REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2009.03.19, godz. 19:04, Serpico / Marca

RealMadryt.pl w Madrycie: Kibice chcą przyspieszonych wyborów i Péreza

Kibice Realu Madryt wydają się być przekonani, iż najlepszym sposobem na poprawę sytuacji w klubie jest powrót Florentino Péreza. Według badań opinii publicznej, przeprowadzonych przez dziennik Marca, były prezes Królewskich nie będzie miał większych problemów z wygraniem nadchodzących wyborów prezydenckich. Kibice w zdecydowanej większości popierają Péreza i chcą przyspieszenia głosowania.

Dwa pytania, zadane przez dziennik, dotyczyły osoby samego Florentino. Ich rezultat jest dla niego bardzo korzystny. 90% madridistas uważa, że Pérez przywróci klubowi porządek instytucjonalny oraz prestiż. Na pytanie, czy byłby on najlepszym prezesem dla Realu Madryt, 82% z ponad 44 tysięcy głosujących odpowiedziało twierdząco.

Drugą kwestią, którą poruszały ankiety, była data wyborów. Okazuje się, że zdecydowana większość kibiców, bo aż 96%, chce, aby odbyły się one w możliwe najwcześniejszym terminie. Prezes Vicente Boluda chciał, aby głosowanie odbyło się w drugim tygodniu lipca, kiedy zostanie już zatwierdzony budżet, jednak po spotkaniu z prezesem Białej Platformy i równocześnie jednym z kandydatów prezydenckich, Eugenio Martínezem Bravo, oraz Eduardo Fernándezem de Blasem, przewodniczącym Ética Madridista, zdecydował się na jego przyspieszenie. Obecnie najbardziej prawdopodobnym terminem jest 7 czerwca.

W jednej z sond oberwało się także byłemu sternikowi Królewskich, Ramónowi Calderónowi. 85% ankietowanych uważa go za winnego utraty prestiżu instytucjonalnego i sportowego Realu Madryt.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem RealMadrid.pl w Madrycie!

Komentarze

2009.03.20, godz. 20:39, P I O T R__1 0
Ja jestem za tym, aby Pérez jednak wrócił do Real'u Madryt. Za czasów jego kadencji pościągał tych dobrych graczy i zdobyliśmy raz Ligę Mistrzów. Pod koniec było gorzej no, ale nie wszystko co dobre trwa wiecznie więc ... teraz on by się przydał. Może ma pomysł jakich zawodników sprowadzić, a jakich się pozbyć miejmy nadzieje że ten pomysł jest dobry.
2009.03.20, godz. 16:13, Marunho
donaldduck stul jape bo kazdy wie ze kompleksy leczysz i chcesz sie dowartosciowac.
2009.03.20, godz. 15:07, DonaldDuck
Pérez ma niby kontakty tak? HAHA
Sprzedal ziemie Realu za 500mln, za ktore wykupil dlugi, Figo, Zidane`a... Ronaldo przekupil, a Beckham byl wypieprzony z ManU.... wiec bez jaj!!! Jakie tam kontakty? Po prostu rzucal pieniadze na stol i tyle.
Powinniscie zdecydowanie bardziej rozwijac mlodzierz, dawac jej szanse na gre w 1 zespole tak by nowe talenty chcialy do was przyjsc.
Jak Pérez zacznie tak sypac kasa to znajdziecie sie na miejscu Valencii za 2-3 lata. Zreszta jaki bank za wam 200-300mln w obecnej sytuacji???
damianwielec - nie pisz glupot... Gdzie gra teraz Pavon? Ilu wychowankow zagrzalo na stale w pierwszym zespole po Casilliasie?
ps. Bez gwiazd nie ma wielkich druzyn.
2009.03.20, godz. 13:49, IVAN_ZAMORANO
ANTY perez !!
2009.03.20, godz. 12:34, quinnallman
perez nie perez.. wazne zeby grac tak jak to przystoi tak wielkiemu klubowi. z gwiazdami czy bez.
2009.03.20, godz. 12:31, quinnallman
sebas1_7_6

chodzilo mi o fakt ze potrzebujemy stabilizacji. wiem ze to slaba wymowka ze ktos byl w dobrej formie. ale z drugiej strony z takim skladem mozemy liczyc tylko na kogos slabsza forme bo silnym skladem ktory bije europejskie potegi raczej nie postraszymy..
2009.03.20, godz. 09:47, Rufus92
co wy w nim widzicie?? pierwszy wyskoczył z tonącej łodzi Galácticos... czy Pérez tak wiele osiągnął?? NIE na Bernabéu były same gwiazdy ale brakowało zrozumienia.. teraz mamy prawie kompletyny skład ... moim zdaniem to powininno byc tylko jedno wzmocnienie RIBERY;]
2009.03.20, godz. 08:52, michalfanrealu10
NetSOMIA

Masz racje. Mimo, że jestem kibicem Realu to z zazdroscią patrze na to co dzieje sie w barsie. Tam praktycznie co sezon dochodzi jakis wychowanek i stanowi o sile zespolu.Przeciez Real tez ma wspaniala szkólke. Tylko że u nas jest odwrotnie niz tam. Tam zawodnicy wiedza ze maja sznase na gre w pierwszej druzynie. Ze nawet jesli jeden mecz im nie wyjdzie to nie zostana skresleni. A u nas?? Wychowankowie sa chyba tylko po to zeby troche kasy z transferow kupic. Powinnismy stawiac na swoich a nie ciagle nowych kupowac. Przyklad Huntelaara. Widac ma talent, bramki strzela. Ale nie wierze ze Negrdo ktory jest czolowym strzelcem La Liga jest od Klaasa duzo slabszy. Zamiast wydac 20 mln euro moglismy 5,5 i efekt pewnie bylby taki sam. A widaomo ze wychowanek jeszce bardziej sie stara, bo kocha klub w ktorym sie wychowal. JA PEREZOWI MOIWIE NIE!!!!!!!!!!!!!!! HALA MADRID
2009.03.20, godz. 08:05, NetSOMIA
Krótka pamięć... Same gwiazdy nic nie dadzą skoro już tak wiele osiągnęły... Przykład: Galácticos... Nie mam nic przeciwko gwiazdom, ale nie można dopuścić aby tylko korzystać ze sprowadzonych zawodników... Moim zdaniem drużyna traci tożsamość jeśli nie potrafi wykreować gwiazd ze swoim wychowanków...
2009.03.20, godz. 00:27, anaztazioch
no to chyba koniej Realu MAdryt
cala historia pojdzie w cholere

beda 2-3 lata z tytulami, potem grubo nic.. i pewnie 2-ga liga...
2009.03.19, godz. 23:20, mat997
Niech wbija ale niech uczy się na błędach i wyciąga z nich wnioski.
2009.03.19, godz. 23:11, pawel5181
Sluchajcie a pomysleliscie chociaz co sie stanie jak Pérez nie da rady znow zrobic Galackticos?
Jak nie sciagnie Messiego (Figo) CR7 (Beckcham) i znow nic nie osiagniecie w Europie powazniejszego to wtedy wszyscy mu powiecie:"DZIEKUJEMY SPADAJ"?
2009.03.19, godz. 23:08, kubaaa7
Peluquero - jesli przyjdzie jakis prezes typu Calderon to bedziesz mogl cierpliwie czekac przez cala jego kadencje albo i dluzej
2009.03.19, godz. 22:59, mejia
im szybciej tym lepiej, bedzie wiecej czasu żeby zaprowadzić w klubie porządek
2009.03.19, godz. 22:41, kriss12
a czemu perez odszedl w2006 roku?? slyszalem ze przez niego real przezywa kryzys bo wydawal duzo kasy na graczy do marketingu
2009.03.19, godz. 22:37, Peluquero
dario74 - prawda jest taka, że po 3 latach ugoru trzeba było szybko coś zasiać i zebrać plon, i to znacznie szybciej niż zrobił to Pérez korzystając z plonów Sanza, a to że Tobie jak i wielu w Madrycie brakuje cierpliwości, która jest jedną z cnot prowadzących do sukcesu to juz nie moja wina.
2009.03.19, godz. 22:21, dario74
Prawda jest taka że jesteśmy europejskim średniakiem od kiedy rządził Calderon,Żeby być wielkim klubem nie wystarcza już nazwa,do tego są potrzebni wielcy piłkarze a takich sprowadzi Florentino.Jeśli wygrał by Marinez Bravo to zostaniemy już nie tylko europejskim średniakiem ale także ligowym...Betis ma przejąć jakiś arab i już kibice się tam z tego cieszą bo uważaja że stanął się potęgą i maja to gdzieś jak ma na nazwisko ich dobroczyńca i skąd jest.Florentino to dla nas szansa odzyskania szacunku w Europie i na świecie który niestety straciliśmy...bo nazwa Real kojarzy sie z łatwym przejściem nastepnej rundy w Lidze mistrzów.Szanujcie FLORENTINO BO ZROBIŁ DUZO DLA NASZEGO KLUBU DOBREGO A ODSZEDŁ BO MIAŁ HONOR...Teraz trzeba się cieszyć ze chce podjąć rękawice i jeszcze raz pomóc Realowi wrócić do odpowiedniego szeregu.
2009.03.19, godz. 22:18, szajeru1
No tak tylko nie wiele osob zauwazylo to ze pod koniec jego zadow w realu byla katastrofa!!!!!!!!! Miejmy nadzieje ze wyciagna wnioski jezeli to on bedzie prezesem!!!!!
2009.03.19, godz. 22:12, niusiek00
perez wroc!!!!!!!!
2009.03.19, godz. 22:01, babel
Zgadzam się w zupełności z 'hrabiakentu'.
2009.03.19, godz. 21:59, babel
Szkoda gadać. Pérez zrujnuje Real Madryt. Pościąga swoją siłą perswazji gwiazdy i ugalaktyczni znów Real. To bez sensu. Czy nie można wybrać prezesa z wieloma innowacyjnymi pomysłami tylko takiego, który przyjdzie do Realu robić interesy. ? ( pytanie retoryczne ? ) ... . Ja bym bardzo chciał, aby Real był drużyną, a nie zlepkiem gwiazd. Wielu pamięta pierwszą część rządów Péreza, a nie tą drugą - gorszą, gdzie zaczął się marketing i promocja zamiast tytułów i galaktycznego Realu. Dużo by na ten temat mówić. Każdy ma swoje zdanie. Ja uważam, że to nie będzie korzystne rozwiązanie.
Hala Madrid
2009.03.19, godz. 21:25, hrabiakentu
Juan Michael
Kibice, którzy pamiętają o tym jak wyglądał Real w drugiej połowie rządów Péreza, kibice, którzy chcą zespołu, a nie wybiegu dla modeli. Calderon pewnie też kocha ten klub, a czy chcesz mu dawać drugą szansę, bo ja nie. Można założyć, że wyciągnął wnioski, ale jeśli tak się nie stało, to będzie katastrofa i Real długo może się nie podnieść. Jeśli Pérez odniesie sukces to chwała mu za to, ale nie osiągnie tego sprowadzając rzeszy gwiazdorów, tylko poprzez budowanie drużyny. Niegdyś kupował same gwiazdy i nic z tego nie było- dostawaliśmy u siebie od Barcelony 0:3 bez walki. W tym zespole kryje się wielki potencjał i potrzebny jest czas dany trenerowi, aby go wyzwolić i max. 2 nowych piłkarzy, którzy będą stanowili o jakości siły ofensywnej drużyny.
2009.03.19, godz. 21:15, Ksysi3k
siła propagandy
2009.03.19, godz. 20:58, barti87
adipetre - myślisz że za rządów Calderona nie ucierpiał prestiż i renoma klubu? Ja też do dzieci sie nie zaliczam ,a wole żeby Pérez wrócił pod warunkiem że wyciagnal wnioski.
2009.03.19, godz. 20:57, juan michael
szkoda mi tych, którzy tu wypisują jaki to perez jest zły. nie potraficie docenić gościa, który naprawde kocha ten klub i wszystko co robił, robił dla jego dobra, juz zapomnieliście jakich pięknych chwil nam dostarczył, co wtedy znaczył Real Madryt w Europie. facet z klasą, który miał jaja i powiedział dziękuje, jeżeli to ma pomóc klubowi, odszedł mimo, iż nadal miał poparcie zarówno kibiców jak i wszystkich piłkarzy ( podobno prawie wszyscy po jego dymisji dzwonili i by podziekować za wszystko i sie pożegnać). i wy teraz nie potraficie dać mu drugiej szansy!!! co z was za kibice...
2009.03.19, godz. 20:52, marcin_diarra15
Wybory wczesniej!!!
2009.03.19, godz. 20:44, sebas1_7_6
adipetre - ale w jakim sensie twierdzisz że 90% to dzieci?? Ja do dzieci sie nie zaliczam, jakbyś mi tak powiedział 14 lat temu to sie zgodze bo miałem wtedy 10 lat ale nie teraz... w jakim sensie tak uważasz??
2009.03.19, godz. 20:40, jedrula134
ja jestem za trzeba dać mu drugą szansę
2009.03.19, godz. 20:33, darth_rhezus
Jak dla mnie to nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki... howgh!
2009.03.19, godz. 20:32, Jaro0901
brakło mi "mowią że mamy..." ;p
2009.03.19, godz. 20:31, Jaro0901
Po prostu jemu ludzie najbardziej ufają i łącznie ze mną bo Realowi brakuje cracków piłkarzy mocnych, wielu ludzi ( kibiców) że mamy słaby skład a to dlatego, że wierzą w nasz klub i chwała im za to ale trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. pozdro
2009.03.19, godz. 20:31, adipetre
kibice realu w 90 % to dzieci, szkoda ze cierpi na tym renoma i prestiz tak wspanialego klubu
2009.03.19, godz. 20:15, MF
Pérez najbardziej pomoże Realowi jak nie wystartuje w wyborach!
2009.03.19, godz. 20:13, kubaaa7
oprocz niego nie ma zadnego godnego uwagii kandydata a po drugie prezesi innych klubow go szanuja pilkarze oraz wielu innych a z Calderonem nikt sie nie liczyl byl posmiewiskiem
2009.03.19, godz. 20:05, Sebastian06011981
jakub.ryszawy
dobry komentarz. wszyscy chwala Gago i Higuana. Heinze jest daremny!Guti to totalna katastrofa. Nie mamy prawego i gramy lewym pomocnikiem Robbenem. Gago jest dobry ale zobaczcie jak gral Lass. Gago sie przy nim chowa. Higuan marnuje mnostwo sytuacji. I wy krytykujecie Péreza. Przynajmniej wtedy liczylismy sie w europie i druzyny sie na obawialy a teraz jestesmy posmiewiskiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
2009.03.19, godz. 20:01, coach
@realista-wojtek
Era galactiocos zaczela sie w 2000 roku po sprowadzeniu Figo wiec LM z 1998 i z 2000 to nie zasluga Péreza tylko porzedniego prezesa Sanza.
2009.03.19, godz. 20:00, sebas1_7_6
Już to pisałem ale powtórze jeszcze raz bo niektórzy naprawde są chyba ślepi: chcijcie sobie dalej zespoł bez gwiazd to niedługo Real nie wyjdzie nawet z grupy LM bo trafimy na BATE Boryslaw w świetnej formie, Sparte w życiowej i Anderlecht w nieziemskiej - śmiać sie czy płakać bo sam niewiem. Rela potrzebuje dokupic do tego zespołu dwóch świetnych graczy typu Kaka czy nawet Kryśka. Ten zespoł co mamy nie jest zły ale wystarcza na Lige Hiszpańską a na Europe juz nie, ale widze że do niektórych z was to i tak nie dociera.
2009.03.19, godz. 19:59, Sebastian06011981
sebas1_7_6
dobry komentarz
2009.03.19, godz. 19:58, Sebastian06011981
damianwielec
swieta racja!!!!
2009.03.19, godz. 19:55, sebas1_7_6
realista-wojtek - Galaktyczni wygrali tylko ten w 2002....98 i 2000 to było jeszcze za Lorenzo Sanza, dopiero po tym były w 2000 wybory i wygrał je Pérez.
2009.03.19, godz. 19:55, Sebastian06011981
robinhob4
przepraszam ale o ile dobrze siegam pamiecia to wtedy za pereza zdobylismy lige mistrzow no i real gral bardzo dobrze?! Przede wszystkim nikt nie chcial trafic na real w LM a teraz to kazda z druzyn zyczyla sobie real! Nie widzisz tego? Przestan czytac te glupoty w prasie. Przefiltruj je a pozniej przeanalizuj lige mistrzow z ostatnich 5 lat bo to wsyt i zaloba!!!!
2009.03.19, godz. 19:55, hrabiakentu
Zdumiewające jest, co niektórych, bezgraniczne uwielbienie dla Péreza, oparte na założeniu, iż niczym dobra wróżka odbuduję potęgę klubu i w mgnieniu oka wygra LM. Naturalnie nie wyobrażacie sobie, że nie kupiłby wpierw 13 supermanów, którzy zjadać na śniadanie będą kolejnych rywali. To, że drużyna poległa z Liverpoolem to duży cios, ale nie znaczy, że nie jest to dobry zespół potrzebujący 2 nowych, kreatywnych graczy. Tacy piłkarze jak Gago, Higuain, Marcelo, Ramos czy Pepe to perełki, w których tkwi ogromny potencjał i trzeba zadbać o to, by dalej się rozwijali. Pewnie Pérez wygra te wybory i jeśli postawi ponownie na nazwiska to skończy się tak jak ostatnio. Jeśli postawi na zespół i da szansę trenerowi to wierzę, że będzie dobrze.
2009.03.19, godz. 19:54, marcin_diarra15
Wracaj
2009.03.19, godz. 19:53, sebas1_7_6
Rickson - tak teraz na Liverpool w świetnej formie, w zeszłym roku tym zespołem była Roma, a w nastepnym będzie co?? Lyon?? Panathinaikos Ateny?? Nie no śmiechu warte Lieverpool nie istniał na SB?? To albo ogladałes inny mecz albo ja sie na piłce nie znam. To w takim razie skoro nie istniał to czemu przegraliśmy?? To czemu nie byliśmy w stanie powaznie zagrozic bramce Reiny?? Czemu nie stwarzaliśmy sobie dogodnych sytuacji w tym meczu?? Zatsanów sie co piszesz. Większośc z was to tylko pamięta końcówke Galaktycznych albo od niej kibiucje. Za Péreza Real znaczył coś w Europie, kazdy czuł respekt, wiadomo ze kiedyś coś musi sie skończyć. Barça tez była super przez 3 lata a potem było dno. Ale tak chcijcie sobie dalej zespoł bez gwiazd to niedługo Real nie wyjdzie nawet z grupy LM bo trafimy na BATE Boryslaw w świetnej formie, Sparte w życiowej i Anderlecht w nieziemskiej - nie śmiać sie czy płakać bo sam niewiem.
2009.03.19, godz. 19:45, realista-wojtek
CZemu nie chcecie powrotu Galácticos?? czy to nie galácticos wygrywali puchar miastrzow w 98',00',02' ???

Ludzie real slynie z wielkich gwiazd a nie z jakis heinze czy metzelder!!

HALA PEREZ
2009.03.19, godz. 19:43, sebas1_7_6
Zaza 4 - tu się zgadza - stałości potrzeba, bo w tej chwili składu niema co zmieniac tylko zakupic super zawodników jeszcze do tego, a Pérez jest tego gwarancją a wątpie żeby przyszedł i odrazu sprzedał pół składu. ludzie zastanówcie sie.

quinnallman - ty chyba niewiesz co piszesz. Przecież Real w tych dwóch meczach nic nie grał. to było dno. I to nie był efekt tylko świetnej gry Liverpoolu tylko naszej beznadziejnej, bo przynajmniej w Madrycie Liverpool był do ogrania na 100% .

2009.03.19, godz. 19:42, Rickson
Pérez juz byl, jak to sie skonczylo to wiemy...
sebas1_7_6
ogarnij sie, trafilismy na zespol, ktory w obecnej formie jest faworytem do wygrania LM- zobacz co zrobili z ManU na ich zreszta terenie a przeciez Lpool na SB nie istnial!
Ja osobiscie nie jestem za Pérezem, tyle w tym temacie
Hala Madrid!!
2009.03.19, godz. 19:41, Peluquero
O to że Pérez sprzeda defensywnych pomocników nie martwiłbym się na waszym miejscu ;p
2009.03.19, godz. 19:40, Pelkosław
Pérez ma swoich przeciwników i zwolenników. Ale w jednym z czym na pewno obie strony się zgodzą, to wraz z przyjściem Péreza, przyjdą gwiazdy. Nie wiadomo czy to kolejna era Galakticos, czy poprostu możliwie najlepsze transfery. Ale tak zwane "cracki" są nam potrzebne na gwałt.
2009.03.19, godz. 19:40, JulioBReal
ja tez chce Péreza
2009.03.19, godz. 19:38, Alternative
Jak znowu mu się zachce Galaktycznych, to niech w kosmos sp***la. ;]
2009.03.19, godz. 19:37, Prelude
del_greg
Ty i wielu innych ludzi, chyba nie wie że to dzięki Pérezowi wygraliśmy LM? a Figo i Zizou to złe transfery? wtedy Real grał brzydko? ludzie brak słów....
2009.03.19, godz. 19:31, jakub.ryszawy
niektorzy z was pisza, ze perez sprzeda nasze perly(lol?) wymieniajac gago, higuaina, kuuurde czy wy nie widzieliscie meczu z liverpoolem? gdzie byl ten gago i higuain.....perez to najlepsze wyjscie z obecnej sytuacji. sprowadzi pilkarzy naprawde dobrych(a nie tak jak to robil Calderon- za kilkadziesiat milionow sprowadzal przecietniakow) i real w koncu zacznie grac
HM;)
2009.03.19, godz. 19:30, pawel1989
niech spier*ala
2009.03.19, godz. 19:30, Zaza 4
I wielkim problemem jest to że każdy mówi : Potrzeba zmian ! a może potrzeba wkońcu stałości ? Na sukces pracuje się latami ! A kwestie transferów to powinno zostawic sie trenerowi bo to on jest odpowiedzialny za wyniki !!!
2009.03.19, godz. 19:29, quinnallman
szkoda ze nikt nie mysli troszke spokojniej...
przeciez nie jest tak zle. potrzeba nam porzadnego prezesa, niekoniecznie szastajacego kasa. byleby na dluzsza mete podejmowal dobre decyzje. mamy dobrego trenera. skladu tez nie mamy zlego.tylko trafilismy na liverpool w wysmienitej formie.. teraz tylko dwa-trzy trafione transfery i troche stabilizacji.. tylko na to wszystko potrzeba czasu i cierpliwosci czego wiekszosc ludzi nie posiada.
2009.03.19, godz. 19:28, sebas1_7_6
robinhob4 - tylko że Real potrzebuje w tej chwili takich zawodników jak wspomniany przez Ciebie Kaka czy Kryśka. Gago i Higuain to może są nasze perły tylko do tych pereł potrzeba jeszcze dokupić pare brylantów żeby coś znaczyć w Europie. Sam widziałeś jak te perły blado wypadły w LM.

del_greg - a ja ci powiem że jesteś w błędzie. Zobacza teraz nie mamy żadnej gwiazdy i jesteśmy pośmiewiskiem w europie, odpadamy w 1/8 LM - przecież to śmieszne. Real potrzebuje dokupić do tego składu właśnie ze dwie gwiazdy maksimum. W tej chwili nie ma zawodnika który pociągnął by gre Realu w ważnych meczach, który sam potrafił by zmienić locy meczu na korzyść Realu, potrzebujemy zawodnika takiego jak kiedyś był nim Zidane, czy Figo. Ja jestem za Pérezem!!
2009.03.19, godz. 19:26, damianwielec
perez...........jeżeli się zmieni to na pewno jestem na tak
2009.03.19, godz. 19:24, Zaza 4
Tak tak ! A nikt już nie pamieta jak było z końcem ery Galácticos ??? Do dzisiaj Madryt odczuwa tego skutki - a tak wogóle to już piłkarze pokroju Kaki nie zmieniają swoich klubów !!! Nie wiem kto byłby dobrym prezesem bo nie wiadomo kto bedzie kandydowac ale Pérez raczej nie jest najlepszym rozwiązaniem !
2009.03.19, godz. 19:23, damianwielec
ja też nie chcę galácticos ale nie łudźmy się >>> w tej chwili liczymy się tylko w hiszpanii i nawet roam ktora zniow nie jest zbyt mocna się nas nie boi............

obecnie nie jestesmy stawiani w jednym rzędzie z man utd, liverpoolem, chelsea czy nawet barceloną

stawiają nas z romą, villarealem, olimpic lyon itp.

potrzeba nam zmian>>>trzeba pozbyć się paru pzreciętnych piłkarzy a w ich miejsce sprowadzić ogranych na międzynarodowych stadionach dobrych piłkarzy ktorzy będą wzmocnieniami naszego klubu
2009.03.19, godz. 19:22, atan
Kurcze, obawiam się trochę bardzo tej jego ery Galácticos... Kto pamięta ostatnie lata panowania Zidane'ów i Pavonów, zapewne się ze mną zgodzi, że "niezafajnie" to wyglądało. Mam nadzieję, że jak Pérez wróci, co jest nieuniknionym, przywróci Królewskim świetność z przed 2003 roku.
2009.03.19, godz. 19:21, robinhob4
Sebastian06011981- a chcesz powrotu gwiazdeczek galácticos ??? Zeby wogole znowu z 5 lat posuchy bez zadnego trofea bylo ???
2009.03.19, godz. 19:21, Peluquero
Czeka nas zagłada. Jeśli ktoś myśli że kryzys instytucjonalny, obniżenie prestiżu i marki sportowej za Calderona to zło, to niech sobie przypomni co było za Péreza. Zlecieliśmy z piedestału z hukiem równym ponad 70 tysiącom trzepoczących białych chusteczek.
2009.03.19, godz. 19:18, Sebastian06011981
robinhob4
Wlasnie z tymi perelkami nic nie znaczymy w europie. Gago jest dobry ale jako defensywny pomocnik to Lass bije go na glowe. Higuan jest moze perelka ale ile marnuje sytuacji w waznych meczach?! Nie mozemy sobie pozwolic na szlifowanie bo szlifujemy juz 5 lat i co. Cala europa wysmiewa sie z polityki realu!!!
2009.03.19, godz. 19:18, james15
ludzie po prostu chcą, aby Real odzyskał prestiż w Europie
także kwestia nowego cracka, który przybyłby z Pérezem powoduje duże poparcie dla niego. Pérez potrafił sprowadzić najlepszych ofensywnych zawodników na świecie, ale na obrońcach się nie znał. Teraz o defensywę nie musi się martwić (Casillas, Ramos, Pepe, Garay), więc ludzie wierzą, że stworzy dream team, który wygra LM.
mam nadzieję, że potrafi uczyć się na błędach, bo jeśli wystartuje w wyborach to je pewnie wygra, a chyba nikt (może poza cules) nie chce powtórki z 2004r.
2009.03.19, godz. 19:18, damianwielec
nie dodałem tego >>>>>uważam że przemyślał dawne błedy i podj ął pewne refleksje po swoich dawnych rządach

z pewnością zrobi sporą wyprzedaż i słusznie
nie sprzeda piłkarzy pokroju gago czy higuaina
opchnie tych zbędnych<słabychsviola, salgado, mahmodu diarra, van der vaart czy heinze, metzelder
2009.03.19, godz. 19:17, El Rey
A Pérez ciągle milczy...
2009.03.19, godz. 19:15, Konop
ogromny wpływ na to wszystko wybiera AS i Marca, które robią wszystko, żeby to Pérez wygrał. Osobiście też za nim jestem, ale takie newsy jak ten mnie drażnią...
2009.03.19, godz. 19:14, Albas89
Pérez wroci to pewne ale nie oszukujmy sie w ciagu jednego okna transferowego wielkiej rewolucji nie zrobi...chyba ze przeznaczy 300 mln euro ale to raczej nie mozliwe nawet dla takiego klubu jak nasz...
2009.03.19, godz. 19:13, damianwielec
perez musi zostać prezydentem wobec kilku powodow:
-kocha ten klub
-przywroci dawny prestiż klubu
-Real znow bedzie postrachem rywali
- sprowadzi prawdziwych crackow tj. kaka, cr, ribery itp.
-przywroci zidane`a do klubu < w obojęnie jakiej roli >>>zidane sobie poradzi
-nasza młodzieżowka znow bedzie produkowala piłkarzy do 1 składu < przypomnę to perez byl tworca teorii zidanes y pavones czyli gwiazdy i wychowankowie


co tu dużo mowic >>> za rządow calderona real liczył się wyłąxcznie na arenie krajowej>>>za granicą to ogrywał nas każdy i to boli>>dziś nie jestesmy postzregani tj. za rządow pereza jako groźny klub mający ambicje na kazde trofeum
2009.03.19, godz. 19:13, del_greg
znowu zacznie sie Galácticos? nie chce tego :( chce zgranej ekipy a nie gwiazdy:/
2009.03.19, godz. 19:10, robinhob4
on poprawilby madryt ale on przedobrzy zoavzczycie ! bedzie chcial sciagnac same kaki kryski itp sprzeda wszystkie nasze perly:gago,higuain itp i bedziecie mieli :/
2009.03.19, godz. 19:10, floo91
Pérez to najmniejsze zło i z obecnych kandydatów wydaje się najlepszym ruchem. Mam nadzieję, że odzyskamy szacunek w Europie i znowu zaczną się nas bać bo obecnie to każdy czeka aż trafi na RM, gdyż wiadomo, że to łatwa wygrana....
2009.03.19, godz. 19:07, qbas_14
Ci ludzie chyba coś ćpali przed tą ankietą.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama