REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2008.12.08, godz. 01:06, El Jarek / realmadrid.com, marca.com

Schuster: Wygrana z Barceloną nie jest możliwa

- Graliśmy źle, ale widziałem kilka dobrych rzeczy, głównie w drugiej połowie. Dużo kosztowało nas zaryzykowanie, ale kilka czynników było przeciwko nam i nie był to tylko pech. Sevilla pomogła nam w drugiej połowie oddając inicjatywę. Mogliśmy więcej pograć prawą stroną dzięki Robbenowi, który wniósł do ataku wiele życia. Przynajmniej widać było, że chcemy wygrać to spotkanie. Zaprezentowaliśmy charakter, ale to nie wystarczyło. Widziałem, że zawodnicy dali z siebie wszystko.

- Jesteśmy przyzwyczajeni, że tracimy piłkarzy przez kontuzje, a dodatkowo przez kartki nie zagrają jeszcze Robben i Marcelo.

- Sądzę, że dzisiaj nie mieliśmy problemów taktycznych. Przy obu pierwszych golach zawiodło krycie i sądzę, że to nie jest sprawa taktyczna. Dobrze rozpoczęliśmy mecz stwarzając okazje, ale szybki gol Sevilli wyrządził wiele szkód. Byli bardzo skuteczni pod naszą bramką. Mieli cztery sytuacje i strzelili trzy gole. Jednak dobry obraz z drugiej połowy nie jest wystarczający. Trzeba mieć szeroko otwarte oczy i popatrzeć na pierwszą połowę. Czasami wychodzi, a czasami nie.

- Spotkanie z Barceloną martwi mnie mniej niż jakiekolwiek inne. Wygrana nie jest możliwa, ponieważ Barcelona niszczy i sądzę, że to będzie jej rok. Zespół może wykonać tam dobrą pracę, ale nie możemy mówić o niczym więcej.

- Nie zrezygnuję ze stanowiska, ponieważ piłkarze dają z siebie wszystko. Jednak trzeba odwrócić szczęście tej drużyny. Dramatyczny efekt byłby bardzo ważny.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem El Clásico jesień 2008

Komentarze

2008.12.09, godz. 11:44, manuel87
Trener tej drużyny nigdy nie powinien powiedzieć takich słów publicznie. Real Madryt zawsze wychodzi na boisko po zwycięstwo, i nie wolno piłkarzom myśleć inaczej nawet gdyby połowa składu była z Castilli !!!
2008.12.09, godz. 08:29, qlavy77
się asekuruje w razie porażki.jak byłyby baty to powie, że mówił że bedzie lipa XD a tak poważnie to takie słowa"Wygrana nie jest możliwa, ponieważ Barcelona niszczy i sądzę, że to będzie jej rok." w ustach trenera to jak machanie białą chustą w kierunku fcb.podzielam zdanie że to najgorszy moment chyba od wielu sezonów na derby-barca w sztosie my w dołku-lecz jednak trner nie może tak mówić...nie przystoi
2008.12.08, godz. 22:43, cegla
Problem realu nie polega na pilakarzach tylko na trenerze i prezesie
CALDERON i Schuster WYJAZD z MADRYTU
2008.12.08, godz. 21:49, karczus
I to jest trener.? Zamiast wspierac ich i wierzyć w wygraną z bardzo dobrze grającą Barceloną to mówi że wygranie jest nie możliwe. ;/
2008.12.08, godz. 21:12, Boski_Simon
nie cierpie tego "trenera" ... brakuje mi capello i jego wiary w drużyne ...a ten pozal sie boze trener niestety ma niewielkie sukcesy nie lubie ani jego ani calderona :/
2008.12.08, godz. 21:08, korozja_
capello to piach
schuster po prostu wywiera presje na barcy ;d
2008.12.08, godz. 20:44, wiolonczela
i żaden z ciebie trener schustrer. wolałem capello
2008.12.08, godz. 20:43, wiolonczela
i to mówi trener...
2008.12.08, godz. 20:32, Rado3
JAKI KOLEŚ:/ SZKODA MI GO;/ ŻAŁOSNY JEST!!!!:/
2008.12.08, godz. 19:20, Franko1993
straciliśmy przy pomocy sędziego tak ważny punkt. a nawet nie o sam wynik tu chodzi lecz o psychiczne nastawieniem przed 'el clásico'. chociaż wierzę w real i będę wierzył do końca życia to muszę przyznać że barcy idzie w tym sezonie naprawdę wyśmienicie... to będzie najtrudniejszy i najważniejszy mecz w tym sezonie i to bez tak ważnych zawodników... zobaczymy.......Hala Madrid!
2008.12.08, godz. 18:48, MatuchSZ
schuster podaj się do dymisji jak taki z ciebie trener ty szwabie a za taką motywacje to błagam cię Calderon zwolnij Schustera
2008.12.08, godz. 18:46, RealMad
tak tak tak wiec jakich tekstow i to w szatni przed meczem w szczegolnosci co za osiol palant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2008.12.08, godz. 18:40, mposwiata
jak chcemy wygrac ten mecz jak sam trener nie wierzy w swój zespół;/ potrafi zmotywowac zawodników;/
2008.12.08, godz. 18:20, Ronaldo9416
nienawidze go ale to jest dziwne bon jak my zdobywamy ligę to i tak prezychodzi to nam z trudnoscia farsa jesli ma sezon gra z lekkoscia
2008.12.08, godz. 18:09, Michael KróLewSki KibiC
prawdziwy trener wspiera i podtrzymuje na duchu drużynę a on nie potrafi tego zrobić , tracę zaufanie do niego. przydałby się trener który potrafi zmobilizować nawet w najtrudniejszych momentach np. benitez
2008.12.08, godz. 18:03, Niko151515
psss zaj**isty trener ;|:| skąd oni go wzieli ??
2008.12.08, godz. 17:53, MadridistaAtHeart
Co za pacan. Tęsknie za Capello jak nigdy. Po takim meczu powinien jeszcze bardziej motywować zespół. To że nie są faworytami to każdy wie ale piłka nożna to czasami spektakularne niespodzienki i w taką też trzeba wierzyć na Camp Nou a nie podcinać wszystkim naokoło skrzydła. Mają gryźć glebe a wygrać i takie powinno być stanowisko trenera. Palant nie trener!
2008.12.08, godz. 17:51, raul93
brawo schuster, to jest prawdziwy terner, który wieży w swój zespół :(
2008.12.08, godz. 17:46, Plapik
Trzeba powiedzieć otwarcie: jestesmy slabi w tym sezonie, nie mozemy sobie poradzic z getafe, sevilla ktora barca powiozla, niestety ale ten sezon bedzie dla nas tragiczny !!! :(:(:(:(

2008.12.08, godz. 17:46, FanRealu90
colargol

Rok temu Rijkaard tak nie mówił, chociaż Barça dupiła ostro przed Gran Derby no. 2. Dziwne, nie sądzisz?
2008.12.08, godz. 17:30, ronaldo99999
On nie może tak mówić, chyba, że chce za tymi słowami ukryć specjalna motywację dla piłkarzy, którzy będą chcieli coś udowodnić. Jednak wątpię..., ja wierzę w zwycięstwo z całego serca. Jestem z wami piłkarze!! Real Madryt na zawsze!!
Hala Madryt!!!
2008.12.08, godz. 17:28, colargol
powiedzial prawde a prawda wszystkich boli i w oczy kole widze

bardzo madrze powiedzial
2008.12.08, godz. 17:26, colargol
zgadzam sie wislak


madridista004
a to co jak graja gnoj to mial powiedziec: gralismy dobrze zabraklo szczescia?? masz cos z glowa czlowieku nie widzisz ze jest dno?
2008.12.08, godz. 17:25, Gogeta1
Nie ma to jak pocieszenie od trenera...zachowuje się jak Robson
2008.12.08, godz. 17:23, blanka25
co za baran.... z takimi tekstami to on daleko nie zajedzie... Real rozniesie barce w drobny pył... HALA MADRID
2008.12.08, godz. 17:20, 00pawel00
tego Schustera to juz zupełnie pop***liło zamiast wspierać zespół to on go jeszcze bardziej dołuje widać brak pomysłu na rozwiązanie kryzyzu w zespole, nie zdziwie się jak zostanie zwolniony po GD
2008.12.08, godz. 17:19, madridista004
byłem za nim ale za taka gatke to powinien wylecieć
2008.12.08, godz. 17:19, wislak27a
anaztazioch

Marcelo ma 19 lat i sie dopiero ogrywa na europejskich boiskach. Ramos mimo ze gra slabiej jest praktycznie obok Pepe najpewniejszym pkt obrony i ma wielki potencjal. Casillas juz dawno udowodnil ze jest jednym z najlepszych na swiecie to ze ma kryzys nie znaczy ze jest slaby. Robben daje druzynie duzo w ofensywie, troszke mniej w obronie ale razem z Marcelo dobrze wspolpracuja i Marcelo gra pewniej kiedy Robben jest obok niego poza tym to obecnie najlepszy zawodnik Realu. Klass Jan? On jeszcze nie gra w Realu, ma obecnie kontuzje nie wiadomo jak sobie poradzi w Hiszpanii i go nie zaliczam narazie do wzmocnien druzyny.

To nie trener jest odpowiedzialny za wyniki tylko nasz kochany prezydent : Calderon.
2008.12.08, godz. 17:13, koli_123456
nie ma to jak wiara w zespół
2008.12.08, godz. 17:06, ludwikr9
"W Sport + Leszek Orłowski z "Piłki Nożnej" opowiadał, że na meczu z Lech - Deportivo rozmawiał z hiszpańskim dziennikarzem. Hiszpan stwierdził, że Barça z Realem nie wygra, bo nie wytrzyma presji. Nie presji zwycięstwa, ale presji rozbicia Realu 6:0. Jeśli Schuster chciał, by ta presja była jeszcze większa nic lepszego zrobić nie mógł."

http://michalszadkowski.blox.pl/2008/12/Schuster-szalencem-czy-geniuszem.html
2008.12.08, godz. 17:04, Madrit
nie ma to jak wiara trenera:/
2008.12.08, godz. 16:59, Patrykmaks
Trener nie powinien takich rzeczy mowić, jest przede wszytskim od motywacji takimi słowami tylko do konca psuje morale drużyny.
2008.12.08, godz. 16:56, colargol
brawo Panie SChuster wreszcie powiedziales Pan jak nasza gra wygladala


ale SEDZIA DNO.... Higuain powinien byl strzelic ta brame... i mielibysmy tylko 6 punktow straty..... bo wtedy wygrywalibysmy 4-3
2008.12.08, godz. 16:50, BlaugranaFanatic
pograzyk sie ten wasz trener. Nawet jakbyscie byli w dobrej formie a on cos takiego powiedzial powinien zostac wyrzucony z posady. Trzeba motywowoac zawodnikow.
2008.12.08, godz. 16:46, karol1417
POwiem jedno! mecz meczowi nie ejst rowny barcelona moze pojechac seville 3:0 valencie 4:0 ale my mozemy ich pokonac 1:0! trenerze dziekuje przekonales mnie do siebie na 100%
2008.12.08, godz. 16:44, Kielbol
  Komisarz - BAN (Obrażanie trenera)   30 dni
  lukaszaranowski777 - BAN (bluzgi, obrażanie trenera)   1 miesiąc i 14 dni
2008.12.08, godz. 16:41, kubaR7
Nic dodać, nic ująć.
2008.12.08, godz. 16:34, marcin_diarra15
To nie jest wina Schustera
2008.12.08, godz. 16:25, rozek900001
już dawno nie było takich sytuacji a ta ostatnimi czasy. Real gra gorzej niż za Capello! Piłkarze nie mają nic do stracenia ani do wygrania. Powiedzmy sobie szczerze w tym sezonie Real jest cieniem nie zeszło rocznej ekipy tylko Ossasuny! To nie piłkarze to roboty, a na dodatek spalone... Żal tylko naszych nadzieji i sreca włożonego w wiare w nich!
2008.12.08, godz. 16:18, Szuri
Ma racje Castilla choć dobra nie pokona Barcelony
2008.12.08, godz. 16:14, atan
Przynajmniej nie kłamie! Od razu stawiam 4-1 dla Barçy! ;)
2008.12.08, godz. 16:13, Napoleon
Chyba nikt nie jest na tyle głupi by mówić, że wygramy z Barçą. A jeśli jest to szkoda.

Oczywiście jest to nierealne, a nie niemożliwe zawsze jest ten cień szansy. Jednak ciężko wierzyć mając takie braki w ekipie i takie wyniki ostatnimi czasy.
2008.12.08, godz. 16:12, junior9681
powiem tak tylko glupi mysli ze real np. zdobedzie mistrzostwo kraju, jest w fatalnej formie i przegra z barca i ostatnie 2 mecze tez przegra a jesli ktos mysli ze wygra to sie myli aaa i nie jestem fanem barcy tylko realu
2008.12.08, godz. 16:10, younger
jak po takiej wypowiedzi trenera zespol ma wierzyc w zwyciestwo? schuster sie skonczyl, czas odejsc bernd.
2008.12.08, godz. 16:06, El Rey
Za te słowa powinien być wywalony
2008.12.08, godz. 16:05, Madrista20
czyli przegraliśmy przed meczem:(
2008.12.08, godz. 16:00, MaszerujAlboGiń
LOL! Jak Schuster mówi, że następny mecz wygrają to macie pretensje, a jak mówi ze nie ma szans to też sie plujecie xD
2008.12.08, godz. 15:49, real52
Co to za trener.Zamiast motywować zawodników przed meczem to on ich dołuje
2008.12.08, godz. 15:47, foreverfaithfulfan
No zgadzam się, samotnik taki z niego.. ale jak dla mnie to on może być nawet Angielską Królową w przebraniu, są pewne granice. Nic złego na niego nigdy nie mówiłem, ma taki szpital, że naprawdę nie ma kim grać, teraz jeszcze Diarra odpadł i Drenthe. Ale jak on się załamał i nie wierzy to drużyna też nie będzie....
2008.12.08, godz. 15:43, Sondokan
Nie wierzę że Schuster to powiedział... Może to jest jakiś błąd w tłumaczeniu? Może miało być: "Wygrana z Barceloną nie jest NIEmożliwa" ?
2008.12.08, godz. 15:38, anaztazioch
-> foreverfaithfulfan

To taki typ trenera, samotnik.
Zamiast powiedziec ze trzeba zagrac, postarac sie o korzystny wynik, to on mowi ze z nimi nie wygramy. Kurde nawet trener Irunu czekos takiego przez sen nie wypierdzial jak mial z nami grac.

Mowie, jak miesiac temu niebylo nastepstwa, chcialem jego zwolnienia, ale niewidziales specialnie po co, skoro nastepcy wcale nie byli by lepsi. Teraz niewierze ze ktos moze byc rowni slabym trenerem.
Pamietacie Camacho ? Jak R.Carlosowi sie dostalo ze powiedzial ze jest slabym trenerem ?
Nic dziwnego ze teraz wszyscy mowia "z trenerem na smierc i zycie"...
2008.12.08, godz. 15:27, foreverfaithfulfan
wislak27a, anaztazioch - ja tu z trenera nie szydzę, nie o to chodzi. Problem w tym, tak jak mówicie drużyna gra słabo, poszczególni zawodnicy, cass, ramos itd. A trener dodatkowo puszcza zdanie "Z barcą nie wygramy"... Czy to ma im pomóc... ??? Chyba że jest wybitnym psychologiem i zamierza w nich wzbudzić piłkarską złość...
2008.12.08, godz. 15:20, anaztazioch
-> wislak27a

Bravo. Ramos gra o 7 klas nizej, Casillas gorzej od Valdesa, a Marcelo co nie rusz to bramke nam zawala. Robben podac nie potrafi.
Nie wspomniales o Ruudzie, Huntelaara tez pominoles, zapomniales jak dobrze jako obronca gra Torres, Diarra.

A reszta zawodnikow ? Czy sa slabi ? BA !
FCB z naszym skladem, kim innym niz Schusterem i Savio, niemieli by kontuzji (az tyle) i rozwalali by "grajacegu pod wodzami niemca" Messiego, Etoo, Xaviego, czy Inieste...
2008.12.08, godz. 15:19, vamosramos44
dobrze mowi, teraz moze w koncu zagraja na ambicji i beda walczyc od poczatku do konca, fakt ze z sevilla tak bylo i gdyby sedzia podyktowal przynajmniej jednego karnego mogloby byc zupelnie inaczej, ale mogli dac z siebie wiecej ..
HALA MADRID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2008.12.08, godz. 15:15, piotrek1902
Trener nie ma prawa tak mówić!!! Ale może piłkarze się zmobilizują i wygrają żeby pokazać żeby już tak nie pomyślał!! Możliwe że jest zagrywka że barca nas zlekceważy!!!
2008.12.08, godz. 15:14, _Miklo_
Zatkalo mnie i brak mi slow...
2008.12.08, godz. 15:12, wislak27a
Co za ludzie z was wogole? Szydzicie z trenera Realu Madryt wiedzac ze nigdy ani nie zagracie ani nie bedziecie trenowac Realu Madryt. Odwalcie sie od naszego trenera. Kim on ma grac? Kto ma zdobyc mistrzostwo? Ten zespol Realu Madryt? Sam prestiz Gran Derbi jest motywacja ,a Schuster chce pokazac ze druzyna potrafi walczyc. Jasne.... widze glosy "powinien wyleciec" a kto w jego miejsce? Ferguson przez pierwsze 5 lat z ManU nie zdobyl niczego a Schuster w Realu juz w pierwszym sezonie zdobyl mistrzostwo. Bedzie godna druzyna to Real bedzie wygrywal a obecnie mamy zawodnikow na poziomie sredniej druzyny hiszpanskiej. Wyjatami sa : Casillas, Ramos, Pepe, Marcelo, Robben, Higuain.
2008.12.08, godz. 15:06, Sleedziu
Ile jeszcze..? Ile jeszcze potrwa zanim nastapi zmiana trenera..?
2008.12.08, godz. 15:04, foreverfaithfulfan
Ludzie, weźcie się ogarnijcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gdzie wy widzicie sens w gadaniu, że trener "mógł", "powinien", "dobrze zrobił", że powiedział !!!!! Przecież to się w głowie nie mieści !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WŁAŚNIE NIE MÓGŁ, NIE POWINIEN A WRĘCZ NIE WOLNO MU !!!

Nie jest to normalne zachowanie i na pewno powinny zostać wyciągnięte konsekwencje... jakie dobrze wiadomo...
2008.12.08, godz. 14:55, anaztazioch
alez on potrafi mobilizowac pilkarzy...
Do bramki Gonzalo Real NIC niegral, dopiero po niem sie podniosl. Ale i tak wszyscy woleli grac pilke do Raúla niz Higuaina :/
2008.12.08, godz. 14:50, koroner15
Co z niego za trener... jesli nie wierzy w swoich pilkarzy;/;/
2008.12.08, godz. 14:41, dolus
miliardy kontuzji... ale rozjedziemy barcelone, barcelona niszczy? ;/ nie widzialem jeszcze zeby jakis jej rywal zagral w pelni swoich mozliwosci.. wszyscy sie podkladaja;/
2008.12.08, godz. 14:23, HUNTER PL
Real nic w tym sezonie nie zdobedzie , chyba ze zrobia w zimie ze 4-5 dobrych transferow , potrzebny jest ktos jeszcze do napadu , ba raul to juz dziadek i powinien lawe grzac , potrzebny jest klasowy pomocnik , najlepiej ofensywnie nastawiony , i ze 2 dobrych obroncow , bo to co odwalaja canavaro , marcelo i salgado z heinze to krotko mowiac zal.pl

a tak na marginesie po co trzymaja salgado jeszcze ?

guti tez jest beznadziejny , wywalic wszystkich starochow i stawiac na mlodych ,

ustawienie tez jest żałosne , tak beznadziejnego Realu to jajuz dawno nie widzialem

a o kontuzjach nie wspomne nawet , bo co to za sztab medyczny niby ma real, niby jest najlepszy na swiecie , wlasnie to widac
2008.12.08, godz. 14:16, Peluquero
Dlaczego graliśmy tak beznadziejnie w pierwszej połowie a w drugiej byliśmy w gazie? Jak się widzi w jaki sposób zespół jest ustawiony to nie ma wątpliwości kto jest jest winny.
2008.12.08, godz. 14:10, Coś tu jest nie tak
Ludzie dokladnie co on ma powiedziec ? nie ma kogo wystawiac , a jak juz kogos wystawia to popelniaja indywidualne błedy ala marcelo -.-' przynajmniej stawia sprawe tak jak jest a nie owija w bawelne , powiedzial ze wygrana nie jest mozliwa bo taka jest prwada barcelona jest jak walec i nic na to nie poradzimy , zreszta badzicie troche obiektywni , w tamtym sezonie ludzie z barcelony tez nas chwalili i sie nas obawiali takze jestem za schusterem ,
ps. jak bedziemy miali porownywalen sklad co barcag , to wwtedy mozecie pomstowac na terenera teraz od nieo wara!
2008.12.08, godz. 14:09, makak8
nie wszystko zależy od trenera przecież zobaczcie jaką mamy obronę teraz, jak ostatnio Casillas gra nic nie broni
2008.12.08, godz. 14:04, Vinsanity07
kiedy w koncu sie ogarna i wywala go na zbity pysk?
2008.12.08, godz. 14:02, bunio2
To jes trener? który nie wierzy w zespół;/

Brawo Bernd , jesteś świetny;/

Ps.lecz się
2008.12.08, godz. 13:57, makak8
Mówi szczerze. Wiem , że nie powinien wypowiadać tego typu słów przed tak ważnym meczem ale trzeba przyznać ,że powiedział prawde. A wszystko zaczęło się od meczu z Atlético gdy straciliśmy Ruuda
2008.12.08, godz. 13:52, ElEmer
shuster ma racje.

przy takiej grze(a nie oszukujmy sie jest slaba) realu z barcelona bedzie ciezko powalczyc chocby o punkt nie mowiac o wygranej.....
nigdy nie sadzilem ze to powiem ale w tym sezonia barca naprawde jest dobra...
2008.12.08, godz. 13:37, matw3
oooo to ja juz nie chce schustera... wyp....j
2008.12.08, godz. 13:35, akrhcp
NIe ma to jak słowa otuchy.
2008.12.08, godz. 13:28, madristaziom
Teraz to My juz tobie podziekujemy za te słowa na miejscu Calderona bym cie wyje** na zbity pysk!!
2008.12.08, godz. 13:20, doggyland
spadaj debilu z Realu Madryt !
2008.12.08, godz. 13:16, nilmaryo
Nie no przesadził koles...
2008.12.08, godz. 13:10, marek_beckham
Te słowa na pewno nie pomogą... i nam kibicom i zawodnikom...
2008.12.08, godz. 13:10, mlukom14
mozna sie zgodzic z jego slowami... ale takie slowa to my mozemy wypowiedziec (chociaz kibic tak tez nie powininien) czy tam bukmacherzy ale niestety trener nie moze... chyba ze to jakas zagrywka jego
2008.12.08, godz. 12:59, fiful2804
z takimi słowami trenera baardzo daleko zajdziemy....
2008.12.08, godz. 12:55, kukla89
z takim podejściem to daleko nie zajdziemy :/
2008.12.08, godz. 12:38, bobo6921
Co to za trener który nie wierzy w swój zespół i zawodników!

Już go nie lubię,niech go zmienią..wypalił się..
2008.12.08, godz. 12:36, KRASNY
bylem za tym trenerem ale jak czytam ze mecz byl z gory przegrany z Getafe a z Barcelona przegramy to co to jest za trener w takim razie? on nawet z nimi nie gada w czasie przerwy to po co on jest w takim razie?!!!
2008.12.08, godz. 12:35, real07
wow dopiero sie zorientował jak trener niewiezy to juz całkiem lipa
2008.12.08, godz. 12:22, Mario22
jeżeli to mówił szczerze to już powinien wylecieć...
jednak możliwa jest też wersja,że to taka podpucha pod publiczkę(żeby Barça uwierzyła w siebie,a jak zespól jest za pewny siebie to wiadomo jak się to kończy)a w szatni mówi co innego...
tego się jednak chyba nie dowiemy...
dumny po zwycięstwie,wierny po porażce .
2008.12.08, godz. 12:19, Kielbol
Schuster dobrze robi... niech ta banda dziewczynek poczuje wściekłość, niech się zmobilizuję, niech wespną się na wyżyny umiejętności i niech zagrają dobry mecz w Barcelonie. Niech pokażą, że mają JAJA.
A tak w ogóle to zgadzam się, że nie jesteśmy w stanie wygrać z FCB. Po co się niepotrzebnie łudzić? ;]
2008.12.08, godz. 12:15, Kielbol
  netskape - BAN (bluzgi, obrażanie trenera)   30 dni
  Kamill19 - BAN (obrażanie trenera)   14 dni
2008.12.08, godz. 12:05, zizou555
kurtis_w

ty jestes taki "głupi" sam z siebie czy ktos ci tak kazal napisać??
nie chodzi o to cz to prawda czy nie ale trener przed meczem a juz napewno takim klasykiem nietylko niepowinien ale nie może mowić takich zeczy ,bo wtedy jasne jest jak się mecz zakończy,chodzi o motywacje morale walke honor, anie prawda jesli by wszyscy przed meczami mowili prawde to by dopiero był kabaret
2008.12.08, godz. 11:55, grzywka76
he trener wielki nastawiony na mecz ze bedzie przegrany :\ zal jak zwykle :P
2008.12.08, godz. 11:54, Chain
no a co ma powiedziec..realista jest, brawo
2008.12.08, godz. 11:51, yolinar
A moze pomyslcie pod tym katem....
Shuster widzi jak wyglada sytuacja. nakreca otoczke, ze nie dacie pyknac mojej Barçy. Sciaga na siebie krrytyke i wogle cala uwaa jest skupiona na nim, a caly ciezar zdjety z pilkarzy.
Nie oszukujmy sie. jak Barça po was sie przejedzie jak po Valencji to kazdy powie, ze real byl oslabiony. barca na fali wiec was zdemolowala.
Jednak zawodnicy grajacy z mysla ze nikt im nic nie powie bo sa skazani na pozarcie, zaczynaja grac abmicja. Walcza, nadrabiaja ambicja braki fizyczne. Tym bardziej ze pewnie jakis wychowanek zagra. I calkiem nie trudno o iespodzianke bo Grand Derby to Grand Derby. Wystarczy jakas fartowan bramka dla Realu strzelona szybko i zobaczycie co sie bedzie dzialo. Barça bedzie walila glowa w mur. BO pomimo ze potrafi zalozyc zamek Hokejowy to nie jest angielskim klubem. jej nie wchodza bramki z 40 metrow w same okna. Jak nie idzie to chca wejsc z pila do bramki.
Zobaczcie co dzialo sie z Getafe. Keita strzelal z 2-3 metrow?
Ja sobie zycze aby mecz byl tak zaj**isty jak pamietne 3-3 na CampNou. Chociaz za 6-0 Barçy tez bym sie nie obrazil.
2008.12.08, godz. 11:44, Peluquero
Z takim dowódcą każda armia upadnie.
2008.12.08, godz. 11:29, Krzesimir_Stres
niezbyt motywujące twierdzenie, lecz jednak prawdziwe :( może trzeba sobie dać spokój z mistrzostwem i skupić się na walce w lidze mistrzów ???:P
2008.12.08, godz. 11:27, szajeru1
SORY bardzo ale jak on moze tak mowic??? Bez jaj.... ja wieze w real ale nie w schustera.... przykro mi to mowic ale nasz trener sie nie nadaje na trenera niestety... :( ja rozumiem kontuzje ale takie podejscie jak on ma to gorsze niz 20 kontuzji!!!!!!!!!!!!
2008.12.08, godz. 11:26, carol21
Ludzie ale wy jesteście Tępi "I am least worried about the match at Camp Nou than about any other game. Barcelona are in great form and destroying everything that gets in their way. We want to give a good performance against them." SchUSTER NIC nie powiedzial ze REAl Przegra BAnda Kretynów
2008.12.08, godz. 11:12, testamentclubber
Jak możesz Bernd mówić że wygrana z Barçą nie jest możliwa? Ehh... ostatni który powinien to powiedzieć jest właśnie Bernd a ten jako pierwszy w sumie stwierdza fakt... Strata Robbena jest ciosem jak cholera! Ja nie wiem co ten "sędzia" wczoraj zrobił ale wyglądało to na dobicie Realu przed meczem z Barceloną! Ja wierze mocno że damy rade z Katalończykami! Nie chodzi o samą wygraną ale o coś takiego co zdołaliśmy osiągnąć 2 lata temu z czasów Capello gdy zremisowaliśmy na Camp Nou 3 do 3! Bernardo sobie nie radzi z obecną sytuacją! Czyżby były to dla niego za wysokie progi? Wczoraj piłkarze pokazali że mają większe jaja jak słynny Schuster! Oczywiście stwierdzam to po tej wypowiedzi! Może i mówi prawdę stwierdza rzeczywisty fakt ale na taką szczerość powinno go stać już w wakacje kiedy to powinien powiedzieć że jego skład jest niekompletny a nie za przeproszeniem p***lić na prawo i lewo że drużyna jest kompletna! Mieli się teraz jeszcze bardziej ze sobą zgrywać a to wygląda tak jakby ci zawodnicy w ogóle ze sobą wcześniej nie grali! Wczoraj dosłownie jedna akcja była zagrana z klepki na pamięć i to wszystko! Nie jestem za dymisją Schustera ale jednak brakuje mi takiego gościa jak Capello czy wcześniej Del Boaque! Oni nie pierdzielili że nie wiedzą co się dzieje i jak rozwiązać problemy a już na pewno nie mówili że ich drużyna nie jest w stanie wygrać z drugą nawet pomimo faktu że ta druga rozgrywa sezon życia!
2008.12.08, godz. 11:12, carol21
"I am least worried about the match at Camp Nou than about any other game. Barcelona are in great form and destroying everything that gets in their way. We want to give a good performance against them." nie wiem co za kretyn tłumaczyte teksty ale schuster niczego takiego nie powiedział że przegraja z barca tylko że będa chcieli sie pokazac z dobrej strony
2008.12.08, godz. 11:10, smoqu
Nie spodziewałem się po nim nic mądrzejszego. Jak go nie boli porażka z Getafe to co dopiero Barça.
2008.12.08, godz. 11:06, shot
ej, to taka gra słowna może ;P
2008.12.08, godz. 10:57, tomckm
chyba będzie nowy coach
2008.12.08, godz. 10:55, obiectiv
Shuster pajacyk wygaduje brednie bo jest zdesperowany i wie ze go wywala na zbity ryj ! a najlepiej wywalic Calderona i Mijatovicia bo Shuster moze cos zmieni w drugiej polowie sezonu !

no ale dzieki tej wypowiedzi moze zawodnicy beda chcieli pokazac wszystkim na co ich stac i wygraja ! na Raúla napewno to podziala bo nie ma bardziej ambitnego zawodnika na swiecie od niego !
2008.12.08, godz. 10:46, BigDaddy.
Coś mi się widzi, że ten Real po prostu na żadnym stanowisku nie ma odpowiednich ludzi.
2008.12.08, godz. 10:43, REALna
Dziękuję,dodałeś mi wiary w zwycięstwo...
I co mają teraz myśleć piłkarze?Może,że nie warto starać się,bo nawet trener w nich nie wierzy?
Z drugiej strony,może Schuster w ten sposób chce zmotywować chłopaków do walki,żeby pokazali,na przekór wszystkim,że jednak nai zapomnieli jak się gra?
Sama już nie wiem co o tym myśleć...
2008.12.08, godz. 10:40, R0bert
Co to za trener, co przyznaje w mediach, że nie mamy szans z Barçą? Ale zmotywował naszych... A to on pouczał Ramosa, że sprawy się załatwia w szatni a nie w mediach... Ręce opadają, w ogóle nie ma kontaktu z piłkarzami. Schuster FUERA, jego czas się skończył!
2008.12.08, godz. 10:39, Laskoś77
Co wy gadacie w ogóle? Kto wygrał ostatnio 4:1 z Barceloną? Real Shustera. Kto nie napisał wtedy Hala Shuster?
Mówicie, że co to za trener skoro nie wierzy w drużynę to ja się zapytam jacy z was kibice?
2008.12.08, godz. 10:38, Marcin X
Co to za trener który sam chce porażki!! Adios!!!
2008.12.08, godz. 10:37, Lets_kiCk_baRcas_aSs
zatkało mnie


czyli ten sezon odpuszczamy
2008.12.08, godz. 10:29, RM7
No trener zmotywował naszych piłkarzy xDD Co za pajac :/
2008.12.08, godz. 10:23, Kamill19
Nawet gdybysmy fuksem wygrali w GD to i tak podziekowania mu sie nie naleza bo zniszczyl Madryt. W tamtym sezonie uratowal go nasz portero broniac niewiarygodne strzaly w tym gra slabo wiec wszystkie luki wychodza.
2008.12.08, godz. 10:20, nagazie
Laskoś77

bede oczywiscie kibicowac realowi (jak zawsze) ale nie postawilbym nawet zlotowki u buka ze wygramy.
2008.12.08, godz. 10:13, trojan_raulista7
no teraz mnie rozwalil! jak do tej pory byłem cały czas nieprzerwanie za trenerem to teraz juz nie jestem i nie bede.... to jest trener a trenej tak nigdy nie powinien sie odezwac...

jak przegra ten mecz powinien zostac zwolniony !
2008.12.08, godz. 10:03, Laskoś77
Bardzo mądra wypowiedź. Nie mogę doczekać się meczu z Barceloną i waszej miny i podziękowań Shusterowi po wygraniu w Grand Derbach.

Hala Madrid!
2008.12.08, godz. 10:03, Sebastian06011981
nic nie wygramy nie z powodu obroncow a z powodu braku pomocnikow. Od kilku lat nie mamy nikogo dobrego w srodku i od kilku lat nic nie wygrywamy a dwa tytuly zdobylismy po ciezkim wysilku. Z gutim w srodku to niestety wygrywac nie bedziemy, co pokazuja winiki w lidze i lidze mistrzow. Nie potrzebujemy obroncow, bo akcje przeciwnika przerywa sie od pomocy, a jak sie prowadzi gre to nawet przeciwnik nie stwarza sytuacji. My niestety gry nie prowadzimy, gramy brzydko i nieskutecznie. Ten rok stracony!!! I widze tylko jedno wyjscie- nowe wladze bo Calderon sobie nie radzi a pilkarzy jakich sprowadza sie nie sprawdzaja. Jeszcze jedno- za duzo holendrow!! Nic dobrego z tego nie bedzie ale to dopero zobaczymy po odpadnieciu z ligi mistrzow z jakims przecietniakiem!Szkoda
2008.12.08, godz. 10:02, drag70
niech SPI...ALA razem z tym DZIADEM prezesem.przed meczem nie pytam ile RM wygra tylko ile znowu przegra.WSTYD i ŻENADA.Mam ich obu serdecznie dość.Gdzie te obiecane transfery( Kaka....)gdzie te sukcesy
2008.12.08, godz. 10:01, rafalda
schuster to jeden z najsłabszych trenerów w LaLiga i nie mam zielonego pojęcia co ten pajac robi na ławce trenerskiej Realu Madryt, jeszcze dzisiaj powinien się spakować i wynieść się.Trener który nie wieży że jego drużyna może wygrywać nie powinien być trenerem.Słyszałem że Benitez nie chce przedłużyć kontraktu z Liverpoolem i może udało by się go zatrudnić bo z schusterem to nawet do pucharu uefa nie awansujemy.
2008.12.08, godz. 09:59, nagazie
jedynym pocieszeniem jest chyba to ze taka wypowiedzia sam zwolnil sie z pracy w realu.
2008.12.08, godz. 09:37, freemen11
Ale błazen, żeby coś takiego powiedzieć to trzeba być nieźle po..., albo już został zwolniony i mu nie zależy.
2008.12.08, godz. 09:33, kobretti441
Prawdę mówi,niestety.Boję się tylko,żeby nam nie wpieprzyli z 5:0.Kiedy,do cholery kupią porządnych obrońców!Bo mi się rzygać chce,jak widzę 3 minuta i już drugi mecz z rzędu w plecy!A o 10 sekundzie z Bayernem,też pamiętam.Dosyć mam takiej gry!
2008.12.08, godz. 09:29, obiektywnyVeB
Została wam tylko wiara w Real i dobry wynik w GD, bo jak wiadomo wiara czyni cuda. Ale z drugiej strony cuda już się nie zdażają. Macie naprawde małe szanse na zwycięstwo, czy nawet na remis, Real ma kryzys jak stąd do ja pie****le, a Barça jest na fali, jest rozpędzona i do świąt nikt ich nie zatrzyma, a co będzie po Nowy Roku to się przekonamy już niedługo.
2008.12.08, godz. 09:26, kurtis_w
hmm do najnowszego postu. ty czlowieku nie wiesz co to jest motywacja... pokazuje zawodnikom ze sa smieciami... a nie przyszlo ci do tego malego rozumku mysl ze skoro pochwaly nie pomogly to moze zbesztanie cos da?? byc moze pojechanie po ambicji zrobi coz z ta druzyna. osiadli na laurach. mysla ze skoro zdobyli 2 mistrzostwa z rzedu to i trzecie od tak zdobeda. niech sie zawodnicy ogarna. bo to nie jest kwestia wyszkolenia czy taktyki. to jest kwestia mentalnosci... jesli tacy zawodnicy nie potrafia wygrac meczu to moze lepiej niech sie schowaja.

jestem dalej za schusterem. zjechac pionkow. moze w koncu zaczna cos grac...
2008.12.08, godz. 09:24, kurtis_w
chwila chwila. czegos tu nie rozumiem... zle ze mowi prawde?? tak sracie sie ze obiecuja niewiadomo co a potem przegrywaja.

nudza mnie juz te wasze zale i bzdury. mowic prawde - zle, klamac - tez zle. ogarnijcie sie ludzie. jestescie gorsi od baby w ciazy...
2008.12.08, godz. 09:23, szechorm
przynajmniej mowi prawde? jesli to nie jest zadna zagrywka to pokazal zawodnikom, ktorych ma do dyspozycji, ze sa smieciami i nie maja szans na wygrana, bo w nich nie wierzy.
2008.12.08, godz. 09:21, gocha
no pięknie...taktyka Schustera na mecz z Barçą: chłopaki zostajemy w szatni, chyba tego pana trzeba wysłać na terapię do psychologa, on ma coś z głową...
2008.12.08, godz. 09:20, ricka82
a niemca wywalic
2008.12.08, godz. 09:20, ricka82
derby jest derby, a tam nie zawsze wygrywa ten, kto w lepszej jest formie!!! Wiary, nadzieji wam
2008.12.08, godz. 09:18, Anka17
moglby chociaz stwarzac pozory i udawac ze wierzy, a swoje niech se mysli, nie znam trnera ktory by cos takie wywalil, nawet w najgorsza druzyne powinnien trener i kibice wierzyc, a co dopiero w Real
2008.12.08, godz. 09:17, Anka17
mam nadzieje ze pilkarze pokaza temu pseudo trenerowi jak bardzo sie myli, ze za szybko ich przekreslil
2008.12.08, godz. 09:15, tom339
Jeżeli trener wypowiada takie słowa że nie ma szans z Barçą to ja się pytam co on jeszcze robi na tym stanowisku??? To co teraz mają zrobić zawodnicy, chyba wyjść na zieloną murawę i się położyć!
2008.12.08, godz. 09:14, Anka17
jeszcze nie wyszli na boisko a wy juz mowicie ze niemozliwa jest wygrana, zawsze trzeba wierzyc, wszystko jest mozliwe dopoki pilka w grze..... juz nie takie rzeczy sie dzialy,a trener mowiac takie rzeczy chyba minal sie z powolnainiem, bo na trenera to on sie nie nadaje
2008.12.08, godz. 09:11, nagazie
tyle wiary ile ma schuster w ta ekipe, tyle potem jej widac na murawie w jej grze.
2008.12.08, godz. 09:07, Rauer
Ale przynajmniej mówi prawdę. Gdybyśmy mieli jeszcze pełny skład, to byłaby jakaś szansa. Na dzień dzisiejszy pokonanie Barcelony jest niemożliwe.
2008.12.08, godz. 09:06, dlewy
Smieszy mnie jak ludzie wypowiadaja sie na temat podstaw trenowania :D Prawda jest taka, ze wszystko mu wolno, ale nie wszystko wypada. W tym przypadku wypowiedzial glosno to o czym wiekszosc nas mysli... Czy mu wypadalo? Nie mnie to osadzac. Hala Madrid!
2008.12.08, godz. 09:01, dzizak3
Niech ten fred zrezygnuje a nie mówi że z barceloną nie możemy wygrać. Jak ma kompleksy i jakieś niespełnione marzenia to niech trenuje 10 ligę okręgową a nie Real. Schuster nie ma dla ciebie miejsca!. A z barceloną wygramy tylko trzeba mieć trochę chęci.
2008.12.08, godz. 08:58, foreverfaithfulfan
Ale postawcie się na miejscu piłkarzy.... koncentracja i chęć wygranej zależy czasem od takich słów a Schuster NAWET MAJĄC 200% racji nie może mówić takich rzeczy... TO SĄ PODSTAWY TRENERSTWA.... chyba że on ma inne...
2008.12.08, godz. 08:55, vivi07
Real nie jest w formie ale przeciez nie mozna wygrywac bez przerwy. Dziwia mnie Ci ktorzy oburzaja sie na teksty innych fanow typu "real nie ma szans". Chce byc obiektywny a widze co sie dzieje natenczas wszystko wskazuje ze GD mamy w dupe ;/ . Ale tylko dlatego ze kibicuje Realowi a to jest serwis tego klubu mam pisac glupoty typu "Barça c**ty dostano ze 3:0". Kazdy ma prawo wyrazic swoja opinie. Nam pozostaje miec nadzieje ze jednak wygramy:)))
2008.12.08, godz. 08:54, korzen7
Trener który nie wierzy w swoją drużynę to patologia piłki! To po chu***j oni tam mają jechać, lepiej od razu dać Barcelonie walkowera, przynajmniej nie będzie nowych kontuzji i kartek.
A Schuster przypomina mi trenera w stylu "chłopaki macie piłkę zagrajcie sobie mecz treningowy". Może sympatyczny z niego facet, ale od początku nie zauważyłem zmian w stylu gry Realu odkąd jest jego trenerem. NIe lubię go.
2008.12.08, godz. 08:53, Anka17
on jest jakies powalony, i co teraz se mysla pilkarze jak trener w nich nie wierzy :/ no masakra, wywalic go od razu
2008.12.08, godz. 08:45, robson222
To nie wina schustera ze dzis przegralismy tylko kontuzji i braku skutecznosci wtedy kiedy byla sczegonie potrzebna
2008.12.08, godz. 08:34, zielu899
Schuster out!!!!!!
2008.12.08, godz. 08:30, ciufa
a co mial powiedziec?? ze wygramy?? chlop jest realista, a realia sa takie ze jak dostaniemy mniej niz 3-0 to bedzie dla mnie sukces! on jest bezsilny nie ma pilkarzy. polowa skladu kontuzje+ karti. zreszta i tak obecna kadra realu madryt jest zaosna nie oszukujmy sie
2008.12.08, godz. 08:26, superplayer
choć ten jeden raz mi zaimponował. Każdy inteligentny człowiek to wie. Pytanie co zrobimy żeby w następnym sezonie tak nie było....
2008.12.08, godz. 08:21, foreverfaithfulfan
Może i powiedział prawdę ale To jest taki świat gdzie TAKIEJ PRAWDY się nie mówi... I dlatego jego czas się powoli będzie kończył w Realu... A teraz szkoda na to patrzeć... zupełny rozkład drużyny podczas gdy Barça szaleje w najlepsze (4-0 z Valencią !!!).
Tak czy inaczej wynik sobotniego meczu jest otwarty...
HALA MADRID !!!
2008.12.08, godz. 08:20, mejia
chłop ma racje, przy takiej grze nie możemy się równać nawet z Lechem Poznań
2008.12.08, godz. 08:19, aro_extra
No myślę że Schuster już przegiął pałę!! Kto jak kto ale menadżer powinien wierzyć w swoją drużynę do końca nawet wtedy kiedy nikt inny nie wierzy!! To bardzo nieprofesjonalne podejście Niemca!! Wstyd mi za pana, panie Schuster!!
2008.12.08, godz. 08:19, El Thomas
MArca?
Shuster Podpuszcza?
czy moze szczera prawda :>
2008.12.08, godz. 08:14, kepler
Schuster swoje wie. Nie na darmo wypowiedział te słowa. Bravo Bernardo!
2008.12.08, godz. 08:12, Ruuuuud van Nistelrooy17
w ten sposob chce naszysz zmobilizowac...cos w stylu Mourinho...
2008.12.08, godz. 08:10, madsej
adios!
2008.12.08, godz. 08:09, ShadeOfEvil
Schuster: powiedział szczerze co myśli i czuje i co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości.
Problem jednak w tym, że jako trener jest odpowiedzialny nie tylko za skład personalny i ustawienia na konkretny mecz, lecz przede wszystkim za podnoszenie morale zawodników, zwłaszcza kiedy sytuacja tego mocno wymaga. Na chwilę obecną jedyne co może robić, to motywować tych, którzy mu pozostali, a on z tej opcji nie skorzystał. Błąd, który nie przystoi dobremu trenerowi.
A co do problemów personalnych, to cholera jasna! - taki Gonzalo Higuaín sobie żyły wypruwa przy każdej okazji, kiedy może zagrać dla realu. Dzięki niemu w ostatnim czasie 2-krotnie real uniknął wstydu. Tylko jak ma się czuć ten facet, skoro wszyscy twierdzą, że nie ma kogo w ataku postawić i koniecznie trzeba w tej linii wzmocnień? to kolejny poważny błąd jeśli chodzi o podnoszenie morale, wśród tych, których się ma i którzy mogliby coś zdziałać
2008.12.08, godz. 08:04, alien7k
Troche mu juz bije i gracze yez powieza ze ciezko ejst wygrac mecz jak sie traci bramke w 1szych minutacvh no ale to trzeba jej nie tracic obrone mamy najgorsza w całej europie !! Cassilias powinien na ławie ze 2,3 mecze spedzic !!
2008.12.08, godz. 07:58, hubikaka
co za głopek !!!! może i przegramy ale to jest ostatnia osoba która powinna to powiedziec
2008.12.08, godz. 07:57, gregsea
kon0pp13 nikt nie wymaga by obiecywał góry złota na mecz z barca, po co to, po co mówić że nas rozjadą. Poza tym kto odpowiada za stan drużyny - ja?, on nadzoruje cały proces. Jasne najlepiej gdyby wszyscy byli zdrowi w optymalnej formie a konkurencja bez formy i zdziesiątkowana kontuzjami.
2008.12.08, godz. 07:53, Koriolan
Taaa ciekawe, czy na mecz z nami bardziej zmotywowana wyjdzie drużyna, w której prawie połowa to wychowankowie klubu, czy gwardia zaciężna przetrzebiona przez kontuzje i kartki z trenerem, który "poddał mecz" tydzień wcześniej.

Barça jest teraz w niesamowitej formie - szkoda że będziemy grać nie z Realem Madryt tylko z Realem "B".
Cóż, może będzie szansa wykręcić jakiś wynik, który przejdzie do historii...
2008.12.08, godz. 07:51, barthezz#1
No można się pluć co do jego słów.... ale najgorsze w tym wszystkim nie są jego słowa, że nie wierzy itp., ale to...... że ma 100% racji :/

Jak się skończy na 2:0 to będę zadowolony :/ i nigdy nie myślałem, że tak napiszę :/

Najgorsza jest jednak wizja szpaleru na Santiago.... jak to krótko trzeba było czekać na zemstę :/
2008.12.08, godz. 07:48, kon0pp13
hahaha głupota połowy z was nie zna granic :D ku*wa ok. 12 zawodników Realu jest kontuzjowanych, kolejnych dwóch nie zagra z powodu kartek, co ma innego powiedziec? zapewnic ze wygraja? i debile to nie jest jego wina, ze wedlug mijatovica nie potrzebne sa Realowi transfery. Nie pamietacie juz jaki byl wywiad z nim 2 miesiace temu? zarzekal sie ze nie bedzie zadnych transferow w zimie. Przeciez mamy w ataku Saviole to po co!
2008.12.08, godz. 07:40, gregsea
kto bierze do pracy w tak potężnym klubie, piłkarskim symbolu, najdoskonalszym tworze pilki klubowej trenera który nie ma w cv odpowiedniego doswiadczenia, osiągnięć, czy,m on sobie na taki zaszczyt zasłużył? To podstawowy błąd Calberona, a jest ich bez liku.
Byłem przeciwny jestem mu przeciwny i będę bez względu na wszystko.
2008.12.08, godz. 07:26, zidanek5
pogrążył się... aufwiederzehen
2008.12.08, godz. 07:13, nike_90_madrista
chociaz mowi prawde, ale skoro nie ma ujejetnosci zeby wygrac to zegnamy panie trenerze.
2008.12.08, godz. 07:06, Mati222
du*a, a nie trener jak ku*wa można nawijać takie głupoty przed najważniejszym meczem w lidze? jak? Bernd dam Ci radę wypier**laj z Madrytu!
2008.12.08, godz. 06:40, Figo107
Soltyz. Jeżeli drużyna słyszy takie słowa od trenera, to nie poprawi im to morali. Wychodzimy na boisko i mówimy: "dobra, pobiegamy sobie 90 minut i do domu, bo i tak przegramy" - jak dla mnie to nie ma sensu, bo jeśli nawet się nie ma wiary w sukces to mecz jest z góry przegrany i tyle. Więc mnie to wcale nie dziwi, że w ostatnich komentarzach poleciały takie teksty. Kto jak kto, ale trener nie powinien w ten sposób "motywować" piłkarzy. Osobiście nigdy bym nie nie rzucił takich słów. Trener nawet jeśli nie wierzy to nie powinien tego okazywać. Lepiej już zawsze powiedzieć piłkarzom - "panowie, będzie ciężko" niż "panowie, nie wygramy".
2008.12.08, godz. 04:46, paws
Soltyz, czemu Ty sie dziwisz? wystarczy wyjsc na ulice, zeby zobaczyc kto w Polsce nosi koszulki, czy czapeczki realu - dzieci i dresiarze... taka jest prawda w 90% i widac to czesto w poziomie komentarzy na tej stronie.
naszczescie nie wszystkich, co pozwala czasem nawiazac rozmowe.
2008.12.08, godz. 04:28, Soltyz
Panowie...Jestem kibicem rywala i zaglądam tutaj tylko po to aby poczytać jmerytorycznych wypowiedzi kibiców Realu. Lecz połowa z Was to mnie rozczarowywuje. Ja nigdy nawet bym nie śmiał obrażać mistera takimi słowami jak "frajer " itp. W poprzednim sezonie Wy byliście góra a to jest piłka nożna. Dziwię się moderatorom tego serwisu, że pozwalają na takie słowa w kierunku Pana Schustera.
2008.12.08, godz. 03:38, wiatrak94
dobrze ze tak powiedzial bo teraz przez caly czas pilkarze reaul graja pod presja zlych wynikow i jak teraz uslyszeli ze trener sadzi ze sa za slabi to beda chcieli mu pokazac ze jest inaczej z wlasnej inicjatywy
2008.12.08, godz. 03:10, Bzyko
A co ma innego powiedzieć??...Jest realistą.Dobrze wie że z gów.. bicza nie ukręci.Ma mówić,że wygra z Barçą za tydzień??To by dopiero go wyśmiali.Obecnie te drużyny dzieli przepaść!!Kibicom pozostaje TYLKO wierzyć, bo wiara czasami czyni cuda.A samymi dobrymi chęciami meczu się nie wygra.Akurat lepiej w tym przypadku z góry nastawić się na najgorsze to będzie mniej bolało.Nic, ale to kompletnie nic od dłuższego czasu nie wskazuje żeby w tej drużynie się coś polepszało a wręcz jest coraz gorzej!.Więc powiedzcie mi dlaczego ma się polepszyć akurat w meczu za tydzień z najsilniejszą chyba obecnie drużyną klubową świata???Gratuluje optymizmu coponiektórym.A trener w końcu powiedział coś mądrego.Opadły mu klapki z oczu i zestawił to czym dysponuje do realnych możliwości...
2008.12.08, godz. 02:33, Lotar
W takich momentach bardzo tęsknię za Capello, może nie miał widowiskowego stylu ale był skuteczny i miał jaja, w przeciwieństwie do tego tchórzliwego frajera jakim jest Schuster.
2008.12.08, godz. 02:06, Cyphre
etam, wydziwiacie, facet ma problemy jak zaden inny trener, najgorszą drużynę od lat, a do tego mecz z Barçą, która nie grała tak dobrze nawet z R10 za najlepszych czasów, Barça musi zmiesc Real i gadanie, że wierzymy w wygraną nic nie da, wiec moze w ten sposob...
2008.12.08, godz. 01:59, pbrzeczek
Tak, zgodzę się z Twoją wypowiedzią, ale ze względu na perspektywę swojej pracy w innych klubach Schuster powinien raczej szukać innych sposobów, albo przynajmniej dobierać inne słowa, a nie tak rażące fanów i piłkarski świat.
Ostatecznie nie pozostaje nam nic jak zobaczyć GD i wtedy będziemy trochę mądrzejsi.
2008.12.08, godz. 01:51, NBCampeon
Jeśli on mówi poważnie, jeśli to wszystko nie jest jedną wielką mistyfikacją i grą medialną przed wielkim spotkaniem, jeśli naprawdę tak uważa, to już jutro powinien pakować swoje rzeczy i czym prędzej wsiadać w samolot do Frankfurtu. Żałosny człowieczek bez ambicji.
2008.12.08, godz. 01:48, Blumen
Nikt nie wie co dzieje się w szatni. Ja po dłuższym zastanowieniu się sądzę, że Schuster robi swoje: ot przykład w meczu z Sevillą - w 2 połowie zagrała inna drużyna. Co się stało?? Przeciez Real nie mógł doprowadzić do remisu bo po 45 min był słabszy. Tak samo w przypadku meczu z FCB - nie wygra bo Barça jeździ sobie po kazdym jak chce. No super, niech żrą głodne kawałki. czy jest to dwulicowość?? Nie jeśli istnieje jakiś plan, który ma na celu utwierdzenie wroga w przekonaniu, że Real się pojedynku boi i nie zagra na 100%. Zawodnicy moga wiedzieć o tym planie, ja osobiscie na miejscu Schustera starał odwracać się uwagę mediów od poszczególnych piłkarzy właśnie takimi komentarzami. Zawodnicy spokojnie będa się przygotowywać do meczu a kanalie zaczną napierać na mnie - trenera. Byłoby to bardzo mądre posunięcie.
2008.12.08, godz. 01:41, Michaels
dziubas666 ... wiesz co ... powiem ci jedno nawet jeśli Raúl trzęsie Realem to zasłużył na to ... to jak wspaniałym piłkarzem jest Raúl docenicie jak odejdzie ... tak było z Zidane`em ... Ilu z was uznało by go przed końcem kariery za jednego z najlepszych piłkarzy w historii ? Spójrzcie archiwum ... w głosowaniach na najgorszego piłkarza miesiąca 4 lata temu kto wygrywa ? Raúl ... nie Zizu , a teraz pewnie chcielibyście żeby wrócił ... pisze to dlatego bo wiem że z Raúlem będzie tak samo kiedy odejdzie dopiero zobaczycie ile jest wart. I pamiętajcie ze dla piłkarzy realu nie jest ważne jak gra Gonzales ale jest ważne że wybiega na boisko ... i że jako kapitan podnosi ich na duchu .... A co do Schustera myślę że dobrze zrobił , nie ma co się okłamywać . Koniec
2008.12.08, godz. 01:39, pbrzeczek
Blumen, może tak być ale tylko teoretycznie. Przecież przez takie słowa jego reputacja i szacunek leci jak ostatnio ceny paliw. Jeśli piłkarzom mówi co innego to jest na dodatek dwulicowy, jako zawodnik czułbym się zdezorientowany sytuacją.
2008.12.08, godz. 01:36, Arek05
Fuerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!! No co za pajac... Oby wyleciał jak najszybciej... Nawet jak wygra Lige nie będę go szanował !!! W takim meczu trzeba motywacji !!!! Bo te mecze nigdy nie mają faworyta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera Fuera
2008.12.08, godz. 01:36, MichasRM
Brawo Schuster.... Świetnia wypowiedź.
Nie ma to jak świetnie zmotywować zawodników...
2008.12.08, godz. 01:32, Blumen
Jak on może tak mówić ??!! Szok !!!! Capello był jednak skarbem, którego cwel się pozbył. Jak REAL może na wstępie nie mieć szans??!!! Albo słuchajcie!!!! Robi to specjalnie, media w tym Barça zeżre głodne kawałki które teraz czytamy a Bernd w szatni zrobi swoje. Te możliwe że tak bedzie, napiszcie co o tym sądzicie.
2008.12.08, godz. 01:32, pietri777
shuster chyba jest fnem barcelony a nie trenerem realu
2008.12.08, godz. 01:32, admiral
nie wierze ,ze tak powiedzal nie moze byc az takim debilem
2008.12.08, godz. 01:30, Kuba.
Do tej pory go umiarkowanie broniłem, ale jeśli rzeczywiście wypowiedział takie słowa to jturo powinien pożegnać się ze stanowiskiem. A tak w ogóle to wielka szkoda, ze Capello odszedł...To był prawdziwy trener.
2008.12.08, godz. 01:26, dziubas666
co za debil... jak trener może powiedzieć że jego drużyna nie ma szans z inną??? to po co wogole mają wychodzić na boisko, skoro i tak mają (w oczach trenera) ponieść klęskę??? jeśli jutro nie przeczytem newsa o dymisji Schustera to przestane wierzyć w jakikolwiek rozsądek tego zarządu...
Calderon to pajac (bez dwóch zdań) te cyrki z transferami, których nie było zrobiły z niego pośmiewisko na skale światową.... żałosne próby sprowadzenia Fabregasa, Kaki, Ronaldo, Villi potwierdzają jego bezmózgowość....
Mijotović - kolejny idiota, dyrektor sportowy od siedmiu boleści, a nawet nie potrafi kupić piłkarza na dobrych warunkach...
widać że piłkarze nie czują się tu dobrze... zero taktyki, zero pomysłu na grę, zero wszystkiego
nie mówmy tutaj o wielu transferach, wystarczy małe przewietrzenie... pozbycie sie zbędnego balastu. piłkarze pokroju Salgado, Metzeldera, Savioli, Dudka są po prostu zbędni. a tacy jak Raúl i Guti są "nietykalni". Od kąd pamiętam żaden trener nie potrafił posadzić Raúla na ławce, gra on jak paralita, potwornie wolny, ale przecież nietykalny.... to on rządzi w tym klubie, blokuje transfery, musi grać bez względu na formę.... oj co się porobiło z tym klubem...
2008.12.08, godz. 01:25, lukiowen
Jestem calym sercem za Schusterem bo ciagle zmiany trenerow nic nie daja. Zdobyl mistrzostwo w ciezkim sezonie, Real nie jest w stanie nic osiagnac w LM, teraz co sie dzieje wie kazdy. Ale jak k***a trener moze mowic ze mecz jest nie do wygrania?! Nie jestem za wyrzucaniem trenera ale niech nie mowi takich rzeczy w prasie!!! Jestem bardzo ciekaw jak zalatwi ta sprawe z pilkarzami i jaka bedzie mial przemowowe przedmeczowa! Moze powie: "Chlopcy kopcie! Byle daleko od bramki!"?!
2008.12.08, godz. 01:24, lukiowen
Jestem calym sercem za Schusterem bo ciagle zmiany trenerow nic nie daja. Zdobyl mistrzostwo w ciezkim sezonie, Real nie jest w stanie nic osiagnac w LM, teraz co sie dzieje wie kazdy. Ale jak k***a trener moze mowic ze mecz jest nie do wygrania?! Nie jestem za wyrzucaniem trenera ale niech nie mowi takich rzeczy w prasie!!! Jestem bardzo ciekaw jak zalatwi ta sprawe z pilkarzami i jaka bedzie mial przemowowe przedmeczowa! Moze powie: "Chlopcy kopcie! Byle daleko od bramki!"?!
2008.12.08, godz. 01:22, 11cici11
z jednej strony racja.....z barcą szans nie mamy, a jeśli jakimś cudem tego nie przegramy, to będzie to tylko i wyłącznie gigantyczne szczęście( i nie pierdzielić mi tu farmazonów o tym że w swoją drużynę trzeba wierzyć, ok ja wierze, ale jest jakaś granica rozsądku czyt. ślepej głupoty) ale trener nigdy nie powinien mówić że nie ma szans na wygraną....ten real jest najzwyczajniej w świecie żenujący, ale najgorsze jest to, że przy okazji jest też pośmiewiskiem europy.
2008.12.08, godz. 01:22, Xerxes
trener nie powinien wypowiadać słów "nie możemy wygrać" i im podobnych, bo to on ma dodawać najwięcej otuchy zawodnikom i kibicom... Schuster właśnie stracił moje zaufanie...
2008.12.08, godz. 01:20, d_damian
widać że już nie ma motywacji do tej roboty
2008.12.08, godz. 01:20, neox05
mi sie wydaje ze to specjalnie powiedzial zeby zawodnicy sobie pomysleli "pokazemu mu ze mozna z tak grajaca barca wygrac" sie zmotywuja jak nigdy i wygraja trzeba wierzyc panowie !! :D
2008.12.08, godz. 01:19, lukiowen
Jestem calym sercem za Schusterem bo ciagle zmiany trenerow nic nie daja. Zdobyl mistrzostwo w ciezkim sezonie, Real nie jest w stanie nic osiagnac w LM, teraz co sie dzieje wie kazdy. Ale jak k***a trener moze mowic ze mecz jest nie do wygrania?! Nie jestem za wyrzucaniem trenera ale niech nie mowi takich rzeczy w prasie!!! Jestem bardzo ciekaw jak zalatwi ta sprawe z pilkarzami i jaka bedzie mial przemowowe przedmeczowa! Moze powie: "Chlopcy kopcie! Byle daleko od bramki!"?!
2008.12.08, godz. 01:19, pbrzeczek
Szczerze teraz wam współczuję trenera. Wielu wierzyło ale się nie udało. m.in. Skorża wierzył (a przynajmniej to właśnie podkreślał) i Wisła wygrała. Ale ten imbecyl nie wierzy, co on myśli że na taki mecz piłkarzom motywacji nie trzeba i jego słowa nie mają znaczenia? Kto z was będąc prezesem by go teraz nie zwolnił? Dla mnie to słowa niegodne szkoleniowca, a co dopiero tak wielkiego klubu jak Real.
2008.12.08, godz. 01:19, juan michael
super, tak wygląda motywacja w Realu Madryt, gratulacje.
2008.12.08, godz. 01:15, paws
niezle... jeszcze nigdy nie slyszalem takich slow w ustach jakiegokolwiek trenera. robi wrazenie.
2008.12.08, godz. 01:13, cube304
moim zdaniem powinien wyleciec za to że zawodnicy biegają bez celu, on ich najzwyczajniej w zyciu nie szanuje, dlatego ten zespol biega jak Drenthe (bez celu) Schuster to nie zawodnicy przegrywaja mecz, tylko ty przez swoje nastaiwnie, ktore od kilku spotkan jest takie samo,
2008.12.08, godz. 01:09, szechorm
za te wypowiedz powinien wyleciec
2008.12.08, godz. 01:09, martwydemon
Moze pilkarze to przeczytaja i zrobia na zlosc trenerowi.
2008.12.08, godz. 01:09, Serpico
dzięki za słowa otuchy, trenerze

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama