i Higuain :)
2009.06.06, godz. 14:01, kowal128
Oboje zasłużyli sobie na miejsce w tej jedenastce. Zwłaszcza Higuain, który był chyba najbardziej wyróżniającym się zawodnikiem tego sezonu!
2009.06.06, godz. 13:59, jakuber85
masz rację. Valdes "źle się urodził". Gdyby przyszedł na świat później może i wygryzłby Ikera;)
2009.06.06, godz. 13:58, EjPii_7
"A jesli beda robic '11' sezonu to zgodzisz sie, by w ataku byl Di Vaio i D.Milito? STrzelili przeciez wiecej bramek niz Messi..."
No dobra, ale nie porównuj napastników do pomocnika xD Wiesz oni mają zupełnie inne zadania na boisku....
To jest 11 sezonu. OK każdy może mieć własne spojrzenie na tę kwestię. Ja przy porównywaniu bramkarzy patrzę na wyniki (czyli statystyki), Valdes jakoś bronił i poprowadził Barce, więc jednak coś mu się należy. Iker latał i bronił za dwóch z Liverpool'em, ale wpuścił 4 gole. O kim będzie pamiętać przeciętny Kowalski? O Ikerze, który bronił fenomenalnie, czy o Valdesie który mając super drużynę wybronił to co musiał i przeszedł do historii z Barça....
Iker>Valdes, ale znowu Iker jest naszym jedynym galactico...
2009.06.06, godz. 13:51, Sawo
valdez nie dorasta ikerowi do piet
2009.06.06, godz. 13:49, jakuber85
masz rację. Valdes "źle się urodził". Gdyby przyszedł na świat później może i wygryzłby Ikera;)
2009.06.06, godz. 13:49, szechorm
EjPii_7

Ty pokazales swoja madrosc piszac "Iker jest lepszy ,ale nie mial z przodu druzyny, wiec nie mogl sie wykazac".

Nie wygral tytulu, ale mial interwencji mase. Poza ostatnimi 5 meczami bronil swietnie, pokazal klase.

Mowisz, ze powinien byc Valdes, bo wpuscil mniej goli.
A jesli beda robic '11' sezonu to zgodzisz sie, by w ataku byl Di Vaio i D.Milito? STrzelili przeciez wiecej bramek niz Messi...
2009.06.06, godz. 13:48, Black Label Society
jakuber85

Valdes "ostatnio" nie dostał powołania? A kiedy było jego "ostatnio"? Było w ogóle kiedyś? Nie ma co dyskutować kto jest lepszy czy Valdes czy Casillas bo to jest jasne jak słońce! Można podyskutować czy lepszy jest Messi czy Ronaldo bo to takie do końca oczywiste nie jest i tutaj każdy może mieć inne zdanie ale wątpliwości czy Iker przewyższa Valdesa nie powinien mieć nikt o zdrowych zmysłach!
2009.06.06, godz. 13:47, EjPii_7
@jakuber85 to jest druga strona medalu. Valdes nie dostaje powołania bo jednak Hiszpania ma wysyp bramkarzy. Statystyki są za Valdesem, tak samo z Raúlem. Według stat powinien spokojnie załapać się do kadry, ale jednak Del Bosque nie chce mieszać składu jak i tak wygrywa wszystko.
2009.06.06, godz. 13:44, Black Label Society
Alisteros

Z tym tylko że wymienieni przez ciebie zawodnicy nawet w słabej formie są w stanie więcej dać drużynie niż inni w życiowej dyspozycji! Czy Piqué był lepszy jak Puyol na przestrzeni całego sezonu? Ciężko ocenić...
2009.06.06, godz. 13:43, jakuber85
Valdes nigdy nie był i nie będzie lepszy od Ikera. Zobacz kto gra w reprezentacji, ostatnio Valdes nawet nie dostał powołania...
2009.06.06, godz. 13:38, Alisteros
Szkoda, ze tacy pilkarze jak Kaka, Puyol, Casillas, czy Buffon strasznie "zzidanieli", bo niezaleznie od prezentowanej formy i tak beda wygrywac/byc w czolowce wszystkich mozliwych plebiscytow. Przeciez nie jest tajemnica, ze od Puyola o wiele lepiej gral Piqué i to wlasnie jemu nalezy sie miejsce w tej 11.
2009.06.06, godz. 13:37, EjPii_7
@szechorm Tak porównuj pomocnika do wysuniętego napastnika!! To się nazywa mądrość. xD
CZY JA NAPISAŁEM że Valdes jest lepszy od Ikera??!! Napisałem, że to Valdes powinien tutaj być bo wpuścił mniej goli i wygrał wszystko!!! Iker jest lepszy, ale nie miał w przodzie drużyny więc nie mógł pokazać klasy i wygrać czegoś. No, ale widzę, że niektórzy "kochają" tak bardzo Real, że nie potrafią dyskutować po ludzku....
2009.06.06, godz. 13:36, jakuber85
nie policzyłem Ikera:P
2009.06.06, godz. 13:33, boleccasillas
wy tu niektórzxy jesteście dziwni. Jest wypisanych 11 ludzi i taktyka 1-3-4-3. Żal
2009.06.06, godz. 13:31, adipetre
ta jedenastka to gra w systemie 1-3-3-4??
2009.06.06, godz. 13:28, Black Label Society
Ciekawe ile by taka 11 ugrała... 3 typowych napastników? Kto by w tej drużynie rozbijał ataki rywali? Dopiero obrońcy chyba! W dzisiejszym futbolu to tak złożone drużyny nie mają prawa bytu!
2009.06.06, godz. 13:23, jakuber85
szkoda, że wybrali 10 a nie 11;)
2009.06.06, godz. 13:22, Reul
Filipe Luis Kasmirski najlepszym lewym obrońcą..może by tak ściągnąć tego 23-latka z krótkim epizodem w Castilli z powrotem do Madrytu?
2009.06.06, godz. 13:20, Adrianrealmadryt
ta jedenastka powinna zagrac razem na santiago bernabeu
2009.06.06, godz. 13:13, fiful2804
za malo od nas.. a za duzo z barcy

ale i tak gratuluje ^^
2009.06.06, godz. 13:09, pabylo
zdecydowanie za duzo barceloniarzy :P
2009.06.06, godz. 13:05, Rufus92
kaperos

zdecydowanie u nas wychowankowie dostaje zdecydowanie za mało szans na ge w PD... ;| a w szkółce sa juz nie tylko talenty ale takze znakomici zawodnicy ;]
2009.06.06, godz. 13:05, syrjusz11
gdzie Piqe
2009.06.06, godz. 13:02, galaktyczny.
captain
za rok proporcje się odwrócą xD
2009.06.06, godz. 12:57, captain
5/11 zawodnikow to zawodnicy FCB. elegancko :)
2009.06.06, godz. 12:56, danielkaras
szechorm- a od kiedy zlota pilke dostaje sie za ilosc bramek??
2009.06.06, godz. 12:55, czacha1902
Iker w tym roku był cieniem siebie z poprzedniego sezonu, co nie zmienia faktu, że w La Liga deklasuje wszystkich bramkarzy.
2009.06.06, godz. 12:51, szechorm
EjPii_7

statystyki nie zawsze przemawiaja prawidlowo :)

forlan strzelil najwiecej bramek, wiec to on powinien dostac zlota pilke, a nie messi - takie Twoje myslenie.
2009.06.06, godz. 12:50, Biały11
EjPii_7

ale nie mów ze Valdes lepszy od Ikera...
2009.06.06, godz. 12:46, zipera7
Gratulację
2009.06.06, godz. 12:46, Robinho1994
Chyba sie troche robnelo EjPii_7 Valdes moze Ikerowi nogi myc i z tego wode pic! NIe umywa sie do niego a to ze w tym sezonie nie mial duzo do bronienia to nie znaczy ze jest lepszy ;) Malpiszon
2009.06.06, godz. 12:45, woozeq
To jest dobre ustawienie drużyny 3-4-3. Wymienność pozycji w przodzie mogłaby nieźle namieszać w każdej defensywie. Mam nadzieję, że podobnie będzie w naszym Klubie.
2009.06.06, godz. 12:44, LSC10
keperos, tak jak napisał Vampireq, Navas ma rzadką chorobę która objawia się tym że nie może na zbyt długi czas opuszczać Sevilli bo ma jakieś schizy... Podobno dlatego też nie jest powoływany na zgrupowania kadry
2009.06.06, godz. 12:43, EjPii_7
@Villa47 idź na stronkę Barçy. Bo kibice którzy nie potrafią docenić rywala i obrażają innych za nic, są typowymi hmmm fanatykami/sezonowcami/dziećmi?
2009.06.06, godz. 12:42, JuNiOr1964
Brawo panowie:)
2009.06.06, godz. 12:42, Vampireq
kaperos - podobno Navas ma jakieś problemy natury psychicznej i dlatego nie chce nigdzie odejść. Bo zawodnikiem jest niewątpliwie klasowym i to już od kilku sezonów.
2009.06.06, godz. 12:40, EjPii_7
1. Napisałem to z małą ironią
2. Możecie przestać traktować Ikera jak boga? Valdes zdobył wszystko i to czy miał szczęście nie zmienia faktu, że w meczu z chelsea bronił świetnie. (jeden przykład: Drogba po tym pamiętnym faulu Alvesa na linii pola karnego uderza i gdyby nie stopa Valdesa piłka wpadła by do bramki). Valdes wpuścił najmniej goli w lidze, wygrał LM to są statystyki i tyle!!!
2009.06.06, godz. 12:39, Cules007
Troche dziwne ze az 4 napadziorów ale 5 piłkarzy Barçy naszczescie. Gratuluje wam waszej dwojki
2009.06.06, godz. 12:34, tomas0507
masz racje villa47.HALA MADRID
2009.06.06, godz. 12:32, Villa47
EjPii_7 co ty sie z h*jem na rozumy pozamieniałeś valdes lepszy od IKERA , ty chyba nie widziałeś błędów valdesa w tym sezonie debilu
2009.06.06, godz. 12:30, Tomek0015
ja jestem kibicem realu od 7 lat wiec mi nie truć że sezonowiec. wg mnie pique zaczyna być dla barcelony tym kim dla nas pepe jest świetny -dobrze wyszkolony szybki dobrze czyta gre ostoja co do busqetsa to go w akcji nie widziałem za często wiec się nie wypowiem
2009.06.06, godz. 12:27, kaperos
LSC10
mam przez to rozumieć,że nie chce rozstawać się z klubem? jak tak to czemu ciągle piszą o zainteresowaniach Fabregasem skoro on nie chce opuścić Arsenalu?
2009.06.06, godz. 12:26, Inka
EjPii_7
Mam nadzieję, że to była ironia :)
2009.06.06, godz. 12:26, Kaba666
VeB1986

A co nas obchodzi jakiś drewniak i Piqué?
jesteśmy na stronie www.realmadrid.pl
2009.06.06, godz. 12:25, LSC10
keperos

Ano dlatego nikt się nim nie interesuje bo i tak transfer były niemożliwy, chyba że do Betisu Sevilla
2009.06.06, godz. 12:23, EjPii_7
Valdes powinien być zamiast Ikera ;)
2009.06.06, godz. 12:23, danielkaras
iker napewno nie zasluzyl......

zreszta taka 11 nic by niewygrala tracili by po 5 brmake na mecz...
3 obroncow do tego dwoch bardzo ofensywnych ach fajnie byloby grac przeciw takiemu zespolowi;]
2009.06.06, godz. 12:22, teka94
VeB1986
masz racje busquets to dobry piłkarz, ale stal sie nim poniewaz w barcelonie dostal szanse i znakomicie ja wykorzystal .... dlatego ubolewam nad tym ze taki dani parejo czy bueno nie dostaja w realu szansy bo na pewno nie maja mniejszego potecjalu niz busquets czy bojan
2009.06.06, godz. 12:21, marcin_diarra15
Brawo
2009.06.06, godz. 12:19, kiziorro
to, e Iker zdobyl nam 2 mistrzostwa i vice mistrzostwo pokazuje jak slaby mielismy sklad. LM, gdzie dwumecz rok rocznie to udowadnia.
2009.06.06, godz. 12:19, kaperos
Ja tu tyle pisze żeby kupili Jesúsa Navasa a oni mnie nie słuchają :) ... Może ktoś mi wytłumaczy czemu tak wspaniały zawodnik nie jest rozchwytywany przez wielkie zespoły bo jeszcze nie słyszałem żeby ktoś był nim zainteresowany. Albo tego nie piszą bo nie wieże, że nie ma za niego żadnych ofert
2009.06.06, godz. 12:19, polly
To prawda, że Iker bronił niemożliwie momentami. Końcówka sezonu nie taka, jakiej byśmy chcieli, ale jego za grę winić nie można.
A Higuain? Jedyny zawdonik Realu, który przez cały sezon grał jak przystało na zawodnika królewskich. Bardzo uniwersalny, szybki i błyskotliwy. To on brał ciężar gry na siebie, zawsze walczył i ratował nam punkty.
Lass - do perfekcji zabrakło tej drugiej połowy sezonu. ; )
2009.06.06, godz. 12:16, Dante147
VeB - frustracje to u psychiatry wylewaj...
2009.06.06, godz. 12:15, guma19
Dobrze , że chociaż 2 - óch przedstawicieli mamy zawsze\ to coś
Gratuluje ! :) .
2009.06.06, godz. 12:13, pawelrobinho
zasługują na to ...
2009.06.06, godz. 12:12, VeB1986
Czemu nie daliście 11 odkryć? W której jest Piqué i Busquets, którego nazywacie drewniakiem? Czyżby wszyscy na tym świecie się zmówili przeciw wam i uważają Busquetsa za dobrego piłkarza? :D
2009.06.06, godz. 12:12, mathew real fan
Gratulacje !!!!!!!!!! :)
2009.06.06, godz. 12:09, ronaldo99999
Brawo panowie!:)

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama