REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2009.06.01, godz. 21:41, Qras / realmadrid.com

Manuel Pellegrini - nowy trener Realu Madryt

Chilijczyk Manuel Pellegrini, dotychczasowy szkoleniowiec Villarrealu, został właśnie mianowany trenerem Realu Madryt - podała oficjalna strona internetowa klubu.

Real Madryt i Manuel Pellegrini osiągnęli porozumienie, na mocy którego Chilijczyk będzie trenerem Los Blancos w nadchodzącym sezonie.

Jutro o godzinie 12.00 na Estadio Santiago Bernabéu nastąpi oficjalna prezentacja Pellegriniego, w towarzystwie prezesa klubu Florentino Péreza oraz prezesa honorowego Alfredo Di Stéfano.

Po prezentacji odbędzie się konferencja prasowa nowego trenera oraz nowego dyrektora generalnego klubu Jorge Valdano.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2009

Komentarze

2009.06.02, godz. 18:00, El Rey
Trener to podstawa
2009.06.02, godz. 14:57, marcin_diarra15
Transferem trenera zaczelo sie okienko w Realu
2009.06.02, godz. 12:39, makrela
może na lewą obronę ściągnie Capdeville :D
2009.06.02, godz. 12:34, DJ Kulele
Mam nadzieje ze bedzie lepiej niz jakbyl trenerem Juande Ramos i ze Real wygra lige mistrzow i La Lige.
Hala Pellegrini !!!
Hala Madrid !!!
2009.06.02, godz. 12:24, poldhinio00
genesis przeciez to nie działa!!! ma ktos działający link?
2009.06.02, godz. 12:04, Genesis@
A tutaj znajduje się transmisja z prezentacji:
http://www.marca.com/multimedia/directo

2009.06.02, godz. 11:44, Blinky3000
Sreniav- Schuster dobrze prowadził drużynę a pogorszyło się w momencie gdy miał mnóstwo kontuzji, żaden trener nie poradziłby sobie z brakiem podstawowych graczy
2009.06.02, godz. 11:40, hondo
krychomen9
3 obroncow w tym Marcelo? ekhm, no to wtedy z Barça byloby jakies 3-9
2009.06.02, godz. 11:29, rizenn
kaka tak ronaldo nie !! dajmy spokuj to nie jest pilkarz dla realu... bedzie sie uwazal za wazniejszego od barw klubowych... zamiast ronaldo lepszy bylby villa... on strzela kazdemu a nie tylko slabiakom ! taka prawda...
2009.06.02, godz. 11:28, Sreniav
Nie wydaje mi się żeby był to najlepszy ruch;/ to podobna sytuacja jak z schusterem...a tamto nie zakończyło sie zbyt dobrze:/:/
2009.06.02, godz. 11:14, Blinky3000
kubik357- widać więcej tu rozsądnych :)
2009.06.02, godz. 10:54, Michal_1991
Mam mieszane uczucia do do Pellegriniego - w Villareal byl dobrym trenerem ale to nie znaczy ze w Realu nim bedzie,ja osobiscie chcialbym Beniteza - gdyby on prowadzil zespol bylbym calkowicie spokojny i wyniki i druzyne pod wzgledem taktycznym jak i ogolnym. A co do Pellegriniego to sciagnolbym Cazorle na skrzydlo (po co nam CR,Ribery itd.) i Capdeville na lewa obrone i problem z glowy,dac szanse wychowanka i bedzie gitara...jestem w dobrej mysli. HALA MADRID
2009.06.02, godz. 10:47, lothi
...................................Casillas
Sergio Ramos.......Pepe..............Raúl Albiol...............Clichy
Ribery.......................Lassana Diarra.........................D.Silva
.........................................Kaka.............................................
................Higuain.....................................C.Ronaldo.............

Skład marzenie :)..............(może to tych 6 nowych piłkarzy Péreza)
Pewnie mnie niektórzy pojadą ....ale pomarzyć zawsze można :)
HM
2009.06.02, godz. 10:46, krychomen9
Mam nadzieje ze Real bedzie grał wkoncu ofensywny Futbool a nie to co za Capella albo Juande defensywny mamy chyba 5 napasntnikow i dalej ich kupuja a gramy 2 napastnikami zagrajmy taktyka 3-4-3 Ramos pepe i marcelo w obronie pomoc lass kaka srodek lewa ribery prawa Ruben napad huntelar rvn i higuain albo raul ...;] nie potrzebujemy CR7 potrzebujemy obronce dobrego xD na miare ramosa na lewa strone albo do srodka takiego jak pepe a Salgado hainze drenthe niech zmienia klub bo sa niepotrzebni ...;] savila tak samo xD szkoda chłopa bo sie marnuje
2009.06.02, godz. 10:29, assassin
Mam nadzieję,że nie zbuduje zespołu klasy( z całym szacunkiem) Villarreal.Jakoś ich wyniki mnie nie przekonują.A LM to przypadek,o którym z resztą już nikt nie pamięta.Oby większa kasa pomogła ściągnąć graczy na miarę Realu.Dobra zobaczymy.
2009.06.02, godz. 10:26, OteekKozak
Mam nadzieje ze bedzie on trenerem ktorego bez wachania bedzie mozna porownac do Vicente Del Bosque ! bo brakuje w Realu od dawna takiego szkoleniowca...
2009.06.02, godz. 09:34, Klima25
zobaczymy na co go stać
2009.06.02, godz. 09:34, Don RAUL
Prowadź nas do tytułów!
2009.06.02, godz. 09:11, kubik357
Hala Manuel! Hala Królewscy! Hala Madrid!
2009.06.02, godz. 09:11, kamil2501
DamiX

Aragonesa??? hahaha przecież to legenda Atlético... w dodatku mało sympatyczny gość...
2009.06.02, godz. 09:10, kolo999
No to macie trenera, ktory w sprawie transferow bedzie mial zero do gadania.Jak dla mnie trener na 1 sezon jak dobrze pojdzie oczywiscie.
2009.06.02, godz. 09:09, kubik357
Blinky i WILAM popieram was całkowicie zamiast srać na Real wspierajcie go w trudnym okresie. pamiętajcie również o przydomku "królewscy", które nadało to samo księstwo Hiszpanii, kiedy on był najlepszy i najlepszy jest cały czas. Hala Madrid! Hala Madrid! Hala Madrid!!!
2009.06.02, godz. 08:41, Adrian882
Matko Boska!! Jaki Robinho!!?? Co jest do jasnej ciasnej!!?? Pogięło kogoś czy co...
2009.06.02, godz. 08:27, mrozinho007
a ja w cale nie zaluje ramosa poniewaz w najwazniejszych meczach zawodzil
2009.06.02, godz. 08:20, hondo
pozyjem, zobaczym...
moze to drugi Guardiola?
moze tez byc tak ze w polowie sezonu juz bedziemy mieli innego coacha ale wtedy trenerzy pokroju Ramosa czy Pellegriniego beda wiedzieli zeby za Péreza nawet nie negocjowac z Realem
2009.06.02, godz. 08:17, Gogeta1
Podobny do mojego wujka trochę ale może być.
Może On zdybie jakąś taktykę dla naszego składu.
2009.06.02, godz. 08:03, chamartin7
karol615...

Dałeś prawdziwy popis swoją wizją nowego Realu.
2009.06.02, godz. 07:49, BigDaddy.
Eee... Tylko czy nie lepszy Juande.

No cóż, powodzenia Pellegrini.
2009.06.02, godz. 07:39, DamiX
A ja bym poczekał z tydzień , bo wolałbym dzisaj zwolnionego z Fenerbache , Luisa Aragonesa . Ale trzymam kciuki za Pellegriniego .
2009.06.02, godz. 07:31, ostry90
Bójcie się chamy!!! Z Pérezem wracamy!!! HALA MADRID!!!
2009.06.02, godz. 07:24, madryciak99
zobaczymy, pożyjemy, może się sprawdzi...
2009.06.02, godz. 07:23, [WJF]Frendzel
hmmm, lepszy pellegrini w garsci niz hiddink na dachu?
2009.06.02, godz. 06:39, Klaas06
Proszę dajcie mu potrenować dłużej niż sezon.
2009.06.02, godz. 02:36, Lotar
Witam 9 trenera w przeciągu 7 lat!

Komedia...
2009.06.02, godz. 02:19, WILAM
fakt racja dokladnie o to samo mi chodzi . robinho troche wtedy oleli i sie zemscil RM ale to go nie usprawiedliwia ,u CR7 podstawa to trener ktory bedzie z nim duzo gadal cris lubi czuc sie doceniany on chce zawsze byc w centrum i byc przwodca to wtedy jest ok. ale za ro co wyprawia na boisku jego gra jest cudowna to mozna mu wybaczyc:) sory ze go bronie ale kazdy z nas ma ulubionego pilkarza a on jest wlasnie moim ulubiony na rowni z higuanem:)!!
2009.06.02, godz. 02:11, Blinky3000
Jesli CR przyjdzie a pewnie i tak przyjdzie by zaspokoic rzesze fanow to modle sie o to żeby nie zrobił z Realu cyrku i nie stroił fochow jak to zrobił ostatnio Robinho choć jego zachowanie mozna jakos uzasadnic
2009.06.02, godz. 02:08, WILAM
blinky, w popieram ale nie do konca jezeli chodzi o cr7 . ma swoje wady i zalety . jest znakomitym piłkarzem najleprzym piłkarzem do tej pory<ahhh ten messi> strzela podaje ciagnal by caly zespol tak jak robinho czy robben tylko ze cris wochy robi i sie cenie niestety

2009.06.02, godz. 02:01, Blinky3000
Skład może jest nie najlepszy ale nie uzupełniajmy go ludźmi pokroju CR bo to nie są ludzie o wartosciach jakimi ma kierowac się nowy Real, Kaka jest prioryterem. Mysle ze Alonso też bedzie walczył do upadłego jesli przyjdzie.
2009.06.02, godz. 01:58, WILAM
Blinky. no fakt w gierkach troche slaby ale w rzczywistosci to ikona realu . ikona realu bedzie casilas . kurde mam nadzieje ze ktos przyjdzie bo sklad rzyczywiscie jest slaby
2009.06.02, godz. 01:51, Blinky3000
WILAM- zapomina sie o oddaniu zawodnika dla klubu a to jest jedną z najistotniejszych kwestii. A co do krytyków Raúla to nigdy chyba ich nie zrozumiem. Może w gierkach jest za słaby czy co ?
2009.06.02, godz. 01:45, WILAM
Blinky300 popieram w 100% !! ku*wa a co wy chcecie od Diarry??2 lata charowal na srodku boiska strzelał bramy z glowki odbieral pilki cofal sie staral biegal od bramki do bramki a teraz ja ma kontuzje i przyszedł Lass<w pelni transfer popieram> to Diarra wek!!! ale wy kibice jezeli mozna tak was nazwac<smiech> zaraz sprzedac go i wogole a moze lepiej wspierac on ma bardzo trudna i grozna kontuzje!! jak go sprzedadza to zostaje swietny Lass dobry Gago iJ Garcia nie bede komentowal jego gry bo szkoda czasu ... czyli sprzdajac go i przy kontuzji gago lub lass zostaje nam jeden zawodnik defensywny i ci wtedy ?? ja wiem ci wtedy !! pretensje ze Diarra sprzedany GłąBY jedne !!! ale sie wku*wiłem tylko
Blkinky mam racje?? bo widze ze tylko ty myslisz realnie
:)
2009.06.02, godz. 01:42, dpatyk
Witam w Realu i z całego serca życzę SUKCESÓW, będe trzymał kciuki, powodzenia Manuel !! :)


Hala Madrid
2009.06.02, godz. 01:30, Blinky3000
WILAM- pełna zgoda
2009.06.02, godz. 01:28, Blinky3000
Zauważyłem że wielu jest na tej stronie ludzi ktorzy twierdzą że są "kibicami", ludzie ku**a ! Ogarnijcie sie ! REAL MADRYT to klub piłkarski który powinniscie wspierac w 100% a nie macie go za jakiś cyrk bo tu można bedzie teraz zobaczyc najlepszych grajkow. Macie NASZ klub wspierac bo przezywa trudny okres w swojej historii, nawet tak wielki klub bez kibicow nic nie znaczy. Zamiast wiecznie narzekać lepiej wspierac i wierzyc w ten klub. Jeszcze zaden nowy piłkarz nie przyszedł a wiekszosc sra sie ze Pérez posciaga gwiazdki. Nie zapominajmy że piłkarz to też człowiek i ma chwile słabości. Także zamknąć d*py a jak nie pasuje to na Barce sie przenieść
2009.06.02, godz. 00:55, El Madridista 85
Pellegrini: albo wstąpi do Panteonu geniuszy futbolu, albo połamie sobie zęby. Dzięki Pérezowi dostanie ciekawą ekipę (i na pewno silniejszą niż w ostatnim sezonie), którą będzie szlifował lub polegnie próbując! Pamiętajmy, że Guardiola w Barcie dopiero debiutował na poważnym trenerskim stołku! Fakt, Guardiola oszlifował jedynie diament, a u nas ten diament dopiero się tworzy! VAMOS!
2009.06.02, godz. 00:48, WILAM
LUDZIE!! czytam te wasze komentarze i taksobie mysle... jezeli chodzi o pelleginiego to czemu ma sie nie udac a moze on dopiero cos powaznego z realem osiagnie?? a jak nie to mozna miec innego trenera za rok!! jezei chodzi o robinho jak on byl w b wysokiej formie to ... gral na poziomie messi cr7 gral zaj**iscie tak mi bylo szkoda ja odchodzil ale to jak wypowiadal sie na temat realu .ponizyl nasz klub i teraz moze co jedynie to kupy na SB sprzatac !!!kolejna sprawa do Raúl!! co wy od niego chcecie sezon przecietny a ile on ma lat ?? pamietacie ile razy byl kontuzjowany albo kiedy ostatni raz byl kontuzjowany ?? bo ja nie .w tym sezonie zdobyl 18 bramek a higuan 22 i co???? pytam sie co od niego chcecie .cale zycie wierny realowi tyle zrobil dla klubu!!! dlaczego sie nie czepiacie huntelara??dla mnie to dno jezeli chdzi o gre w realu bo w ajaksie to ok!! wic dajcie Raúlowi luz on 2/3 lata i kmoniec kariery badzcie mu wdziczni za to co zrobil dla REALU!!!
HALA MADRYT HALA RRRRRRRRAUL!!!
czekac na wasze OPINIE!!!!
2009.06.02, godz. 00:24, Michal142
Człowieku o czym Ty mówisz ? Pamiętasz jeszcze w jakim stylu odszedł ? jaki okazał brak szacunku do KLUBU i Nas kibiców ? Nie chce go widzieć w naszej koszulce. To co napisałeś, nazywasz masą argumentów ? O czym w ogóle mowa.
1.Na pewno nie zrozumiał swojego błędu, z reszta pokazał to w zimie w City.
2. Za 30 baniek możemy sprowadzić innego dobrego zawodnika.
3. Owszem ma talent i umiejętności, ale go zmarnuje i nie chce aby to się stało w REALU.
4. To niech tam zostanie u nas tez miał szanse i ją zmarnował.
5. Trudno, jest mnóstwo zawodników z takimi atrybutami, a nawet dużo lepszymi.
6. Zgrany z kim ? Bo u nas szykuje się do przyjścia nowa ekipa.
7. Co to ma do rzeczy ? Calderon jest, ale nie w naszym klubie.

Może Tobie wystarcza jego przeprosiny. Po tym co zrobił już nie będzie super i przeprosiny niech sobie włoży w du... w buty.
2009.06.02, godz. 00:20, Król Rudgerus
karol615---> problemem jest to ze on ma w dupie ten klub. Gral tu tylko dla kasy.
To samo marcelo. Marcelo Robinho i swego czasu Cicinho razem wzięci darzą miłoscią ten klub w mniejszym stopniu niz chociaż w połowie Salgado.
precz z nim
2009.06.02, godz. 00:09, karol615
Michal142
Nie wiem czy by nie chciał wcale bym się nie zdziwił jak by takiemu pomysłowi przyklasnął. Pozatym podałem tu na to mase argumentów , jeśli ty uważasz, że przekreślisz je jednym zdaniem jesteś w błędzie. To o czym tu nie mówiłem to że z tych galácticos to byłby jedyny zawodnik wyprodukowany przez nas. Nie mów że jest za słaby, kiedy gra w city bardzo dobrze. Poprostu uważam, że nie ma większych przeciwskazań a plusów jest dużo dużo więcej.
2009.06.02, godz. 00:07, Michal142
Po co nam Robinho ? Nie chce go oglądać w naszej koszulce. Poza tym On sam nie chciałby wrócić. W ogóle co to za pomysł z Robinho ? Karol zejdź na ziemię.
2009.06.02, godz. 00:00, Krzysiek Gago
W Villarreal Pellegrini zawsze imponował mi bardzo dobrymi posunięciami na rynku transferowym. Sprowadzał zawodników rzeczywiście potrzebnych, bardzo wartościowych. Każde jego posunięcie transferowe wydawało się być gruntownie przemyślane. Dobrze byłoby, dla sportu, gdyby dalej tak trzymał. Dużo zależy od tego, ile będzie miał do powiedzenia w Realu on sam, a ile Pérez. Gdyby Pellegrini otrzymał szeroką autonomię w sprawach nowych zakupów i ogólnie prowadzenia drużyny, może ten "transferowy cyrk" o którym pisze Libre nie będzie miał miejsca. Niestety, znając upodobania Péreza do chwytów stricte komercyjnych i marketingowych można się spodziewać jakiś głupot pod publiczkę, w stylu transferów gwiazd za 200 mln, ażeby na koszulkach zarobić…No zobaczymy jak będzie. Czy Królewscy pójdą z Pellegrinim w stronę sportu, czy też będzie on tylko figurantem, a wraz z Pérezem u sterów Los Blancos zamienią się znów w reklamową maszynę do zbijania kokosów na różnych tourne w Azji…
2009.06.01, godz. 23:42, ketam
matt444
To są moje przypuszczenia. Za wróżby byś musiał zapłacić.
2009.06.01, godz. 23:39, IxXxCannabisxXxI
Jebać Wengera który by od Javiego Garcii ustalał skład!To jedyny dobry trener jaki jest na rnku!HAla MANUEL.WIERZYMY W CIEBIE!!!!!!!!!!!!!
2009.06.01, godz. 23:35, karol615
cinaldo
jak nie umiesz się inaczej wybić niż wrzucając wyświechtane slogany to się lepiej nie odzywaj bo to już zdeka nudne. Każdemu się może mały błąd zdarzyć a co do fm to jest to placebo a nie jakiś zarzut gra w niego zarówno skorża pol stec ulatowski jaki 10 latek znający graczy tylko z tvp, także nie wydaje mi się to jakimkolwiek argumenten prztyczkiem czy połajanką , jeśli już to osoby taki zarzut ferującej.
2009.06.01, godz. 23:33, karol615
Dzaniak
No tak bo:
1.Obczaił swoją pomyłke
2. Jest do wzięcia za jakieś 30 baniek
3.Ma talent umiejętności
4.Sprawdził się w angli
5.Nabył więcej siłowych umiejętności
6.Jest zgrany
7. Calderona już nie ma
Wystarczy żeby przeprosił kibiców i będzie super.
2009.06.01, godz. 23:32, Realmasterfan
Do wlodinho 18 jesli twoim zdaniem Mourinho nic dla CFC nie zdobył to widac jak sie znasz na piłce Chelsea zdobyla 2 mistrzostwa i 2 razy doszła do połfinału LM a co do naszego nowego trenera to bardzo dobry fachowiec i ciesze sie ze Real go zatrudnił
2009.06.01, godz. 23:30, kamil2501
spoko ;) uważa, że to dobry trener i w niego wierze!! HALA MADRIT!!!
2009.06.01, godz. 23:29, cinaldo
Kerrisno,Lulinha,Taiwo !? wyłączcie tego fm'a....
2009.06.01, godz. 23:28, Cesarzurs
moj blad - pomylilem ludzi... co nie zmienia faktu, ze reszta jest prawda... a trener moze byc super a i tak jest zdany na laske medialnych transferow i tego jak ulozy sie z tego druzyna... sorry za blad
2009.06.01, godz. 23:28, kamil2501
Cesarzurs,
Możesz mi powiedzieć kiedy Pellegrini trenował Seville?? bo coś sobie nie przypominam....
2009.06.01, godz. 23:25, mejia
dobrze, że tak szybko, Pérez nie próżnuje
2009.06.01, godz. 23:23, Hiennka
Zamienił stryjek siekierkę na kijek??? :)))
2009.06.01, godz. 23:23, Athlete.
Cesarzurs

gdzie Ty wyczytales ze Pellegrini prowadzil Seville to ja nie wiem
2009.06.01, godz. 23:22, Athlete.
karol615

Robinho ;)
2009.06.01, godz. 23:21, Cesarzurs
Prawda jest taka, że Pellegrini to dobry szkoleniowiec, spójrzcie na Seville ktora wygrywala europejskie puchary - to był jego twór, bo on stworzył ten zespół, potem przyszedł Juande Ramos do Sevilli i on jedynie starał się nie zepsuć tego, co zrobił Manuel.
Jednak w Realu jest inaczej bycie dobrym szkoleniowcem nie wystarczy... tu trzeba mieć szczęście, że zespół biznesmenów z Pérezem na czele sprowadzi takie gwiazdki, że z nich uda się coś w miare grającego złożyć... dzisiaj praca trenera nie polega na składaniu tego co dostanie - spójrzcie na Beniteza, Fergusona, Wengera czy niedawno Rijkarda, oni dostawali i dostają tych o których poproszą, a nie tych którzy są najbardziej medialni i będą kase przynosić, a na boisku nie będą tworzyć kolektywu...
Ja już widzę nowy Real Péreza - 4-5 gwiazdek, braki na pozycjach, marna ławka i narzekanie na trenera, że nie daje rady... może przynajmniej przez te braki chłopaki z Cantery sie wybija w razie kontuzji...
2009.06.01, godz. 23:18, karol615
Ci co płaczą za juande:
1.Nie potrzeba nam trenera wystawiającego za nazwiska
2.Wypierającego się własnej filozofii kontynuowanie błędów poprzednika
3.Wystawianie graczy jak heinze w ważnych meczach
4.Taktyka na lfc i barce to dno
5.Dlaczego tam mało było wychowanków
6.Poco nam faubert?
Co do pellegriniego nie płaczcie tak, gdyż del bosque też o transferach niedecydował i jakoś graliśmy jak należy. Pozatym nie bierzcie na serio wszystkiego tego co jest w prasie przyjdzie 5 graczy i drugie tyle odejdzie. Proszę was nie doliczajcie do czystki dudka saviole salgado czy fauberta mówiąc o niszczeniu kręgosłupu, gdyż zakrawa to o groteske.
Powiem wam szczerze że cristiano ribery silva nie odejdą, gdyż byłoby to kompletnie nieracjonalne. Pewnie figo i zizou też tacy byli, tylko ferguson raczej jak ma kontrakt z crisem na kawał czasu to go szybko nie odda to samo szwaby. Co do silvy to valencia nie jest głupia i wie że te 25 baniek(bo więcej nikt nie da) nie zrekompensują im strate gracza robiącego różnice. Już prędzej villa, bo ma swoje lata i 40 milionów za niego jak nic będą chcieli. Ponadto te transfery wydają się mało sensowne gdyż będą przewlekłe bardzo kosztowne i źle wpłyną na klub. Nie wydaje mi się więc aby perez był idiotą i sprzedał graczy jak mahamadon sneider i robben, gdyż są zawodnikami ogranymi na sb i powszechnie lubianymi. Pozatym z pewnością nie dostanie teraz za nich ceny rynkowej. Reasumując do wyciągnięcia są:
Kaka,Gourcuf,Kerrisno,Lulinha,Robinho, Hazard, Ben Arfa,Valencia, Young,Mancini,Albiol, Amorebieta,Zapata,Rodriguez, Barzagli, Juan,
Balle,Aly Cissokho,Taiwo,Alonso.
Noi oczywiście wychowankowie opare, negredo, granero,adan
Środkami na transfery z pewnością będą:
Gago, VdV,Metzelder,Dela Red,Parejo,Guti, Salgado,
Torres,Garcia,Saviola,Dudek,Hunter
suma sumarum będzie około 70 m na plusie
wg mnie transfery to:
Robinho, Young,Taiwo, Rodriguez, Gourcuf Alonso
=-160 mln
Proponowałbym jeśli już tak trzeba jednego galaktycznego to ribery za rok za jakąś rozsądną cene czyli max 45 mln.
Skład więc wg mnie:
Casilllas Adan
Ramos Opare Garay Pepe Rodriguez MarcelloTaiwo
Alonso Diarra x2 Gourcuf Sneider
Robinho Young Robben Granero
Igła Raúla Rvn
Za rok rvn/raul =negredo.

Hala Madrid
W następnym sezonie + granero i negredo za raula /rvn
2009.06.01, godz. 23:17, barti87
Nie ma co ukrywać że dla Pellegriniego to zyciowa szansa
2009.06.01, godz. 23:16, Rickson
Ramosa szkoda,fakt ale nie mamy zadnego wplywu na to,kto jest czy bedzie trenerem...Pozostaje wiec zyczyc trenerowi wielu sukcesow w Realu :)
Hala Madrid !!!
2009.06.01, godz. 23:16, Fantom
! Hala Madrid !
! Hala Pérez !
! Hala Zizou !
! Hala Ja :D !
2009.06.01, godz. 23:16, paderek21
beda dobre transfery to i pellegrini moze duzo osiagnac ;)
2009.06.01, godz. 23:07, snh
Jak nie będzie się bał posadzić drewna (Raúl) na ławce to może i coś osiągnie. Tak czy inaczej - mam nadzieje że zostanie u nas na dłużej.
2009.06.01, godz. 23:07, minho10
Życzymy powodzenia ! Będzie panu potrzebne !
2009.06.01, godz. 23:06, Piter Człowiek Realu
Góra 12 :)
2009.06.01, godz. 23:05, Grabash
na podsumowania poczekajmy przynajmniej kilkanaście meczy.
2009.06.01, godz. 23:01, Piter Człowiek Realu
tylko pep jest młody i ma nowe pomysły a ten dziadeko to juz ma stare opcykane sztuczk :(
2009.06.01, godz. 22:59, Piter Człowiek Realu
widac ze Dzidek zna sie na rzeczy
2009.06.01, godz. 22:58, saxxon
no i podziekowania dla ustepujacego trenera
dobra robota Juande !!
cisnales rekord i gonilismy barce - gdybysmy zagrali gran derbi na 1-0 i murarke i gre z kontry to dzis cieszybysmy sie z mistrzostwa
bo byl jedyny twoj blad
Hala Juande
2009.06.01, godz. 22:58, Adamnen
Pep tez nie mial byc wielki ;)
2009.06.01, godz. 22:56, saxxon
dobry trener
z cienkiego Villarealu zrobil druzyne !
a tam nie ma sordkow, nie ma kim wmiatac a graja dobrze !
zobaczymy co pokaze w wilkiej ekipie z gwiazdami i crakacmi ktorzy przyjda
teraz po kolei sie meldowac Kaka Silva Villa Albiol Garay Granero lub De la Red jesli wroci
2009.06.01, godz. 22:56, Dzidek
Piter święte słowa :) ... Raúl to już nazwisko nie zawodnik maja grać najlepsi a nie najbardziej znani ..
2009.06.01, godz. 22:56, Z_I_Z_U
Pellegrini bez jakiegoś wyjątkowego składu potrafił dojść do półfinału LM w 2006, a teraz to ćwierćfinału. Teraz skład będzie miał o wiele mocniejszy więc czemu ma mu się nie udać? Ja wierzę, że będzie dobrze. Osobiście liczę, że dojdziemy przynajmniej do półfinału LM. Jeśli nie wygramy to płakał nie będę, ale żebyśmy w końcu przeszli tą 1/8 ! Jak odpadniemy w 1/2 to może odzyskamy w końcu szacunek w Europie. Marzy mi się zwycięstwo, ale jak teraz będzie 1/2 a w 2011 zwycięstwo to nie będzie źle :P
2009.06.01, godz. 22:55, Athlete.
piotrek1902

akurat Pérez byl potrafil dac czas trenerowi .. patrz Del Bosque. pozniej bylo zamieszanie. ale mysle ze nauczyl sie.
2009.06.01, godz. 22:55, patita
dobrze mu patrzy z oczu;pp
2009.06.01, godz. 22:52, Piter Człowiek Realu
Raúla na ławe jak posadzi to bd mistrzem
2009.06.01, godz. 22:51, Piter Człowiek Realu
Pérez powinien go zostawic na kilka lat jak chicby LIverpool beniteza. wypierd... Heinze
2009.06.01, godz. 22:50, vkarol
Wierzę, że sobie poradzi. Jak dla mnie mógł pozostac zarówno Juande, jak i mógł przyjsc Pellegrini. Pérez wybrał tą drugą opcję i zobaczymy jak to wyjdzie. Nasz nowy/stary prezes szybko zaczął działac. Nowy trener już w dzień prezentacji Florentino. Teraz czekamy na piłkarzy.
2009.06.01, godz. 22:48, piotrek1902
Zmów nowy trener , ale co to da jak będzie 1 sezon. Żeby były jakieś efekty musi być , minimum 3 lata .
2009.06.01, godz. 22:48, myszoon7
ehhe i za rok znowu zmiana trenera.
2009.06.01, godz. 22:46, jemplej
powodzenia
2009.06.01, godz. 22:46, maniek95
Ludzie!!!!!!!!!!!!!! Opamiętajcie się!!!!! przyszedł by Murinhio to gadalibyscie że ja go nie chce bo sramto tamto!! przyszedł byh wenger to tak samo!! gadanie ze nie bo tamto sramto!!
Ludzie Pelegrini z Villareal zrobił druzyne co teraz stoi lepiej od Realu na międzynarodowej arenie!!! Jestem za Pelegrinim!!!!! i zobaczycie że w przyszłym sezonie na Estadio Santiago Bernabéu wygramy Lige Mistrzów!! i bedziemy cieszyc sie z Mistrzostwa La Liga!! ten koleś był z boku bo nie prowadził wiekiego klubu jak ManU Barcelona Arsenal Liverpool Chelsea a jak Murinhio zdobył z Porto LM to odrazu poszedł do Chelsea więc nie narzekajmy!!
I zobaczycie że Era Realu XXIw dopiero sie zaczyna a zacząc trzeba od Trenera...Potem Kaka i reszta bandy!!
HALA PELEGRINI!!!
HALA MADRID!!!
2009.06.01, godz. 22:45, Małcin_15
Mam tylko nadzieję że Pellegrini będzie miał wpływ na transfery trener wie najlepiej kogo potrzebuje w drużynie. Wszystko jednak zależy od Péreza. A co do Juande Ramosa to uważam że pomimo 5 porażek w ostatnich meczach to i tak wykonał dobrą pracę dzięki czemu nie musimy grać w eliminacjach do LM.
2009.06.01, godz. 22:44, zidanex5
Jeśli śledzi ktoś PD i oglądał 1 i 2 mecz pomiędzy Villarreal a Barça to będzie wiedział o czym mówię , Villarreal grał jak równy z równym w obydwu meczach z Barcelona myślę że nawet kibice Barçy to potwierdzą szczególnie w pierwszym gdzie w pierwszej połowie dominował nad Barça i wcale nie tak jak Chelsea czyli broniąc się a atakując ,miał większe posiadanie piłki :) uważam , że jeśli da Mu sie czas to coś z tego będzie .:) fajnie by było żeby nie przychodziły gwiazdy z całego świata ale Hiszpanie .. Albiol i 2 Dawidów z Nietoperzy plus Alonso , potrzebny też nam lewy obrońca mysle ze nasz nowy trener jak kto postarał by sie o Joana Capdevile i wiecej niepotrzeba z gwiazdeczek :) do tego wychowankowie i bijemy pleb's jak leci :) pozdro :)
2009.06.01, godz. 22:43, bre3no
Barcelona zatrudniła Pepa, który miał praktycznie zerowe doświadczenie trenerskie i nieźle na tym wyszła.
Ich wyczyn próbuje naśladować Milan zatrudniając żółtodzioba Leonardo, ale w tym wypadku trener bez doświadczenia może nie wystarczyć na osiągnięcie sukcesu ;)))
W tym porównaniu Pellegrini jest trenerem wybitnym, więc powinno być ok.
2009.06.01, godz. 22:42, tatar9
Pellegrini ma kontrakt na dwa lata, takze za dwa lata widzimy Wengera na Bernabéu...
2009.06.01, godz. 22:41, kamil2501
Premiership
Z tym Vengerem to pojechałeś :D


Nie skreślajcie go! ja w niego wierze! Wierze w nowy galaktyczny Real Madryt!!!!!
2009.06.01, godz. 22:41, matt444
ketam,
A ty co, kryształową kulę na allegro sobie kupiłeś?
J...e wróżki.
2009.06.01, godz. 22:40, czechcin
Jak to ma byc następny trener na jeden sezon lub pół sezonu to wcale bym się nie cieszył.
Pożyjemy - zobaczymy...
Dzięki Juande, powodzenia Manuel!!!

Hala Madrid!!!
2009.06.01, godz. 22:39, lada77
bez kitu, mógłby do Realu przyjść Cazorla ;d
2009.06.01, godz. 22:39, Patrix!!!
Co to za kibice, którzy nie wierzą w klub? :]
2009.06.01, godz. 22:37, dzikibeckham
Tak jak pisali plotkarze we Wtorek prezentacja trenera, zatem czy w czwartek obejrzymy Kake na SB.
2009.06.01, godz. 22:37, qki
Witamy na pokładzie !

HALA MADRID !
2009.06.01, godz. 22:37, DonMateo
Tak się zawsze zastanawiałem, czy trenerzy na tych prezentacjach też robią mały pokaz freestyle'u z piłką, czy cośinnego może robią? xD
Wiem, że to głupie, ale nie mam pojęcia, co oni tam mogą robić ;p
2009.06.01, godz. 22:36, rizenn
Ciekawe co to będzie... albo go zwolnią w połowie sezonu albo zagości u nas na długo...
HALA MADRID
HALA PELLEGRINI...
oby !
2009.06.01, godz. 22:36, Kubacki
Jak RvN przechodził to wszyscy pukali się w czoło, a teraz nikt nie wyobraża sobie bez niego drużyny. Pellegrini nawet nie pojawił się jeszcze w Madrycie, a Wy już wiecie, że mu się nie uda. Ja tam wierzę w Péreza i Pellegriniego! Hala Madrid!
2009.06.01, godz. 22:35, Deadiana
No zobaczymy. Ale chociaż coś się zaczyna dziać :)
2009.06.01, godz. 22:35, Premiership
Kurde ;/ liczylem ze jak Floro przyjdzie to przygarnie do nas Hiddinka albo Ancelottiego ew Vegnera, z przykroscia to powiem ale nie widzi mi sie ten koles ;]
2009.06.01, godz. 22:35, polly
Z jednej strony spektakularnych sukcesów nie ma i bynajmniej taktykiem pokroju Beniteza nie jest, ale z drugiej - należy dać mu szansę. Jak będą piłkarze, to będzie również gra. Real nie jest drużyną, której największą wartością jest znakomity trener.
2009.06.01, godz. 22:35, matek9009
pelegrini jutro a reszta kiedy???
2009.06.01, godz. 22:33, tatar9
Panowie to Pérez decyduje nie wy takze nie ma sie co podniecac...
Nie wiem dlaczego wiekszosc juz go skreslila...
2009.06.01, godz. 22:30, Barcel
Ciekawe co to będzie. Szybko się zaczynają u Was roszady, więc zapowiada się niezły sezon ;) pozdr

VeB
2009.06.01, godz. 22:28, Amsterdam
szajeru1

Obyś nie wykrakał, ale też niestety mam takie przeczucia. ;/
Ramos powinien zostać i tyle! To, że teraz było 5 porażek z rzędu to nie wina Ramosa tylko zespołu, bo już sobie odpuścili. ;/
2009.06.01, godz. 22:25, Patrix!!!
Villarreal prowadził od 2004, prowadząc ten zespół do największych sukcesów w jego historii (Puchar Intertoto i półfinał Ligi Mistrzów) W Realu dokona tego samego i poprowadzi zespół do najkwiększych sukcesów w historii! Hala Pellegrini!
2009.06.01, godz. 22:22, szajeru1
Nie wieze w niego.... przykro mi to mowic ale czuje ze on niewypali....
2009.06.01, godz. 22:22, kamil2501
Wiecie co mi to Pellegrini troche przypomina Wengera! xd może to przez ten fryz ;)
2009.06.01, godz. 22:21, petrosjan2009
Powodzenia Pele.Uczyń nas szczęśliwymi :))
2009.06.01, godz. 22:19, QuaRiS
Pamiętam jak przeczytałem jeden z komentarzy El Reya :) i pomyślałem sobie ee tam Pellergrini na pewno nie ! a tu taka niespodzianka ;) pozdro EL REY !
2009.06.01, godz. 22:18, SaCHiB
No to mamy pierwszą gwiazdę ;o
2009.06.01, godz. 22:17, KingOfCourt
Właśnie.... ciekawe czy tym razem on posadzi Raúla na ławkę? Jak przyjdzie jakiś klasowy napastnik to będzie musiał bo jest Higuain już, a nie wiadomo czy w dobrej formie nie będzie Ruud
2009.06.01, godz. 22:16, Robinhooo
uznam go za dobrego trenera jak odwazy sie posadzic na lawie slabego juz niestety Raúla ;/
2009.06.01, godz. 22:15, lothi
Będzie można go ocenić pod koniec roku :) Każdy zasługuje na szanse.... Kto 12 lat temu znał Mourinho albo Wegnera ???
HM
Transferowe szaleństwo powoli się rozkręca :)
2009.06.01, godz. 22:15, The_Gunners
A gdzie ten Wenger co to ponoc mial byc ?
2009.06.01, godz. 22:12, Biały11
xsior

hahaha XD rozwaliłeś mnie ;p
2009.06.01, godz. 22:12, Pingwin95
Jeszcze Alonso, Kaka, Bruno Alves i Ronaldo/Ribery i skład gotowy xP
2009.06.01, godz. 22:10, Piter Człowiek Realu
Damian wielec masz racje lecz to nie tylko zasługa trenera. Jesli nie Hiding (nie przejdzie za żadne pieniądze) to jakis młody trener powinien byc
Patrzcie na Guardiole wariat 1 sezon i 3 korona
2009.06.01, godz. 22:09, fero3
Dziękuje Ramosowi za sympatyczne chwile. Manuel - życzę szczęścia i sukcesów. Oby zapewnił pięknie grający skuteczny futbol Real ;]
2009.06.01, godz. 22:08, Kileros92
Bardzo dobrze, że zaczyna od trenera.

Powodzenia Pellegrini!
2009.06.01, godz. 22:08, dark24real
galaktyczny_marcin - Dzieki. Faktycznie a w Chelsea byl tylko tak na ores. Teraz sobie przypomnialem ;)
2009.06.01, godz. 22:08, Piter Człowiek Realu
Hiding hyba do Rosji wraca :( Sethelt ma racje
2009.06.01, godz. 22:08, KingOfCourt
Hiddink przecież prowadzi reprezentację Rosji :)
2009.06.01, godz. 22:08, Setheleth
dark24real:
do reprezentacji Rosji?!
2009.06.01, godz. 22:08, damianwielec
zasłużył na trenowanie realu.......Real Madryt ma 4 razy od Villareal wiekszy budzet lecz to Villareal z Pellegrinim doszedl do polfinalow LM......a my tkwimy w miejscu.......to jest udany wybor
2009.06.01, godz. 22:08, Hiroshima
dark24real - Hiddink nigdzie. Przecież ma robotę.
2009.06.01, godz. 22:07, galaktyczny.
Hiddink to trenuje Ruskich... i nie ma takich milionów, żeby go wyrwać
2009.06.01, godz. 22:07, cesc810
Hala Madrid! Czekam teraz na Kake :) A pozatym Hiddink zostaje w Chelsea jako doradca a oficjalnie jest trenerem reprezentacji ROsji
2009.06.01, godz. 22:06, Piter Człowiek Realu
HALA HIDING !!!! On powinien nas prowadzic a nie Pellegrini Juande czy Shouster
2009.06.01, godz. 22:05, dark24real
Wlasnie a wie ktos gdzie sie Hiddink wybiera ??
2009.06.01, godz. 22:05, wilk314
Bardzo się ciesze xD
Pierwszy dzień Péreza i od razu transwer..
Jestem ciekawy który piłkarz tak naprawde zawiata jako pierwszy
Jak myślicie.??
2009.06.01, godz. 22:05, Setheleth
kolejny trener który nie ma nic do powiedzenia w sprawie transferów.. wg. mnie nie zapanuje w szatni.. ale obym się mile zaskoczył. pozostaje mi tylko życzyć mu powodzenia.
2009.06.01, godz. 22:05, Piter Człowiek Realu
Welon 14 zgadzam sie w 100%
2009.06.01, godz. 22:04, dark24real
W Villarrealu jego prace mozna ocenic b. dobrze. Ciekawe tylko co pokaze u nas. Szkoda tez troche Juande ale pod koniec sezonu popelnil mnostwo glupich bledow. Chocby 2-6 nie bylo potrzebne. W takich meczach tak sie nie gra !!!!
2009.06.01, godz. 22:04, Piter Człowiek Realu
wiem że hiding jest geniuszem a Villareal ma dużego farta. Popatrz na Chelse prowadzoną przez Hidinga, tylko pech oddalił ich od rewanżu w finale LM
2009.06.01, godz. 22:04, welon14
i bardzo dobrze :D chociaż hiddink byłby lepszy :P
2009.06.01, godz. 22:04, kamix
cos nie mam do niego przekonania... ale mam nadzieje ze sie myle...
2009.06.01, godz. 22:03, ramosmielec
skromny cichy trener ujarzmi gwiazdy Péreza ;) w przyszłym sezonie będzie fire!
2009.06.01, godz. 22:03, Piter Człowiek Realu
A i jeszcze jedno trener powinien miec kontrole nad transferami, a on dostanie nowy team i nie wiadomo co sie stanie
2009.06.01, godz. 22:02, Stoperooo
Skąd wiesz?
2009.06.01, godz. 22:01, Piter Człowiek Realu
I tak uważam że nikt nie dorówna HIdingowi, to jest trener na miare REALU MADRYT. Moim zdaniem tylko on i piłkarze z najwyższej pułki wygrają LM. Pellegrini nie da rady :(
2009.06.01, godz. 22:00, Janczo
watpie cos w tego pelerginiego wyglada na skorumpowana swinie
2009.06.01, godz. 22:00, lukaszmax
już go polubiłem, spokojny ale potrafi skarcić "gwiazdorków" ja trza np. Riquelme
2009.06.01, godz. 21:59, xsior
nowy trener i 7 nowych pilkarzy. I mecz sezonu, szatnia Realu Madryt:
- to wie ktos w koncu na jakiej pozycji gram?
- nie, a wogle to skad Ty jestes?
- eee znasz angielski?
2009.06.01, godz. 21:59, Hiroshima
chesterr - ja byłem życzliwy i podałem listę:) A co do stylu to nie będę się wypowiadać bo nigdy Villarealowi się nie przyglądałem. Coś tam zrobił, ale mając Sennę, Cazorlę, Rossiego, Capdevillę, Llorente, Piresa czy Diego Lopeza to raczej żaden trener nie walczyłby przecież przed spadkiem. No ale raczej umie dobierać piłkarzy. Tylko czy Pérez mu pozwoli?
2009.06.01, godz. 21:59, Ronaldo992
ciekawe co ten trener pokaze niech nie robia znow takiego bledu ze co sezon zmieniaja trenera!!!!:/
2009.06.01, godz. 21:59, doman1906
panowie i panie Fiorentino come back :)
czekamy na Kake...
2009.06.01, godz. 21:58, Kaczmar12
nia mam wątpliwości że nowy trener był nam potrzebny bo jak mamy budować drużynę to trzeba budować ją od podstaw tylko czy akurat Pellegrini to właściwy wybór
myślę że nam był potrzebny Wenger no ale cóż jak już jest Pellegrini to jeśli Pérez sprowadzi odpowiednich zawodników to napewno on też będzie potrafił zdobywać tytuły
w każdym razie dobrze że Ramos nie został bo chociaż jest dobrym trenerem to koniec sezonu pokazuje jego słabości
2009.06.01, godz. 21:58, wlodinho18
Stoperooo
nie zgodze sie z Tobą do końca...
ile wart jest trener który ma szczescie ? wiele
a ten co go nie ma? nic !
Pellegrini miał w Villarreal wschodzące gwiazdy europejskiego futbolu...
chociaż faktem jest ze trzeba najpierw to poskładać wszystko...
kilka lat temu...Porto - mourinho... zadnych gwiazd...
a dzisiaj kilku z nich to zawodnicy którzy wiele znaczą w piłce nożnej... Mourinho miał fart ze akurat zastał taki zespół jak Porto z tak silną armią ludzi chcących się pokazać...
a w Chelsea co zrobił? nic
w Interze ? niby mistrzostwo... ale LM? żenada...
sam widzisz jak to jest...
2009.06.01, godz. 21:58, paula9191
Raúl jeszcze nigdy jako kapitan nie wznosił Pucharu Europy, ale mam wielką nadzieję, że uczyni to za rok na SB!
2009.06.01, godz. 21:58, rose
Oby tak zacieszał po sezonie ;)

A tak na poważnie? Dać temu panu 3 lata spokoju na posadzie którą właśnie zdobył! Powodzenia!
2009.06.01, godz. 21:57, Pavciu
Oby był tak skuteczny jak w Villarealu ;]
2009.06.01, godz. 21:56, Pablomak
WIelu z Was mówi słaby trener, że się nie nadaje, ale przecież Villarreal dzięki niemu grał bardzo dobrze w lm, w lidze, strach pomyśleć co będzie jak Pellegrini będzie miał do dyspozycji wielkich piłkarzy, jakich zarząd chce sprowadzić. Wpływ na transfery na pewno będzie miał po przeanalizowaniu z Valdano czy Zizou. Nie martwmy sie na zapas!
2009.06.01, godz. 21:55, Mermor
eee Dobrze! Pellegrini Riquelme zmotywować ale i obsztorcować potrafił! :D
2009.06.01, godz. 21:55, Quros
niepotrzebna zmiana ale cóż...zaczyna się coś dziać
2009.06.01, godz. 21:55, Sheep
Już sam nie wiem co o tym myśleć. Ramos wygrywał. W słabym stylu ale wygrywał. Według mnie to już nie ważne kto będzie trenerem.. oby dostał więcej czasu niż tylko jeden sezon. Nawet jak kupimy światowej klasy zawodników to zmiana trenera co sezon wpływa na niekorzyść.
2009.06.01, godz. 21:55, Pelkosław
Może posadzi Raúla od czasu do czasu na ławkę ?
2009.06.01, godz. 21:54, quinnallman
i skad wiecie ze perez nie uczy sie na bledach? moze akurat ten trener zostanie na dluzej. moze wygra lige? skad wiecie ze nie?!
nie udawajcie wszechwiedzacych. dajmy mu czas.
2009.06.01, godz. 21:53, Kamill19
To nie jest ogorek!!! Po Wengerze to 2 opcja w dodatku nie Péreza tylko Jorge Valdano. Ancelotti i Mourinho odpadli ze wzgledu na brak aprobaty kibicow.
2009.06.01, godz. 21:53, wlodinho18
witamy ;d
ale to jest REAL a nie villarreal;p
wiec musisz sie kolego postarać ;d
szkoda mi Juande !
ale swoje w Madrycie zrobił !
HALA JUANDE !
2009.06.01, godz. 21:53, Stoperooo
Trzeba mieć smykałkę żeby taki klub jak Villareal doprowadzić do półfinału Ligi Mistrzów.Przecież tam olbrzymich nazwisk nie było.Co najlepsze,dobrze poradzi sobie z gwiazdeczkami,którym grać się nie chce.
2009.06.01, godz. 21:53, KingOfCourt
Taa... dlatego też nie przyszedł Wenger czy mourinho bo oni by chcieli mnieć wpływ na transfery i to duży... a tutaj dalej Pérez będzie rządzić. Zobaczymy co z tego wyniknie ;)
2009.06.01, godz. 21:52, zomeroo
Mam mieszane uczucia co te tego transferu.... wole Juande!!
2009.06.01, godz. 21:52, chesterr
Hiroshima

nie chodzi mi tylko o osiagniecia a bardziej o styl pracy, jakka gre preferuje, jak graly druzyny pod jego wodza, bardziej styl a nie sukcesy

po drugie, nie wymadrzajcie sie.. :| nie ma to jak zyczliwosc i jednosc wsrod kibicow..
2009.06.01, godz. 21:52, quinnallman
dajcie mu cos zrobic a nie od razu sie zniechecacie.
ja w niego wierze. a ramos nie potrafil nic zrobic z druzyna jak zaczela przegrywac.
2009.06.01, godz. 21:52, KingOfCourt
Pirwszy dzień pierwszy transfer :P Oby udany... pokładam w nim duże nadzieje, mam nadzieje ze wprowadzi Real znowu na szczyt :)
2009.06.01, godz. 21:52,
klaczekt17 - racja :)) Jestem ciekawy kto w zime go zmieni :)) Bo wątpie w to, żeby posiedział na ławce trenerskiej dłużej niż pół roku... no góra rok.
2009.06.01, godz. 21:52, maciek90ldz
wujowojtas

ja czuje ze raul zostanie 2 kapitanem realu i bedzie wchodzil z lawki a casillas bbedzie pierwszym jesli przyszedl by villa to nei widze raula na w pierwszym skladzie
2009.06.01, godz. 21:51, ketam
Co on osiągnął ?
Jak dostanie takich zawodników jak Pérez obiecuje to co to będzie za sztuka wygrać wszystko ?
Juande Ramos by sobie dużo lepiej poradził. Z Sevillą robił cuda, Real uratował od blamażu w połowie sezonu.
100% że ten trener nie będzie miał nawet 10 wygranych meczy pod rząd w przyszłym sezonie.
2009.06.01, godz. 21:51, speed1234
zobaczymy co zdziala
2009.06.01, godz. 21:51, hooligun
Hehe. Póki co, mamy dwóch trenerów :)
2009.06.01, godz. 21:51, owen94
No i następny lipny trener za kadencji Péreza!!! Zawsze jakichś ogórków musiał brać. Luxemburgo, Queiroz, Lopez Caro teraz Pellegrini. No ale zobaczymy,może się sprawdzi.
2009.06.01, godz. 21:50, WujoWojtas
niestety fakty są takie, że inni, lepsi, po prostu nie chcieli do nas przyjść ;)

No ale mam nadzieję, że transfery zrobią swoje i za rok na SB Raúl podniesie ten 10. Puchar Europy :]

Hala!
2009.06.01, godz. 21:50, bledzik
Trwała to moze być ondulacja, a nie umowa z trenerem. On jest tylko "na razie", aż Florek nie kupi kogo chce. Dobry trener by sobie na to nie pozwolił
2009.06.01, godz. 21:49, christo_ks
wszyscy mamy podobne odczucia .

ale zacznijmy go oceniać przynajmniej po roku pracy..
2009.06.01, godz. 21:49, Athlete.
chesterr

wikipedia
2009.06.01, godz. 21:49, kurpiak
widzę,że zdani są podzielone co do nowego trenera ja nie stawiam się po żadnej z nich
2009.06.01, godz. 21:49, jurginho
Mam nadzieję że ściągnie Cazorle :P
2009.06.01, godz. 21:49, Hiroshima
chesterr - DOSŁOWNIE 10 sekund w Google poświęcić trzeba. Oczywiście nie twierdzę że są duże.

* Superpuchar Ameryki (Universidad Católica Santiago, 1994)
* Puchar Chile (Universidad Católica Santiago, 1995)
* Mistrzostwo Ekwadoru (LDU Quito - 1999)
* Mistrzostwo Argentyny (San Lorenzo - 2001, River Plate - 2003)
* Puchar Intertoto (Villarreal C.F. - 2004)
* Półfinał Ligi Mistrzów (Villarreal C.F. - 2006)
2009.06.01, godz. 21:49, Grabinho
sami znawcy kto jest słabym a kto dobry trenerem, to się okaże za sezon wiec dajmy szanse i nie krytykujmy przedwcześnie
2009.06.01, godz. 21:49, Pelkosław
Witamy na pokładzie ;)
2009.06.01, godz. 21:48, klaczekt17
obstawiamy?? kto bedzie za pol roku nowym trenerem?? te ciagle zmiany nie wychodza na dobre...real ciagle zmienia trenerow i co im to daje...np mu 20 lat ferguson trenuje i maja efekty
2009.06.01, godz. 21:48, skl1234
Fajnie ale najciekawsze jest to że gazety pisały że prezentacja będzie we wtorek więc może KaKa rzeczywiscie będzie w czwartek trzeba czekać:)
2009.06.01, godz. 21:48, maciek90ldz
i dobrze po co ma niby kierowac transferani skoro kazdy dobrze wie do czego jest zdolny Pérez w tej kwesti:) czekamy na wielki gwiazdy!!
2009.06.01, godz. 21:48, Piteros90
Powodzenia !!! :))
2009.06.01, godz. 21:47, kurpiak
Pierwszy transfer Péreza .Gratulację prezesie mamy nadzieje ,że sie nie pomyliłeś.

HALA MADRID!!!
2009.06.01, godz. 21:47, Milosz fan
Szczerze powiedziawszy - średnio mnie to cieszy, mam nadzieje jednak że odpowiednio poproawdzi drużyne.

Teraz czas na pozyskiwanie piłkarzy, ile to Pérez ma tych milionów?;)
2009.06.01, godz. 21:47, chesterr
mozna prosic o jakis opis osiagniec itd tego trenera?
2009.06.01, godz. 21:46, Peterman
no i gitara
także telenowele pt .szukamy nowego trenera mamy już głowy
2009.06.01, godz. 21:46, Tess
jak dla mnie to trener zagadka
2009.06.01, godz. 21:46, paula9191
ale dzisiaj mamy fajny Dzień Dzieciaka::D
2009.06.01, godz. 21:46, CNk_PaSlek
Ooo i Ogień ;D
2009.06.01, godz. 21:45, kostek7
"Zamienił stryjek..."
2009.06.01, godz. 21:45, retro_89
Szkoda Juande... Żeby tylko Manuel sie sprzwdził :)

2009.06.01, godz. 21:45, Fanss
noo i jazda z transferami:Dhah;p
2009.06.01, godz. 21:45, nowis302
slaby trener :/
2009.06.01, godz. 21:45, goku4
średnio jestem zaowolony z takiego trenera ale zobaczymy i zgadzam się z Hiroshima że nie będzie decydował o transferach
2009.06.01, godz. 21:44, Marcello10
Ramos... ja pier****
2009.06.01, godz. 21:44, WebberPL
"Kolejny trener, który nie będzie u Péreza decydował o transferach:("

święta prawda
2009.06.01, godz. 21:44, RooNieNaZawsze
to teraz czas na jakichs pilkarzy:)
2009.06.01, godz. 21:44, maciek19911
czekam na nowych pilkarzy bo to od tego bedzie zalezec czy real bedzie mocny
2009.06.01, godz. 21:44, dkubiak19
Szkoda że on, miałem nadzieje że Ramos zostanie. No ale może mnie miło zaskoczy... Wierze że się uda.

Teraz czekam na KAKE!!
2009.06.01, godz. 21:44, xyxox
miejmy nadzieje że sie sprawdzi ~!!!! wierzymy w ciebie ;]
2009.06.01, godz. 21:43, malitos
szkoda szkoda ramosa
2009.06.01, godz. 21:43, momo18
mam tylko nadzieje, że będzie dłużej niz tylko 1 rok!!
2009.06.01, godz. 21:42, Hiroshima
Kolejny trener, który nie będzie u Péreza decydował o transferach:(
2009.06.01, godz. 21:42, Kamil176
Szybko. Oby się sprawdził.
Pellegrini powodzenia! ;)
2009.06.01, godz. 21:42, dgdfdeyfhdhfhfg
zobaczymy co zrobi
2009.06.01, godz. 21:41, Burzafka
Zaczyna się :)

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama