REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2008.12.01, godz. 14:44, Choob / as.com

Jest zainteresowanie Keirrisonem

"Miesiąc temu była tu osoba z Realu Madryt, być może, aby zobaczyć Keirrisona", powiedział Paulo Roberto Jamelli, dyrektor sportowy Coritiby, z którym skontaktował się dziennik AS. Potwierdził również, że rzeczywiście zainteresowanie jego piłkarzem istnieje. Słowa działacza Coritiby znajdują potwierdzenie, bowiem pod koniec października do Brazylii poleciał Miguel Ángel Portugal.

Profil tego napastnika idealnie odpowiada wymaganiom madryckiego klubu na wzmocnienie zimowe: jest młody (19 lat), strzela bramki (dwadzieścia w trzydziestu meczach) i może grać w Lidze Mistrzów. Keirrison przyciągnął uwagę nie tylko Królewskich, ale również innych drużyn z Europy. "Były tu czołowe kluby z Anglii, Włoch, Francji, a nawet Japonii. To bardzo dobrze", mówił Jamelli.

Keirrison jest, jak mówi dyrektor sportowy, w Brazylii określany jako K9: "Na dziesięć strzałów osiem bramek to gwarancja. Przyszedł tu w wieku szesnastu lat i pobił wszystkie rekordy w niższych kategoriach wiekowych. W polu karnym jest urodzonym strzelcem, wyrafinowanym. Można mu jednak zarzucić, że znika na całe mecze, lecz i wtedy jest bardzo skuteczny. Jeśli wyeliminuje tę wadę, będzie napastnikiem idealnym. Ma dobrze poukładane w głowie, przed nim wspaniała przyszłość. Poza tym, w Brazylii został wybrany rewelacją roku".

Kontrakt Keirrisona z Coritibą wygasa w kwietniu i piłkarz nie chce go przedłużać. Obecnie, 80% praw do zawodnika należy do firmy Traffic Sports, która będzie negocjować jego przyszłość. Anglia? Hiszpania? "Nie możemy nic mówić, ale skomentuję jedną rzecz. Grałem w lidze hiszpańskiej i znam Keirrisona. Nie mam żadnych wątpliwości, że w Hiszpanii triumfowałby, ponieważ tam mediapuntos posyłają wiele piłek bez przerwy, tak jak De la Peña czy Guti. Jeśli ostatecznie trafi do Realu Madryt, będzie strzelał gole dzięki podaniom Gutiego co do milimetra", mówił Jamelli.

Dyrektor sportowy wie, co mówi. Jamelli rozegrał 107 meczów, strzelając 24 gole w sześciu sezonach w Realu Saragossa. Później, przez dwa lata reprezentował jeszcze barwy Almeríi, gdzie w 26 meczach zdobył dwa gole. Napastnik grał również w Corinthians, Atlético Mineiro i Barberí. W 2007 roku zakończył karierę i od ośmiu miesięcy pełni funkcję dyrektora sportowego Coritiby.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2009

Komentarze

2008.12.02, godz. 17:44, El Rey
Ma trudne nazwisko w wymowie
2008.12.01, godz. 20:04, smoqu
A co z Bueno ???? Trzeba mu dać min. 5 meczów i zobaczyć co potrafi.
2008.12.01, godz. 19:31, Lada97
dajcie jakiś link z filmikiem jego:) to zobacze czy dobry hehe pozdro:)
2008.12.01, godz. 18:56, Kubera
kupić go ale kogoś jeszcze najlepiej wypozyczyc by zastapil Rvn bo on jeszcze nie doswiadczony na gre w LM
2008.12.01, godz. 18:35, fuera
"keirrison + mauro zarate który moze grac i na skrzydle i na ataku + higuain i mamy w Realu atak na długie lata"

Za dużo w FM'a grasz ;) Ile ja znam ataków, które miały być na lata, a po jednym sezonie okazywały się niewypałami. Pamiętacie Los 4 fantasticos? Widzicie Tottenham? Na Camp Nou też był "atak na lata", gwarancja 5 bramek na mecz... A w Tottenhamie skupili wielu piłkarzy, którymi się jeszcze bardziej podniecano niż wyżej wymienionym Brazylijczykiem i co z tego mają? Przecież specialnie jest tworzony mit tego K9, żeby wyciągnąć za niego te kilka Euro więcej... Nie twierdzę, że nie jest dobry, ba, może być kiedyś nawet fantastyczny, ale śmieszy mnie podjejście niektórych, którzy na oczy go nie widzieli, a już widzą w nim napastnika na lata... Prawda jest taka, że: po pierwsze sporo czasu potrzebowałby na aklimatyzację, po drugie PD troche jednak ma wyższty poziom od ligi w Brazylii, po trzecie pewnie nie łapałby się w składzie i tak można wymieniać... I później okazuje się, że mamy kolejnego 'Higuaina', piłkarza z talentem i umiejętnościami, ale gracza nie zaliczającego się do ścisłej światowej półki... I po co byłyby te wszystkie podniety? Nie lepiej kupić kogoś doświadczonego, ogranego w jakiejś śilnej lidze, a nie ładować się w jakieś inwestycje wysokiego ryzyka?
2008.12.01, godz. 17:50, marcin_diarra15
Tevez to najlepsza opcja na zime a w lecie Benzema i Ronaldo
2008.12.01, godz. 17:33, Mati1993FF
keirrison + mauro zarate który moze grac i na skrzydle i na ataku + higuain i mamy w Realu atak na długie lata
2008.12.01, godz. 17:31, Ronaldo992
to do ciebie nagazie WIEK ZBYTNIO WIELKIEJ ROLI NE GRA!!!!!!!I!!!!!!!!jeszcze raz powtarzam
2008.12.01, godz. 17:29, Ronaldo992
wiek nie gra roli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2008.12.01, godz. 17:24, Reyes101
Szczerze to mysle ze by sobie poradzil w Realu Madryt ;p
2008.12.01, godz. 16:54, MF
Zawsze by sie przydał
2008.12.01, godz. 16:54, kierda!?
Real fan of real : szkoda że go Barça zgarneła...zresztą jak większość młodych talentów, ich szkółka jest genialna bo nie zabraniają młodym grać tak jak lubią i bawić się piłką...u nas od dłuższego czasu nie ma gwiazd w szkółce bo jak który umie więcej i się kiwnie to go w...ją wide Mata, Moreno. Cóż lepiej opłaca sie model szkółki która nie wychowuje Messich dla siebie tylko sprzedaje J.Garcie gdzie indziej. Zauważ że pieniądze na transfery muszą być a genialnym wychowankiem się wyborów nie wygra...cóż z tego że później taki Messi sam remisuje z Realem...ale co tradycja to tradycja
2008.12.01, godz. 16:52, Real fan of real
marcin_diarra15- Higuain zanim stał sie nie oszukujmy sie dosyc przyzwoitym graczem ( ale jeszcze nie bardzo dobrym) zagral bardzo wiele meczy... nie wiem pewnie z 20 by sie uzbieralo. Wiec to pare to takie nie do konca jest :)
2008.12.01, godz. 16:43, marcin_diarra15
Moze przyjsc zagra kilka meczow i kolejny Higuain
2008.12.01, godz. 16:21, wtomasz
dobry jest ale patrzac go to wole Benzeme...
2008.12.01, godz. 16:08, nagazie
"Brać! Tercet Higuain, Bueno, Keirrisson.. - przyszłość..."

i do tego jakas przedszkolanke!
2008.12.01, godz. 16:02, toster3d
Brać! Tercet Higuain, Bueno, Keirrisson.. - przyszłość...
2008.12.01, godz. 15:58, damianwielec
on może być naprawdę wielkim napastnikiem coś jak higuain......młody-skuteczny

brać go zanim podkradnie nam go juventus,chelsea czy milan
2008.12.01, godz. 15:51, Inka
Superplayer:
A Twoje zbyt głębokie ;]
2008.12.01, godz. 15:47, Wariat MOK
chlopak gra glowa jak Mario Jardel ma swietna technike i strzela duzo goli...a przy tym potrafi dryblowac i jest szybki...to bylby strzał w 10...
2008.12.01, godz. 15:38, karol1417
ta ronaldo sie ostatnio fajnie zachował:D
2008.12.01, godz. 15:25, daniel4722
z tymi podaniami to problem bo jak guti poda raz na mecz celnie to juz dobrze wiec by sie chyba niepostrzelal
2008.12.01, godz. 15:21, szygulal
TAK TAK TAK!!
to bedzie 2 Higuain :))
2008.12.01, godz. 15:19, Madrit
ryzyk wizyk
2008.12.01, godz. 15:14, Ronaldo992
brac go !!!!!!
2008.12.01, godz. 15:12, szygulal
jestem za :))
Może to być swietny napastnik!!!
Dużo lepszy niż jakiś Aleksandre PATO!!!
2008.12.01, godz. 15:12, minib7
To moze byc strzał w 10 ! Nie widzialem wielu jego meczy, ale to co zobaczylem to mi imponuje. To nie jest chłopak tego typu ze przejdzie całe boisko i strzeli. To jest grajek który stoi tam gdzie trzeba, odnajduje sie w odpowiedniej chwili i strzela bramki. I wlasnie o to chodzi.
2008.12.01, godz. 15:10, Real fan of real
http://pl.youtube.com/watch?v=kiUA_JriWMs&feature=related


patrzcie jak gnojek gra hehe :P
2008.12.01, godz. 15:05, anaztazioch
"Jeśli ostatecznie trafi do Realu Madryt, będzie strzelał gole dzięki podaniom Gutiego co do milimetra"

My bardziej potrzebujemy tych co potrafia strzelic bez koniecznosci podania "co do milimetra" a ktorymi u nas naprawde krucho.
2008.12.01, godz. 15:04, mejia
z opisu wynika że to nie jakis przeciętniak, ja bym zaryzykował ciekawe tylko ile za niego chcą
2008.12.01, godz. 15:03, superplayer
Inka
ale któryś z nich jest lepszy to nie ulega wątpliwości. Który? Ani ja ani ty tego nie wiemy bo praktycznie ich nie widzielismy w akcji. Dlatego nie ma co się wypowiadać tylko trzeba poczekać.
Zakup Higuaina to był strzał w 10. Jeśli teraz grałby on w powiedzmy w Milanie to sprowadzenie go kosztowało by niebotyczne pieniądze a i tak nikt nie chciałby nam sprzedać takigo piłkarza.

dlatego młode talenty przed eskplozją formy warto kupować.
Mozna takiego zawodnika wypożyczyć i ewwnt sprzedać jak się nie sprawdzi
nie obraź się, ale Twoje myślenie jest zbyt płytkie.
2008.12.01, godz. 15:02, duczek23
jestem na tak, zawsze sie przyda kolejny młody zdolny
2008.12.01, godz. 15:01, lczernecki
Mi tez sie podoba ;p
2008.12.01, godz. 14:55, Mag_Magik11
juz mi sie podoba...guti i keirrison - miod
2008.12.01, godz. 14:54, Oskar10
Jak teraz ma 19 lat to w moim menagerze ma jakieś ...hmmm 14 lat! Taaak to jest to biorę go! :D
2008.12.01, godz. 14:53, Inka
To bez sensu! Przecież mamy młodego 20 letniego Bueno po co ściągać jakiegoś młodzika?
2008.12.01, godz. 14:52, mrozik77
kupić go np. taki bojan tez ma tyle lat i jak gra juz pozdro mam nadzieje ze przyjdzie do nas:)
2008.12.01, godz. 14:51, Tominho
stylem gry przypomina Ronaldo. Duzo goli, moze byc niewidoczny przez mecz, ale bramki strzela.
2008.12.01, godz. 14:50, ElControlTotal
lepiej brać doświadczonych 23-27 lat :)
2008.12.01, godz. 14:47, Adamix
szczerze to go nie znam więc nie moge o nim nic powiedzie.....

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama