REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2009.01.16, godz. 15:48, Piwwwko / marca.com

Calderón zrezygnował

Ramón Calderón Ramos zrezygnował z posady prezesa Realu Madryt. Po obfitującym w kolejne dowody winy prezesa czwartku, Calderón podjął w nocy decyzję o dymisji. Ramón spotkał się już z dyrekcją sportową Królewskich na Santiago Bernabéu i poinformował ją o swojej decyzji.

Po opisaniu skandalu podczas Walnego Zgromadzenia przez dziennik Marca, w którym, najogólniej rzecz ujmując, nie brali udziału ludzie do tego upoważnieni, Calderón chciał obarczyć winą człowieka odpowiedzialnego za socios, peñe oraz sferę VIP, Luisa Bárcenę oraz pracownika, którego darzył wielkim zaufaniem, Nanína. Włodarz chciał uciec od odpowiedzialności, lecz presja podczas spotkania z dyrekcją sportową była tak wielka, że okazała się decydująca i Ramón ustąpił z fotela prezesa Realu Madryt.

Na godzinę 14:00 została zaplanowana konferencja prasowa na Estadio Santiago Bernabéu, by wyjaśnić ostatnie wydarzenia, lecz ostatecznie odbędzie się ona o godzinie 18:00.

Wybory latem, Boluda do końca sezonu
Dyrekcja sportowa postanowiła, że wybory nowego prezesa odbędą się latem. Do tego czasu na czele zarządu Królewskich stanie Vicente Boluda, który do tej pory był wiceprezesem Realu Madryt.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Zarzuty wobec Calderóna

Komentarze

2009.01.17, godz. 20:17, joszko
nie narzekam na polityke transferowa calderona
chociaz najgorsze jest w tym wszystkim to ze jego głównym celem bylo sciagniecie krystyny w wyniku ktorego strcilismy mojego ulubinego gracza jakim jest robinho:/;/
2009.01.17, godz. 17:27, drag70
taka jest dola oszustów.żegnam bez żalu
2009.01.17, godz. 13:00, Pluszak
ReprezentujeDume-pozdro dla Ciebie!dla takich kibicow mozna miec szacunek,chociaz jestes kibicem najwiekszego rywala mojej milosci!ale czym bylby Real bez Bracelony i Barcelona bez Realu!!wiec dzieki wielkie ze jestescie!!co do Calderona-to powinien zaczekac do konca sezonu!ale bedzie dobrze-bardziej upokorzeni juz byc nie mozemy!
HALA MADRID
2009.01.17, godz. 11:57, Madrista20
i bardzo dobrze;)
2009.01.17, godz. 10:41, raulmadrid79
odnosnie trensferow.potrzebujemy dwoch pilkarzy.tak jak wszystcy wiedza prawoskrzydlowy jest priorytetem,ale mysle,ze potrzebujemy dwoch panow na prawe skrzydlo.co w razie kontuzji.no i sklad jest pelny.chyba,ze benzema mialby ochote u nas pograc:)
2009.01.17, godz. 09:56, Jujupaw
Pérez sprzedał Eto`o
2009.01.17, godz. 09:38, FanFootball
mam pytanie, kto pozwolil na odejcie eto'o calderon czy perez?
2009.01.17, godz. 03:38, JacK
ReprezentujeDume

Respekt :) Mało jest takich kibiców.


Ziozu,

Supergwiazdor kwestia dyskusyjna moim zdaniem bo jeden van gola nazwie super gwiazdorem a inni CR. Realowi potrzebny klasowy piłkarz a czy on jest gwiazdorem czy młodym orłem dla mnie to bez różnicy ważne by był wart swojej ceny.

Sophie89

Masz rację tez brakuje mi LM do kolekcji. Ale czy tylko gwiazdy i super hiper zawodnicy wygrywają LM? Nie wiem Trudno mi powiedzieć dlaczego tak jest. W lidze gramy jak z nut a w LM dostajemy baty. Bo np puchar króla łatwo sobie tłumaczę tym ze gramy zazwyczaj składem b a i podejście do przeciwnika mamy inne niz np z Barceloną. A w LM nie wiem. Przecież to nie kwestia czy mamy w składzie Higuaina czy CR. Mieliśmy Davida i tez cięko było. To tez na pewno nie jest dyskusja na komentarze :) bo esej można by napisać zapewne :)


Piotrek z Mogilna

Gwiazdy cech*je to ze są to gwiazdorzy :) albo mamy piłkarzy albo gwiazdy :) Ale tak poważnie Pérez gdzieś sie po drodze pogubił (czytaj kasa oczy przysłoniła) i już wyniki nie były ważne chyba ze finansowe i marketingowe. Wszystko sie to zawaliło niestety po przyjściu Davida. Aż wyprostował to Calderon.

Nie wiem... obaj mi nie pasują ale jednak bardziej przekonany jestem do Calderona. Bo jestem za Realem w którym grają piłkarze typu Raúl Iker Ramos nawet Guti. A nie Gwiazdy kopiące piłkę, typu C.Ronaldo czy Robino. Oczywiście nie odbierajcie tego ze jestem jakimś przeciwnikiem ich :) nic z tych rzeczy po prostu nie chce i ciesze sie ze nie ma ich w Realu.

No nic zobaczymy co przyniosą kolejne wybory. Tak swoją drogą Vicente Boluda nie jest zachęcający z twarzy :)

2009.01.17, godz. 02:27, Piotrek z Mogilna
JacK

ja nigdy nie negowałem polityki transferowej Péreza! negowałem tylko i wyłącznie to, że pozwolił na gwiazdorstwo gwiazd i to zgubiło Galácticos.

Ale ja też mam pytanie: Kto (nie tylko z kibiców Realu) nie zachwycał się grą Realu Madryt w 2002, 2003, 2004 roku?? Wtedy Real był wielki! A co sprawiło taki stan rzeczy? Właśnie polityka transferowa Péreza i prowadzenie poważne drużyny przez trenera.

2009.01.17, godz. 02:25, Sophie89
ReprezentujeDume

,,Wy wiecie co znaczy rozczarowanie po porażce, smak zwycięstwa i dreszcz emocji kiedy serce podchodzi do gardła gdy drużyna odpada w LM w dramatycznych okolicznościach a także prawdziwa radość po zdobyciu jakiegokolwiek pucharu(...)"

Gdyby nie było Barçy, nie byłoby też jakiejś części Realu i odwrotnie.
I dlatego czuję respekt przed Twoim klubem, zawsze kiedy się z Wami mierzymy.
Twój komentarz to dowód na to, że bycie prawdziwym kibicem naprawdę ma sens, kiedy można zetknąć się z kimś takim, jak Ty, wiernym kibicem Barcelony, który w tak piękny sposób ujmuje w słowa istotę wspierania swojej drużyny.
Szacunek i pozdrowienia.
2009.01.17, godz. 02:10, ReprezentujeDume
Jeśli chodzi o odejście Calderona to czas pokaże czy wyjdzie to na dobre czy złe Realowi ale chce sie odnieść do innej kwestii otóż widze,że, jak zawsze mnóstwo ""kibiców" Barçy odwiedza te strone, ciekawe ilu z Was kibicowało Blaugranie rok i dwa lata temu, ciekawe ilu z Was jest Cule chociażby od 5 lat...ja jestem od 11..i przełykałem porażki z Realem na każdym froncie a nigdy nie zapomne bramek Zizou,McManamana i Raúla (szczególnie jego na Bernabéu prześlicznej urody) w meczach 1/2 Ligi mistrzów, pewnie połowa z t ych wielkich kibiców Barçy to sezonowcy którzy odejdą jak drużyna Guardioli przestanie grać tak jak gra. Wchodząc na tą strone ciesze sie,że Real ma prawdziwych kibiców a nie tylko sezonowców..mimo,że jesteście rywalami mojego klubu to serdecznie pozdrawiam, przynajmniej Wy wiecie co znaczy rozczarowanie po porażce, smak zwycięstwa i dreszcz emocji kiedy serce podchodzi do gardła gdy drużyna odpada w LM w dramatycznych okolicznościach a także prawdziwa radość po zdobyciu jakiegokolwiek pucharu, a nie to co pie^^^ kibice nazywający siebie "Cule" jak zawsze jesteście z nami jak wygrywamy tak samo było przed 3ema laty! nie zasługujecie żeby kibicować Dumie Katalonii. Pozdrawiam TYLKO I WYŁĄCZNIE prawdziwych kibiców zarówno Barçy,Realu jak i innych teamów
2009.01.17, godz. 01:56, Sophie89
JacK
za transfery, które wymieniłeś wielki szacunek dla Calderona, dorzuciłabym jeszcze Higuaina i Gago, drużyna zdobyła 2 mistrzostwa i to jest PLUS po tych latach, które były przedtem, natomiast wyraźnie widać że ludziom doskwiera brak jakichkolwiek sukcesów w LM (nie mówię od razu o zwycięstwie, mówię chociażby o dojściu do ćwierćfinału). Niestety przez te lata prezydentury Calderona Real pokazywał to, że mimo iż wie jak wygrywać w Hiszpanii, to absolutnie nie potrafi sprostać przeciwnikowi z innych lig i to musi ulec zmianie! W zasadzie to tylko o to tu chodzi..
No i rzecz wiadoma, jak to, że Guti ma blond włosy, że Calderon po prostu zapatrzył się w CR, jakby ten był co najmniej potwierdzonym wcieleniem Maradony, Calderon zapałał do niego wręcz niebezpieczną miłością, z której jeszcze trochę, a mielibyśmy cudowne poczęcie..
Nie powiesz też, że grono ludzi Calderona było ,,czyste"...
Ale słusznie zauważyłeś, że w polskiej piłce taka dymisja byłaby czymś nieprawdopodobnym.
Ciekawe jaka tak naprawdę jest prawda z tymi socios.. Był nasz pan ex-prezes w to zamieszany, czy nie..
2009.01.17, godz. 01:52, Ziozu
Jack, powiem Ci szczerze że masz chyba rację. Ale jedno bym się trzymał. Jeden, naprawdę tylko jeden transfer supergwiazdora by sie przydał. ale to są rzeczy ktorych nie jestesmy w stanie ocenic!
2009.01.17, godz. 01:49, Ziozu
Się dzieje w Madrycie. Szkoda, bo nie zważając na wszytko takiee sytuacje mają zawsze negatywny wpły na cały kllub z drużyną włącznie. mam tylko nadzieję że ktoś nowy wywali Mijatovica i Bucero bo Ci kolesie to jedna wielka pomylka.!!!
2009.01.17, godz. 01:32, JacK
Hehehe Był Pérez to wszyscy na nim psy wieszali a teraz go kochają :D :D Pérez przyjdzie sprowadzi CR Kake messiego i innych i będzie to samo co było. Zresztą szkoda pisać. Bardzo sie ciesze ze CR czy inne kaki nie trafiły do realu za to to np inni teoretycznie mniej znani = mniejsze gwiazdorstwo a więcej piłki. Dokładając do tego super szkoleniowca jakim był Schuster i Capello i mamy Real jaki chce sie oglądać. Nie chce oglądać Realu pełnego indywidualnością jakim stał sie po przyjściu Davida. Dopiero jak ostro pograli ze sobą byli z nich ludzie. Bo będąc przeciwnikiem Davida szkoda mi było jak odchodził do USA. I polubiłem chłopa :)
Ale tak jak pisze przesadzili wtedy z indywidualnościami.
Druga sprawa Co nie pasowało wam w transferach Calderona? nie byly spektakularne hmm pomocne? A transfer Sneijdera, Nistelrooya, Cannavara, czy Robbena? Aż skończywszy na wypożyczeniu Reyesa?

Wszyscy negowali politykę transferową Péreza a tego samego wymagaliście od Calderona :) Tylko ze Calderon w ciągu 3 lat wywalczył 2 mistrzostwa ligi a Pérez zdaje sie 6 lat na to pracował.

Reasumując Nie dla Péreza i duży respekt dla Calderona ze to ze podał sie do dymisji. W Polsce to nie Realne :D
2009.01.17, godz. 01:23, wywijazz
Myślę, że przyszli włodarze Realu Madryt powinni pójść za przykładem decydentów z Barcelony i zakontraktować trenera, który przedstawi wizję sprawowania kontroli nad zawodnikami. Guardiola, trener bez jakiegokolwiek doświadczenia w wielkiej piłce pokazał jak należy prowadzić zespół - jasno określić zasady panujące w szatni, ustalić rygor treningowy, sankcje za złamanie drużynowego regulaminu. Chciałbym, żeby piłkarze naszego klubu harowali jak woły, by przywrócić należny szacunek Realowi, wylewali z siebie siódme poty, żeby każdy przeciwnik widząc nasz herb czuł strach, a zarazem radość z możliwości gry z najlepszym klubem na świecie. Priorytetem jest też szkolenie młodzieży w szkółce, która ostatnio utraciła miano najlepszej na świecie. Skauting, kolejna sfera funkcjonowania klubu, która straciła na znaczeniu w ostatnich czasach.
Do tego potrzebny jest człowiek o białym sercu, który otoczy się najwybitniejszymi specjalistami w swojej dziedzinie, a nie znajomymi z czasów studiów lub przyjaciółmi swoich dzieci.
Człowiek, który rozumie, że to jest REAL MADRYT.
2009.01.17, godz. 00:23, Piotrek z Mogilna
a ja się też nie ucieszę jak przyjdzie "kolejny Pérez", ale będę baaardzzooooooooooooo zadowolony jak przyjdzie Florentino Pérez we własnej osobie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2009.01.17, godz. 00:15, Qcharek
Mimo wszystko szkoda, że odchodzi. Trzeba pamiętać, że to on wyciągnął nasz klub z dna. Jak przyjdzie kolejny Pérez to będzie porażka :/
2009.01.17, godz. 00:11, Piotrek z Mogilna
rizenn

Ja dokładnie myślę tak jak Ty, i przecież to napisałem. Klęska ostateczna polityki galácticos to było skończenie się profesjonalizmu po 2-3 latach gry w takim składzie. To była po części wina Péreza i wina trenerów. Tą kontrolę zaczęto (nie tylko Del Bosque) tracić właśnie przez to. Za bardzo liberalnie traktowano piłkarzy, za bardzo im odpuszczono. Niestety nie zgodzę się z tym, że oni nie rozumieli się jako zespół. Moim zdaniem grali wręcz fenomenalnie i jako zespół i jako indywidualności. Cały czas oczywiście mówię o tym okresie 2-3 pierwszych lat, kiedy jeszcze był profesjonalizm zamiast gwiazdorstwa. To był ten jedyny, ale fakt faktem kosztowny bardzo błąd. Wystarczy tylko ten błąd poprawić, nic więcej, reszta była genialna, fenomenalna, itp. nie wiem jakich słów użyć nawet.

No i przecież chyba nikt nie wątpi w to, że Pérez potrafi poustawiać sobie ludzi, tak że o twardą rękę w zarządzie i teraz jestem pewien także, że w drużynie również nie było by się o co martwić.
2009.01.16, godz. 23:59, Piotrek z Mogilna
Adriano

Polityka transferowa na 5 w skali 1-6???????!!!!!!! Cóż, kwestia opinii. Moim zdaniem to jest polityka niegodna nazywać się polityką Realu Madryt, a niestety to było faktem. Oddaję Calderonowi tylko jedno: zatrudnił trenera Capello, który przywrócił profesjonalizm do zespołu w miejsce gwiazdorstwa (przykład Beckham). No ale potem wypierdzielił Capello, więc to mu się zeruje!!!!!!!!!!!!!

Poza tym, Calderon tak sie przejal potencjalnym transferem Ronaldo, ze zapomnial o swoim zawodniku, jakim byl Robinho. Niezaleznie od tego jaka kto ma opinie o jednym i drugim pilkarzu, to fakt tego, ze Ronaldo nie przyszedl oraz tego ze Robinho odszedl jest WINĄ TYLKO I WYŁĄCZNIE CALDERONA I JEGO EKIPY! Za jednego nie chcial zaplacic i po przyjacielsku z MU zaczal gadac, a drugiemu nie chcial podwyzki dac (przypomne tylko , ze Robinho jako podstawowy pilkarz Realu zarabial smieszne pieniadze!!! To byla kwestia czystego rownouprawnienia i sprawiedliwych pensji w druzynie. )

To tyle narazie moim zdaniem o polityce i rzadach Calderona!!! Powiem tylko tyle , ze o kazdego z pilkarzy ktorych sprowadzil musial sie starac i skakac jak nie wiem.....a to nie przystoi prezesowi Realu! Bo to Real Madryt ma zawsze dyktowac warunki na rynku transferowym a nie inne kluby czy nawet wybredni pilkarze! Takie moje zdanie!
2009.01.16, godz. 23:57, rizenn
Piotrek z Mogilna
przeczytaj co napisales i sie zastanow !!!
makelele mial charakter to wiadomo ale jak on gral to nie zaprzeczysz ze byl swietny a del bosque wygral LM z realem madryt. Pérez nie wyciągnoł realu na sam szczyt choc zrobil wiele dla klubu. Jego plan mial jednak jedna wade. Nie ma osoby na swiecie ktora zdolala by opanowac tyle gwiazd ile mial real ! Kazdy z nich chcial byc tym najlepszym i nie dogadywali sie jako koledzy. Oni byli i robili to co do nich nalezalo... poprostu grali w pilke. Ale przyznaj ze to nie wystarczy ! Del Bosque po tym jak wygral LM przestal panowac nad zespolem. Gracze mysleli ze sa wazniejsi od niego i przezto real nie zaczął panowac w europie a perez nie do konca byl tego swiadom wiec. Wiec jesli myslisz ze przez makelele i del bosque galácticos nie wyszlo to sie grubo mylisz. A ci co mysla ze perez poraz kolejny chce zrobic galaktyczna druzyne to sie gruba mylą. On wie jaki popelnil blad i chce kandydowac spowrotem zeby go naprawic. Nie mniej jednak nie sadze aby jego powrot byl dobrym pomyslem. Tu potrzeba kogos nowego kto nie bedzie bal sie zwolnic mijatovicia czy kogo tam jeszcze jesli beda wykonywali zle swoja robote. Moze inaczej potrzeba nam prezesa ktory bedzie wiedzial jak rzadzic a nie jak byc i ktory bedzie wiedzial z kim ma to robic nie zatrudniajac bylych graczy i legendy klubu tylko osoby kompetentne ktore potrafia docenic to iz dowodza realem madryd !!
2009.01.16, godz. 23:51, chomik33323
A co do prezesa to ktoś nowy by się przydał skład mamy zaj**isty a jak perez przyjdzie to sie znowu galaktikos sie zacznie i sprowadzanie takich pionków jak grawesen ... i po co to nam było
2009.01.16, godz. 23:43, Piotrek z Mogilna
Sophie89

Spokojnie, Pérez potrafił wyciągnąć Luisa Figo z Barcelony! Do dzisiaj pamiętam mecze jak Figo z Rivaldo grali w Barcie i mówiłem "kurde, ale pięknie by było jakby grał w Realu". Nie jestem jakimś dzieciakiem, co przekreśla piłkarzy, bo grają tu i tu....jak jest dobry to się go bierze i nie dyskutuje z nikim (tak jak to spieprzyl Mijatovic i po czesci Calderon z CR7 w lecie - przyjacielskich relacji z MU im sie zachcialo).

Ale wracajac do tematu... Przyszedł Pérez i od razu mieliśmy Figo, od Figo się zaczęło przecież...już wtedy wiedziałem, że Pérez nas wyprowadzi na szczyt. Jeszcze mieliśmy Del Bosque na ławce trenerskiej i Makelele (od odejścia tych dwóch Panów się zaczęło wszystko pieprzyć- to był ten początek lawiny krzywej pochyłej w dół).

Rok później po Figo przychodzi Zidane...kolejny fenomen!!

Rok później przychodzi Ronaldo jako Król Strzelców MŚ 2002 w Korei i Japonii. To świadczy o tym, że Pérez kupił piłkarza, którego każdy chciałby mieć w składzie na obecną chwilę. Przecież zawsze po każdych MŚ o króla strzelców się pytają wszyscy wielcy, ale to właśnie Pérez umiał wyjść na swoje!! Inni mogli mu buty czyścić jeśli chodzi o negocjacje!

W następnym roku przychodzi Beckham, największy ówczesny crack MU! Do dzisiaj pamiętam minę mojego sąsiada, który jest kibicem MU jak się o tym dowiedział. Porównywalna do naszej miny jakby od nas odszedł Raúl lub Cassillas, piłkarze ikony, którzy zarzekają się, że tutaj skończą karierę. Pérez potrafił zmienić twarde zdecydowanie Beckhama.


Pamiętam też jak grał Real z taką ekipą, to była kwintesencja dla oka!!! Później tylko tak jak mówiłem zaczeło się pozwalać na gwiazdorstwo, zamiast cały czas czymać się profesjonalizmu piłkarskiego na ławce trenerskiej! To był tylko ten błąd, jedyny błąd Péreza i telenoweli trenerów, którzy właśnie dlatego tak szybko się zmieniali. Błąd kosztowny, ale JESTEM PEWIEN, że Pérez wyciągnie z tego wnioski!!!!!! To jest profesjonalista w każdym calu w swojej robocie!

Jednym słowem,,, TYLKO PEREZ, bo tylko w nim widzę gwarancję na SUKCESY, PRAWDZIWY RESPECT INNYCH KLUBÓW (a nie tylko udawany dlatego żeby nas pocieszyć, żebyśmy się poczuli jak za czasów Péreza i galácticos), PIĘKNĄ GRĘ REALU, MIEJSCE GDZIE INNI ŚWIATOWI PIŁKARZE MARZĄ ABY GRAĆ I NA SAM TELEFON OD NIEGO MAJĄ KISIEL W GACIACH, jeszcze wiele mógłbym wymieniać... Nie zgodzę się z tym, że powinien przyjść ktoś nowy. REAL MADRYT TO NIE INSTYTUCJA DOŚWIADCZALNA, TUTAJ POWINNI PRZYCHODZIĆ TYLKO NAJLEPSI SPECJALIŚCI I NAJLEPSI (a nie średniacy z innych klubów, których kluby nawet nie chcą puścić za bardzo i grają z nami w kotka i myszkę) PIŁKARZE, PO PROSTU LUDZIE SPRAWDZENI I Z RENOMĄ! Doświadczenia czy ktoś się nadaje czy nie to sobie można na trampkarzach Realu robić. Tak samo z wychowankami, jeśli chce grać w przyszłości w Realu to niech gra na światowym poziomie tak jak inni najlepsi, a jak nie to niech idzie to innych klubów się uczyć albo niech liczy, że wejdzie przy 5-0! Tak jak mówiłem, pierwsza drużyna REALU MADRYT to powinna być ŚMIETANKA!!!!
2009.01.16, godz. 23:40, Adriano88
Nie wie ktos czy przynal sie do oszustwa czy udawał ze nic o tym nie wie ? Pomimo mataczenia i powaznych wpadek, trzeba oddac mu to co zrobil dla klubu. Odzyskanie mistrzostwa i jego obrona, zakup kilku naprawde bardzo dobrych zawodnikow Cannavaro, RvN, Diarra, Pepe, Snejder, Robben, Heinze, Marcelo, Gago, Higuain, Lass, Klass. Biorac pod uwage ze sprowadizl 19 pilkarzy w tym tylko 4 nie wypalily (Metzelder, Emerson, Saviola, Reyes; Vd Vaart jeszcze odpali:-] Drenthe to melodia przyszlosci a Dudek to dobry kompan dla Casillasa), mozna ocenic polityke transferowa na -5 w skali 1-6. Szkoda ze bylo duzo motania z CR niepotzrebnego calkowicie, ostatnia wpadka z Klassem i Lassem (choc jak dla mnie, jezeli moznaby cofnac czas i tak wzialabym tych dwoch zawodnikow, nie innych). No coz cos zrobil dla Klubu, ale szacunek wobec Nas kibicow i ponizanie Real w oczach pilkarskiego swiata trzeba zapisac mu na minus. Ostatnie wydarzenia przelaly czare goryczyc i dobrze ze sie zdymisjonowal jeszcze jakby przynal sie do winy i przeprosil to byloby fantastycznie. W kazdym badz razie wykazmy szacunek i nie sypmy glupich wulgaryzmow w jego strone on nie mial klasy my ja pokazmy !
;HALA MADRID!
2009.01.16, godz. 23:37, Haselbanik
Wszystko jest złe dla klubu , to jest najgorszy moment wtedy kiedy wreszcie mamy dobrego trenera i praktycznie idealny sklad ( brakuje tylko lewego pomocnika ) rezygnuje prezes ... zal a jak czytam wasze komentarze jak sie cieszycie to mnie na wymioty zbiera , gowno z was a nie kibice.

Oby nowy prezes prowadzil podobna polityke transferowa i nie zmienial trenera bo real dalej szlak trafi na dlugie lata ...
2009.01.16, godz. 23:36, smoqu
Mijatovic też ? xD Boże dzieki, jednak istniejesz.
2009.01.16, godz. 23:30, Soldado 2
Z_I_Z_U-Ciezko powiedzieć.Jednak jedną jest pewne.Nie jest to dobry autorytet dla młodych ludzi;d
2009.01.16, godz. 23:28, Z_I_Z_U
ale nie licza sie dla niego pieniadze (w pewnym stopniu na pewno) tylko Barça
2009.01.16, godz. 23:27, unique
i to ma byc największy, najbardziej utytułowany klub świata? na chwilę obecną chyba tak :)
2009.01.16, godz. 23:25, Soldado 2
Z_I_Z_U- Skoro jego autorytetem jest Maradona;d
On już nie raz robił kopie "ręki Boga"
2009.01.16, godz. 23:22, Z_I_Z_U
Soldado 2

Czy ja wiem czy dla Messiego liczy się waluta? Ronaldo też lubi pieniadze, ale mysle ze jesli mialby odejsc to tylko do Realu, a nie gdzie wiecej dadza (Robinho)
2009.01.16, godz. 23:20, Z_I_Z_U
Może Zizou za Mijatovica?? :P
2009.01.16, godz. 23:16, bol33
s u p e r
2009.01.16, godz. 23:16, Soldado 2
Sophie89-ehhehehe
Trzeba powiedzieć ze dzisiejszy football zchodzi na psy.
My wychowywaliśmy się na Redondo,Hierro,Raúlu.
Teraz dla młodych pokoleń liczy się C.Ronaldo,Messi,.
Piłkarze dla których liczy się waluta;d
2009.01.16, godz. 23:13, Sophie89
Soldado 2
nie tylko odbić głową, ale i pożonglować (!) parę razy nogą x]
2009.01.16, godz. 23:09, Sophie89
Piotrek z Mogilna
Pérez miałby tą przewagę nad innymi kandydatami , że doświadczył już zarówno maksymalnego szczytu, jak i zbliżył się do dna... Jednym słowem ma doświadczenie, głupi z pewnością nie jest i przy jego ewentualnej kandydaturze, czy też prezydenturze raczej skłonna byłabym sądzić, że wyciągnął wnioski z błędów jakie popełnił.
Podoba mi się też perspektywa kupienia Kaki, bo on jeden najbardziej ze wszystkich obecnie grających piłkarzy przypomina mi Zidane'a.
Ale musielibyśmy się spieszyć, bo ManCity już zaoferował z tego co dobrze pamiętam 158 (?) mln euro......
spoko xD
2009.01.16, godz. 23:08, Soldado 2
Sophie89-piłka to jest biznes.
Niestety Iker nie nadaje się do kręcenia reklamówek .
Tam potrzebny jest C.Ronaldo;d
Który potrafi dwa razy odbić piłkę głową;d
2009.01.16, godz. 23:04, Sophie89
Soldado 2
DOKŁADNIE tak samo myślę o kontuzji Cesara w kontekście narodzin naszego Świętego Ikera w Glasgow:P
swoją drogą, to niesamowite, że nawet teraz, tyle lat od finału LM 2002 Iker nadal może zaliczyć tamten krótki, ale jakże treściwy występ do jednych z najlepszych i najważniejszych w jego piłkarskiej karierze.. Smutne, że tak długo przychodzi mu czekać do kolejnego finału.. Chyba od tamtego momentu forma Ikera rosła z każdym sezonem żeby punkt kulminacyjny osiągnąć dokładnie rok temu. Jeśli nie jemu przypadła Złota Piłka, to nie wiem, czy kiedykolwiek jakiemuś bramkarzowi uda się ją zdobyć
2009.01.16, godz. 23:03, Piotrek z Mogilna
nic innego nie wypada mi powiedzieć i sory za capsa, ale muszę! TO JEST NAJLEPSZA WIADOMOŚĆ TEGO ROKU! PAN CALDERON I PAN MIJATOVIC (mam nadzieje, ze tez na dniach zmieni prace) KOMPROMITUJĄ REAL MADRYT W KWESTII TRANSFEROWEJ NA CAŁYM ŚWIECIE! Mam nadzieję, że wróci Pérez, a on już sobie będzie umiał poradzić z transferami na poziomie piłkarzy światowych, a nauczony błędami swojego liberalnego podejścia do galácticos na pewno nie będzie tego robił od nowa. Bo to nie Galácticos było problemem, ale traktowanie tych piłkarzy po gwiazdorsku! Galácticos to był fenomen!!!!!!! Pérez wie, co źle zrobił i drugi raz tego nie zrobi, dlatego ja jemu kibicuje najbardziej w wyborach. Jeśli wygra Pérez wybory to tylko sezon dzieli nas od tego, aby Real znowu był wielki!!! Bo właśnie za Péreza (oprócz lat 50-60) Real Madryt był największy ze wszystkich i większy niż kiedykolwiek wcześniej, facet ma jaja i tyle, wie jak się negocjuje tak, żeby wyszło na jego!! PEREZ WRÓĆ, a z Tobą wróci WIELKI REAL MADRYT, postrach dla innych (dla WSZYSTKICH). Oby........
2009.01.16, godz. 22:58, JacoobS
Dlaczego nie Pérez? Jak Pérez to prawdopodobnie też i Zidane, a wtedy mamy szacunek wszystkich piłkarzy. I będzie łatwiej...
2009.01.16, godz. 22:54, kuba123456



http://infobot.pl/r/WTj
2009.01.16, godz. 22:52, radeg
mi bardziej zależy na wynikach sportowych niz na prezydentach czy gwiazdach sciaganych za gruba kase... ale kaka by podkrecil ;P
2009.01.16, godz. 22:43, Soldado 2
Sophie89-Ja za Sanza pokochałem Real.
Nigdy nie zapomnę ,że jako młody chłopak już rwałem sobie włosy na myśl o występie Casillasa;d
To była nie kończąca się historia;d
Ile dziś Bubli puści nas Iker.
Ale finał ligi mistrzów w Glasgow go odmienił;d
Jeju co by było gdyby Cesar nie doznał kontuzji;d
Lepiej nie myśleć
2009.01.16, godz. 22:36, fcbarcelonafan100
casillas1908 . zobaczymy na koniec sezonu , tak jak mowisz;]
2009.01.16, godz. 22:32, bard17
Wszyscy winni tylko nie Calderon...zalosne panie prezesie
2009.01.16, godz. 22:31, Sophie89
Soldado 2
już kibicowałam Realowi za prezes Lorenzo ale obraz Ikera w
bramce Realu jakoś mi się nie utrwalił;p
Liverpool ma faktycznie dosyć przeciętny (jak na drużynę pretendującą do mistrza Anglii i nie licząc Torresa i Gerrarda) skład, ale za to jak poukładany! Tak, jak mówisz, wszystskie ewentualne sukcesy bd zasługą Beniteza.. Włodarze Liverpoolu mają ogromne szczęście że zakontraktowali takiego trenera
2009.01.16, godz. 22:31, Raul_4ever_luki
Jeszcze Mijatović i będą mądre transfery za przyzwoite ceny.
2009.01.16, godz. 22:26, Soldado 2
Sophie89-Iker to już debiutował w czasach prezydentury Lorenzo Sanza;d
Ale o klasie Ikera w tamtych latach to lepiej się nie wypowiadać;d Hehehhe
Kto by przypuszczał ze z niego będzie taki bramkarz.

p.s prawda jest taka ze Benitez tak naprawdę nie ma skladu na mistrza;d
Wszystko co wygra będzie tylko dla niego;d

2009.01.16, godz. 22:21, Sophie89
co do tego 4 miejsca w lidze też prawda..
może właśnie dlatego teraz, kiedy w końcu przez dłuższy czas utrzymują się na 1 miejscu w lidze to ich zgubi w lidze mistrzów;p
2009.01.16, godz. 22:21, casillas1908
Ehh,,, przez Calderona nawet Kmiecie z Balerony się znas smieją ... ;/ ale jeszcze zobaczymy na koniec sezonu Kmiotki z Barcelony
2009.01.16, godz. 22:19, Sophie89
no świetnie powiedziane.... ALE
jedyny plus tego jest taki, że jest szansa, że kupując młodych, w miarę tanich zawodników, w końcu natrafimy na prawdziwy diament. Za czasów Péreza o ile dobrze pamiętam (oprócz Ikera) żaden młody zawodnik, który później okazał się kimś wybitnym do nas nie trafił.
chociaż bez przynajmniej jednego cracka ciężko jest cokolwiek zawojować na europejskich boiskach.. Może faktycznie tylko geniusz-taktyk-Benitez by potrafił, a i on miał wówczas swojego gerrarda i wg mnie jakże przez wszystkich niedocenianego Xabiego Alonso
2009.01.16, godz. 22:18, Soldado 2
Kielbol-Moim zdaniem bardziej zhańbił instytucje jako jest prezydent klubu.
Nie można wszystkie zwalać na jedną kupe;d
Przez jednego nieudacznika;d
2009.01.16, godz. 22:16, Soldado 2
Sophie89-A zresztą trzeba dodać ze poza wygraną kilka lat temu ligą mistrzów Benitez nic wiecej nie osiągnął.
A jakoś trzyma się swojego stołka;d
Choć przez ostanie lata w lidze szło im jak po grudzie.
Ani jednego mistrzostwa,cały czas 4 miejsca;d
2009.01.16, godz. 22:16, hobosoccer
Wspominacie tego Péreza jak czesc Polakow Gierka, a przeciez to przez Péreza gwiazdy nie chca przychodzic do Realu , obecna sytuacja jest spowodowana przez rzady Péreza, nie tylko Calderona.
2009.01.16, godz. 22:14, Kielbol
Sophie89 - Benitez to geniusz?? Chyba w tworzeniu antyfutbolu... no ale nie ważne...
Wracając do tematu...
Calderon zhańbił ten klub, niech się gdzieś schowa i nigdy już nie pokazuje. Hańba! :D
2009.01.16, godz. 22:13, Soldado 2
Oglądając relacje meczu Real vs Villareal (canalplus)
Komentator powiedział bardzo dobre zdanie.
"Kiedyś Real przebierał w szczupakach a teraz co najwyżej w dorodnych płociach"
Taka jest prawda niestety;d
2009.01.16, godz. 22:10, Sophie89
Soldado 2
dokładnie o tym chciałam napisać, ale mi z głowy uleciało... właśnie to lubię w lidze angielskiej, że tam trenerów ma się kilka dobrych lat..
2009.01.16, godz. 22:09, Sophie89
Dla mnie Benitez to także geniusz, ale nie sądzę, by dałoby się go z Liverpoolu ruszyć, a tym bardziej nie sądzę, by chciał przejść do Realu:/ smutna prawda jest taka, że obecnie Real, jako instytucja, ma bardzo złą opinię wśród ludzi w świecie sportu... mamy tyle kasy, a od ilu to już sezonów zatrzymujemy się w LM na 1/8.. Niczego nowego nie odkrywam, mówiąc o tym, po prostu chyba w momencie tej całej afery z ,,podrobionymi" socios ta frustracja mi (i pewnie wielu z was) już się nawarstwiła i chcę, a wręcz ŻĄDAM będąc kibicem Realu od ładnych kilku latek INSTYTUCJI na miarę naszych oczekiwań.... Aby prezesi mniej gadali, a więcej robili konkretnych rzeczy (patrz: anty-przykład poprzedni sezon)
Co to ma znaczyć, że piłkarze o najwyższej klasie, nie chcą do nas przychodzić? Za czasów Péreza, kiedy zawodnik pokroju Zidane'a, czy Ronaldo dostawał telefon od dyrektora sportowego Realu gotów był chyba świat na głowie postawić, żeby tylko do nas trafić.. a teraz? sami wiecie jak się sprawy mają.......
Nieważne już w tym momencie czy Calderon maczał palce w tej brudnej aferze.. To wszystko jest tylko dowodem na to, że w środowisku zarządzAjącym klubem źle się działo.. Miejmy na dzieję, że nie podziała to destrukcyjnie na ducha drużyny.. Kto wie, może nawet wszystko w końcu przybierze pozytywny obrót, tak jak to było w przypadku Chelsea w zeszłym sezonie? Może zawodnicy potraktują to wszystko z dystansem, a nawet odetchnął, jeśli prawdą było, że Calderon za bardzo mieszał się w sprawy które nie powinny były wychodzić poza mury szatni i boiska treningowego?
Czas pokaże....
2009.01.16, godz. 22:09, Soldado 2
Sophie89-kto by przychodził do klubu gdzie zmienia sie trenera raz na sezon.
2009.01.16, godz. 22:05, Sophie89
Dla mnie Benitez to także geniusz, ale nie sądzę, by dałoby się go z Liverpoolu ruszyć, a tym bardziej nie sądzę, by chciał przejść do Realu:/ smutna prawda jest taka, że obecnie Real, jako instytucja, ma bardzo złą opinię wśród ludzi w świecie sportu... mamy tyle kasy, a od ilu to już sezonów zatrzymujemy się w LM na 1/8.. Niczego nowego nie odkrywam, mówiąc o tym, po prostu chyba w momencie tej całej afery z ,,podrobionymi" socios ta frustracja mi (i pewnie wielu z was) już się nawarstwiła i chcę, a wręcz ŻĄDAM będąc kibicem Realu od ładnych kilku latek INSTYTUCJI na miarę naszych oczekiwań.... Aby prezesi mniej gadali, a więcej robili konkretnych rzeczy (patrz: anty-przykład poprzedni sezon)
Co to ma znaczyć, że piłkarze o najwyższej klasie, nie chcą do nas przychodzić? Za czasów Péreza, kiedy zawodnik pokroju Zidane'a, czy Ronaldo dostawał telefon od dyrektora sportowego Realu gotów był chyba świat na głowie postawić, żeby tylko do nas trafić.. a teraz? sami wiecie jak się sprawy mają.......
Nieważne już w tym momencie czy Calderon maczał palce w tej brudnej aferze.. To wszystko jest tylko dowodem na to, że w środowisku zarządzAjącym klubem źle się działo.. Miejmy na dzieję, że nie podziała to destrukcyjnie na ducha drużyny.. Kto wie, może nawet wszystko w końcu przybierze pozytywny obrót, tak jak to było w przypadku Chelsea w zeszłym sezonie? Może zawodnicy potraktują to wszystko z dystansem, a nawet odetchnął, jeśli prawdą było, że Calderon za bardzo mieszał się w sprawy które nie powinny były wychodzić poza mury szatni i boiska treningowego?
Czas pokaże....
2009.01.16, godz. 22:02, Soldado 2
fcbarcelonafan100-Boki zrywać!!Zenada
2009.01.16, godz. 22:00, hobosoccer
dkubiak19- Cappello to nie jest wybitny trener? Powiedz kto jest lepszy.
2009.01.16, godz. 22:00, fcbarcelonafan100
http://img205.imageshack.us/img205/152/ramonxo1.jpg
2009.01.16, godz. 21:54, xsior
Czy to juz oficjalny komunikat?
2009.01.16, godz. 21:54, MF
dkubiak19
Ale wagner ma juz taki styl poprostu, że woli mlodych piłkarzy.
Gdyby chciał to by mógł mieć lepszych

Jeśli ktoś by miał zastąpić Ramosa to tylko Benitez
2009.01.16, godz. 21:52, Chucky
Pedrag bierz się za transfery bo Braca chce Riberiego Kupić ;/
2009.01.16, godz. 21:47, dkubiak19
MF
Dlatego napisałem żeby dać czas Ramosowi.
Weneger nie osiąga żadnych sukseców bo nie ma pieniędzy i ma gorszych pilkarzy niż real. Według mnie on tutaj by sie sprawdził.
Lippi -jest defensywny ale jak prowadził Włochy ich drużyna grała w miare ofensywnie.
A dla mnie Benitez wygrał LM takim składem i byl w finale że nie wiem jak mu sie to udało.
Według mnie najlpeszy trener.
2009.01.16, godz. 21:44, MF
dkubiak19
Benitez jest dobry ale nie widze niczego w czym byłby lepszy od ramosa.
A. Wenger - nie osiąga żadnych sukcesów
Lippi - zbyt defensywny

Ramos to trener z najwyzszej półki. Wygrać puchar Uefa 2 razy z rzędu nie jest łatwo i nikomu od wielu lat sie to nie udało
2009.01.16, godz. 21:44, franek663
ciekawe kogo teraz wybiorą? (tzn. w lipcu)??
2009.01.16, godz. 21:29, dkubiak19
Pozwolicie że ja też się wypowiem.
Jak to bywa raz jest dobrze i raz żle. Calderon ma swoje plusy i minusy.
NIe było dobrego trenera. Tak jak Cappello jak i Schuster i Ramos to nie sa wybitni trenerzy. Powiecie Cappello?? No ale jak ten Real wtedy grał. Strasznie defensywnie, zachowawczo. Cappello wygrał lige ale tylko dlatego że barcelona była słaba, w tym roku by nie miał szans.
Ramos?? Jak narazie bardzo dobre wrażenie. A ma tych samych piłkarzy co Schuster.

Calderon nie potrafił załatawić jakiegoś cracka.
Transfery bardzo dobre ale brakowalo kogos pokroju KAKI czy CR7.

Jak dla mnie potrzeba takich zawodników. Ribery, Zlatan albo Villa. No i mógli by Evre wyciągnąc.

A trener. Na pewno dałbym czas Ramosowi. A jak sie nie sprawdzi to nie wiem. Cieżko powiedzieć bo nie wiadomo kto sie sprawdzi. Ale moi faworyci to: R.Benitez. A. Wenger. Lippi
2009.01.16, godz. 21:28, Soldado 2
rel66-pewnie masz racje;d
2009.01.16, godz. 21:27, El Rey
Od początku nie był odpowiednią osobą na odpowiednim stanowisku
2009.01.16, godz. 21:25, szymex12
Jak mowilem miesiac temu kryzys Wam w koncu minie sportowo to bedzie co innego ale zmiana jak najbardziej na dobre Za duzo bruzdzil ten Wasz prezio i dobre rozwiazanie ze wybory w lecie Wiec powodzenia calemu Realowi na nowej drodze zyczy kibic MU
2009.01.16, godz. 21:25, rel66
Soldado 2 i MF
zgadzam sie z Wam,i Sneijder jest 100 procentowym srodkowym pomocnikiem, na dodatek b. dobrym.wszyscy czekamy na Kake ale gdyby ustawic Sneijdera na jego ulubionej pozycji i dac mu pelna swobode to gralby moze nie az tak dobrze jak brazylijczyk, ale na zblizonym poziomie
2009.01.16, godz. 21:20, CHEERIOS
Dobrze, że zrezygnował... TYLKO NIE PEREZ !
2009.01.16, godz. 21:18, Soldado 2
MF-tu nie ma co przekazywać taka jest po prostu prawda;d
Pozdro Hala Madrid;d
2009.01.16, godz. 21:14, czechcin
Nigdy do końca nie będzie wiadomo co się stało, jeżeli jednak choć połowa z tego co piszą dzienniki jest prawda to ten pseudo madritista powinien skończyć w wiezieniu razem z jego współpracownikami. Nasz klub nie zasługuje na to żeby jego imię było tak poniewierane!
Hala Madrid!!!
2009.01.16, godz. 21:13, sicario
MF
widze ze nie bardzo orientujesz sie o tym jakim zawodnikiem jest SNEIJDER
powiem tak jak bylo
SNEIJDER zaczynal kariera na pozycji BOCZNEGO pomocnika powtarzam bocznego !!!! pod koniec swojej kariery w ajaxie zaczal grac jak oofensywny POMOCNIK
REAl przerobil go ( jak to w realu naturze jest niczym nowym przerobienie zawodnika) na srodkowego !!!
2009.01.16, godz. 21:13, MF
Soldado 2
No właśnie to staram sie przekazać odnośnie Sneijdera.
100% racji
2009.01.16, godz. 21:10, Soldado 2
MF-Prawda jest taka że Snejdeer to ofensywny pomocnik.
Kreator gry.Pamiętam jak wieku 17 lat debiutował w mecz pomarańczowych.
Świetny playmarker.
p.s powody dla których snejder nie może być skrzydłowym
-słaby drybling
-dość wolny.
Dlatego środek to jest miejsce.Najlepiej za napastnikami.
2009.01.16, godz. 21:09, xvxRobinhoxvx
ja się ciesze bo ostatnio robiło się nieciekawie... mógl odejść z klasą a teraz.. szkoda gadać
2009.01.16, godz. 21:07, sicario
SOLDADO
masz racje po co ciagle a to ciagle prubujemy stworzyc taki zespol jak za czasow di stefani itp. to juz minelo
czy jakis inny normalny klub prubuje stworzyc zespo l podobny do czasow z lat juz ho ho dawnych ?? nie tzreba zyc terazniejszoscia
pogubulismy sie i tyle za duza presja na nas ciazy za kazdym razem jest powtarzane w kolko; a to przez prezesa i trenera; za chca grac jak za dawnych lat gral real madryt
tak jak grali za czasow del bosque ale swiat poszedl do przodu pilka nozna sie rozwinel kiedys mY pOLACY bylismy w pilke nozna potego a teraz co ?/ szkoda gadac trzeba stworzyc nowy REAL MADRY
zaczal od zera i tyle !!! czasu pereza , zidane`a di steffano odeszly na zawsze !!!!i trzeba sie z tym pogodzic bo teraz na prawde jestesmy z tym naszym kieroqniem zespolu daleko w tyle w porownaniu z europa
2009.01.16, godz. 21:07, DonPatrinho
Soldado 2 - bez kitu :D
2009.01.16, godz. 21:03, MF
piecia1990
Właśnie pisałem, że Ramos umie wyciągnąć z Metzeldera 100%, a Shuster nie potrafił.
Sneijder przychodził do nas jako Ofensywny pomocnik/ rozgrywający i miał być konkurencją dla gutiego.
Granie na boku pomocy nigdy nie było dla niego ulubioną pozycją.
Pozatym to, że grał jako młodzik na boku nie oznacza, że gra tak teraz.
Ramos np. zaczynał jako napastnik
2009.01.16, godz. 21:02, sicario
MF
widze ze nie bardzo orientujesz sie o tym jakim zawodnikiem jest SNEIJDER
powiem tak jak bylo
SNEIJDER zaczynal kariera na pozycji BOCZNEGO pomocnika powtarzam bocznego !!!! pod koniec swojej kariery w ajaxie zaczal grac jak oofensywny POMOCNIK
REAl przerobil go ( jak to w realu naturze jest niczym nowym przerobienie zawodnika) na srodkowego !!!
2009.01.16, godz. 21:02, Soldado 2
http://www.realmadrid.pl/index.php?co=aktualnosci&id=10866
Warto zobaczyć,Co Calderon spełnił
a czego nie;d


2009.01.16, godz. 21:01, ronaldo99999
Ok, teraz odszedł z klasą, rozstał się z obecnym Mistrzem Hiszpanii i zdobywcą Superpucharu Hiszpanii, zdobył też Mistrza dwa sezony temu. Podjął dobrą decyzję, gdyż skazą na tych tytułach są niefortunne wypowiedzi, kompromitujące sytuacje, wpadka w obecnym okienku z Lassem i Hunterem. Mimo wszystko bardzo dziękuję, życzę powodzenia i patrzą optymistycznie na przyszłość Realu.
P.S. Pedja też powinien odejść, a w jego miejsce może Zizu:)
Hala Madryt!!!
2009.01.16, godz. 21:01, szwarc
Proszę, odejdź z honorem. Zabierz Predraga!
2009.01.16, godz. 20:58, Soldado 2
Zresztą o ile mnie pamięć nie myli to tak naprawdę poprzednie wybory wygrał palacios ;d
Afera przecież była z głosami oddanymi przez internet których nie policzono.
A z nich wynikało ,że Palacios miał większość;d
2009.01.16, godz. 20:58, sicario
MF
to co to za trener ktory nie potrafi wyciagnac 100 % z zawodnika ??? glubisz sie...
2009.01.16, godz. 20:58, Brajan91
Nie wiem co o tym myśleć, ale ja osobiście uważam że dymisja Calderona nie wpłynie na zawodników w tym sezonie, możliwe że wpłynie w następnym jak będzie wybierany prezes. Może wpłynąć ale nie musi, nie będę pisał czy dobrze/źle że podał się do dymisji, pożyjemy zobaczymy, przekonamy się już wkrótce.

HM!
2009.01.16, godz. 20:57, sicario
MF
widze ze nie bardzo orientujesz sie o tym jakim zawodnikiem jest SNEIJDER
powiem tak jak bylo
SNEIJDER zaczynal kariera na pozycji BOCZNEGO pomocnika powtarzam bocznego !!!! pod koniec swojej kariery w ajaxie zaczal grac jak oofensywny POMOCNIK
REAl przerobil go ( jak to w realu naturze jest niczym nowym przerobienie zawodnika) na srodkowego !!!
2009.01.16, godz. 20:54, sicario
ALE OGONIE calderonowi nalezy sie nalezyty szacunek zmienil cale nasze oblicze nie bylismy juz tylk owielkik realem z gwiazdami ktory nic nie gra od lat i nic nie zdobywa
poukladal nalezycie zespol wprowadzil mlode wilki odmlodzajac sklad i cos sie ruszylo szkoda ze zostal prezesem w taki sposob....
ADIOS RAMON i dziekujemy za wszystko oczywiscie
za te dobre rzeczy !!!!
2009.01.16, godz. 20:54, anticz11
jest jest jest!! o to chodzilo :D
bardzo dobrze sie stało :))
czekałem na to od kad odszedl Robinho a Ronaldo wycioł wała :)) bardzo dobrze :) tylko oby ten prezes zastepczy był troche bardziej inteligentny od Calderona :)
2009.01.16, godz. 20:54, Soldado 2
piecia1990-Taka jest prawda.Według mnie potrzebny jest nam nowy (młody)prezes z wieloma pomysłami.Uważam ze tylko osoba ponad podziałami podniesie nasz klub.
Nowy prezes musi mieć świerze spojrzenie na football.
Osobiście uważam ze każdy z byłych prezesów chciał dążyć do budowy drużyny,takiej jak za czasów Di Stéfano ,Puskasa ,Kopaczewskiego.
Niestety to jest nie osiągalne.Czym prędzej sobie prezesi to uswiadomią tym lepiej.Tamten real to legenda.Która zamknęła swój rozdział w historii piłki nożnej.Niestety taka jest bolesna prawda.
Nie możemy patrzeć w przeszłość tylko w przyszłość ponieważ piłkarski swiat na ucieka.

2009.01.16, godz. 20:52, damian77
Powiem szczerze, że dobrze się stało. Drużyna trochę odetchnie i nie będzie tyle szumu wokół samego kluby ale tylko i wyłącznie na Calderonie. Nie podobały mi się jego niektóre wypowiedzi, transfery...(jak np. nazwał Gutiego wiecznym talentem, lub gdy obrażał Raúla za, jak mu się wydawało, zamkniętymi drzwiami bez kamer, inna sprawa to próba wypłaty pieniędzy za 5 zwycięstw z rzędu, jakby piłkarze i bez tego mieli mało pieniędzy; co więcej łatwe pozbycie się z klubu Becksa i Carlosa; zwolnienie Capello a później Schustera). Inną sprawą jest że Schuster nie był do końca rozumiany przez wszystkich. niektórzy zarzucają że Real nie grał ładnie a zwycięstwa z Atlético , po 5 bramek Valencii i Villareal, 7 bramek Valladolid, 4 bramki Barcelonie itp. Miał pecha bo pracował w okresie bardo wielu kontuzji. Piłkarze mówią że treraz pracują ciężej ale po co mili ciężko pracować u Schustera żeby ich zamęczyć i w konsekwencji doprowadzieć do kolejnych kontuzji... Mam jednak nadzieję że to wszystko przysłuży się lepiej naszemu klubowi i będzie grał na miarę swojej historii!
2009.01.16, godz. 20:51, MF
Za
Zgadzam sie w 100%
2009.01.16, godz. 20:50, raul_fan21
a gdzie sa informacje z konferencji??
2009.01.16, godz. 20:50, MF
piecia1990
Pepe jest naszym najlepszym obrońcą i głupie wpadki mu sie zdarzały tylko przez pewien czas po przyjściu, a teraz już nie od dawna.
Metzelder gra w reprezentacji niemiecw podstawowym składzie więc nie jest zły. Ramos umie wydobyć z niego to co najlepsze.
Sneijder, Vdv, Guti i Parejo są ofensywnymi pomocnikami, rozgrywającymi, są środkowymi pomocnikami grającymi ofensywnie. Potrafią grać na boku ale to nie jest ich naturalna pozycja.
2009.01.16, godz. 20:43, sicario
SOLDADO
masz racje bo malo gdzie jak nie tylko u nas bardziej od wynikow liczy sie styl jaki prezentujemy za capello gralismy slabo ale zdobylismy tytul za schustera 1 sezon marzenie 2 nie szlo nam to trzeba bylo od razu zwalniac taki mamy ( mam nadziej ze juz nie bedziemy mieli ) zarzad w ilu to druzynach wiadac ze saw kryzysie tymczsaowym i jest wszystko okej prubuja robic jakies korekty w skladach rozmawiac spokojnie ( chodzi mi tu m.in. o rome z tego sezonu i barcelone :( jak ja przejmowal rijkard ) itp\ zasada u nas jest prosta
MUSISZ WYGRYWAC KAZDY MECZ ZDOBYWAC KAZDE TROFEUM W PIEKNYM STYLU
ale tak sie nie da i do tego jeszcze dodam ze najlepszym przykladem na to ze nie zawsze sie wygrywa i zdobywa trofea i sie nie zwalnia trenera jest sytuacja WIELKIEGO FERGUSONA uwazam ze my nigdy nie bedziemy tak jak ten klub kirowani
on przez wiele lat nic nie zdobywal budowal zespol od podstaw budowal i co ?? teraz nie ma silnych na manu
2009.01.16, godz. 20:42, MajsterDG
W końcu, już teraz nie będzie wyrzucania pieniedzy na pierdoły!!
2009.01.16, godz. 20:38, Soldado 2
Za-i dlatego trzeba mieć dla Calderona szacunek.
W końcu dał nam dużo frajdy z mistrzostw.
I w końcu mogłem się pośmiać z moich kumplów którzy sa fanami barcelony
2009.01.16, godz. 20:35, kono4
Wreszcie !!!
za zwolnienie Capello
za niedotrzymanie obietnic gdzie ten Kaka gdzie CR7
za Robinho (gralibyśmy w pomocy: Robinho Gago Lass Robben)
2009.01.16, godz. 20:32, Soldado 2
piecia1990-zgadzam sie z tobą w 100 procentach.
Ale jednak trenera bronią wyniki
2009.01.16, godz. 20:31, BiG Size_
Era Galácticos juz dawno minęła.. jakoś nie tęsknie, może poza Zizou i R. Carlosem. Przydomkiem Realu Madryt są "Los Blancos" albo "Los Merengues" a nie "Galácticos".
2009.01.16, godz. 20:31, Za
W sumie Calderón odbudowal pod wzgledem sportowym mocno podniszczony Real Madryt. Wreszcie trafiali do nas porzadni trenerzy (ktorzy nie byli marionetkami w rekach Prezydenta, tak jak to mialo miejsce za czasow Florentino) - jeden z najwyzszej swiatowej ekstraklasy, drugi wspaniale rokujacy na hiszpanskim podworku, trzeci - bardzo dobry taktyk, w ostatnich latach najczesciej tryumfujacy hiszpanski trener (oczywiscie z nieudana przygoda w Anglii, ale i tam zdobyl trofeum).
Do tego Calderón odbudowal defensywna czesc druzyny, ktora zupelnie zignorowal Pérez. Zafundowal nam tez wymiane pokolen, rozstanie sie ze starymi gwiazdorami (Becks, Ronaldo, R. Carlos) i zastapienie ich ludzmi nowymi - przede wszystkim mlodymi, glodnymi tytulow talentami (Gago, Higuain), kilkoma pilkarzami majacych juz papiery na wielkie granie (Pepe, Robben, Sneijder) oraz uznanymi weteranami (Cannavaro, Ruud).
Do tego za jego rzadow wreszcie zdobylismy po tylu latach posuchy tytul - w ogole wygralismy 2 razy z rzedu Primera Division, no i do tego Supercopa.
Ponadto Ramón staral sie, aby Real przestal byc postrzegany wylacznie jako cyrk objazdowy, maszynka do robienia pieniedzy i polozyl nacisk glownie na aspekt sportowy.
Nie nalezy tak jednoznacznie i krytycznie patrzec na jego osobe, jak obecnie robi to wiekszosc. Nie bede pisal, co zrobil zlego, bo to akurat wszyscy doskonale pamietamy (nie chodzi tu tylko o afery z mijajacego tygodnia, ale wpadki od poczatku kadencji). Ostatnie doniesienia jednak sa niedopuszczalne i - choc nic nie zostalo udowodnione - dymisja wydaje sie, ze byla konieczna. Chocby z tego wzgledu, aby odciac od Klubu narastajacy szum wywolywany przez Marce, aby Madryt mogl odetchnac. I to najbardziej boli. Ze w srodku sezonu, w tak waznych momentach zmienia sie u nas wszystko. Niedawno trener, a teraz sternik. I obie zmiany, niestety, byly potrzebne od zaraz.
2009.01.16, godz. 20:30, sicario
MF metzelder ktory jest bez formy od poczatku choc ost zaczal cos grac pepe jak to pepe jak ma dzien to czysci jak nie to sam dobrze wiesz co sie dzieje ... tracimy przez niego bramki glupie garay tez nie wiadomo czy sie u nas sprawdzi canna ma juz swoje lata
a teraz srodek v d vaart nie jest srodkowym pomocnikiem tylko ofensywnym sneijder to boczny pomocnik ( choc real i pod koniec gry w ajaxie gral na srodku ) guti tez jak ma dzien to mu wszystko wychodzi a jak nie to tylko mamy wiele niecelnych podan + glupich strat wiec widzisz trzeba kupisc srodkowego obronce i pomocnika
2009.01.16, godz. 20:28, ostry777
Brawo!!!!!!!!!!!!!!!! czekalem na ten dzień.
po 1:
Nie miał pojęcia jak zrobic porzadny transfer
po 2:
przez niego Real stracil trochę reputację, każdy odmawiał realowi gry żal:/
po 3: mielismy jednego z najlepszych trenerów na świecie Capello włoch ktory w pół roku wygral lige i zatrudnili szwaba:/ co z tego ze schuster wygral lige ta druzyna męczyła a nie grała:/ teraz dopiero zacyzna sie to układać w jakąś konkretną całość
po 4: Straciliśmy przez tego idiote Robinho który jest jednym z lepszych piłkarzy razem z Robenem były by piękne skrzydła
TO NAJLEPSZY NEWS JAKI MOGŁEM USLYSZEĆ
2009.01.16, godz. 20:28, Raul.7.
Uła
2009.01.16, godz. 20:27, sicario
SOLDADO
i co z tego ze zdobylismy mistrzostwo skoro w kazdym meczu sie meczylismy za capello kilka strzalow w meczu na bramke i tyle bylo
gralismy dokladnie tak jak z nami juve w tym roku w l.m
nie wazne czy gralismy u siebie czy na wyjezdzie to taktyka byla 1 ; zobaczyc na co stac danego dnia druzyne niech ona narzuca sweoj styl gry i w miare mozliwosci ich kontrowac
2009.01.16, godz. 20:27, sergei
na goal.com jest relacja z tej konferencji prasowej, kto chce niech wejdzie
2009.01.16, godz. 20:25, Soldado 2
To nie ważne kto kogo lubi badz lubił./
Shuster tak czy siak powinnien nie zostać zwolniony.To jest kolejny przykład idiotyzmu zarządu.
Jak można zwalniać trenera po mistrzostwie
Przecież zdobyła je ta sama drużyna.
Nie dali nawet mu szansy na rehabilitacje.
A o sposobie i style zwolnienia lepiej sie nie wypowiadać.

2009.01.16, godz. 20:25, BiG Size_
Era Galácticos juz dawno minęła.. jakoś nie tęsknie, może poza Zizou i R. Carlosem. Przydomkiem Realu Madryt są "Los Blancos" albo "Los Merengues" a nie "Galácticos".
2009.01.16, godz. 20:24, sicario
MF metzelder ktory jest bez formy od poczatku choc ost zaczal cos grac pepe jak to pepe jak ma dzien to czysci jak nie to sam dobrze wiesz co sie dzieje ... tracimy przez niego bramki glupie garay tez nie wiadomo czy sie u nas sprawdzi canna ma juz swoje lata
a teraz srodek v d vaart nie jest srodkowym pomocnikiem tylko ofensywnym sneijder to boczny pomocnik ( choc real i pod koniec gry w ajaxie gral na srodku ) guti tez jak ma dzien to mu wszystko wychodzi a jak nie to tylko mamy wiele niecelnych podan + glupich strat wiec widzisz trzeba kupisc srodkowego obronce i pomocnika
2009.01.16, godz. 20:22, Soldado 2
piecia1990-dobre mecze to my graliśmy ale za kadencji Vincente del Bosque i (początkowo)Carlos Queiroz.
Teraz nasza gra to wielka kicha.Tak samo było za ramona caro,camacho,luxemburgo,capello,shustera.

2009.01.16, godz. 20:21, BiG Size_
Era Galácticos juz dawno minęła.. jakoś nie tęsknie, może poza Zizou i R. Carlosem. Przydomkiem Realu Madryt są "Los Blancos" albo "Los Merengues" a nie "Galácticos".
2009.01.16, godz. 20:20, sicario
MF
real musi miec gwiazdy w druzynie musi bo mamy przydomek GAlacticos Krolewscy to do czegos zobowiazuje jako pierwsze co to trzeba kupic srodkowego pomocnika takiego jak . pirlo lub gerarda i oczywiscie srodek obrony
2009.01.16, godz. 20:19, MF
piecia1990
Ja też lubiłem Schustera tylko przestał dawać sobie rade.
Priorytety to prawy skrzydłowy i ewentualnie lewy obrońca.
Na śreodku mamy Sneijder, Vdv, Guti, Parejo (najsilniej obsadzona pozycja) więc po co nam staruch Pirlo, a Gerrarda nie da sie wyciągnąć.
Na środku jest Pepe, Canavaro, Metzelder, a przyjdzie jeszcze Garay więc wzmocnienia są zbędne (też jedna z najsilnie obsadzonych pozycji)
2009.01.16, godz. 20:19, sicario
soldado
czemu nieby malo ?? czego niby nie wiem ? ze teraz nie gramy jogi bonito ... bo nie gramy
2009.01.16, godz. 20:18, matrix_neo13
momo - była, powiedział, że odchodzi. Coś nasi redaktorzy troche się zagapili.
2009.01.16, godz. 20:18, kokodzambo
DNO
2009.01.16, godz. 20:18, Soldado 2
Błędem to było zwalniać Capello po wygranym mistrzostwie.I co z Tego ze Shuster zdobył mistrza w następnym roku.To o niczym nie świadczy.
Chyba jestesmy jedynym klubem na świeie który zwalnia trenera po mistrzstwie.Jak można tak postępować?
2009.01.16, godz. 20:17, sicario
przez niego stracilismy najlepszego naszego gracza ROBINHO ktoremu zalowali dac wiecej zarobic choc to mu sie nalezalo jak nikomu innemu to dzieki niemu wygrywalismy wiele meczy on potrafil zjechac 3 zawodnikow i strzelic bramke on byl naszym motorem napedowym a teraz kto pociagnie nas ?? niemamy w zespole zawodnika o wieliej technice a wrecz bajecznej to byla nasza odp . na ronaldinho ktorego barca oddala i co musielismy jak te swiniez katalonii jak szmate jak zuzyte buty go wywalic ??
2009.01.16, godz. 20:13, Soldado 2
piecia1990-To chyba mało meczy ostatnio oglądasz.

2009.01.16, godz. 20:12, sicario
MF
real musi miec gwiazdy w druzynie musi bo mamy przydomek GAlacticos Krolewscy to do czegos zobowiazuje jako pierwsze co to trzeba kupic srodkowego pomocnika takiego jak . pirlo lub gerarda i oczywiscie srodek obrony
2009.01.16, godz. 20:12, Soldado 2
No i stało się.
Powiem szczerze , że nigdy nie popierałem Calderona.
Zawsze uważałem ,go za człowieka konfliktowego.Który nie potrafi załatwiać spraw z należytym spokojem.
Lecz jednak trzeba mu oddać to ,że za jego kadencji zdobyliśmy 2 mistrzostwa.
Napawno trzeba go zganić jako prezesa ,lecz jako zwykłego czowieka jest mi go naprawde szkoda.
Jest to jego sobisty dramat.Bo przez jedną nieodpowiedzialną decyzje zniszczył swój autorytet.
Hala Madrid
2009.01.16, godz. 20:10, sicario
blad bylo zwolnienie Schurtera !!! jak ogladalem mecze realu za jego kadenci to bylem w siodmym niebie !!! niezapomniany mecz z valencia w pucharze krola !!! jak grali w oslabieniu jak pokazali charakter on stawial na drenthe !! a drenthe za niego gral b. dobrze higuain pod jego skrzydlami jak sie rozwinal o to mi chodzi higuain jest dobry ale musi byc ktos lepszy a jest nim tevez
2009.01.16, godz. 20:08, MF
piecia1990
Ale nie ma takiego trenera na świecie.
Sam widzisz, że nie umiesz takiego wymienić.
2009.01.16, godz. 20:07, momo18
Co w koncu z ta konerencja?
2009.01.16, godz. 20:05, sicario
MF
nie wiadomo czy perez by przedluzyl kontrakt z ramosa wedlug mnie nie bo on potrzebuje trenera ktory preferuje ofensywny styl gry a nie neutralny jak ramos
2009.01.16, godz. 19:53, marcin_diarra15
Calderon zabierz mijatovica ze soba
2009.01.16, godz. 19:52, leszek060991
Moim zdaniem czesciowo dobrze sie teraz dzieje w Realu. Calderon od poczatku wygladal mi na takiego "cwaniaczka" i jakos specjalnie za nim nie przepadalem. Mam nadzieje, ze latem przyjdzie ktos dobry na tak odpowiedzialne stanowisko jak prezes Realu Madryt. No i zrobi mala rewolucje w zarzadzie (niestety, ale polowa osob do wymiany jest, zwlaszcza ci co powinni znac sie na prawach UEFA ;) ).
Troche ponad miesiac temu pozegnalismy Bernda Schustera. Widac bylo, ze sie chlop staral i chcial cos zrobic z tym zespolem, ale jednak brak mu troche umiejetnosci. Wymiana trenera na Ramosa byla jedna z lepszych decyzji zarzadu. Juande sie pojawil i od razu widac, ze cos sie poprawilo. Zawodnicy przed nowym trenerem chcieli sie pokazac z jak najlepszej strony. Efekt? 3 ostatnie mecze ligowe pod rzad wygrane, 0 straconych bramek, a gralismy z nie byle kim tylko Valencia i Villarealem, uczestnikiem 1/8 LM. Juande widac, ze dobrze wie co robi i jest rozeznany w lidze Hiszpanskiej. Przypomnijcie sobie co zrobil z Sevilla. W Tottenhamie po prostu mu nie wyszlo.
Jeszcze kilka zmian w zarzadzie, kilka transferow (pozbycie sie "najslabszych ogniw", kupienie z 2 Crackow i jeszcze kogos) i mamy zespol gotowy do walki o "potrojna korone".
A, jeszcze sztab medyczny mamy kiepski :P Ehh te kontuzje i dlugotrwale leczenie... Robben ostatnio leczyl sie u kogos innego (bylo pare newsow, nie pamietam kto to) i widac efekty :)
HM!
2009.01.16, godz. 19:52, MF
Dopóki Ramos jest u nas trenerem to można sie nie martwić o transfery bo ten człowiek wie co robi. Według mnie jest idealnym trenerem.
Hala Madryt!
2009.01.16, godz. 19:49, MF
piecia1990
To kogo proponujesz na trenera?
Po co nam Tevez? Mamy świetnego Higuina, a Huntelar jeszcze nie pokazał co potrafi
2009.01.16, godz. 19:43, sicario
dlatego nie bylo tych spektakularnych transferow bo po co kupic teveza - christiano za 70 mln jak mozna kupic 3 przecietniakow po 20 :(( cala kase bral w kiesze:(( musi byc perez ;p on nam zagwarantuje joga bonite ;p i same gwiazdy do tego to bylby sklad marze ;p]
raul tevez
robben diarra gerrard (cesc) c. ronaldo
marcelo terry pepe ramos
casillas
2009.01.16, godz. 19:40, sicario
MF
nie wiadomo czy perez by przedluzyl kontrakt z ramosa wedlug mnie nie bo on potrzebuje trenera ktory preferuje ofensywny styl gry a nie neutralny jak ramos
2009.01.16, godz. 19:35, MF
piecia1990
I po co nam kaka skoro w ustawieniu Ramosa nie ma miejsca dla takiego piłkarza?
Forsa w błoto
2009.01.16, godz. 19:35, raull ganzo
napewno nie bede po nim plakal! moim zdaniem to Real dopiero teraz bedzie taki prawdziwy Galaktyczny licze na to ze przyjdzie ktos kto narawde to ogarnie i zdobedziemy kolejne trofeum LM i dogonimy Barce w lidzie......
2009.01.16, godz. 19:35, maccius77
ty gnoju chodzilo cie nie o nasz ukochany Real ale o Władze PACANIE !!!!!!! tylko o pieniądze flet frajer.......... i bardzo dobrze ze to wyszlo na jaw.........!!!!!!!! Hala Madrid tu nie ma miejsca dla Kłamców!!!!!
2009.01.16, godz. 19:35, MF
piecia1990
I po co nam kaka skoro w ustawieniu Ramosa nie ma miejsca dla takiego piłkarza?
Forsa w głoto
2009.01.16, godz. 19:32, BiG Size_
Kaka przejdzie do Manchesteru City wg. LGDS..
2009.01.16, godz. 19:32, MF
Przykre jest to, że to marca, a nie socios decyduje kto może być prezesem, a kto nie.
2009.01.16, godz. 19:32, akrhcp
Takie jaja to mogły wydarzyć się tylko w naszym kochanym Realu!! Szkurnia
2009.01.16, godz. 19:32, Ponton
To wszystko powinno rostrzygnac sie po zakonczeniu sezonu. Mimo wszystko dziekuje Ramonowi za wszystko. Powodzenia w dalszym zyciu.
2009.01.16, godz. 19:31, BiG Size_
czy w plecy to nie wiem. Przyp. Huntelaar i Lass
2009.01.16, godz. 19:30, sicario
niech wybiora PEREZA on nam na 100% zalatwi cristiano kaka i teveza
2009.01.16, godz. 19:28, momo18
i co z ta konferencja :)?
2009.01.16, godz. 19:28, sicario
przez tego frajera nie mamy robinho !!!! niech spiepsza
2009.01.16, godz. 19:24, ElControlTotal
Taaak...Jak wybory dopiero latem to pięknie zapowiadają się transfery... a zima już w plecy....
2009.01.16, godz. 19:23, szymon1403
nareszcie....
2009.01.16, godz. 19:21, RMFan91
i dobrze
przez tego typa nie mamy w skladzie robinho !
2009.01.16, godz. 19:21, saczek85
Każda drużyna żyje cyklami, wzloty po których są upadki, nie znam drużyny która dominuje cały czas w europie. Calderon wygrał 2 ligę, chwała mu za to, wzmocnił defensywę, sprowadził solidnych zawodników, nie można mu odmówić oddania klubowi, itd. Pérez, pamiętam do czego doprowadziła jego polityka, ale pamiętam grę Realu za kadencji Galácticos, Real grał bajeczną piłkę, teraz gra solidną, mamy Robbena, ale potrzebujemy prawdziwej gwiazdy co najmniej jednej, a Pérez to może zagwarantować, zawsze dostawał to czego chciał. Calderon vs Pérez jak dla mnie Pérez, bo po każdym sezonie za kadencji Calderona czułem niedosyt, liga była nasza, europa daleko, a teraz liga uciekła (chociaż głęboko wierzę że mamy szansę), jeszcze CL, zobaczymy.

Jak bym miał wziąć udział w nowych wyborach nie wiem na kogo bym oddał głos, być może na Péreza ...
2009.01.16, godz. 19:14, BiG Size_
Moi drodzy, Hiszpania nie Polska i ma swoje zasady. Jezeli prezesa oskarzają o takie rzeczy on wtedy podaje się do dymisji zeby wizerunek, tego co reprezentuje nie został naruszony. To, ze ktos kłamie i kradnie a po wykryciu tego zostaje na swoim stanowisku jest normalne tylko w naszym kraju:):)
2009.01.16, godz. 19:11, BiG Size_
hehe.. to widzę wszyscy zadowoleni:)
2009.01.16, godz. 19:07, iker 33
ja też chcę na prezydenta-obiecuję że ściągnę Rasiaka
2009.01.16, godz. 19:03, digital6
W końcu!
2009.01.16, godz. 18:59, Georg

NAJLEPSZA WIADOMOSC TEGO ROKU!!!!!!! Jeszcze tylko Mijatovic i bedzie pieknie:):)
2009.01.16, godz. 18:56, Pavlos
teraz bedzie lepiej albo gorzej ciezko powiedziec
2009.01.16, godz. 18:54, siet
redakcjo go cos noweo na marcie jest moze to ważne
2009.01.16, godz. 18:49, RafalGT
Pérez buhehehehehe !!!!!!!!! Smieszny Koles !

Czemu Wy Tak Go wielbicie ?? Sukces Péreza to pieniądze jakie miał ! Miał Przewage Której teraz nie ma żaden Klub Real Był sławny i przy kasie czyli 99% piłkarzy mogł miec za 70mln euro hehehe

Ja tez bym ściągnął Zidane`a :D
2009.01.16, godz. 18:47, raul_fan21
no zaraz powinny byc jakies informacje :)
2009.01.16, godz. 18:47, Murarzinho14
w końcu ile można
2009.01.16, godz. 18:46, madryciak99
ciekawe czy ten boluda dokona jakiegos transferu w zimie...
2009.01.16, godz. 18:43, Squirel
Trochę głupio tak w środku sezonu ;/
2009.01.16, godz. 18:36, drogba99
dziękuje :)
2009.01.16, godz. 18:35, Lotar
Fantastycznie! Niech jeszcze głowa Pedji poleci to będę wniebowzięty. I wolałbym żeby Pérez nie wracał na stanowisko prezesa...
2009.01.16, godz. 18:32, Boski_Simon
jeden z gorszych prezesów ostatnich lat ... nigdy go nie lubiłem i ciesze sie ze wkońcu pozbyliśmy sie tego błazna ...
2009.01.16, godz. 18:31, roolon
Wiadomość w pełni satysfakcjonująca:)
2009.01.16, godz. 18:20, cialo7
Złodzieje! Złodzieje!
2009.01.16, godz. 18:03, akoss
fuera!
2009.01.16, godz. 18:01, Waflo
źle zrobił że opuszcza Real w połowie sezonu, podczas kadencji wykazał się zupełnym brakiem profesjonalizmu...ALE dwa razy lige zdobyliśmy, a Real został przebudowany z drużyny emerytów na młody i głodny wyników zespół...któremu nie wiele brakuje to zostania potęgą w europie.. Mniejsza o to kto zostanie teaz prezydentem i jakich zawodników obieca...ja wole żeby obiecali wygranie LM i PD, a co w tym celu będą musieli zrobić i kogo ściągnąć to mnie nie interesuje, Hala Madrid !!
2009.01.16, godz. 17:58, pan_sqn
http://www.sport.pl/sport/1,65025,6169916,Barcelona_chce_Teveza_i_Ribery_ego.html
2009.01.16, godz. 17:55, IVAN_ZAMORANO
Źle się dzieje, bez zgrania nie ma wyników, co prawda to jest zarząd, ale piłkarze na pewno są bardziej "zżyci" z Calderonem niż z Boludą...
2009.01.16, godz. 17:55, juan michael
uff dobrze, zdobył dwa mistrzostwa ale tyle szkód ile narobił to głowa mała...
2009.01.16, godz. 17:51, mejia
źle się dzieje, mógł poczekać do końca sezonu ale trudno, nie będzie łatwo ale trzeba iść przed siebie
2009.01.16, godz. 17:51, zetep
No cóż mówiliśmy od dawna żeby zrezygnował , nastąpił ten dzień , dzięki calderon za wszystko za co można ci podziękować , mam nadzieje że przyszyły prezydent nie będzie chciał cr 7:))
2009.01.16, godz. 17:48, Randaer
Jeżeli znowu byłby wybrany Pérez to nie wiem co bym zrobił... chyba się powiesił... pamiętacie co on zrobił z realu? może i to byli galaktyczni, ale wyniki mówią same za siebie...
2009.01.16, godz. 17:45, podbialarek
Naprawde nie chce wiecej slyszeć o tym Panu, jest żałosny! Namieszał nie namieszał - nie wiem ,ale przez swoja rezygnacje w tym momencie pokazał ze ma Real Madryt głeboko w d****.
Moze Florentino Pérez uczy sie na swoich błedach i wyciagnał jakies wnioski, napewno nie bedzie gorszy niz ten błazen, Dobro klubu przede wszystkim.
Zero szacunku dla pana Calderona!
2009.01.16, godz. 17:41, real pany
dużo osób tu krytykuje Péreza, faktycznie na końcu jego kadencji była fatalna sytuacja w klubie ale ja mam dość oglądania meczy w których nawet jak real wygrywa to gra fatalnie ja chce real grający tak jak barcelona czyli przeważający przez całe spotkanie a uważam że żeby tak grać trzeba sprowadzić conajmniej dwie gwiazdy światowego formatu a jedyną osobą która teraz może sprowadzić takich zawodników do realu jest Pérez,
2009.01.16, godz. 17:41, Mejson
jeszcze mijatovic ibedziemy najlepszym zespolem swiata ;] chociaz i tak juz inm jestemy ;p
2009.01.16, godz. 17:36, sergei
Dzieki za odmienienie mentalnosci druzyny, za dwa wygrane mistrzostwa, jedne po heroicznej walce drugie po pelnej dominacji, dzieki za superpuchar europy i dzieki za odejscie;)
2009.01.16, godz. 17:28, damia14
Mijatovic musi odejść !!!!!!!!!!!!
2009.01.16, godz. 17:27, lorddario
jak zostawał prezesem to myślałem że będzie to dobry wybór ale się zawiodłem mam nadzieje że jego następca kupi wielkich graczy i po raz 10 wygramy ligę mistrzów
Hala Madrid ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
2009.01.16, godz. 17:25, Adidadi!!!
siet

o ile pamietam to byl to tylko przypadek Gutiego,ci nie zmienia faktu ze nie traktowal pilkarzy jak Pérez ktory widzial w nich medialnosc(czyt.pieniadze) dla mnie jest nie do pomyslenia jak mozna chciec powrotu Péreza.
2009.01.16, godz. 17:25, Largonx
Mi się wydaje że Zizu może być lepszym dyrektorem sportowym z faktu że jest bardziej elokwentny niż czarnogórzec, a i lubiany przez wielką rzesze ludzi ze srodowiska ;] Moim zdaniem mógłby być bardziej pomysłowy , tak jak na boisku, w sprowadzaniu naprawde dobrzy zawodników. Jeżeli rozmawiasz z Zidane`em , dosięga cię zaszczyt....Jeżeli rozmawiasz z Mijatoviciem ogarania cię tylko szacunek.
2009.01.16, godz. 17:24, grzywka76
ciekawie :P
2009.01.16, godz. 17:22, siet
Adidadi!!!- Szczegulnie ten szaunek pokazal jak nazwal pilkarzy kretynami co?
2009.01.16, godz. 17:20, guma19
Calderon Hałupa Out z fotela ! . Calderon - Oszust mówili na nSport w serwisie , że jego Rodzina mała karty kredytowe Realu i kupowali sobie domy . Szok . A na Głosowaniu zarządu była jego siostra , i działacze At . Madrid . Szok i Wstyd . Panie Calderon proszę miałby pan troszkę godności i ustąpił z fotela Prezesa .To tyle z mojej strony . Życzę sobie i wszystkim kibicom nowego lepszego prezesa Pozdrawiam .
2009.01.16, godz. 17:20, qbaxxx
zastanawiam się niby dlaczego, według niektórych, zidane miałby być lepszym dyrektorem sportowym niż pedja? to, że był wybitnym piłkarzem nie oznacza, że sprawdzi się jako manager. wg mnie byłby kolejnym wielkim piłkarzem bez żadnego doświadczenia w zarządzaniu zatrudnionym na to stanowisko, tylko ze względu na nazwisko i osiągnięcia sportowe.
2009.01.16, godz. 17:19, guma19
Calderón Hałupa oszuście !!! Hala Madrid ! Pozdrawiam
2009.01.16, godz. 17:16, Adidadi!!!
dziwna sytuacja.faktem jest ze prezydentem nie byl zlym,sprowadzal graczy odpowiednich,poza tym nie wtracal sie w prace dyrektora sportowego.i tutaj wlasnie widze jedyny plus jak narazie tej dymisji,mianowicie odejscie Mijatovica,blazna ktoremu udalo sie dostac posadke na ktora w ogole sie nie nadawal.ciekawy jestem jak sie teraz sprawy potacza,przedwczesne wybory czy jednak zastepca bedzie prezesem do konca sezonu.wierze ze nie wazne czy wybory beda w lipcu czy teraz wygra je Villa Mir,czlowiek ktory byl najblizej pokonania Calderona w pamietnych wyborach.Zaden Pérez.smieszny mnie to ze niektorzy nawoluja i wrecz nie moga sie doczekac jak Pérez przejmie stanowisko.nie pamietacie juz jak Pérez bawil sie w trenera,dyrektora sportowego i prezesa na raz????jak kupowal 2 wybitnych graczy na ta sama pozycje??jak ingerowal w prace trenera i staral sie ustalac sklady??nie chce mi sie rozpisywac o nim,mam nadzieje ze wiecej w Realu posady miec nie bedzie.w Calderonie podobalo mi sie jedno-szacunek do pilkarzy i nie pchanie sie w sprawy o ktorych nie mial pojecia.
2009.01.16, godz. 17:14, siet
i Dobrze.
Prez moze wrucic ale....
Wolabym kogos w sylu laporty.
Laporta zrobil porzodek z barcy gasparta.
Niech ktos zrobi z realu znowu europejskom potege.
2009.01.16, godz. 17:13, dani1989
pajac :D
perez wroci i bedzie dobrze :D
2009.01.16, godz. 17:12, Raul 10
nooo jest co świętować!!!!!
2009.01.16, godz. 17:11, colargol
szkoda ze odszedl w nieslawie
2009.01.16, godz. 17:10, pedro90
Umarł król, niech żyje król!
2009.01.16, godz. 17:07, Mimik2
pokazal honor, nie ma co :D niech spier...
2009.01.16, godz. 17:06, marcingti
Wreszcie konował odszedł !
2009.01.16, godz. 17:05, blunt99
HUUUUUUUUUUUUUUUUURA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2009.01.16, godz. 17:05, Rymdej
HALA MADRID!!
2009.01.16, godz. 17:05, Michael KróLewSki KibiC
przynajmniej się godnie zachował odchodząc ze stanwiska prezesa ..... ale teraz trzeba znależć kogoś lepszego i bardziej odpowiedzialnego za swoich zawodników
2009.01.16, godz. 17:05, Jaro0901
Dla mnie jest oszustem z całym szacunkiem ale jednak :/ w ogole nie lubialem go jak rzadzil realem, tyle blednych decyzji blee jeszcze mijatovic i koniec głupawki na górze :)
2009.01.16, godz. 17:01, MF
Obyśmy jeszcze za nim nie zatęsknili...
Wierze, że następny prezes będzie lepszy ale może być różnie.
Hala Madryt!
2009.01.16, godz. 16:57, obiectiv
Largonx

lepiej nie bo nie chce stracic szacunku do Zidane`a tak jak stracilem go do tej lamy mijatovica !!

jeszcze mijatovic tylko i problem z glowy, a calderon wkoncu wyszedl godnie z jakiejs sytuacji bo gdyby sie nie podal do dymisji to by juz ujmowalo jego dumie ktorej resztki zachowal dzisiejszego dnia
2009.01.16, godz. 16:57, marcin_diarra15
Dziekuje Ci za te mistrzostwa i transfery ktorych dokonales. Docencie go bo odbudowal Real z galaktycznego na zespol zawodnikow walczacych. Powodzenia i dzieki za wszystko
2009.01.16, godz. 16:55, Ruski
Kij z nim tylko mógł poczekac do końca sezonu debil a nie zamieszanie robic to nie przyniesie korzyści dla druzyny
2009.01.16, godz. 16:54, sowa25
Jeśli to się potwierdzi to wybory powinny odbyć się w najszybszym możliwym terminie. Niewiem jak mówi status ale przypuszczam , że nie jest to aż 180 dni!!! Przed zakończeniem sezonu musi być nowy prezes, musi zorientować się w sytuacji finansowej klubu i możliwościom pozyskania nowych graczy.
2009.01.16, godz. 16:52, Largonx
A może Zidane na prezesa ? :]
2009.01.16, godz. 16:52, fedor4
z tym ze zbudowal real to moze ale perez nie zostawil ruiny !! nie chce uchodzic za wielkiego zwolenika pereza ale prosze wyminicie mi z ostanich 20 lat prezes ktory bylby lepszy od pereza ??
2009.01.16, godz. 16:52, Matthew_888
Dziwna sytuacja ...
2009.01.16, godz. 16:52, barteku
Dziękujemy Calderon za zdobycie dwóch mistrzostw i wyjście z kryzysu
2009.01.16, godz. 16:52, dolus
ehhh...;/ beznadziejnie;/ mam nadzieje ze na transfery w tym okienku to nie wplynie...i pozniej tez powinno byc ok;/ bo jak nie to znowu stracimy cale okienko transferowe;/
2009.01.16, godz. 16:50, RafalGT
Ludzie To On odudował zniszczony Real !! Zniszczony przez Péreza i jego nieudolność !

1 Calderon prowadził Real Przez 2 lata 2 mistrzostwa.
2 Dokonał Transfery Które Budują a nie rujnują (czyt, Pérez) Real To Pepe Sneijder Robben oni zostaną Gwiazdami.
3 Teraz może i będzie lepiej ale nie można Wyzywać człowieka który tak czy tak źle czy dobrze Ale zdobył 2 tytuły..

Doceniam To Co zrobiłeś Powodzenia i Hala Madrid
2009.01.16, godz. 16:49, kobzinho112
Nareszcie wyleciał , teraz będzie lepiej!!!



HALA MADRID !!!
2009.01.16, godz. 16:48, sebo8125
nareszcie. czekalem na to nie wiem ile.Alivederci calderon
2009.01.16, godz. 16:47, bartoszlos
zwala. i tak go nie lubilem :]
2009.01.16, godz. 16:44, occhio
No to sezon w tył, nikomu nie gra się dobrze w takim zamieszaniu, a swoją drogą coś musiało być na rzeczy że taki gość jak on zrezygnował!!!
2009.01.16, godz. 16:39, F.C Piter
dobrze
2009.01.16, godz. 16:39, Rafal7Kaczor
niech spier........
2009.01.16, godz. 16:37, LosKonrado
"Calderón zrezygnował" czyli jest winny.kropa
2009.01.16, godz. 16:33, Rufus92
giit;]
2009.01.16, godz. 16:33, figol
No ale nie wiadomo jeszcze do końca. W końcu to news od marki...
2009.01.16, godz. 16:32, daraszko
Teraz musi być tylko lepiej! A w Lecie nowy Prezydent! I normalne transfery!
Hala Madrid!
2009.01.16, godz. 16:32, Caceres
No to Real może stać sie groźny.. ciekawe czy następny prezes skompletuje sobie odpowiednich współpracowników i zacznie robić normalne transfery (nie trzeba przypominać 30 milionów za Pepe, czy 20 za Diarre, na pewno dało by sie ich wyciągnąć taniej). No i lepszych fizjoterapeutów bo patrząc na ilość kontuzji nie maja chyba kompetencji.
2009.01.16, godz. 16:29, rel66
Mateuszfanzizou
masz racje:)przekręty, nieudolność, niekompetencja...tak, do PZPN by sie nadał
2009.01.16, godz. 16:29, Danielinho3
Huraaaa ! Nareście zrezygnował ! Teraz nastaną świetne czasy dla Realu !
2009.01.16, godz. 16:28, Kafu147
Dobrze a w lecie wielki come back PEREZA a ten Calderon to jest cwaniaczek

ciekawy czy Pérez Sciagnie Ronaldo

bo kaki to nie Manachster CIty dal juz 120 milionow funtow a milan sie chyba na to skusi
2009.01.16, godz. 16:27, fifka
ehh nie wiem czy to jest powód do radości... ;/
2009.01.16, godz. 16:27, el stasiu
Nareszcie.
2009.01.16, godz. 16:26, ako
Wariat MOK :

Wątpie ,że każdego piłkarza. Z Materazzim były by problemy ;P
2009.01.16, godz. 16:25, ramos20
bardzo smieszne! ! !
i Żaden kretyn::::::
2009.01.16, godz. 16:25, casillas1908
Oby ta decyzja nie wplyneła źle na zawodników ^^ i oby ten Boulda (Sorki jesli zle napisane ) był lepszy a w lato Pérez niech wróci ;]
2009.01.16, godz. 16:23, kubaaa7
polubilem go...ZA TA DECYZJE hehehe :):) wkoncu ten kretyn nie bedzie kompromitowal Realu
2009.01.16, godz. 16:22, ramos20
żegnaj Calderon!!
2009.01.16, godz. 16:22, Grabash
i dobrze
2009.01.16, godz. 16:20, Mateuszfanzizou
w PZPN oczywiście;]
2009.01.16, godz. 16:19, Mateuszfanzizou
niech przyjdzie do Polski moze jakiąś posadke złapie
2009.01.16, godz. 16:18, mentorian
Czekam na komentarz " jezzo" ktory tak bardzo byl za Calderonem ;D
2009.01.16, godz. 16:17, robinho1493
To Jest Madryt !!! Nie jakas Lipa i Dla oszukańów tu miejca nie MA !!!!!!!!!!!!!!
2009.01.16, godz. 16:16, malina1910
Wam to kogo by nie dać to i tak będziecie narzekać był Pérez narzekaliście ze robi z realu galakticos wiec było źle Calderon tez według was był zły bo nie sprowadził Cracka więc zdecydujcie sie ludzie :/ Dla mnie jeden z lepszych prezesów i cały czas wierze ze o 18 okaze sie ze to plotka ze odszedł :/ dziwne ze niby wczoraj na konferencji powiedział ze "tylko tchurze podają sie do dymisji - ja tego nie zrobie bo jestem niewinny " ??
2009.01.16, godz. 16:16, OZI87
Najlepsza decyzja za całej, jego kadencji :D
2009.01.16, godz. 16:15, vkarol
To dobrze. Za jego kadencji Real zdobyl 2 tytuły mistrza La Liga, ale jednak jakoś Calderon nie nadaje się na prezesa. I jeszcze ta afera... Żegnaj Calderon. Oby tylko na zespół źle to nie wpłynęło.
2009.01.16, godz. 16:14, malina1910
Wam to kogo by nie dać to i tak będziecie narzekać był Pérez narzekaliście ze robi z realu galakticos wiec było źle Calderon tez według was był zły bo nie sprowadził Cracka więc zdecydujcie sie ludzie :/ Dla mnie jeden z lepszych prezesów i cały czas wierze ze o 18 okaze sie ze to plotka ze odszedł :/ dziwne ze niby wczoraj na konferencji powiedział ze "tylko tchurze podają sie do dymisji - ja tego nie zrobie bo jestem niewinny " ??
2009.01.16, godz. 16:14, retro_89
Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!
2009.01.16, godz. 16:12, dorota
Noi krzżyk na droge mu.HALA MADRID.
2009.01.16, godz. 16:12, daraszko
mam nadzieje ze jak zmieni sie prezes to będzie miał kogoś odpowiedniego na miejsce Mijatovica!
2009.01.16, godz. 16:10, Lebi
jej, a czemu cały czas sprowadzac, sprowadzac, sprowadzac. moze sie ktos w koncu wychowankami zajmie.
2009.01.16, godz. 16:10, hooligun
ale co z mijatoviciem, bo to jego tak naprawde chcemy sie pozbyc
2009.01.16, godz. 16:09, daraszko
ziomal22 to dobrze ze odszedł teraz mamy jeszcze większe szanse na CR9!
2009.01.16, godz. 16:09, PlatoDC
dobrze tak gnidzie:)
2009.01.16, godz. 16:07, daraszko
xsior to źle z będzie chciał w końcu zrobić normalne transfery
2009.01.16, godz. 16:07, egonik
wstyd na cały świat
2009.01.16, godz. 16:05, ziomal22
No to se znalazł moment...
Super że wkońcu zrezygnował, ale podobno już "mieliśmy" CR9...
2009.01.16, godz. 16:05, xsior
A koniec oczywiscie bedzie taki ze dojdzie do wladzy kolejny glab i przez 3 lata nie sprowadzi nikogo.
2009.01.16, godz. 16:04, xsior
Cos mi sie widzi że pan Pérez maczał w tym palce :P I zobaczycie ze Ronaldo to tlyko 1/80 tych obietnic co sie w lato nasluchamy :P
2009.01.16, godz. 16:04, iker93
No puknij się w ten łeb, głąbie... nareszcie!
2009.01.16, godz. 16:04, ramos416
dziekujemy za mistrzostwa i transfery !!
2009.01.16, godz. 16:03, Lebi
madrid15 - a jakby miał dowieść kiedy wszyscy przeciwko niemu?
oby było lepiej, bo to ze nie ma Calderona nie znaczy ze tak będzie.
2009.01.16, godz. 16:02, robinhob4
zrobil fajne transfery ale nie w tym roku oprocz huntera i lassa ktorych chcial zreszta juande :) Do zobaczenia twoj czas minal-mniej kompromitacji na europe
2009.01.16, godz. 16:01, Mateuszcarlos
mam nadzieje ze pilkarze sie nie przejma i zdobeda LM:D<Peace> Hala MAdrid i beda walczyć:D<Peace> w lidze Hala Madrid !! !! !!
2009.01.16, godz. 16:00, Groshman
mimo iż nie przepadam za tym człowiekiem (z powodu polityki transferowej) to szkoda że odchodzi
2009.01.16, godz. 16:00, cinaldo
dzaniak - nie no jasne, sezon stracony już definitywnie lepiej żeby został i razem z pedją robił kolejne genialne posunięcia w zarządzaniu klubu do lata, ośmieszał sie z transferami itd.. rzeczywiście jest czego żałować.
2009.01.16, godz. 16:00, Osa92
Ja bym chcaił zeby perez wrócił wraz z Zizu zamiast Mijatovica :))))
2009.01.16, godz. 16:00, daraszko
Wreszcie będą normalne transfery!
Hala Madrid!
2009.01.16, godz. 15:59, mkubik2
Żadnego Péreza. Nie wiem, czy naprawdę są tu aż tak młodzi kibice, ale pod koniec panowania Péreza było dużo, dużo gorzej niż teraz z Calderonem, do którego osobiście nic nie mam. Wyciągnął Real z głębokiej d*py, wymienił większość składu (czasy Péreza pamiętają tylko wychowankowie, Salgado i Ramos), a akurat 12 punktów straty to tylko w małej części jego wina. Takie jest moje zdanie.
2009.01.16, godz. 15:58, TheNumberNine
Wariat MOK

Pérez przyjdzie to i jest szansa że i Zidane przyjdzie na jakieś stanowisko..
2009.01.16, godz. 15:58, blue
madrid15
Tak powinni postępować ludzie na stanowiskach, którzy dbają o swój honor. Tak postąpił m.in. Oleksy, mimo że nikt mu nic nie udowodnił do dnia dzisiejszego.
I tu wcale nie twierdzę, że jest niewinny. Tylko uważam, że rezygnacja była jedynym, co mógł zrobić.
2009.01.16, godz. 15:57, daraszko
Dobra decyzja za głupotę trzeba płacić! Wreszcie będzie normalny zarząd!
Hala Madrid!
2009.01.16, godz. 15:57, Zaknefain
niedobrze
2009.01.16, godz. 15:56, Kamill19
Mial fajna wizje Realu ale zabraklo umiejetnosci sprowadzania "crackow" no i nieciekawe wpadki z Uefa na czele.
2009.01.16, godz. 15:56, Wariat MOK
Jeszcze Pedja i jest dobrze...mysle ze Pérez na prezesa a Zidane za Pedje...mysle ze Zidane potrafliby przekonac prawie kazdego pilkarza do przejscia do Realu poniewaz ma niesamowita osobowosc...
2009.01.16, godz. 15:56, Munchhausen
Nie lubiłem go, ale dziękuję za dwa mistrzostwa :)
2009.01.16, godz. 15:56, luar1
NO I SUPER. Niech spada na szczaw. I zadnego Péreza ... niech przyjdzie ktoś swiezy, kto sie zna na prowadzeniu firmy jaka jest Real Mardyt - pod wzgledem marketingowym, ale przede wszystkim sportowym.
2009.01.16, godz. 15:55, Milosz fan
viva viva radujmy sie!!!! Moze nareszcie nie bedzie wstydu i będą normalne transfery!!
2009.01.16, godz. 15:55, jaroslavus89
Nareszcie. Teraz Mijatović solidarnie również powinien podać się do dymisji i będzie bajka.

Kogo byście chcieli za dyrektora sportowego? Moim zdaniem świetnym fachowcem w tej dziedzinie jest Monchi z Sevilli i jeśli to możliwe to z chęcią bym przywitał go na posadzie w Madrycie :)
2009.01.16, godz. 15:54, raul_fan21
dziekujemy za higuaina gago janka drenthe itp ale wypier***** bo wstyd na caly swiat przynosisz... ten jego brak osobowosci :/ masakra....
2009.01.16, godz. 15:53, Sadownik95
mam nadzieję, że w żaden negatywny sposób to nie wplynie na grę drużyny, a tak to się cieszę xD
2009.01.16, godz. 15:53, Athlete.
jestescie niesamowici.
w srodku sezonu sypie sie caly zarzad. nie wiem jak pilkarze to przyjma. dopiero co sie trener zmienil.
a wy ze nareszcie.
takie rzeczy sie powinny dziac latem.
2009.01.16, godz. 15:53, madrid15
ale gdyby byl niewinny to ciekawe czy by sie podal do dymisji? nie jest przyznaniem sie ale tak poprostu by nie zrezygnowal
2009.01.16, godz. 15:51, blue
Rezygnacja nie oznacza przyznania się do winy, łosiu.
2009.01.16, godz. 15:51, Beastie
NAJLEPSZA WIADOMOSC TEGO ROKU!!!!!!! Jeszcze tylko Mijatovic i bedzie pieknie:):)
2009.01.16, godz. 15:51, cinaldo
nareszcie.
2009.01.16, godz. 15:49, madrid15
hahaha czyli jednak z tymi przekretami to bylo prawda bo jesli byl by niewinny to by staral sie tego dowiesc

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama