REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2009.03.19, godz. 02:36, Redakcja / RealMadryt.pl

RealMadryt.pl w Madrycie: iSaludos de Madrid!

Pragniemy poinformować, że redakcja RealMadrid.pl wybrała się wczoraj do miejsca pielgrzymek całego madridismo – Królewskiego Madrytu. Newsmani, informatycy, graficy, reżyserzy, wszyscy twórcy serwisu, będą przez najbliższych kilka dni przekazywać Wam najświeższe informacje prosto ze stolicy Hiszpanii. Będziemy także obecni na spotkaniu Real Madryt – Almería, więc wyglądajcie nas na trybunach, wraz z biało-czerwoną flagą powstającego właśnie Stowarzyszenia Kibiców Realu Madryt w Polsce – Águila Blanca.

Część zebranych materiałów będzie na bieżąco zamieszczana na stronie, a spora reszta zostanie udostępniona po powrocie do Polski.

A dzisiejszej nocy Madryt jest nasz!


REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem RealMadrid.pl w Madrycie!

Komentarze

2009.03.21, godz. 10:58, Cover
Sophie89... Mocno mocno naprawdę, raz w Madrycie byłem, ale to nie jest powód by robić sobie z serwisu fanowskiego bloga, proste. Nikt tutaj nie zazdrości, raczej oczekuje informacji na temat Realu, a nie ośrodku treningowego czy gówno mnie obchodzących redaktorków.
2009.03.20, godz. 23:59, Sophie89
Cover, majer87
oj nieładnie nieładnie zazdrośnicy.
Co nie chciało się samemu trochę kasy zebrać, żeby też sobie wyjechać, a teraz szukacie najbardziej prostackich sposobów, żeby komuś dogryźć. Polska zawiść...
Zmartwię was, redakcja ma teraz fajniejsze sprawy na głowie, niż branie pod uwagę opinii zawartych w waszych postach. Pewnie zwiedzają stadion, fotografują Cibeles, tudzież oglądają naszych podczas treningu;) pozdro redakcja, rządzicie!

2009.03.20, godz. 21:12, grubson
Ale wam zazdroszcze :) Pozdrowienia dla całej redakcji :)
2009.03.20, godz. 19:28, atan
Qras >>>

http://pl.wikipedia.org/wiki/Statyw_fotograficzny
2009.03.20, godz. 19:20, Kubiec
siedzę kilka lat w hiszpanii. tez moglem byc to chociaz zdjecie bym wam zrobil
A napis na naszej fladze ? Biały Węgorz ?
2009.03.20, godz. 18:31, rizenn
dajcie wiecej zdjec :D
2009.03.20, godz. 17:12, robson222
Czym robiliscie te zdjecie,chyba jakims jokiem:)
2009.03.20, godz. 16:34, rafalw25
Ale musicie mieć fajnie:) pozdro:)
2009.03.20, godz. 15:32, gouki
Ups nie przyjazlem sie dobrze i nie zauwazylem jeszcze jednej maniurki ;p
2009.03.20, godz. 15:30, gouki
Gadacie glupoty i tyle. Czemu zdjecie ktore widac na stronie jest inne niz to z linku to niemam pojecia. Panowie widze ze tylko jedna kobite macie w redakcji. Ale Za to jaka piekna ta kobita ;) pzdr Princessa ;]
2009.03.20, godz. 15:02, DonPatrinho
finał jak przed rokiem.... Manu - Chelsea.
2009.03.20, godz. 14:54, T1000
pewni robili to zdjecie w srodku nocy, bo tam jest naprawde duży ruch pod cibelesem, ja nie podszedłem az tak blisko, sa moje fotki na naszej klasie.pl z wyjazdu na santiago bernabeu - marcin bryszewski
2009.03.20, godz. 14:41, pavelo
Co do samego zdjęcia pod Cibeles.. odważni w tym sensie że stanęli na samym środku ruchliwego ronda?
q:
2009.03.20, godz. 14:35, msaja
Panowie odbyło się losowanie LM! Rozgrywek dla najlepszych, a wy oni słówka.
2009.03.20, godz. 12:37, luar1
Zgodze sie z majer'em87, Cover'em i MarcinJoeck'em ...
2009.03.20, godz. 12:32, F.C Piter
mysle ze arsenal nie da rady. zreszta i tak beda niespodzianki. ngidy nie jest tak jak sie wydaje ;d moze bayern pocisnie barce albo czelsi liverpool
2009.03.20, godz. 12:30, R_baggio
F.C Piter
ja bym zamias villi dał arsenal reszta to samo
2009.03.20, godz. 12:26, F.C Piter
pol final : manu - villareal
pol final: barca - liverpool

final: manu - liverpool

winner: liverpool
2009.03.20, godz. 12:21, R_baggio
mu/ porto - arsenal/villareal
barca/bayern - chelsea/liverpool

jak typijecie kto w finale???
2009.03.20, godz. 12:15, pringles
haha czemu Nas nie było na losowaniu xD ... to już wnerwia wprawdzie ;//
2009.03.20, godz. 11:28, grzywka76
realista1988----> no bo jestem ciekawy jak wyglada slawny serpico :D
2009.03.20, godz. 10:49, mlody37
czemu na tej stronie nie ma zadnej informacji na temat dzisiejszego losowania LM o 12.00. odpowiedzcie mi na to kibice Realu i droga redakcjo. buhahaha;p
2009.03.20, godz. 07:13, realista1988
Jak już byliście w Madrycie to ktoś z tego grona mógł w końcu zabrać się za organizowanie oficjalnego fanclubu Realu w Polsce :D ponieważ barcelony rośnie w siłę i naprawdę coś pięknego stworzyli.
Czemu tak pytacie o Serpico? znanego jako dawcę największej ilości banów zresztą czasem za nic:)) z całym szacunkiem dla niego.
2009.03.20, godz. 00:22, el crack total
staszniew, książkę przeczytaj, głupcze! ;D
2009.03.19, godz. 23:28, FiguS_MadriSTa
uff, nareszcie odbanowany ;d

Świetna sprawa z tym wyjazdem, z promocją polskiego stowarzyszenia. Tak jak inni chętnie zobaczyłbym jakieś obszerniejsze relacje, no i oczywiście koszty całego tego przedsięwzięcia ;)
Boli mnie tylko, ze nie ma mnie tam z Wami xD, bo kurde nie ma nic piękniejszego, aby zobaczyć Madryt nocą, a natepnego dnia udać się na SB ;D
2009.03.19, godz. 23:00, drago9
Świetna sprawa! Chętnie poczytam jakieś fotoreportaże i ciekawostki związane z całą drogą, jak to wygląda, ile kosztuje itp. Również planuję wyjazd na Madrytu, ale raczej w przyszłe lato...
2009.03.19, godz. 22:56, zibiwro
A dzis ma ur Gabriel Heinze i chyba stronka o tym zapomniala w newsach;p
2009.03.19, godz. 22:29, staszniew
redakcja wyjechała i nie ma co czytać :D
2009.03.19, godz. 22:27, cube304
a teraz na serio!! ile kosztowal taki interes i dlaczego nie bylo wiekszej wycieczki! pewnie bym sie skusil ;]
2009.03.19, godz. 21:58, Oli L
Tak fajknie ze tak jestescie, bylem tam tego lata caly dzien, i przezycie nie zapomnianie, do konca zycia.... Nigdy tego nie zapomne, nigdy!! Bylo wspaniale i przyrzekam sobie ze wroce tam na mecz Realu... A stadionik piękny, ławki rezerwowych też niczego sobie! :):):):) Pozdrowienia!
2009.03.19, godz. 20:50, real09madrid
pereza bym widział w realu pod warunkiem ze nie sprzedawałby nallepszych piłkarzy tak jak kiedys.. takie jest moje zdanie no ale wiecie zobaczymy jak to bedzie.
2009.03.19, godz. 20:20, polly
ja też tam kiedyś będę ! pozdrowienia dla redakcji najlepszego serwisu najlepszego klubu! ;d
2009.03.19, godz. 20:08, MarcinJoeck
Zgodze sie z majer'em87 i Cover'em....
2009.03.19, godz. 19:46, JohnyMario
wyszło na jaw czemu tak mało newsów :p fajnie zazdroszczę Wam :)
2009.03.19, godz. 18:53, traxx
http://www.fmf-team.pl/postlink/303660.htm#303660
widzieliscie wpis Michała Pola o Realu??????
2009.03.19, godz. 18:51, grzywka76
no ale na ktorym zdjeciu w szaliku ten Serpico ?
2009.03.19, godz. 18:41, raulmadrid79
pewnie zdjecie pojdzie na nasza klase
2009.03.19, godz. 18:28, T1000
bilet do muzeum 15euro, bilet na mecz 60 euro nie jest problemem kupic bilet bo w tym roku tylko 5 razy był komplet kibiców, cibeles jest piekne , metrem dojedziesz tam w 15 minut ze stadionu
2009.03.19, godz. 18:26, Qras
Co to jest ten statyw? Na wikipedii nie ma...
2009.03.19, godz. 18:24, el crack total
raul seleccion ya
2009.03.19, godz. 18:18, Drożdżu23
Cover ty palancie
2009.03.19, godz. 18:16, Peter91
Czy ktos wie ile by kosztowala wycieczka do madrytu na cibees i zeby zobaczyc sb ????
2009.03.19, godz. 18:01, El Rey
Ale niespodzianka
2009.03.19, godz. 17:58, Cover
Co mnie obchodzi to, że redakcja rm.pl jedzie do Madrytu? Nosz, to strona o Realu Madryt, coś takiego powinniście dawać na forum, a nie jako zdjęcie główne. Śmieszne.
2009.03.19, godz. 17:52, atan
Do Redakcji:

A słyszeliście o czymś takim, jak statyw? :)
2009.03.19, godz. 17:20, zidanemarcin
majer87 - {*]
2009.03.19, godz. 17:11, realjuves04
ja tez tam chce
2009.03.19, godz. 16:53, majer87
przepraszam, ale kogo to kurde obchodzi? to serwis klubu, nie pamietnik... zresztą jak widac po ilosci komentarzy nie tylko mnie to jakos nie interesuje.
2009.03.19, godz. 16:41, dzikibeckham
jak ktorys z was wybiegnie podczas meczu na boisko to szacun dla niego
2009.03.19, godz. 16:38, real07
jutro losowanie 1/4 LM Na bank barca trafi na porto albo villarreal
2009.03.19, godz. 16:06, KibicReal
Cieszę się, że wrócił temat Águila Blanca. Bałem się już, że ten projekt upadł. Ale dobrze że te stowarzyszenie jednak powstanie bo to świetny pomysł. Madridistas z Polski wreszcie się zjednoczą!
2009.03.19, godz. 15:59, marcin_diarra15
Fajnie
2009.03.19, godz. 15:46, BigDaddy.
No no no...
2009.03.19, godz. 15:46, figol
To ja już wiem czemu tak mało newsów dodajecie;d
2009.03.19, godz. 15:34, Hubcio93
Fajnie, fajnie macie ;p
2009.03.19, godz. 15:16, Insomania
same paskudy .. i zdjęcia lipne ..
2009.03.19, godz. 15:11, Koshimazaki
mogliscie pic po robieniu zdjec, to moze nie bylyby ruszone ;p
2009.03.19, godz. 15:07, T1000
a kiedy bedzie news z wyjazdu zwyciezcy typera na mecz z Betisem???
2009.03.19, godz. 15:05, szygulal
latem bedąc w Katalonii na wczasach odwiedzilem Camp nou - nastepny przystanek to Estadio Santiago Bernabéu :)
2009.03.19, godz. 14:51, KibicReal
Też byłem w tych "świętych miejscach" w ostatnie wakacje :D. Tzn na Estadio Santiago Bernabéu i na Cibeles. Każdy fan Realu musi tam choć raz w życiu pojechać! To jak pielgrzymka do Mekki :D. Życzę Wam udanego pobytu w Madrycie, wielu wrażeń no i kapitalnego meczu z Almerią!
2009.03.19, godz. 14:46, krunia
Ile ja bym dał zeby pojechac na mecz realu, byc pod Cibeles
2009.03.19, godz. 13:41, czarek123
byłem w madrycie ale nie na stadionie i nie pod cibeles zazdrocha
2009.03.19, godz. 13:39, Drożdżu23
Pozdrowienia Hala Madrid!!!
2009.03.19, godz. 13:28, Sondokan
Trochę skopaliście fotę pod S.B. :P
2009.03.19, godz. 12:12, Piotrek_
Dim, pipko ;D
2009.03.19, godz. 12:09, lukas.rm
ależ ja Wam zazdroszczę :)

Ja byłem tylko na nieistniejącym już stadionie Arsenalu ale to nie to samo co SB...
2009.03.19, godz. 11:56, robson222
Bylem w Madrycie dwa lata temu na wycieczce .Moze za jakis czas zrobie sobie powtorke:)
2009.03.19, godz. 11:37, hondo
qras
masz na mysli te dziewoje?
2009.03.19, godz. 11:03, Kazik z sulcia
Mam nadzieję że kiedyś też będę mógł pojechać na Bernabéu
2009.03.19, godz. 10:35, sl0niu
Też tam byłem! :))) Niesamowite przeżycie...
2009.03.19, godz. 10:29, Witch
tylko pozazdrościć!!! :))
2009.03.19, godz. 10:22, bobo6921
Mam nadzieję że w końcu coś ruszy z tym stowarzyszeniem bo chętnie bym się do niego zapisał..ważne żeby zyskało ono miano oficjalnego polskiego fan clubu Realu Madryt to byłoby coś :))

2009.03.19, godz. 10:22, Kazik z sulcia
No a mnie nie wzięli!!! :P
2009.03.19, godz. 10:09, aneta73
super!Real na pewno wygra!!!
Hala Madrid!
2009.03.19, godz. 10:09, Nieracze.
pozdro dla was ;]
2009.03.19, godz. 10:01, Qras
Serpico to ten z szalikiem Realu
2009.03.19, godz. 09:47, grzywka76
Ciekawy ktory to Serpico ? Wie ktos ?
2009.03.19, godz. 09:46, DIEGO CRISTIANO
szacun panowie i panie.Niech cały Madryt śpiewa Hala Madrid
2009.03.19, godz. 09:04, Aghito
ach zazdroszcze:) pozdrawiam
2009.03.19, godz. 09:01, igor444
MACIEJ WBIEGNIJ Z POLSKĄ FLAGA NA BOISKO !!!!!!!
2009.03.19, godz. 08:59, szechorm
mam nadzieje, ze nastepny wyjazd zorganizujecie dla stowarzyszenia...
2009.03.19, godz. 08:59, Rickson
ech az sie smutno robi jak sobie przypominam czasy, gdy na SB podroz zajmowala mi okolo godziny.. Teraz mam 30minut na stadion Chelsea i kilka minut na Fulham - jednak to nie to samo :/
Pozdrawiam wszystkich, bawcie sie dobrze w Madrycie
Hala Madrid !!
2009.03.19, godz. 08:12, hawkmoon269
tak to kazdy by chcial :-)
2009.03.19, godz. 07:20, El Thomas
Alter:Madryt jest ich! ;>

NIe ma Ich bez nas :)
tak wiec Madryt jest Nasz :)
2009.03.19, godz. 06:34, dorota
Ja też tam chce.
2009.03.19, godz. 03:47, cezet
Tez bede na tym meczu do zobaczena na stadionie :)
2009.03.19, godz. 03:47, cezet
Tez bede na tym meczu dozobaczena na stadionie :)
2009.03.19, godz. 03:09, alter
Madryt jest ich! ;>
2009.03.19, godz. 02:58, el crack total
"tak że" w tym przypadku pisze się osobno :]
2009.03.19, godz. 02:39, niusiek00
czemu nie mowiliscie ze jedziecie do madrytu?? zabral bym sie z wami :D

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama