REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2006.05.10, godz. 10:59, czarny / realmadrid.com, as.com

Inauguracja Estadio Alfredo Di Stéfano. Real - Reims 6:1!

Wczoraj stadionowi, na którym Castilla rozgrywa swoje mecze, oficjalnie nadano imię Alfredo Di Stefano. Z tej okazji rozegrano towarzyski mecz – Real Madryt zmierzył się z klubem, który pokonał równe 50 lat temu, zdobywając pierwszy swój i pierwszy w ogóle Puchar Mistrzów. Mowa oczywiście o Stade Reims. Trzeba przyznać, że Królewscy, do niedawna nazywani galaktycznymi, postarali się i oddali należyty hołd Alfredo, rozstrzeliwując drugoligowych gości z Francji. Była to też okazja, by ten jeszcze jeden, przedostatni raz, obejrzeć w białej koszulce innego genialnego zawodnika, któremu w obecnych czasach nie dorównuje absolutnie nikt – ten piłkarski magik to oczywiście Zinedine Zidane.

Zwykle towarzyski mecz zaczynają składy przynajmniej trochę rezerwowe, ale tym razem grano dla di Stefano i Lopez Caro wystawił od początku najmocniejszą jedenastkę! Zapowiadał się wspaniały mecz i taki też był. O dziwo drugoligowcy z Reims zaczęli bardzo agresywnie i to oni stworzyli pierwsi zagrożenie pod bramką Ikera. Jednak już w 14. minucie po główce Sergio Ramosa kibice Realu Madryt mogli się cieszyć z pierwszej bramki. Nie długo, bo cztery minuty później było już 1:1. Po błędzie Ramosa, Casillasa pokonał Feret. Ale już po następnych kilkudziesięciu sekundach, Cassano ładnym strzałem przypomniał, że jest klasowym napastnikiem i było 2:1. Włoch dołożył jeszcze jedno trafienie, pokonał bramkarza gości głową, po centrze Beckhama. W pierwszej połowie działo się jeszcze wiele, ale więcej bramek nie padło. Kibice w przerwie kolejny raz żegnali Zidane’a i głośno domagali się powołania Gutiego na Mistrzostwa, natomiast rezerwowi zawodnicy Realu Madryt rozpoczęli rozgrzewkę.

I na drugą część towarzyskiej potyczki wyszedł całkiem inny zespół Królewskich. Zmniennicy bardzo chcieli udowodnić, że nie są gorsi i... szybko to udowodnili. Już dwie minuty po rozpoczęciu drugiej połowy Diogo zacentrował, a Jurado z woleja strzelił bramkę. Jednak najpiekniejsżą bramkę meczu strzelił Soldado w 59. minucie. Popisał się cudownym wolejem, po dośrodkowaniu Cicinho. Bramka godna Di Stefano! Później snajper Castilli i Realu Madryt dołożył jeszcze jedno trafienie, po kontrze i mecz zakończył się wynikiem 6:1.

Królewscy oddali hołd godny Alfredo Di Stefano, nawet wziąwszy pod uwagę to, że rywal gra obecnie tylko w drugiej lidze. Miejmy nadzieję, że w następnym sezonie podobne mecze w wykonaniu Realu Madryt, będziemy mogli oglądać w La Liga. Cała drużyna spisała się znakomicie, a Cassano i Soldado kolejny raz bramkami upomnieli się o miejsce w składzie - może już pora by niektórzy piłkarze stali się historią, jak Di Stefano i Zidane, a na ataku grała właśnie ta dwójka?

6 – Real Madryt: Casillas (Diego López 46´); Salgado (Cicinho 46´), Ramos (Pavón 46´), Mejía (Arbeloa 46´), Roberto Carlos (Raúl Bravo 46´); Guti (Helguera 46´), Zidane (Jurado 46´), Beckham (Diogo 46´), Robinho (De la Red 46´); Raúl (Baptista 46´) (Jotha 70´), Cassano (Soldado 46´).
1 – Stade Reims: Weber (Olivier 39´); Giraudon (Commingees 60´), Delmonte (Leonard 46´), Jeannel (Ongoly 71´), Balde; Ielsch (Farsante 60´), Feret (Ribas 71´), Bonnal, Didot; Baleguhe (Lunbald 46´), Nzigou (Boulanger 60´).

Gole: (Bramki z drugiej połowy dostępne, dzięki Maylo oczywiście :)
1-0, min. 14: Ramos
1-1, min. 18: Feret
2-1, min. 19: Cassano
3-1, min. 27: Cassano
4-1, min. 47: Jurado
5-1, min. 59: Soldado
6-1, min. 73: Soldado

Sędzia: Esquinas Torres (Ortiz Blanco 77´).
Stadion: Estadio Alfredo Di Stéfano, widzów 5.000.


REKLAMA

Komentarze

2006.05.12, godz. 16:56, becks
Jak sciagnac np.bramke Soldado z 59min. Pokazuje sie jakas angielska strona i czekam kilkadziesiąt sekund i nic :/:/ PLZ pomozcie:P HALA MADRID !!!
2006.05.10, godz. 22:37, de Lucas
Soldado i Cassano - ci dwaj powinni znami zostać na dłużej, oby po letniej przerwie zarząd się ich nie "pozbył". HM
2006.05.10, godz. 20:22, Joaquin7
lovery - kiedy powiedziałem że jest "tylko" dobry?
Pabloss - jak słusznie zauważyłeś to jest kwestia gustu. Ale proponuj sięgnąć w głąb histori i przypomnieć sobie kariere pewnego zawodnika, Ronaldo. Był on również uważany za fenomen piłkarza który wyprzedził swoją epoke a co stało się później każdy wie, ale to było zrządzenie losu. Jednak historia zna wiele innych podobnych przypadków. I przypomnijcie sobie Ronaldinho z PSG, a teraz pomyślcie jak on się zmienił jak zmienia się nadal i czy tak naprawde wychodzi mu to nadobre. HALA MADRID
2006.05.10, godz. 20:18, LuisFigo10
do tego ponizej... [*] jarałes cos?
skonczcie juz z tym...to juz sie nudne robi.
2006.05.10, godz. 20:17, LuisFigo10
wiecej asyst,drybling dzieki któremu otwiera się droga do bramki,fantastyczne podania,szybkość..to domena Ronaldinho i Zidane nigdy niewszedł na ten poziom jezeli chodzi o te aspekty gry
2006.05.10, godz. 20:00, BLANCO I REAL
HALA CASSANO
HALA SOLDADO
2006.05.10, godz. 19:38, Pabloss
No raz jeszcze zabiore głos bo ta ja zaczełem temat z Zidane i Ronaldinho gdyż niepotobał mi się akapit:
'Była to też okazja, by ten jeszcze jeden, przedostatni raz, obejrzeć w białej koszulce innego genialnego zawodnika, któremu w obecnych czasach nie dorównuje absolutnie nikt – ten piłkarski magik to oczywiście Zinedine Zidane.'
a mianowicie ostatnie słowa o niedorywnaniu mu przez nikogo.hmmno strona jest realu więc się niedziwie...
Joaquin piszesz,że Ronaldinho to 51% Barçy, a pozniej ,że wiekszy wpływ ma Zidane na gre zespołu..Hmm..wiecej asyst,drybling dzieki któremu otwiera się droga do bramki,fantastyczne podania,szybkość..to domena Ronaldinho i Zidane nigdy niewszedł na ten poziom jezeli chodzi o te aspekty gry.Ronaldinho nie gra typowego atakujacego,czesto rozgrywa piłke..podaje..i robi to tak perfekcyjnie jak nikt inny na świecie a do tego strzela bramki.Nikt nigdy niewszedł na jego poziom i to wie kazdy..czy kibic realu czy nie..mozna sie tylko droczyć i chwalić 'swoje'...Z drugiej strony kwestia też gustu..:pozdr.
2006.05.10, godz. 19:33, lovery
jesli ronaldinho jest tylko dobry jak sam pisales to jak mozesz psiac ze wygyrywa sam mecze ? real ma 11 najelszych pilkarzy swiata i jeden sam ronaldinho was pokonal ?
2006.05.10, godz. 19:30, lovery
ale poco ma udawadniac wam cokolwiek ?
2006.05.10, godz. 19:29, Joaquin7
FCB powinna udowonić że Ronaldino jest 1/11 zespołu, a nie jego niezbędną 51% częścią bezktórej nieprosperuje - czytaj prosze ze zrozumieniem :P. HALA MADRID
2006.05.10, godz. 19:24, lovery
oj iker jest cenniejszy niz 1pkt czessto wybronil wam tyle bramek ze zamiast 0pkt byly 3pkt. a wychwalam ronaldinho dlatyego ze jest kogo ,nigdy w swoim zyciu nie ogladalem rownie ciekawego zawodnika a ze moja fascynacja nie moja wyobraznia potwierdzaja masy nagrod i nie jakies drugo czy trzecia rzednych tylko FF czy Fifa i w dodatku zobacz ile on ma lat a widze w nim zawodnika ktory bedzie gral na tym poziomie przez jeszcze dlugi czas daltego ze pilka to jego zycie i przynosi mu to niesamowita radosc podobonie jak wiekszosci pilkarzy barceony. ogladajac real w tym sezonie widzialem wiekszosc chcec siezenia w kapciach przed tv niz grania co potwierdzili sami kibice wygwizdujac waszych pupili. ronaldinho nie gra jako nominalny napastnik ,jego zadaniem jest kreownie sytacji bramkowych kolegow a ze czasami jemu tez sie uda strzelic to chwala bogu ,nie sugeruj sie ze 4-3-3 to musi byc 4-3-3 na boisku duzo sie zmienia a taktyka przed meczowa ejst zaslona dymna i zawodnicy zmeinija pozycje. zreszta zawsze mi sie wydawalo ze zidane gra na pozycji ofensywnego pomocnika a z tego co wiem to odpowiada on za owieranie drogi do brami...

"Zidane bardzuiej przydaje się drużynie i lepiej wykonuje prace którą ma wykonywać na boisku"

Bardziej sie przydaje druzynie ejszcze niedawno pisales ze to 50% barcelony ,teraz to juz nie wiem czym sie kierujesz czyli zidane przydaje sie bardziej tzn 60% kierujac sie twoim mysleniem. Zidane wykonuje lepiej prace ale jak pisales nie mozna go porownywac do ronaldinho czyli to wszystko to jakis aburd i zidane to porostu samozwanczy krol swiata. wkoncu galcticos ... Wydaje mi sie ronaldinho robi wszystko co ma robic i rob i to swietnie bo jersli by tak nie bylo to nie to barcelo na nie byla by fc ronaldinho and friends ,szkoda ze nie mozna powiedziec fc pavon hehe
2006.05.10, godz. 19:12, Joaquin7
lama89 - a mi się wydawało że po pierwszej połowie było 3-1 :P. HALA MADRID
2006.05.10, godz. 19:09, Joaquin7
lovery - wybrałbym każdego Zidane tego z 2006 roku jak i tego z 1995 z Borodoux. Teraz to ty barwisz swojego idola(chyba) i wychwalasz pod niebiosa aż za bardzo. A Real w tym sezonie nieraz był w sytuacji gdzie niegrało kilku podstawowych graczy, a jednak zdobywali pkt. Co do Ikera, jest wychowankiem Realu i wspaniałym bramkarzem, częścią drużyna ale Iker może zapewnić 1 pkt. bo bramki niestrzeli bądz niezrobi dobrej akcji, tak jak może uczynić to np. Ronaldinho w Barcelonie. Zidane może nieasystuje tak często jak sam to powiedziałeś ale nigdy niemówiłm że jego podania są tymi ostatnimi. Jako ROZGRYWAJĄCY, zaczyna akcje i nią kieruje niekoniecznie ją kończy jako ostatni podający czy strzelający. A Ronaldinho GRA W ATAKU przynajmniej w tym sezonie. I uwierz mi że Roaldinho niejest wogule typem gracza podobnego do Zidane i niema większego snsu ich porównywać poprostu moim zdaniem Zidane bardzuiej przydaje się drużynie i lepiej wykonuje prace którą ma wykonywać na boisku. Pozdro. HALA MADRID
2006.05.10, godz. 19:03, lama89
Zabawne jest to że w pierwszej połowie podstawowa 11 Realu strzeliła 2 ligowcom tylko 2 bramki i jedną straciła. W drugiej połowie zagrali zmiennicy i strzelili 4 i żadnej nie stracili. Moim zdaniem to dobitnie pokazuje że czas na zmiany w Realu.
2006.05.10, godz. 18:43, Mario
Fajnie, że takie coś jest organizowane i jest szansa pograć i podziękować tak wielkiemu człowiekowi jakim jest Di Stéfano. No i cieszy wygrana, chociaż z drugoligowcem, ale mogli sobie piłkarze trochę pograć i o to chodzi. No i dzięki za bramki, szkoda, że tylko z 2 połowy, ale fajnie, że coś jest i można zobaczyć :)
2006.05.10, godz. 18:20, pleszczyk
pytanke... będom bramki z pierwszej połowy? ;]
2006.05.10, godz. 17:24, bartoszek12
Peikny mecz :) brawo ! coz za lol Alferdo di sgtefano
2006.05.10, godz. 17:17, lovery
Joaquin7

kazda druzyna potrzbuje lidera ale czy to zle (dla was pewnie tak) ze druzyna kogos takiego posiada. widac ze sama jego obecnosc w zespole powoduje juz wzrost potencjalu.

w tym sezonie moim zdaniem w duzej ilosci meczy bylo 10 koszulek i iker... nie zgodzisz sie zemna ze gyby nie on to real teraz by nie walczyl o 2 miesce? zidane w tym sezonie zawodzil ale ty piszesz ze "to gdybym miał wybrać kogoś z nich 2 do swojej drużyny byłby to Zidane" tylko czy wybral bys go gdyby teraz byl rok 2003 czy 2006?

"A wracając do sprawy tych 10 koszulek i Ronaldinho to jak wcześniej napisałem Zidane jest typowym rozgrywającym który szuka partnerów a żadziej sam próbuje rozwiązać akcj"

Ja raczej widze ze ronaldinho woli podac niz sam strzelac co nie ejdnen raz sam mowil. Podania z polowy boiska na czyste pole w tempo czy znasz kogos kto robi to lepiej? Zreszta zidane w ciagu swojej karier nie mial zatrwazajacej liczy astyst.

"Barça grała bez Ronaldinho i odpadła z CdR i przegrała z Valencią"

alwe przypomij sobie kto jeszcze oprocz ronaldinho nie gral w tym meczu z tego co ja pamietam nie gral messi deco xavi... to juz bez 4 podstawowych zawodnikow... ale i tak kazdy powie ze dlatego ze nie gral ronaldinho...
2006.05.10, godz. 17:05, kazi
ta pierwsza bramka soldado byla genialna
2006.05.10, godz. 17:03, Joaquin7
lovery - czy piłkarz który ma 34 lata jest w stanie grać tak jak 25 latek? Moze powiesz że tak ale jeśli nawet to są to ludzie mający fenomenalny organizm który w mniejszym stopniu odczuwa uciekające lata. Zidane w tym roku napewno niegrał tak jak choćby 3 lata temu ale gdyby każdy piłkarz w jego wieku prezętował jego poziom było by cudownie. Di Stéfano powiedział niedawno takie zdanie "W dzisiejszych czasach, dzięki dużemu doświadczeniu w wieku 35-38 lat, można grać lepiej niż 17-20 latek" ( o Zidane) w 100% się z nim zgadzam. A to czy Zidane jest lepszy od Ronaldinho czy nie to kwestia osobista każdego kibica. A wracając do sprawy tych 10 koszulek i Ronaldinho to jak wcześniej napisałem Zidane jest typowym rozgrywającym który szuka partnerów a żadziej sam próbuje rozwiązać akcje. Jeśli śledziłeś ten sezon uważnie, przypominj sobie sytuacje chyba z przełomu stycznia-lutego gdy Barça grała bez Ronaldinho i odpadła z CdR i przegrała z Valencią. pewnie powiesz ze CFV dobry zespół ale to wtedy FCB powinna udowonić że Ronaldino jest 1/11 zespołu, a nie jego niezbędną 51% częścią bezktórej nieprosperuje. Pozdro. HALA MADRID
2006.05.10, godz. 16:55, lesioo333
PIĘKNY GOL!!!!!!!
2006.05.10, godz. 16:53, lesioo333
nierozumie dlaczego Caro nie daje szans Soldado w pierwszym składzie. dla mnie nie liczy się nazwisko tylko umiejętnośći!!!!!!!!!!
2006.05.10, godz. 16:51, mariusz0330
od przyszlego sezonu r9 out raul na lawke a w ataku soldado cassano i robinho !!!!!!!!!!!! kupili casano za gruba kase i grzeje w lawe opdst zawodnik romy. bez komentarza
2006.05.10, godz. 16:46, lovery
Joaquin7

"Ronaldinho jest dobry, to gdybym miał wybrać kogoś z nich 2 do swojej drużyny byłby to Zidane, a czy Ronaldinho jest zawodnikiem klasy Zidane to gdy skoczy 30 lat będe mógł z czystym sumieniem powiedzieć tak lub nie, bo francuz od przyjścia do Juve aż do ostatnich dni swojej kariery prezętuje wysoką forme, światową, dzięki której wygał w piłce praktycznie wszystko."

to chyba podobny problem do naszego narodowego a mianowiscie desperackiej milosci janasa to wirtuoza rasiaka. obojetnie jak gra to i tak jest najlepszy. nie wiem czy uwaznie ogladales mecze realu w tym sezonie jesli tak to widizales bezsilnego i bezproduktywnego zidane`a ktory truchtal sobie po boisku. jesli uwazasz ze zidane mial w tym sezonie lepsza forma niz ronaldinho to chyba ogladasz telwizje trwam.
a na koniec wobec popularnej teori ks. jakuba z bytomia ze barcelona to ronaldinho i 10 koszulek to jesli zidan jest geniuszem nad geniuszami i doktorem futobolu to czemu nikt nie mowi ze real to zidane i 10 koszulek no chyba ze koszukla meji jest lepsza od koszuli puyola...

hala SAMO-PiS
2006.05.10, godz. 16:27, lovery
cos mi sie wydaje ze legia to by z nimi tyle samo wygyrala... ale cassano i tak jest boski...
2006.05.10, godz. 16:09, Esstier
Cassano x2, Soldado x2 ... Raúl - NIC !
2006.05.10, godz. 16:07, ziomalek
Reul
ja pamiętam, że jeszcze w meczu Wisły z Lazio sędzia doznał kontuzji i długo go zmieniali, a przed jego zmianą Wisła dobrze cisnęła ;]
2006.05.10, godz. 16:05, janusz_b91
Pabloss-Mozliwe żę Ronaldinho jest lepszy od zidane powiedziałeś to już i wygłosiłeś swoją opinię na ten temat ale czy musisz o tym pisać połowe ze wszystkich komentsrzy??? zgoda masz racje ale już się zamknij i daj dojść innym do głosu bo nie każdy musi myśleć tak jak ty!!!
2006.05.10, godz. 16:04, mrowa076
myślę że to że 2 skład w pierwszym czuje się coraA lepiej i to jest właśnie znak aby pospszedawać te gwiazdki które jusz dawno tak nie świecą a zacząć odmładzać zespół i 1 krokiem do tego powinno być dużo częstrze dawanie szans zawodnikom z castilli a juższczegulnie soldado!! HALA MADRYT!!!!!
2006.05.10, godz. 16:03, ziomalek
wow, nawet Cassano strzelił ;]
a bramki by się przydały wszystkie.
2006.05.10, godz. 15:56, Pabloss
Dave 187 dobrze prawi..polać mu:pozdr.:
2006.05.10, godz. 15:55, ssjmichal
"Pierwszy raz widzę, żeby sędzia się zmieniał w trakcie meczu xD"

Ja kiedys widzialem jak jednego złapał skurcz i musiał wejsc sedzia rezerwowy zeby poprowadzic mecz :P
2006.05.10, godz. 15:49, Dave.
Oj będą ludzie z tego Soldado, kapitalna bramka :)

A co do sporu Zidane vs Ronaldinho to powiem tyle ze :
po pierwsze - to są pilkarze z innych pozycij
po drugie - OBAJ są genialni i beda prawdopodobnie uznawani za jednych z najlepszych w historii tej dyscypliny sportu.
Dlatego tez uwazam ze nie ma sensu ich porownywac i sie spierac ktory lepszy. To inni pilkarze, o innej charakterystyce i swoich indywidualnych zaletach. A kazdy juz moze sobie zadecydowac czyja gra bardziej mu odpowiada :)
Pozdrawiam
HALA MADRID !!!
2006.05.10, godz. 15:47, Reul
Pierwszy raz widzę, żeby sędzia się zmieniał w trakcie meczu xD
2006.05.10, godz. 15:40, el crack total
antyraóloprogutopropaganda, żenua
2006.05.10, godz. 15:38, polonista15
Najpieknejsza bramka w wykananiu Realu w tym sezonie to gol Soldado, cos pieknego !! BRAWO
2006.05.10, godz. 15:36, Mateusz=797
Fajnie
2006.05.10, godz. 15:33, raullo-7
wow!!!!!!!!!!!!
zaczepista brama Soldado
2006.05.10, godz. 15:27, Joaquin7
Pabloss - w plebistycie FIFA Ronaldinho wygrał ale niewiem czy wiesz Lampard który był zanim miał lepsze statyski niż brazylijczyk, mianowicie asysty, gole, Pozdro. HALA MADRID
2006.05.10, godz. 15:13, Pabloss
Oczywiście,zdobył w światowej piłce wszystko.Jednak niechodzi mi o osiągnięcia bo Zidan gra dłużej..jest starszy o 8 lat.Bardziej chodziło mi o poziom gry jak mozna porównać z najlepszych lat Zidane`a i Ronaldinho przed którym jeszcze mam nadzieje wiele lat gry.Wydaje mi się,że piłka poszła w góre(poziom) nawet przez ostatnie 8 lat..i gra w ten sposób jak gra Ronaldinho na tak wysokim poziomie..jest czyms wspaniałym..zresztą od 2 lat zbiera nagrody jak najbardziej zasłużone..za swoją grę..mimo iz ma 26 lat..jeszcze sporo gry przednim..Pozdrawaim..a tak poza tym to moi ulubieni piłkarze::)Pozdrawiam
2006.05.10, godz. 15:03, Joaquin7
Pabloss - jak słusznie zauwazyłeś Zidane i Ronaldinho grają na innych pozycjach, przy taktyce Barçy 4-3-3 która aktualnie grają Ronaldinho jest jednym z 3 napastników i to jest głównie zasługą dlaczego strzela więcej goli, a Zidane zawsze był jest i będzie typowym rozgrywającym władcą środka pola, która rozdziela piłki i szuka jak najlepszych rozwiązań, a żadziej sam kończy akcje, choć Zizou nieraz kończenie akcji wychodziło b. dobrze. Ale jednak mimo wszystko choć Ronaldinho jest dobry, to gdybym miał wybrać kogoś z nich 2 do swojej drużyny byłby to Zidane, a czy Ronaldinho jest zawodnikiem klasy Zidane to gdy skoczy 30 lat będe mógł z czystym sumieniem powiedzieć tak lub nie, bo francuz od przyjścia do Juve aż do ostatnich dni swojej kariery prezętuje wysoką forme, światową, dzięki której wygał w piłce praktycznie wszystko. Pozdro. HALA MADRID
2006.05.10, godz. 14:53, Pabloss
Joaquin 7 ok w końcu komentarz normalny..spoko to Twoje zdanie...z tym,że podania tak się składa lepsze ma ronaldinho..dalej..drybling lepszy ma ronaldinho...rzuty wolne mozna podyskutować,gra głową lepsza w wykonaniu Zidane`a..asasyt i wiecej bramek -ronaldinho..z tym ze graja na troche innej pozycji..wpływ na gre duzy w przypadku dla obu ekip:)
2006.05.10, godz. 14:51, beckham11
ja oglądałem ten mecz na real madrid TV
2006.05.10, godz. 14:46, Joaquin7
Pabloss - rzuty wolne Zidane ma lepsze, gra głową, strzeły z dystansu, z każdej praktycznie pozycji. Jego dryblingi są wykonywane jedynie jeśli jest to konieczne, Zizou lepiej rozgrywa akcje, więcej widzi na boisku, jako rozgrywający niema sobie równych. Jest też "dobrym starszym bratem", skąd to wiem, z wypowiedzi piłkarzy którzy z nim grali, o tym jak zachowywał się choćby na treningach. Zidane niejest super szybki ale za najlepszych lat tylko najlepsi spriterz piłkarscy go wyprzedzali i nadążali za jego zwodami i to jednak bardzo żadnko, jeszcze fenomenalne ma przyjęcia piłki, umie się zastawić przyjmując piłke lub niekiedy nawet zmylić przeciwnika przyjęciem. Zidane używa swego wyszkolenia technicznego tylko z pożytkiem dla zespołu. Pozdro. HALA MADRID
2006.05.10, godz. 14:46, Pabloss
janusz_b91 oj widze,że jak ktoś pisze prawde niekoniecznie taką jakbys chciał widziec to wyganiasz..a gdzie Ty człowiekukażeszc mi iść..jak bede chciał to napisze ,a jak nie to nienapisze hehe:)
2006.05.10, godz. 14:44, Pabloss
Chce poprostu,żebyś określił w czym Zidane był lepszy od ronaldinho..w jakim aspekcie gry w piłke..skoro twierdzisz,że jest przereklamowany
2006.05.10, godz. 14:43, janusz_b91
Pablos(czy jak tam masz) -Jak lubisz Ronaldinho to idź mu wyliż stopy i nie pisz mi tu bredni człowieku
2006.05.10, godz. 14:42, Pabloss
a co znaczy przeeklamowany--w przypadku ronaldinho..podwazasz jego geniusz?
2006.05.10, godz. 14:40, lukasz739
no nie znowu cicinho na lawie
2006.05.10, godz. 14:40, janusz_b91
ŚLICZNE NOŻCE ŻO?NIEŻA!!!!!
2006.05.10, godz. 14:34, Jadakiss
Krzysztof13 przereklamowany hehehe to jest chyba Beckahm a to co robi ronaldinho na meczu to widzisz chyba zrob tak to pogadamy a te nagrody co zgarnol w tym roku to co za co to dostal on to dostal za gre i dobrze sie stalo ze co epoke jest taki zawodnik bo to inaczej sie patrzy na taki mecz a napewno jak by gral w Realu to bys tak onim nie gadal wiec zastanow sie co gadasz
2006.05.10, godz. 14:32, Hrabia_Benek
chciał bym jakieś bramki albo skruty bym poprosił jak mozecie
2006.05.10, godz. 14:21, Jadakiss
Pabloss choc jestem fanem realu ale to co robi Gaucho tego sie nie da opisac takiego gracza juz dawno nie bylo ktory tak sie cieszyl z tego co robi no ZIZu to zizu ale od 2 lat to nie ten sam co 4lata temu w tedy zizu byl najlepszy i nie porownojcie zizu do gaucho bo to jest bez sensu 4lata temu ZIZu byl w takiej formie a po nim przyszedl prawdziwy geniusz Ronaldinho i mysle ze dobrze sie stalo a Krzysztof13 troche przesadziles z tymi butami hehe chyba nie wiesz co mowisz ale to jest twoje zdanie HALA RAUL!!!!!!
2006.05.10, godz. 14:20, SoBe
ej trener powinien sie powaznie zastanowic czy SOLDADO nie powinien przejsc do 1. składu ,on gra bardzo dobrze w tych meczach w ktorych zagral praktycznie zawshe strzelal gole
w lidze mistrzow uratowal nas i dizeki temu awansowalismy
w lidze strzelil chyba3 bramki
ale gral tylko w paru meczach
a teraz popisal sie pieknymi bramami
ja uwazam ze powinien na stale zagoscic w 1 skladzie!!!!!!!!
a co wy o tym myslicie??
HALA MADRID
HALA ZIDANE
HALA SOLDADO
2006.05.10, godz. 14:17, krzysztof13
Pabloss- rzuty wolne??? buahaahahahah
akurat rzuty wykonuje beznadzejnie! zadko trafia wogole w bramke a jak sporadycznie padnie gol to zawsze po odbitce od muru, czyli przypadkowo
2006.05.10, godz. 14:16, krzysztof13
Pabloss- nierozsmieszaj mnie... ronaldinho jest dobry ale jest przereklamowany... wiekszosc swoich zagran jest pod publiczke jak chodzby podanie i odwrocenie glowy w innym kierunku
2006.05.10, godz. 14:13, Pabloss
Prawda jest taka,że ronaldinho wyprzedził epoke w piłce nożnej..gra na takim poziomie w piłke obenie jest czyms wysmienitym..kiedyś moim idolem był zidane..jednak czy jest sie kibicem Realu czy nie..trzeba przyznać,że ronaldinho gra nadfutbol..taka prawda..gra najlepszą piłke w historii tej dyscypliny:)pzdr
2006.05.10, godz. 14:10, Pabloss
technike,podania,rzuty woilne,asysty,szybkość??
2006.05.10, godz. 14:09, piotrek88
i jak zawsze nie zawodny Soldado:)

w tak na marginesie... mozna wrzucic te bramki na jakis normalny serwer? a nie na rapidshare czy megaupload...
Wielkie plisssss
2006.05.10, godz. 14:09, Pabloss
krzysztof13..to bardzo ciekawe..hmmm..ronaldinho moze zidanowi buty czyścić..a powiedz mi chłopie w jakim aspekcie gry z piłki nożnej zidane przewyższa/przewyższał ronaldinho..co miał lepsze?
2006.05.10, godz. 14:06, Kamil176
I Cassano trafił 2 bramy, więcej szans Mu dawać !!! Tak w ogóle będą jeszcze inne bramki z tego meczu ?
Haal Madrid
2006.05.10, godz. 14:05, krzysztof13
Pabloss- ronaldinho moze zidanowi buty czyscic.
2006.05.10, godz. 14:04, Pabloss
'Była to też okazja, by ten jeszcze jeden, przedostatni raz, obejrzeć w białej koszulce innego genialnego zawodnika, któremu w obecnych czasach nie dorównuje absolutnie nikt – ten piłkarski magik to oczywiście Zinedine Zidane.'
To miałbyć żart??..Zgadzam się,że jest geniealnym zawodnikiem,ale że mu nikt niedoruwnuje to napewno nie..powiem wiecej..jest ktoś kto gra lepiej-Ronaldinho..z Tym,że mu nikt absolutnie niedoruwnuje to dołożyłeś do pieca..
2006.05.10, godz. 14:03, Pabloss
'Była to też okazja, by ten jeszcze jeden, przedostatni raz, obejrzeć w białej koszulce innego genialnego zawodnika, któremu w obecnych czasach nie dorównuje absolutnie nikt – ten piłkarski magik to oczywiście Zinedine Zidane.'
To miałbyć żart??..Zgadzam się,że jest geniealnym zawodnikiem,ale że mu nikt niedoruwnuje to napewno nie..powiem wiecej..jest ktoś kto gra lepiej-Ronaldinho..z Tym,że mu nikt absolutnie niedoruwnuje to dołożyłeś do pieca..
2006.05.10, godz. 14:02, diui
liga :)) Cassano tylko w 2 lidze umnie strzelac :P:D
2006.05.10, godz. 14:01, Patro131
Super ta bramka Soldado z 59 min.
2006.05.10, godz. 14:01, Pabloss
'Była to też okazja, by ten jeszcze jeden, przedostatni raz, obejrzeć w białej koszulce innego genialnego zawodnika, któremu w obecnych czasach nie dorównuje absolutnie nikt – ten piłkarski magik to oczywiście Zinedine Zidane.'
To miałbyć żart??..Zgadzam się,że jest geniealnym zawodnikiem,ale że mu nikt niedoruwnuje to napewno nie..powiem wiecej..jest ktoś kto gra lepiej-Ronaldinho..z Tym,że mu nikt absolutnie niedoruwnuje to dołożyłeś do pieca..
2006.05.10, godz. 13:58, snajperek
czemu mozna pobrac tylko 3 bramki?
2006.05.10, godz. 13:58, Pabloss
'Była to też okazja, by ten jeszcze jeden, przedostatni raz, obejrzeć w białej koszulce innego genialnego zawodnika, któremu w obecnych czasach nie dorównuje absolutnie nikt – ten piłkarski magik to oczywiście Zinedine Zidane.'
To miałbyć żart??..Zgadzam się,że jest geniealnym zawodnikiem,ale że mu nikt niedoruwnuje to napewno nie..powiem wiecej..jest ktoś kto gra lepiej-Ronaldinho..z Tym,że mu nikt absolutnie niedoruwnuje to dołożyłeś do pieca..
2006.05.10, godz. 13:50, fanka_007
ehhh, gdybysmy tak wygrywali z rywalami z Primera Division albo LM, takie zwyciestwo cieszy, chlopcy dobrze sie spisali, nawet jesli uwzglednimy, ze grali z drugoligowcem.
2006.05.10, godz. 13:21, acal
czemu nie daliscie bramek na jakis normalny serwer?
2006.05.10, godz. 13:17, zyzioo
HALA Soldado!!!
skoda tylko ze Zizu nie strzelił żadnej bramki tak na sam koniec.
HALA ZIZU
2006.05.10, godz. 13:17, Fifa7
Niech ktoś wrzuci brameczki na RapidShare bo Megaupload to kicha :/
2006.05.10, godz. 13:09, Madrigol
Soldado, po prostu.Soldado. Szkoda, że ma małe szanse na grę i chyba odejdzie.
2006.05.10, godz. 13:08, krzysztof13
prosze o filmy z bramek cassano :D
2006.05.10, godz. 13:04, krzysztof13
prosze o filmy z bramek cassano :D
2006.05.10, godz. 12:37, rbk
dwie bramki cudnej urody , ta otatnia też niczego sobie . TAK TRZYMAC
2006.05.10, godz. 12:25, pere19
nie powiem ale ta pierwsza bramka Soldado przedniejszej urody ;)
2006.05.10, godz. 12:20, jim
cudowne te brameczki heh szkoda że młodzi nie maja szans na grę w pierwszej drużynie
2006.05.10, godz. 12:17, RA-V
Gracias za brameczki Maylo:D niom jeszcze tylko zdobyc 2 Cassano i Ramosa i będzie git:D
Pozdro For All:D
2006.05.10, godz. 12:14, RA-V
Gracias za brameczki Maylo:D niom jeszcze tylko zdobyc 2 Cassano i Ramosa i będzie git:D
Pozdro For All:D
2006.05.10, godz. 12:12, Jemen
Oby REAL grał tak w każdym meczu
2006.05.10, godz. 12:02, zydwuzzhere (R) neutral
"Oficjalno" ogłaszam, że Real Madryt, "rozstrzeliwając" Reims, uczcił tym samym pamięć żywej legendy, Di Stéfano, i otwarcie stadionu pod jego wezwaniem... Amen!
2006.05.10, godz. 11:33, Macinho
'Trzeba przyznać,że Królewscy,do nie dawna nazywani galaktycznymi.....'
zaraz zaraz dla mnie oni ą nadal galaktycznymi i na pewno galaktycznymi nigdy nie bedzie Barça bo ona gra inny futbol i niech lepiej jej tak nie nazywają!!!!!!
2006.05.10, godz. 11:28, Maczo-Blanco
A Raúl znow nic nie strzelil,ten gosciu juz sie raczej nie podniesie
2006.05.10, godz. 11:28, perel_pasiak
Raúl to juz jest przesada znowu nic ja tego nie rozumiem brawo Cassano iSoldado ktorys z nich powinien tworzyc razem z Ronaldo atak Realu a Raúla do Castilli zeby sie przebudzil tam i wtedy niech wroci do 11 takie jest moje zdanie na pewno zaraz wszyscy mnie zjada za to co powiedzialem Hala Madrid!!!!!!!!Hala Ronaldo!!!!!!!!111
2006.05.10, godz. 11:22, apsik
znowu Raúl nic nie strzelił?? No przynajmniej w takim meczu mógł coś trzasnąć.Źle z nim jest niestety.
2006.05.10, godz. 11:20, ssjmichal
niewiadomo czy ktokolwiek to transmitował. Tez bym chętnie zobaczył cos sie działo ;)
2006.05.10, godz. 11:19, RA-V
Nom Pięknie:Da skąd można pobrać bramki może ktoś wie??
Hala Raúl
Hala and Gracias Zidane and Di Stéfano!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D
Hala Real Madryt:]
Brawo Cassano i Soldado oby tak dalej:D,szkoda ze Cassano żadko grał w podstawowej 11 w tym sezonie;/ może wnastępnym będzie grał częściej:D
Pozdro dla wszystkich funow Realu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
2006.05.10, godz. 11:16, barnabinho
a bramek do sciagniecia zescie nie dali!!!!!!!111
2006.05.10, godz. 11:13, awyrks
;) chyba na poczatku cos sie komus pomylilo w tytule newsa głownego. pozdro

2006.05.10, godz. 11:08, krzysztof13
super!
juz dawno mowilem ze w ataku powinien grac soldado i cassano!
i mam prosbe...
maylo :)
czy moglbys dac brameczki z meczu??? jakosc moze byc badziewna byle bom zobaczyl co sie dzialo :D
2006.05.10, godz. 11:07, rose
Nom po pierwsze to bardzo fajnie że stadion nazwano imieniem Di Stéfano! Po drugie to fajnie że moznabyło obejrzeć (jeszcze;-( ) w akcji Zidane`a! po trzecie to Soldado do pierwszego sqadu noi dla Cassano więcej szans!

heh di Stefano i Zizou ----- Geniusze ;-(
2006.05.10, godz. 11:07, lesioo333
pieknie Soldado i Cassano!!!!!!!!!!!!!

HALA DI STEFANO!!!!!!!!!!!!!!!!
2006.05.10, godz. 11:02, marcinreal84
fany mecz Soldado super bramka

tylko RMCF!

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama