REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2009.03.11, godz. 11:54, Piwwwko / defensacentral.com

Piąta z rzędu europejska klęska

Kolejny rok, kolejna klęska. I to już piąta. Real Madryt ponownie żegna się z Ligą Mistrzów już na etapie 1/8 finału. Tym razem za mocny okazał się angielski Liverpool, który na Anfield rozbił madrytczyków 4:0. Mecz, w którym Los Blancos musieli zapłacić za zły początek oraz katastrofalne decyzje sędziowskie arbitra wczorajszego meczu, Franka De Bleeckere (co oczywiście nie jest żadną wymówką), który nie odgwizdał faulu Fernando Torresa na Pepe, przy akcji dającej pierwszy gol Liverpoolowi oraz podyktował całkowicie niezasłużony rzut karny po rzekomym zagraniu ręką Gabriela Heinzego.

Jednakże szara rzeczywistość jest bezlitosna i skazuje Królewskich na ponownie śledzenie reszty rozgrywek w telewizji. Już tylko zdobycie mistrzostwa kraju może uratować bieżący sezon, który i tak jest wielkim rozczarowaniem dla madridistas z całego świata.

Juventus, Arsenal, Bayern, Roma...
Zanim The Reds rozbili i wyeliminowali Real Madryt z Champions League, to w czterech poprzednich sezonach Królewscy również żegnali się z tymi prestiżowymi rozgrywkami na takim samym etapie: 1/8 finału. W sezonie 2004/2005 katem Realu Madryt stał się turyński Juventus, a konkretniej urugwajski napastnik Marcelo Zalayeta, który zdobył zwycięską bramkę na 5 minut przed zakończeniem dogrywki (w tym sezonie Królewscy wygrali na Estadio Santiago Bernabéu 1:0, zaś przegrali na Stadio delle Alpi 0:2). W sezonie 2005/2006 za mocny dla Los Merengues był Arsenal. Drużyna Arsène'a Wengera wyeliminowała madrytczyków po jedynym golu dwumeczu, zdobytym przez Thierry'ego Henry'ego (0:1 na Santiago Bernabéu i 0:0 na Highbury). Wszystko to miało miejsce zaledwie dwa tygodnie po dymisji Florentino Péreza z funkcji prezesa Realu Madryt. Dwa sezony temu Królewscy ponownie musieli przełknąć gorzki smak porażki, tym razem ulegając w dwumeczu niemieckiemu Bayernowi (3:2 na Santiago Bernabéu i 1:2 na Allianz Arena). Rok temu podopieczni Bernda Schustera nie sprostali wymogom włoskiej Romy (1:2 na Stadio Olimpico i 1:2 na Santiago Bernabéu).

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Liga Mistrzów 2008/09

Komentarze

2009.03.13, godz. 16:54, van der Buli
Za rok finał na Bernabéu moim marzeniem jest to żeby Real w nim zagrał z Barceloną i żeby wygrał.
2009.03.11, godz. 22:56, piotrek1902
Real nigdy nie będzie miał drużyny silnej jak co sezon nowy trener. W lecie kupić CR7 albo Kake, obrońce, skrzydłowego. I trenera najlepiej Beniteza . Ewentualnie Mourinho.
2009.03.11, godz. 20:28, mleczaj
ZAL !!!!!!!! ŻAL ŻAL ŻAL ŻAL ŻAL ŻAL ŻAL ŻAL ŻAL ŻAL ŻAL ŻAL ŻAL ŻAL I CHUJ
2009.03.11, godz. 20:23, andre971
CR7 jest taki sam jak robben niczym innym się nie różnią (pod względem gry ). Lepiej zamiast niego skupić się na transferze kaki, benzemy lub innych czołowych zawodników. Natomiast trener jest dobry tylko władze realu by mogły się zmienić i skupić się na dobrych transferach i nie popełnianiu błędów podczas ich przeprowadzania
HALA MADRID!!!!!!!!!!!!!!!
2009.03.11, godz. 19:59, ramosss
saxxon - co ty w ogole gadasz,jestes widocznie slepy a co do tych co twierdza ze robben na ławke to sie nie znajan a piłce bo ostanio gra słabo aler to tylko dlatego ze przeciwnicy widza ze jedyne co Real ma gorzne to włąsnie orrben i solidnie go rozpracowuja gdybysmy mieli jheszcze z dwie indiwidulanosci by było inacze bo wtedy podczas niedyspozycji jednego drugi by błyszczał a tak jestesmy zadni tylko na robbena co pokazały ostanie mecz robben wyłaczony niema Realu,chodzi tu szczegolnie o lepsze druzyny bo wiem ze zaraz ktos napsize ze z betisem i sportingiem bez robbena wygralismy ale te druzyny sa słabiutkie
2009.03.11, godz. 19:52, El Rey
Nad Realem wisi jakieś fatum.
Naszą ostatnią "ofiarą" w 1/8 finału był Bayern Monachium w sezonie 2003/04. Było to 10 marca 2004 roku (dokładnie 5 lat i 1 dzień temu). Następnego dnia były zamachy w Madrycie. Zginęło prawie 200. osób. Od tego czasu nie możemy nikogo pokonać na tym etapie.
Widzicie jakiś związek? Ja widzę, choć jest absurdalny i przerażający zarazem.
2009.03.11, godz. 18:51, Inkwizytor
saxxon

Real z Barçą wygrywali po 5 razy z rzędu ligę ;)

Ogólnie się z Tobą zgodzę, ale Robbena bym zostawił, dobry rezerwowy z niego powinien być
2009.03.11, godz. 18:28, saxxon
w tym roku odnotowalismy najgorszy wynik 0-1 i 0-4
razem 0-5 - gorzej sie nei da - nastepny rok Real zrobi w LM rozpierduche i bedziemy swietowac oj bedziemy
areszta chooty która zwatpila niech spada kibicowac barceolonie
jest tylko jeden najwspanialszy klub na swiecie ktoremu kibicowanie jest jak droba uslana różami z kolcami - to jest cos niesamowitego - juz nie moge sie doczekac nastepnego meczu.
Sklad jest bardzo dobry - mlody ograny i juz bolesnie doswiadczony - to zaprocentuje w przyszlosci - trzeba tylko pozbyc sie wydyganayhc frajerów jak Heinze i niedorobionych gwiazdorków jak robben - w ich miejsce scigana z 2 cracków np Villla Silva Diego C Ronaldo lub Fabregas i dopiero to bedzie nasza karta przetargowa w LM
To edzie nasz bilet do wygranych
A w tym roku jeszcze musimy przycisnac i wygrac 3 raz z rzedu lige - tego nikt nie dokonal - trzeba sie znowu zapisac w historii !
2009.03.11, godz. 17:03, mikess
szkoda gadać...
2009.03.11, godz. 16:44, jurgen009
Zgadzam sie! Crisa nie lubie ale jest dobry i może być liderem tej drużyny na atak to najlepszy byłby Villa bo on nie tylko strzela ale również wypracowuje sytuacje stworzyłby wspaniały duet z Hunterem który grą przypomiona RvN.
2009.03.11, godz. 16:31, mat997
Na światowym poziomie mamy tylko defensywę należy sprowadzić jakiegoś profesjonalnego skrzydłowego to razem(głównie) z Robbenem stworzy wspaniałe szybkie skrzydła, które napędzą grę Realu(np. może w końcu Cris?) no i napastnik takiego z powerem bo Raúl już się wypalił jak na klub na takim poziomie, RvN też tym bardziej po takiej kontuzji ,a Higuain nie jest za dobrym napastnikiem jak na Real. Dobrego czyli młodego(lub przynajmniej nie starego jakiegoś), szybkiego należy sprowadzić na atak(np. Villa,Drogba lub Benzema) no i jakiś rozgrywający co by rozkręcał grę w środku pola np. Xabi Alonso, Riberi, Diego czy Samir Nasri.

Musi przyjść jakiś prezydent, który będzie to rozumiał z tego co czytam to Pérez lub Villalonga byliby najlepszymi kandydatami.

No i może trener z autorytetem przydałby się no i pewnie przyjdzie razem z nowym prezydentem ale nie widziałbym nic złego w tym gdyby Juande Ramos nadal miał prowadzić Real Madryt.
2009.03.11, godz. 16:29, grzywka76
a wiecie czemu odpadamy !!! bo zawsze pierwszy mecz gramy u sibie a rewanz na wyjezdzie !
2009.03.11, godz. 16:24, m15
Real daje d*py już w fazie grupowej, wychodząc z drugiego miejsca trafiają na silne zespoły które są barierą nie do przejścia...
2009.03.11, godz. 16:20, dj5002
ja wam powiem już po transferachw lecie czy będzie kolejna drużyna dopisana do tej listy czy może nie
2009.03.11, godz. 16:06, ramosss
idiota ---Wy chyba jestesciem slepi ciagle tylko chwalicie tego raula ja teraz nic do niego niemam bo niema nawet lespzych zmeinników ale co wy gdacie ze jest swietny najelszpy itd Raúl jedyne co potafi to strzelic i tyle jego grania higuian za to nie potafi strzliec ale neiraz jakos fartem przecisnie sie przez obronców oczywiscie sredniaków l hiszpanskiej,Wyunalazki typu gago higuain marcelo powinni byc zmeinnikami wielkich piłkarzy bo oni nie zasługuja na gre w podstawowym bo Nie doscy ze ciazy na nich wielka presja to jeszzcze nie maja umiejstenosci wielkich i sa zalezni od kolegów z druzyny.moim zdaniem ze wczorajszego skąłdu powinni grac tylko ramos choc zagrałdno i poł sezonu mnie nie przekonuje w ofensywie,pepe canna jest za mały niema siły aby wygrac z wielkimi napstnikami.heinze wyj**ac i w ejgo miejsce sproawedzic kogos swietnego w pomocy robbena zosatwic na prawą ribery w srodku lass i kaka czy fabregas ale osobiscie wolałbym kake bo fabregas tez nie jest piłkarzem ktory ma ciag na bramke a kaka taki jest i w ataku beznezma i rvn czy higuain zalezy od formy i skład siwetny nie mowiecie prsze ze to nie menager bo z 200 mln i ci piłakrze sa a nawet jak by dwoch nie przeszło to mozna sprobowac z villa i crisem ,jedno jest pewne doscy mam sredniaków potrzebi sa galaktyczni piłakrze
2009.03.11, godz. 16:06, sandacz90
od 1995 r jestem kibicem Realu i napewno zostane nim do konca..nie jestem i nie bede sezonowcem.. Real jest byl i bedzie anjlepszym klubem swiata i predzej czy pozniej i tak udowodni poraz kolejny swoja wartosc.. HALA MADRID!!
2009.03.11, godz. 16:05, ronaldo99999
Szkoda, ale i tak kocham Real. Od zawsze i na zawsze Real Madryt!!!!
Ci, którzy chcą teraz zmieniać upodobania klubowe, to niech zapytają siebie jakimi kibicami są. Raczej marnymi, mizernymi, nie zasługującymi na kibicowanie największemu i najlepszemu klubowi na świecie- Realowi Madryt.
Hala Madryt!!!
Pozdro dla prawdziwych kibiców!! Głowa do góry, będzie lepiej:)!!!!
2009.03.11, godz. 16:02, Mirek-Zizu-5
masakra jakas, koszmar
2009.03.11, godz. 16:01, mat7raul
Rok temu jak pisałem podobny komentarz do dwumeczu z Romą pytałem kogo jeszcze trzeba będzie dopisać do listy drużyn które w kolejnych latach eliminowały Real Madryt na etapie 1/8 finału, mając nadzieje że nie będzie trzeba dopisywać nikogo. No cóż, nadzieja matką głupich. I mimo że ponoć każda matka kocha swoje dzieci to rzeczywistość pozostaje bezlitosna.
Wczorajszy rewanż i rewanżowy mecz sprzed roku mają wiele wspólnego a przede wszystkim postawa sędziego. Znowu nie można się oprzeć wrażeniu że ten gwizdał pod naszych rywali, i znów trzeba zaznaczyć że nie można mieć do Niego żalu bo graczy z Anfield oceniał ten sam arbiter i jakoś sobie radzili Po drugie, jeżeli chodzi o podobieństwa to zobaczyłem niemal identyczną jak przed rokiem postawę Królewskich, w której nie zauważyłem niczego co mogło by wskazywać że Ci zawodnicy nie tyle grają o awans do ¼ ale chcą zagrać w ¼. Chaos, brak pomysłu na akcje, częste straty piłki. No niestety na tym etapie i na tym poziomie jest to piłkarskie samobójstwo.
To co mnie martwi najbardziej to nie sam wynik i jego rozmiary, ale fakt że po meczu czuje że losy meczu potoczyły się sprawiedliwie. Cztery bramki różnicy dokładnie odzwierciedlają wydarzenia na boisku, sposób gry i cała resztę. Z przykrością musze stwierdzić że gdyby drużyna której kibicuje nie otrzymała tak srogiego lania to było by to nie w porządku wobec ich rywali.
Oczywiście seria błędów poprzedzających ten mecz również była taka sama jak w latach poprzednich. Przespany okres transferowy, karuzela z trenerami i tak dalej. Każdy może podać jeden przykład niekompetencji, jest tego tyle że starczy dla wszystkich.
Oczywiście że wpadki zdarzają się każdemu z wielkich. ManU odpadał z Porto a Sewilla z Fenerabhce. Ale tylko Realowi takie regularne odpadanie weszło w nawyk. Jedynie Inter może pochwalić się osiągnięciami na podobnym poziomie ale Inter też grał swego czasu z Liverpoolem w 1/8, też odpadł ale nie przegrał dwumeczu w stosunku 5:0. Realu nie broni nawet sytuacja Milanu, bo ten mimo że nie zakwalifikował się do LM, a z czego w tym sezonie mógł odpaść to odpadł, ale licząc od roku 2002, czyli od ostatniego roku triumfu Królewskich w LM osiągnięcia Milanu w tych rozgrywkach są następujące: zwycięstwo, ¼ finału, finał, półfinał, zwycięstwo, 1/8 finału. Podsumowując sprawa jest prosta. Obecny sezon w przypadku Milanu to wypadek przy pracy, a dla Realu już standard.
Nie mam zamiaru pisać co się wczoraj zdarzyło na boisku. To już zostało wielokrotnie przez wielu opisane, i będzie opisywane jeszcze do dziś do wieczora, jutro i przez kilka następnych dni. Nie ma co do tego wracać, to nic nie da. Trzeba otrząsnąć się z szoku po tej, jak ja to nazywam, spektakularnej klęsce i obserwować dalszy rozwój wydarzeń. Nie chce mi się też już pisać co należy zrobić gdy znów otwarte zostanie okno transferowe, bo pisałem to już setki razy, a poza tym wie to każdy kto przeczyta ten tekst. Jedynymi osobami które tego nie wiedzą są włodarze Realu Madryt.
Chce natomiast zaznaczyć że mam dosyć takiej sytuacji gdzie 5 rok z rzędu oglądam Real w 1/8 finału LM i 5 rok z rzędu odchodzę z myślą „może za rok”. Ile jeszcze potrzeba tych „roków” alby wreszcie Real w LM zagrał jak przystało na drużynę którą odznaczono tytułem najlepszej drużyny ubiegłego stulecia? Tu nie chodzi o pieniądze, bo firma taka jak Real nie upadnie. Tu chodzi o to że postawa jaką oglądamy jest kpiną z kibiców. Nie tylko tych z Madrytu ale ze wszystkich, bo kibice z Polski tak samo przeżywają takie porażki jak Ci którzy mieszkają w Hiszpanii. A ja, jak chyba zresztą każdy wypraszam sobie kpienie sobie ze mnie, bo poświęcam swój prywatny czas, na oglądanie meczów w których zamiast jedenastu piłkarzy oglądam jedenastu błaznów. Jeżeli zawodnik nie potrafi wykonać poprawnie podania do partnera (gdyby policzyć liczbę strat we wczorajszym meczu liczby były by imponujące), to raczej nie nadaje się do poziomu Ligi Mistrzów. Nie zabraniam popełniać błędów, bo nie myli się ten kto nic nie robi, ale taka liczba pomyłek w meczu o najważniejsze piłkarskie trofeum Europy jest nie do przyjęcia. Podania to tylko jeden aspekt. Odskakująca raz po raz piłka, problemy z przyjęciem, złe wybijanie piłki po stałych fragmentach, problemy z kryciem, nienadążanie za rywalami. Samego wczorajszego wieczoru było tego tyle że każdej szanującej się drużynie starczyło by na wszystkie mecze sezonu.
Nie jest sztuką zdobyć mistrzostwo Hiszpanii gdy największy rywal popadł w kryzys. Drużyna wielka to nie ta która robi największy szum w mediach transferem do którego i tak nie dochodzi, tylko ta która potrafi radzić sobie z silnymi rywalami, która potrafi grać swoje gdy rywal prowadzi w meczu i która przed wszystkim posiada graczy którzy potrafią kopać piłkę, Real ma markę i ma nazwiska. Co z tego? Pytanie, jak długo można jeszcze pociągnąć jadąc na samej renomie, rok po porażce z Romą, nadal pozostaje aktualne.
2009.03.11, godz. 15:52, Raulik_24
Jeżeli co niektórzy chcieliby kibicować komuś innemu to niech kibicują. Prawdziwi kibice pozostaną przy Realu na zawsze, bo nie ma drugiego tak wspaniałego klubu jak Real Madryt. Hala Madrid
2009.03.11, godz. 15:49, BigDaddy.
Szkoda... Najnormalniej w świecie szkoda. 5 lat? Nie dziwię się, że co niektórzy chcieliby kibicować innym klubom - bo jak można tak wszystkich zawodzić...
2009.03.11, godz. 15:30, Raulik_24
To prawda że sędzia zawalił sprawę. Przy pierwszej bramce był faul i nie ma dyskusji, drugi gol to kolejny ewidentny błąd sędziego, nie wiem jak ten liniowy zobaczył rzut karny. Gdyby nie te dwa błędy mecz mógłby wyglądać zupełnie inaczej. Jednak teraz możemy sobie co jedynie gdybać, nie ma się też co oszukiwać, że Real zagrał bardzo słaby mecz i tyle. Hala Madrid !!
2009.03.11, godz. 15:24, cristiano1614
Pisza ze nawet bledy sedziego nas nie usprawiedliwiaja ale przeciez gdyby sedziowal normalnie to nie bylo by takiego pogromu i przegralibysmy np. 2:0 co nie bylo by tak bolesne jak te 4:0!!! Sedzia nas skrzywdzil i to bardzo!!!!!!!!!
2009.03.11, godz. 15:22, Raulik_24
dadi10

Tacy właśnie są kibice tej drużyny . Oczywiście są prawdziwi fani, którzy kochają ten klub bez względu na wszystko. Jednak też jest masa dziecinady i sezonowców, których po prostu nie trawię. Hala Madrid !!
2009.03.11, godz. 15:15, dadi10
ostatnio jak wygrywaliście w lidze pisaliście że macie świetny skład, rozniesiecie L'Pool 4/6/8:0 (no bo w końcu kolejke wcześniej wygraliście z Betisem 6:1 ;]) a teraz co? cały skład do wymiany, Ramos out itp itd...
2009.03.11, godz. 15:06, idiota
@panstefan, a jak niby Ruud gra? Identycznie do Raúlu. Dziwne, że Higuain nie potrafi wykorzystywać takich sytuacji jak Raúl, poza tym ostatnie gole Raúla były naprawdę piękne.

Poza tym, obwiniajcie Ikera za to, że nie obronił karnego, że mógl lepiej ustawić sie przy pierwszej bramce. Obwiniajcie Ikera za to, że nie poszedł na atak i nie strzelił gola.
2009.03.11, godz. 15:03, idiota
@bbaartek, nie mówie, aby kupował Kake, Riberego, Ronaldo itp. Mówię, aby kupił doświadczonych zawodników, którzy nie potrzebują x lat do gry (nie kolejnych Robinho, Sneider, Drenthe, bo tych Real ma wystarczająco dużo i do tego Castilla jest), ale którzy wiedzą jak grać i tylko potrzebują trochę czasu na przyzywczajenie się do nowego otoczenia.

@Raúlik_24, dla dużej ilości osób to obojętnie jak Raúl grać będzie, to i tak cała wina (że deszcz pada, że Iker puścił gola itp) leży po stronie Raúla.
2009.03.11, godz. 14:40, Raulik_24
Popieram tu niektórych. Ja też bardzo lubię Raúla i w ogóle. Ok kupimy w przyszłym sezonie lepszego napastnika to Raúl niech będzie i rezerwowym, ale nie pierdzielcie mi teraz, ze jest za słaby na pierwszy skład. Skoro Raúl jest za słaby na pierwszy skład to Higuain jest za słaby w ogóle na ławkę rezerwowych. Dostaliście korby z chimerycznym Argentyńczykiem i już robi się az nie dobrze jak czyta się niektóre komentarze. Dlaczego nikt nie napisze, że wczoraj Higuain był na boisku bo był, ale żeby zrobił cokolwiek w tym meczu to jakoś nie zaważyłem. Biegał po tym boisku jak popierdółka i nie robił dosłownie niczego. Jednak to tez nie zmienia faktu że Real zagrał wczoraj kiepsko, jednak obwinianie Raúla jest po prostu żałosne. Hala Madrid
2009.03.11, godz. 14:39,
Bobinho7 - zakup Ronaldo nic by nie zmienił. Tu trzeba trenera który będzie stał nad piłkarzami z "batem" tak jak robił to Capello. Dyscyplina musi być ! :) Moglibyśmy mieć CR, Kake, Messiego, Eto'o ale bez dobrej taktyki dobrego ustawienia itp. i tak nic byśmy nie zrobili. Piłkarzy naprawde nie mamy złych! Trzeba tylko te indywidualności poukładać w jedną solidną całość dobrze ze sobą współpracującą.

"Stado baranów dowodzonych przez lwa jest groźniejsze od stada lwów dowodzonych przez barana" :) ... nie ubliżając nikomu oczywiście.
2009.03.11, godz. 14:31, bbaartek
idiota - nie musi, kupować najlepszych zawodników, czy Bóg wie jakiego trenera. Wystarczy,że zakupi takich, którzy zwyciężą w LM no i Copa Del Rey. La Liga i tak nie muszą wygrywać co sezon, ważne,żeby nie odstawali od zwycięscy i łapali się do Champions League.
2009.03.11, godz. 14:30, bobinho7
Ale głupie, nie można zrobić ustawienia bo się wszystko na bok przepierdziela
2009.03.11, godz. 14:29, bobinho7
panstefan - jesteś śmieszny, Raúl przeżywa chyba już dwusetną młodość i strzela ważne bramki. A z Liver była katastrofa i nie winie ani piłkarzy ani trenera. Jedynie szefostwo za ku*wa genialne negocjacje z CR7. Nie możemy winić też np. Ruuda za kontuzję. Te 2 sprawy i mielibyśmy podwójną koronę... A skład by był taki:
Van Nistelrooy Raúl

Sneijder
Robben C. Ronaldo

Lass

Heinze S. Ramos

Pepe Cannavaro

Casillas
2009.03.11, godz. 14:23, bobinho7
Bez względu na wszystko (wliczając spadek do nawet 5 ligi oraz korupcję) zawsze będę kochał tylko jeden klub - Real Madryt!
2009.03.11, godz. 14:20, idiota
Z Arsenalem i z Bayernem nie wiele brakowało do gry. Arsenal - słupek Raúla w Anglii.
Bayern - pierwsze 10 sek.

A mecz z Liv, to nie ma co komentować, bo wynik mówi sam za siebie, a nawet gdyby nie sędzia, to i tak Real nic nie robił, nie umial uspokoić i poukładać gry.
2009.03.11, godz. 14:20, panstefan
Raúl stwarza zagrożenie? Doceniam to, co zrobił przez swoją karierę, ale to co robi teraz woła o pomstę do nieba: I mean, stanie pod bramką i czekanie na okazję, bo może bramkarz odbije zamiast złapać może się sprawdzać w meczach z Almeriami, ale Reina to już nie ta bajka...
2009.03.11, godz. 14:13, idiota
Od przyszłego Prezesa oczekuje, że zatrudni doświadczonego i charyzmatycznego trenera, który będzie miał posłuch wsród zawodników na co najmniej 3 lata oraz że kupi doświadczonych zawodników, którzy grą zasłuża na grę w tak wielkim klubie jak Real Madrid, bo młodych i niedoświadczonych jest już wystarczająco dużo, a zawsze jest Castilla.

Nazwisk nie podam, bo to nie moja działka ;p
2009.03.11, godz. 14:08, idiota
Realowi brakuje silnej ręki, brakuje stabilizacji i CZASU. Kilku zawodników nie powinno grać w 11.

Tak, Raúl jest moim ulubionym piłkarzem, ale gdyby był jakiś inny napastnik w Realu, który byłby lepszy od Raúl, to Raúl mógłby być rezerwowym. Raúl zawsze podkreśla, że liczy się dobro Realu Madryt, więc trenerzy nie mają czego się bać odsuwając go od składu. Tylko, że NA TA CHWILĘ Real ma równorzędnych napastników, ale POMOC NIE ISTNIEJE!! WIęc co po napastnikach światowego formatu, skoro i tak w pojedynke nie będą wygrywać wszystkich meczy.
2009.03.11, godz. 14:03, idiota
r9_z5

akurat Raúl to ostatnio jeden z nielicznych zawodników ze stała "dobra" formą. Raúl ostatnio jest lepszy o kilka klas od waszego ukochanego Orzeszka ;p wiec bądzcie w miare obiektywni, a nie Real przegrał to cała wina lezy po stronie Raúla. K...a to przeciez jest napastnik, ma on stać na połowie przeciwnika, robić sobie miejsce i czekać za podaniem od pseudopomocników, którzy grają w Realu. A nie Raúl gra na obronie, pomocy i ataku. Na tą chwile Raúl nie gra za zasługi i tyle. Robben gra, bo chcą zniego zrobić gwiazde, którą nigdy nie będzie, bo on niszczy gre kombinacyjną Realu... ba Marcelo NOMINALNY OBRONCA lepiej gra niż wspaniały Robben, który jako jedyny zna się na piłce.
2009.03.11, godz. 14:02,
idiota - racja tego zapomniałem napisać :) że Capello nie bał się odsówaać piłkarzy od pierwszego składu. Beckham przy Capello tak naprawde jakby dostał skrzydeł w pewnym momencie zaczął grać tak jak nigdy wcześniej nie grał w Realu.
2009.03.11, godz. 13:59,
Raúlik24 - ciesze, że się zgadzasz :) Pamiętam za Capello te "12 finałów" te 12 kolejek do końca ligi, wtedy wiedziałem, że jak Real wyjdzie na boisko to będzie walczył do ostatniej minuty, to się czuło poprostu!!i widziało. Pamiętacie mecz rewanżowy z Bayernem?? Real wtedy walczył i naprawde przegrał minimalnie, nie było ażtak widać różnicy klas obu zespołów.A teraz...
2009.03.11, godz. 13:58, idiota
PS. Żeby nie było niedopowiedzenia, Real zagrał tragicznie.
2009.03.11, godz. 13:57, Raulik_24
idiota

Właśnie Twoja opinia jest przynajmniej obiektywna i całkowicie trafna pozdrawiam ! Hala Madrid !
2009.03.11, godz. 13:55, idiota
Najlepsze było to, że Capello nie bał się odsunać od składu piłkarzy, np Becks'a, co dobrze wpłyneło na samego zawodnika - jeden z twórców sukcesu za Capello, lecz również przez co stracili skrzydłowego światowej klasa na 3 lata. Bo jakby nie patrzeć crossy Becks'a są lepsze niż egoistyczne zachowanie pseudopomocnika Robbena, który podaje jak nie ma wyjścia. A z Becksem zawsze były szanse na gole z wolnych, a KTO TERAZ WYKONUJE WOLNE??!!

Heinze nie zagrał, aż tak źle, bo zagrał tak jak całą drużyna, ale napewno Ferguson patrząc na Heinze pluje sobie w twarz, ze jednak nie pozwolił odjesc Heinzemu do Liv z taką grą jaką on pokazuje :D

A Raúl zagrał przyzwoicie patrząc na cała drużyne, a zwłaszcza na gre pomocy i brak piłek do napastników.
2009.03.11, godz. 13:53, Raulik_24
Nie ugramy nic w LM jezeli nie kupimy porządnego skrzydłowego i rozgrywającego i tyle w tym temacie.
2009.03.11, godz. 13:52, Raulik_24
Tak to prawda tak naprawdę to Capello poukładał Real. Jego zwolnienie było wielką głupotą i powtarzałem to od zawsze. Capello wiedział co robi i piłkarze wiedzieli co mają na boisku grać. Capello też nie bał się odważnych decyzji i wcale nie miał lepszego składu niż Real ma teraz. Za Capello faktycznie były mecze słabe, ale w drugiej części sezonu Real grał naprawdę dobrze i ładnie. Szkoda że go już nie ma w Realu, ale cóż tak to już jest. Hala Madrid!
2009.03.11, godz. 13:51,
Jakby Capello był przez te 3 lata trenerem Realu to nie wierze, że nie przeszlibyśmy dalej w LM. Przez pierwszy sezon poukładał wszystko do kupy po tym "chaosie" (co pare miesięcy inny trener) i przy okazji wygrał lige. I gdyby nie zwolniono go to już z takim poukładanym zespołem można by było grać solidną piłke i w PD i w LM i pewnie na dzień dzisiejszy to Real byłby teraz w 1/4 finału LM. A tak.... "Sensacja - Real odpadł w 1/8", "Za Capello Real grał nudną piłke". Zachciało się JOGI BONITO pod wodzą Shustera... to teraz mamy.
W wielkim klubie musi być wielki trener a Capello bez wątpienia nim był. Teraz potrzeba nam znowu wielkiego trenera i to nie tylko na jeden sezon ale na wiele sezonów, takiego, który będzie potrafił ogarnąć to wszystko. Do grona tych trenerów według mnie należą : Mourinho, Hiddink, Benitez, Wenger, Ancelotti. I to w tym gronie trzeba szukać następcy Ramosa...
2009.03.11, godz. 13:51, r9_z5
dla tego pisze !! że raul nie gra nic od 5 lat albo i wiecej z dobrymi rywalami tak pamietam i on włąsnie za to gra że 8 lat temu nas ciagnał a teraz nas caignie ale na dno do puki raul bedzie grał do nic nie ugramy w lm tyle w temacie
2009.03.11, godz. 13:49,
Jakby Capello był przez te 3 lata trenerem Realu to nie wierze, że nie przeszlibyśmy dalej w LM. Przez pierwszy sezon poukładał wszystko do kupy po tym "chaosie" (co pare miesięcy inny trener) i przy okazji wygrał lige. I gdyby nie zwolniono go to już z takim poukładanym zespołem można by było grać solidną piłke i w PD i w LM i pewnie na dzień dzisiejszy to Real byłby teraz w 1/4 finału LM. A tak.... "Sensacja - Real odpadł w 1/8", "Za Capello Real grał nudną piłke". Zachciało się JOGI BONITO pod wodzą Shustera... to teraz mamy.
W wielkim klubie musi być wielki trener a Capello bez wątpienia nim był. Teraz potrzeba nam znowu wielkiego trenera i to nie tylko na jeden sezon ale na wiele sezonów, takiego, który będzie potrafił ogarnąć to wszystko. Do grona tych trenerów według mnie należą : Mourinho, Hiddink, Benitez, Wenger, Ancelotti. I to w tym gronie trzeba szukać następcy Ramosa...
2009.03.11, godz. 13:48,
Jakby Capello był przez te 3 lata trenerem Realu to nie wierze, że nie przeszlibyśmy dalej w LM. Przez pierwszy sezon poukładał wszystko do kupy po tym "chaosie" (co pare miesięcy inny trener) i przy okazji wygrał lige. I gdyby nie zwolniono go to już z takim poukładanym zespołem można by było grać solidną piłke i w PD i w LM i pewnie na dzień dzisiejszy to Real byłby teraz w 1/4 finału LM. A tak.... "Sensacja - Real odpadł w 1/8", "Za Capello Real grał nudną piłke". Zachciało się JOGI BONITO pod wodzą Shustera... to teraz mamy.
W wielkim klubie musi być wielki trener a Capello bez wątpienia nim był. Teraz potrzeba nam znowu wielkiego trenera i to nie tylko na jeden sezon ale na wiele sezonów, takiego, który będzie potrafił ogarnąć to wszystko. Do grona tych trenerów według mnie należą : Mourinho, Hiddink, Benitez, Wenger, Ancelotti. I to w tym gronie trzeba szukać następcy Ramosa...
2009.03.11, godz. 13:47, idiota
@Raúlik_24

Mówisz, że Schuster zawalił sprawe, a Ramos odbudował drużynę. Z tym pierwszym mogę się zgodzić w jakieś częsci, ale o Ramosie mógłbym podyskutować, czy to odbudował grę Realu czy może jednak to był taki chwilowy "szok" po zmiane trener i powrót wielu zawodników po kontuzji. Czy Schuster z pełnym składem jaki miał Ramos nie grał by lepiej? To Capello, który musiał tworzyć całą drużyne od nowa w ciągu 3 miesięcy bardziej przekonywał mnie swoją grą niż Ramos, mimo przegranych i remisów... ale było widać w Nim, że ma pomysł na drużyne, a za Ramosa co jest? Obrona Częstochowy z lepszymi drużynami i próba ładnej gry z teoretycznymi słabeuszami ligi.
Ramos w ogole mnie nie przekonuje jako trener Realu, ale NIE znam się na PROFESJONALNEJ piłce nożnej i ludzie siedzący w tym od kilkunastu lat napewno lepiej się znają na tym, więc ja czekam tylko na pożadane efekty - powrót WIELKIEGO REALU MADRYT czy to z Ramosem czy Janasem.
2009.03.11, godz. 13:45, Raulik_24
A pamiętasz jak Raúl Ciągnął nas dwa sezony wcześniej też z manu?? Tylko że wtedy w drużynie mieliśmy Redondo który kapitalnie rozgrywał, a teraz takiego piłkarza po prostu nie mamy i to jest problem. Real nie ma od czasów Zidane porządnego rozgrywającego i w tym tkwi problem. Co może zrobić napastnik jak pomoc gra piach?? Może warto zadać sobie to pytanie. Wtedy mieliśmy Redondo, natomiast w tym drugim meczu o którym wspomniałeś był kapitalny Zidane i to jest droga do sukcesu. Tak samo w Liverpoolu jest Gerrard, a u nas niestety takiego piłkarza nie ma i tyle, Sneijder nie ma formy, Gago rozgrywającym nie jest, że o Gutim nie wspomnę, który gra totalną padaczkę. Jedynie VdV mógłby się na tej pozycji tak naprawdę sprawdzić, ale niestety nie dostaje szansy. Po prostu popatrzcie na tamte właśnie lata gdzie byli Redondo i Zidane i zobaczycie że to właśnie tu tkwi problem, a nie w linii ataku. Hala Madrid
2009.03.11, godz. 13:44,
Jakby Capello był przez te 3 lata trenerem Realu to nie wierze, że nie przeszlibyśmy dalej w LM. Przez pierwszy sezon poukładał wszystko do kupy po tym "chaosie" (co pare miesięcy inny trener) i przy okazji wygrał lige. I gdyby nie zwolniono go to już z takim poukładanym zespołem można by było grać solidną piłke i w PD i w LM i pewnie na dzień dzisiejszy to Real byłby teraz w 1/4 finału LM. A tak.... "Sensacja - Real odpadł w 1/8", "Za Capello Real grał nudną piłke". Zachciało się JOGI BONITO pod wodzą Shustera... to teraz mamy.
W wielkim klubie musi być wielki trener a Capello bez wątpienia nim był. Teraz potrzeba nam znowu wielkiego trenera i to nie tylko na jeden sezon ale na wiele sezonów, takiego, który będzie potrafił ogarnąć to wszystko. Do grona tych trenerów według mnie należą : Mourinho, Hiddink, Benitez, Wenger, Ancelotti. I to w tym gronie trzeba szukać następcy Ramosa...
2009.03.11, godz. 13:39, r9_z5
raulik 24 ja ich nie porównuje jako piłkarzy ale jako kapitanów !!! pamietasz jak ronaldo ciagnał nas manu ? ?? jego gole na teatrze marzeń ?

RAUL FURERA przykład rep. dużo daje do myslenia
2009.03.11, godz. 13:30, Rufus92
no to widze ze teraz niestety Pérez wybory wygra na bank... bo w Madrycie więcej takich wpadek nie zniosa...
2009.03.11, godz. 13:20, mejia
potrzeba zmian i to poważnych, nie chodzi o wymianę połowy kadry ale potrzeba nam kilku wielkich zawodników
2009.03.11, godz. 13:13, wredny_szpon
Ribery, proszę, zostań naszym mesjaszem!
2009.03.11, godz. 13:09, Ziozu
Moim zdaniem rewolucja w kadrze jest niezbędna. Są zawodnicy, którzy napewno są dobrzy powinni zostać, ale rewolucja jest niezbędna. Nie wiem kogo najlepiej kupić kogo się pozbyć ale Real zagrał fatalnie i to wynikało z tego, że po prostu jestesmy słabsi i nie gramy obecnie na poziomie najlepszych klubów na świecie. Potrzebny jest moim zdaniem taki Mourinho, który przyjedzie i będzie wiedział kto mu pasuje a kto nie. Nawetjak wyda 200mln to pewnie skompletuje zespół na dobre kilka lat. Do juande nic nie mam, ale znając życie nie będzie on miał takiej pozycji, że decydować o transferach. Najwazniejsze to byc dalej z naszym ukochanym klubem!!!
HALA MADRID!!!!!!
2009.03.11, godz. 13:03, Raulik_24
Gerrard jest pomocnikiem, Raúl jest napastnikiem i to jest zasadnicza różnica. Pierdzielenie i porównywanie tych dwóch piłkarzy jest po prostu głupotą świata. Gdybyśmy własnie w naszym zespole w linii pomocy mieli takiego Gerrarda to mecz wyglądałby zupełnie inaczej. Co może zrobić napastnik skoro linia pomocy poza Diarrą, który jest defensywnym pomocnikiem nie istnieje. Wcale nie mówie że Raúl wczoraj zagrał dobrze, ale pisanie że to on zawiódł jest totalna głupotą. Jak już to w linii ataku na pewno bardziej zawiódł chimeryczny Higuain i tyle w tym temacie.
2009.03.11, godz. 12:58, r9_z5
tak jest raul nigdy nie zawodzi zobacz jak ciagnał kapitan gerrard a jak ciagał nasz kapitan nasz nas ciagnie ale w meczach z gijonem i numancia
2009.03.11, godz. 12:52, Raulik_24
Raúl?? Tylko że Raúl we wczorajszym jako jeden z nielicznych stwarzał jakiekolwiek zagrożenie pod bramką Liverpoolu. Gdzie był Higuain i gdzie byli nasi pomocnicy?? Otóż oni nie grali niczego, więc przestańcie pieprzyć, jaki to Raúl jest słaby itp. Po prostu zero obiektywizmu i tyle, jak już to wczoraj zawiódł poza Casillasem i Diarrą cały Real Madryt, na pewno nie sam Raúl, który tak jak napisałem przynajmniej starał się coś z przodu zrobić. Hala Raúl
2009.03.11, godz. 12:46, r9_z5
Tym fatum jest RAUL !! rep. daje dużo do myślenia przeciwko rywala lepszym nie gra nic od 5 lat !!! ale bije rekordy przeciwko sportingom gijon gra za zasługi

raul furera !!!


HALA MADRID
2009.03.11, godz. 12:43, DJ Kulele
Moze za rok nie bedzie kompromitacji !!!
Zobaczymy jak to bedzie po wyborach i co zrobi Florentino Pérez oby zrobil dobre zaklupy i zeby zespol gral na miare naszych oczekiwan na miare europejskich poteg i wrescie na miare Realu Madryt bo jak narazie jest tylko sama nazwa Real Madryt gry na miare Krolewskich nie ma byla za to wczoraj kleska po krolewsku !!!
Hala Madrid !!!
2009.03.11, godz. 12:38, Raulik_24
Faktycznie wszystko zaczęło się od zwolnienia "Sfinksa", potem zwolnienie Capello było ostatnią głupotę. Ja bym dał szansę Ramosowi, który przecież i tak poukładał w jakiś sposób Real po tym jak rozpieprzył to wszystko Schuster. Ramos powinien dostać szanse na następny sezon. Co do transferów to na pewno potrzebny jest skrzydłowy np taki Navas lub Ribery. Również obrona wymaga wzmocnień. Dać więcej szany gry VdV i ten chłopak może pokaże na co go naprawdę stać. Hala Madrid
2009.03.11, godz. 12:31, Real1993
W kolejnym sezonie kupimy kogoś lepszego na lewą obrone i młodszego od Heinze i jakąś gwiazde do ofensywy i będzie good.
2009.03.11, godz. 12:26, Kamill19
Zwolnienie Vicente rozpoczelo katastrofe , zwolnienie Capello dobilo Real. Mam nadzieje ze to nauczka rowniez dla nas kibicow zeby nie wyzywac trenera za 1-0 i wyrzucac bo pozniej przychodzi taki trenerzyna jak Schuster i wszystko pada. WIelki trener potrzebny Realowi.
2009.03.11, godz. 12:17, hrabiakentu
Skład nie jest taki zły, potrzeba jedynie nabyć skrzydłowego, który nie zawiedzie i będzie w stanie pokierować grą. Najważniejsze jest jednak to, aby przez naprawdę długi czas dać szansę jednemu trenerowi, a nie co chwile zmiana.
2009.03.11, godz. 12:10, Raulik_24
Popieram Capello powinien zostać !! On potrafił ustawić drużynę i piłkarze wiedzieli co mają robić na boisku. Hala Madrid !!
2009.03.11, godz. 12:08, rafalda
gdyby CAPELLO w ubiegłym sezonie był trenerem REALU to Roma nie miała by żadnych szans na wygraną podobnie jak Liverpol w tym sezonie
2009.03.11, godz. 12:06, yorki
coś trzeba zmienić w naszej drużynie...aż żal patrzeć.
2009.03.11, godz. 12:05, obiektywnyVeB
Czy ten faul na Pepe był taki ewidentny, to bym polemizował. Przewrócił się dopiero po tym jak nie trafił w piłkę i zrobiło się gorąco.
2009.03.11, godz. 12:02, marcin_diarra15
Kto ogladal mecz to wie co tak naprawde gramy
2009.03.11, godz. 11:57, Mateć
"Jedno serce, jeden klub, jedna ósma aż po grób" --> LOL!
2009.03.11, godz. 11:57, Xabier.
z takim składem to chyba nic dziwnego prawda ???

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama