REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2007.07.27, godz. 10:24, Qras / marca.com

Jonathan Woodgate - człowiek porażka

Jonathan Woodgate został właśnie wybrany najgorszym transferem dokonanym w tym wieku. Wprawdzie minęło tylko 7 lat od rozpoczęcia obecnego stulecia, jednak historia angielskiego obrońcy gwarantuje mu pewne miejsce w tym plebiscycie na najbliższe lat kilkadziesiąt.

Czytelnicy gazety "Marca" nie mają żadnych wątpliwości. Woodgate to zdecydowanie najlepszy kandydat do tego mało chwalebnego tytułu. Ponad 37 % uczestników konkursu wskazało na Anglika.

Przypomnijmy, że Jonathan Woodgate trafił do Madrytu w sierpniu 2004 roku. Jednak przez cały rok borykał się z kontuzjami i zadebiutował dopiero we wrześniu 2005 w niesamowitym stylu - zdobył bramkę samobójczą i dostał czerwoną kartkę. W sierpniu 2006 roku został wypożyczony do Middlesbrough i w końcu sprzedany do tego klubu za 14 mln dolarów. ?ącznie w barwach Realu Madryt zagrał w czternastu meczach, kosztował, 3 lata temu, 25 milionów dolarów.

Na drugim miejscu w tej niechlubnej kategorii wyrzuconych w błoto pieniędzy znalazł się Elvir Baljić, który w 1999 roku trafił do Madrytu na osobistą prośbę ówczesnego szkoleniowca Królewskich, Johna Toschacka. Kosztował 18 milionów euro. Ofensywny pomocnik w ciągu dwóch sezonów (1999-2000 i 2001-2002, w międzyczasie był wypożyczony do tureckiego Fenerbahce) wystąpił 11 razy i zdobył jedną bramkę.

Na trzecim miejscu znalazł się Pato Sosa, Urugwajczyk kupiony przez Atletico Madryt w 2004 roku a na czwartym Philippe Chistanval, francuski obrońca, umiejętności którego do tej pory przeklinają na Camp Nou kibice FC Barcelona.


REKLAMA

Komentarze

2007.08.21, godz. 12:33, Robson da souza
oj h** zal mi cie kamcyk13.Widac ze masz 13 lat.Jak mozna po kilku spotkaniach oceniac pilkarza...A i tak do tej pory tak zle nie gral wiec kamcyk pomysl nastepnym razem...
2007.08.20, godz. 17:34, vexus90
kamcyk 13 pepe zostal kupiony w tym roku i dopiero gral 2 mecze wiec po co piszesz ze on ma byc najorszym transferem ??
2007.08.20, godz. 17:19, kamyck13
A gdzie Pepe???
2007.07.30, godz. 08:02, marcin92
Ma chłopak pecha, bo jest ciągle nękany kontuzjami!
2007.07.27, godz. 23:15, Stolman
Brakuje mi w tym gronie cassano. On też jest porażką
2007.07.27, godz. 22:34, fuckbarcelona
woodgate to moze nie taki cienias co wielki pechowiec
2007.07.27, godz. 21:42, Kozik_1902
porazka O_o
2007.07.27, godz. 19:55, cyklop
dziad i tyle........
2007.07.27, godz. 18:30, zola_huta356
Hehe dobre z tym debiutem było!
2007.07.27, godz. 17:24, el7buitre
woodgate'a nazwał bym mega pechowcem. Chłopak potrafi grac w piłkę.
2007.07.27, godz. 17:22, el7buitre
niewiem czy nielepiej by było oddac cassano gdzieś za darmo niż płacic mu w końcu niemały kontrakt
2007.07.27, godz. 17:00, Mario
Gdyby go nie sprzedawali tylko teraz dali mu szansę to nie byłby takim człowiekiem porażką. Trzeba było dać mu jeszcze szansę. Wydano tyle kasy to trzeba było po tym wypożyczeniu do Middlesbrough go nie sprzedawać tylko ściągnąć do siebie, bo już zaczął się nieźle prezentować, a tak to sprzedali go i do tego jeszcze zakupili takiego Pepe za tyle kasy...
2007.07.27, godz. 16:48, ADAM.S
wodgate kosztowal 25 milionow euro a casano o wiele wiele mniej..... Moim zdaniem tu chodzi bardziej o pieniądze wydane w bloto
2007.07.27, godz. 16:21, Marcin X
a sir Booby Robson zrezygnował z pracy w Leeds po jego sprzedaży argumętując, że klub pozbył się najbardziej perspektywicznego piłkarza na świecie...
2007.07.27, godz. 16:02, BigDaddy.
Woody i Cassano to dwa największe niewypały :/ Potem Emerson i Samuel... Po trochu Cannavaro, Gago, Marcelo, Beckham. Nieciekawie to wygląda, ale cóż :D
2007.07.27, godz. 15:31, grzesiu10
hehe a kasano to nie poracha sprzedac go !!!! szybciutko
2007.07.27, godz. 14:10, Kamil176
Ciekawe czy to tylko były transfery "hiszpańskie" czy na całym świecie?
2007.07.27, godz. 12:47, robson222
ło boze i dobrze pisza samobuje strzelal mial ciagle kontuzje moze nie najgorszy ze wszystkich ale napewno w histori madrytu wspolnie z cassano
2007.07.27, godz. 12:43, Bregi
Przeciez on gra dobrze, nie to co Christanval. I co ma wspolnego kontuzja z umiejętnosciami?

Transfer Henry'ego i tak go przebije:D
2007.07.27, godz. 12:41, damjan
Woodgate jest dobry. Tylko gdyby nie te kontuzje. A ten powrot to byla tylko wpadka
2007.07.27, godz. 12:35, Maly
i jeszcze Anelka...
2007.07.27, godz. 11:30, SUPERTORCA
moim zdaniem takie statystki wogóle nie powinny powstawac. czytając ten tekst Ci zawodnicy narażeni są na wiekszy dołek psychiczny! moje zdanie:P
2007.07.27, godz. 11:22, RafalGT
Philippe Chistanval

Uwielbiam kolesia to b.dobry obronca ? o Co chodzi czemu taki atak Panie Redaktorze ?
2007.07.27, godz. 11:13, mi0
heh przynajmniej teraz wygral glosowanie:D:D ciekawe jak sie musi czuc jak sie o tym dowie;/
2007.07.27, godz. 11:03, Largonx
"a na czwartym Philippe Chistanval, francuski obrońca, umiejętności którego do tej pory przeklinają na Camp Nou kibice FC Barcelona." Ktoś może wie o co chodzi bo przyznam się bez bicia ze nie zabardzo rozumie aluzje autora postu, bardzo prosze o wytłumaczenie.
2007.07.27, godz. 11:03, lukaszromanskii
Pierwsze 2 miejsca dla Realu, to pokazuje jak beznadziejne transfery potrafią robić :]
2007.07.27, godz. 11:03, luque23
pozazdrościć kariery... ale w Boro sobie w miarę dobrze radził...
2007.07.27, godz. 10:54, AirKordan23
Ale jaki debiut miał udany xD
2007.07.27, godz. 10:48, pablo_sag_666
dlaczego najwiecej najgorszych transferow realu:/ mam nadzieje ze obecne transfery okaza sie lepsze:)
2007.07.27, godz. 10:48, Peluquero
Woody po prostu nie miał szczęścia, a włodarzom Realu w tamtym czasie brakowało rozumu
2007.07.27, godz. 10:42, kylakk
przeciez gral dobrze nie mozna mowic ze byl zlym zawodnikiem

ofc transfer nie udany ale moze to ze nie mogl wyzdrowiec to wina lekarzy z Real'u a nie jego? przeciez jak odszedl to od razu zaczal grac i to jak!
2007.07.27, godz. 10:42, Pedja_Mijatovic
szklany woody:D
2007.07.27, godz. 10:41, akoss
widać Real nie ma szczęscia do transferów obrońców.. prawie każdy to nie wypał oprócz Ramosa.. zobaczymy jak spiszą się Metzelder i Pepowski :D
2007.07.27, godz. 10:35, DavidBlanco
bo to był kompletny niewypał
2007.07.27, godz. 10:34, ziomalek
Cassano przynajmniej coś pograł, asystę zaliczył przy golu Hiuguaina z Atlético o ile pamiętam i tani był :P

Woody rulez xD
teraz pewnie znowu kontuzję ma ? ;
2007.07.27, godz. 10:31, ANONIM
Na tym zdjęciu widać że ma downa :|
2007.07.27, godz. 10:30, chivu
Schuster wie kogo trzeba kupowac
2007.07.27, godz. 10:28, Pelkosław
Zgadzam sie :D
2007.07.27, godz. 10:28, chivu
Woodgate i Cassano to byly 2 najgorsze transfery
2007.07.27, godz. 10:27, ElControlTotal
hehe dokładnie porażka

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama